Şimdi Ara

★★★★ LG G7 ThinQ ANA KONU ★★★★ (321. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7.020
Cevap
82
Favori
543.113
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 319320321322323
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • deedrah D kullanıcısına yanıt

    Geçmiş olsun bu model de ghost screen duymamıştım. Diğer modellerde çok olmuştu geçmişte...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Grkwnxs G kullanıcısına yanıt

    Home u nasıl yüklüyorsunuz. Yükledikten sonra eski haline geri dönebilir miyiz

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Grkwnxs

    Teşekkürler lg home uygulamasını güncelledim ciddi fark oldu akıcılıkta



    Alıntıları Göster

    Home u nasıl yüklüyorsunuz. Yükledikten sonra eski haline geri dönebilir miyiz

  • quote:

    Orijinalden alıntı: spyhonor

    Home u nasıl yüklüyorsunuz. Yükledikten sonra eski haline geri dönebilir miyiz



    Alıntıları Göster

    LG Home 9.21.29 APK Download by LG Electronics, Inc. - APKMirror


    ayarlar uygulamalar - sistem uygulamalarını göster dedikten sonra ana ekran uygulamasına tıklayıp güncellemleri kaldır derseniz eski haline döner





  • Pil epey zayıfladı gibi. Ağustos gibi garanti süresi bitiyor cihazın. Pili garanti kapsamında değiştirtebiliyor muyuz ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Uzun süredir parmak izi okuyucu bir çalışıyor bir çalışmıyor, test ekran görüntüsü şu şekilde:

    ★★★★ LG G7 ThinQ ANA KONU ★★★★


    Bir de pil kullanımı ekran görüntüsü de şu şekilde:

    ★★★★ LG G7 ThinQ ANA KONU ★★★★

    Garantiye mi gitmesi gerekir?
    Garanti ile ilgilenen firmanın adı nedir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oFfSpR!nG

    Uzun süredir parmak izi okuyucu bir çalışıyor bir çalışmıyor, test ekran görüntüsü şu şekilde:




    Bir de pil kullanımı ekran görüntüsü de şu şekilde:



    Garantiye mi gitmesi gerekir?
    Garanti ile ilgilenen firmanın adı nedir?

    Benim pil durumu da hiç iç açıcı değil şu an. Ekran çözünürlük 720p, orta güç tasarruf modunda, pil ototmatik ama pil su gibi akıyor. 20 saat kullanım süresi 3,5 - 4 saat ekran süresi. Alalı 1,5 yıl oldu, ağustos da bitiyor garanti.


    Pil değişimi yaptıran arkadaşlar biraz tavisye verebilir mi en iyi ve en hızlı servis hangisi. Pil garanti dahilinde değiştiriliyor mu ? Konuyu canlandırsak biraz...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • oFfSpR!nG O kullanıcısına yanıt

    Telefon boşta çok şarj yiyor sanırım. Kullanmadığınız uygulamaların arka plan çalışmasını engellemeyi deneyin. Pil %20 altına inmeden bir süre istikrarlı şarj edin kendini toparlasın. Hafta da bir telefonu kapatıp açın. Sosyal medya kullanıyorsanız uygulamaları telefonun şarjını fena halde sömürüyor o konuda yapacak bir şey yok...

  • fbyram kullanıcısına yanıt

    Evet hocam o sıkıntı var ama asıl derdim parmak izi okuyucu. Pildeki sistem kısmına dikkat ederseniz "biometrics.fingerprint" yazıyor. Yani ondan kaynaklı bir sıkıntı var aynı zamanda şarjı da bitiriyor. Dediklerinizi yapmıştım üstad, bahsettiğiniz şekilde kullanıyorum telefonu.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • !!YARDIM!!
    Şu sorunumu nasil cozerim arkadaslar aylardir gecmiyor servise versem yaparlar mi bedelsiz ? Cihaz sanki hep sarjdaymis gibi orada kaliyor uyari?

    ★★★★ LG G7 ThinQ ANA KONU ★★★★



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi smartboom -- 2 Mart 2021; 19:42:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cihaza whatsapp skype bip gibi uygulamalarda görüntülü görüşme yaparken birden hoparlör kendi kendiliğine kapanıyor ve sadece üst ahizeden ses geliyor. Bu problemi nasıl çözebiliriz ???

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Son zamanlarda güzelim telefon çok hata vermeye başladı yaa.
    Bende de ekran arada açılıyor uyanıyor.. Ciftf tıklama ile açma özelliğini de kapattım olmadı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • karakteristik61 kullanıcısına yanıt

    Bir kere benimde başıma geldi ama durup dururken değil watsap dan konuşurken birisi aradı ses ahizeden gelmeye başladı mikrofonu kapattım açtım düzeldi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oyundayken uyarıları devre dışı bırak diye bildirim geliyor bu bildirim nasıl kapatılıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • smartboom S kullanıcısına yanıt

    telefona donusturucu yardimiyla bi harici harddisk, powerbank vs güç gerektiren bişeyler bağlayıp çikartin bi kaç kez. düzelmesse şarj girişini, kulaklık girişini, hoparlor kısımını öncesinde igne, ataç ucu gibi ucu ince cubuklar dikkatli bi şekilde temizleyin, sonra diş fırçası veya benzer bi fırça ile iyice temizleyin. düzelmesse yağsız kontak sprey temin edin cihazınızı kapatıp ürünü iyice çalkalayıp usb soketini, kulaklık, hoparlör o kısımlara iyice sıkın cihazınızı 10 15 dakika kurumuya bırakın artık çözülmesi lazım




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yasin_92 -- 8 Mart 2021; 19:22:32 >
  • Arkadaşlar selam. G7 için sony nin şu kulaklık modelini kullanan oldumu?


    https://www.sony.com.tr/electronics/kafa-bantli-kulakliklar/wh-xb900n/specifications


    en alttaki tüm özellikler bölümünde kablolu kullanımda 50 ohm empedans olduğu belirtilmiş.


    50 ohm yüksek emp modu için önce kabloyu bağlama yöntemini okudum burada o konuda bilgim var.Çeşitli hileler ile yüksek empedansı tetikleyen kişiler ses seviyesinin arttığını ama kalitenin düştüğünü yazıyor.

    Bu yüzden sorun çıkmayacağından emin olmak için piyasadaki 50 ohm ve üzeri kulaklık modellerine baktım .pek bi seçenek yok sony nin bu modeli hariç.

    Bu kulaklık g7 deki yüksek empedans modunu tetikliyormu?


    Ayrıca yüksek empedans hilelerini kullanmadan g7 yi 50 ohm altı kulalıklarla kullanan arkadaşların tecrübelerini duymak isterim.Yüksek ses peşinde değilim yanlış anlama olmasın.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ismail barlas -- 9 Mart 2021; 14:47:46 >




  • yasin_92 kullanıcısına yanıt

    Hocam servisi aradim usb soketi paslanmistir dedi degismesi lazim falan dedi.Su temas etmistir kullanici hatasi bu dedi. Ulan bi kere bile su degmedi ve degse de ip68 sertifikali bir telefon garanti kapsaminda olmasi gerekmez mi cok sacma.

    Bu korozyonu kendi imkanlarimla giderem mi acaba? Ille kaziklanacak miyim sizce servise?

    Cok tesekkurler.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 319320321322323
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.