Bildirim
Lg Optimus L5 e612 Mİ ? yoksa Bu Mu ?
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
bi cevap yazın gali
_____________________________ -
Cevap soruda gizli
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
quote:
Orijinalden alıntı: asl4n95
Arkadaşlar 1 haftaya kadar teknosadan telefon alacağımda şu ikisi arasın da kaldım.
1-Lg Optimus L5 e612
2-Nokia 603
Not;Oyun düşkünüyüm
LG L5 alabilecek paranı boşuna ona harcama git yeni çıkan İPHONE 5 AL!!!!!!!!!!!1













_____________________________
-
quote:
Orijinalden alıntı: teknobah
quote:
Orijinalden alıntı: asl4n95
Arkadaşlar 1 haftaya kadar teknosadan telefon alacağımda şu ikisi arasın da kaldım.
1-Lg Optimus L5 e612
2-Nokia 603
Not;Oyun düşkünüyüm
LG L5 alabilecek paranı boşuna ona harcama git yeni çıkan İPHONE 5 AL!!!!!!!!!!!1













kafan iyimi ? İphone 5 miş :D ne kadar biliyon mu sen ?_____________________________
-
quote:
Orijinalden alıntı: asl4n95
quote:
Orijinalden alıntı: teknobah
quote:
Orijinalden alıntı: asl4n95
Arkadaşlar 1 haftaya kadar teknosadan telefon alacağımda şu ikisi arasın da kaldım.
1-Lg Optimus L5 e612
2-Nokia 603
Not;Oyun düşkünüyüm
LG L5 alabilecek paranı boşuna ona harcama git yeni çıkan İPHONE 5 AL!!!!!!!!!!!1













kafan iyimi ? İphone 5 miş :D ne kadar biliyon mu sen ?
GEÇEN VODAFONDA GÖRDÜM 32 GB'LİĞİ 2600 TL'YDİ. 2600 TL ÇOK MU? KOMİK OLMAYIN. HER GÜN HARCADIĞIMIZ PARA.

_____________________________
-
quote:
Orijinalden alıntı: asl4n95
Arkadaşlar 1 haftaya kadar teknosadan telefon alacağımda şu ikisi arasın da kaldım.
1-Lg Optimus L5 e612
2-Nokia 603
Not;Oyun düşkünüyüm
Oyun Düşkünlüğünüzü Bu İki Cihazda Karşılamaz Açıkcası. Ama Ben Lg Optimus L5 Kullanıyorum Kamera Dışında Çok Memnunum. Aynı Özellikteki Galaxy Aceden Daha Hızlı ve Hem Ekranı Hem Boyutuyla Daha Karizmatik. Cihazı Gören Arkadaşlarım Ağzını 700 Den Açıyorlar. Ben Şahsen Aldığıma Memnunum. Sizede Tavsiye Ederim._____________________________ -
quote:
Orijinalden alıntı: akifs44
quote:
Orijinalden alıntı: asl4n95
Arkadaşlar 1 haftaya kadar teknosadan telefon alacağımda şu ikisi arasın da kaldım.
1-Lg Optimus L5 e612
2-Nokia 603
Not;Oyun düşkünüyüm
Oyun Düşkünlüğünüzü Bu İki Cihazda Karşılamaz Açıkcası. Ama Ben Lg Optimus L5 Kullanıyorum Kamera Dışında Çok Memnunum. Aynı Özellikteki Galaxy Aceden Daha Hızlı ve Hem Ekranı Hem Boyutuyla Daha Karizmatik. Cihazı Gören Arkadaşlarım Ağzını 700 Den Açıyorlar. Ben Şahsen Aldığıma Memnunum. Sizede Tavsiye Ederim.
Hocam peki oyun oynarken kasıyomu ? ve ayrıca 2.el iphone 3s bundan daha mı iyidir ?_____________________________
-
http://www.vatanbilgisayar.com/Cep%20Telefonu/motorola-mot_razr_xt910_wh-motorola-razr-xt910-beyaz/productdetails.aspx?I_ID=63514#allImages
Bugün aldım, telefon tam bir canavar. Araştırın derim.
_____________________________ -
İkisi arasından l5 aha iyi gibi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
L5 mi 603 mü derseniz L5 derim. bende L5 kullanıcısıyım arkadaşımında dediği gibi kamerası çok mükemmel değil fakat işimizi görüyor. ve aynen Galaxy Ace den kat kat iyi bir telefon. gerek hız gerek internete bağlanma olsun. ayrıca ekranıda daha büyük ve Galaxy Aceye yüklenmeyen Temple Run-Agent dash gibi oyunlar L5e yüklenebiliyor. Teknosa turuncu indirim ile 499 TL ye alabileceğiniz çok iyi bir telefon. bu arada Android 4.0.4 ICS olduğunuda unutmayalım _____________________________ Sorunsuz Alışverişlerim F.Aykac , murtrax , asim03 , yalkie , philippe , raul_meireles , cio_cio , acht und zwanzig , Renji Abarai , Inventor , fikrets1 , sükût , ciom92 , srcn35 , pmomer , frkn44, Dr.Teknik, Eric Cartman., mert560, 00tuna, immeLmann, cqrcqr, ankaraharun Profili kapalı üyelerle alışveriş yapmıyorum. Alışveriş yapmanızı tavsiye etmediklerim eromage03(dolandırıcıdır), Ryhmer(hem kendi önerip hem sözünde durmuyor,üstüne beni engelliyor) -
Sakın 603 alma ben aldım mobil imza atmıyor. İki aydır uğraşıyorum ne arayan var ne soran sakın Nokia alma ben pişmanım. Telefonu küçük yeğenime oyun oynasın diye hediye ettim. Bir daha asla Nokia. _____________________________ -
nokia 603 alma derim bende L5 E612 kullanıcısıyım şık duruşuyla birçok ozellığıyle guzel bır telefon memnun olmadıgım ozellıklerı kamerası ıslemcı hızı 800 mhz yerıne 1 ghz yada 1.200 olsaydı alınabılecek en ıyı telefondu ve ben bu telefonu 580 e almıstım golddan sımdı 500 e dustu kacırma derim :) ( telefonun ilk kullanıcılarındanım 2 gün şarjı gidiyor o kadar internete girip oyun oynamama rağmen ) _____________________________ Everybody light that building fuck up-BATTLEFİELD 3-SOMEBODY HELP YOU !!! -
sayın asl4n95 sakın yanlışlık yapıp Nokia 603 alma ben o hatayı yaptım. Arızalı çıktı mobil imza atmıyordu defalarca telefon ettim. saatlarca beklettiler tavsiyeleri2-3 ay bekle versiyon yenilenecek veya imza kullanmayacak ver dediler bende 6 yaşındaki yeğenime oyun oynasın diye doğum günü hediyesi verdim. 20-30 mail attım dönen olmadı. Nokia bitmiş. bana söylemişlerdi büyük sözü dinlemedim. _____________________________ -
LG L5
_____________________________ -
arkadaşların dediği gibi galaxy ace de çalışmayan temple run (2) bu cihazda oynanabiliyor. Bende 3 gün önce aldım.Memnunum çok süper değil ama 500 liraya alabileceğin internete girebileceğin iyi bir telefon. _____________________________ -
dostum L5 e612 almayı düşünüyorsan orta dereceli oyunların bile çoğunu oynayamazsın
oyun düşkünüyüm diyorsan ve paran 500 tl civarı ise paranı biraz daha arttırıp motorola atrix almanı öneririm.
www.teknobiyotik.com da 550 lira civarındaydı sanırım siteye ben giremiyorum sorun var sanırım yarın bu siteden sende bir bak.
İçine sinmesi için youtube dan oyun performanslarınada bakabilirsin :)_____________________________ -
l5 _____________________________ TUPAC
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler






