Şimdi Ara

★★★ LG G4 KULÜBÜ VE ANA KONUSU ★★★ (1738. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
39.615
Cevap
199
Favori
1.047.026
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
43 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 17361737173817391740
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • peyzaaj P kullanıcısına yanıt
    Şuan 5.1 e donmuş güncelleme almıyor cekirdeklere bakmadım aksam onada bakarım. Neden 5.1 e donmuş olabilir cekirdeklerin hepsi calişiyor öalışmayan yok. Zaten ana kartı sokup baktım bir köşeşinde 02 2017 yazıyordu. Değişmiş galiba.

    Ana 5.1 sürümü ve güncelleme almıyor. Orasını anlamadım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MekanSIzZ_IM -- 20 Mart 2017; 12:8:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • veilben kullanıcısına yanıt
    Benim bildiğim sitelerde yok siz nereden çıktı diyorsunuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • franky88,aydayd haberleri okumuyosunuz galiba nisan son karar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: veilben

    franky88,aydayd haberleri okumuyosunuz galiba nisan son karar.

    Nisanda mı gelecek 7.0? Önce kaynağı paylaşın. Gereksiz heyecan yaratmayın şurada.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar G4 telefonum dün kendi kendine kapandı , ardından bir kere açıldı gene yavaşladığından tekrar resetledi kendini bu sefer. 10/2015 serisi telefonum oysa bootloop sorunu aşılmış olarak olarak almıştım,sanırım bu durum benim başıma da geldi. Eğer telefonu tekrar açılırsa telefon ayarlarındaki reset yapmam telefonu düzeltir mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vesselam55


    quote:

    Orijinalden alıntı: osmanhasimcan

    hangi servise verdiniz kardeş? bootloop olursa bende yeni cihaz almak istiyorum anakart değişmesini pek istemiyorum çünkü

    İlk sorunlarda tamir yapılıyor hocam

    Ama cihazı alalı fatura tarihi cihazı alalı 6 ay geçmediyse yeni cihaz talep edebiliyorsunuz

    Birde aynı sorundan 3 defa parça deişirse yeni cihaz talep edebiliyorsunuz farklı sorundan 5 parça deişirse yeni cihaz talep edebiliyorsunuz benim farklı 5 parça deişmişti son 6 ıncı sorun ekranda ışık sızması vardı adam zaten diyor baya tamir olmuş deişim yapalım isterseniz diye kendi diyor

    Verdiğim servis lg vintek teknik servisi istanbul mecidiyeköy de

    Yanlış yönlendirme olmasın biraz dikkat.

    Yasada 6 ay ibaresi var evet ve şunun için var; kullannım süresi bazında 6 ay içerisinde herhangi bir problemin ortaya çıkması durumunda, tüketicinin değil servisin aksini ispat etmesi gerekir. 6 ay sonrasında ise herhangi bir üretim hatası olup olmadığını tüketicinin ispat etmesi gereklidir.

    Bu forumda bir çok kez yazıldı bunlar. @kontratak başta olmak üzere. Kısaca tamir, değişim ya da para iadesi seçeneklerini seçebilme hakkı size aittir.

    Benim sürecimde, sadece ghost screen hatası ile direkt olarak thh başvurusu ile para iadesi kararını çıkarttım. Telefonu kullanmaya devam ettim ve hala ediyorum. Malum yeni teller çıkacak onu bekliyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fen14


    quote:

    Orijinalden alıntı: metalok


    quote:

    Orijinalden alıntı: ikokci

    An itibari ile 510 serisi benim telefon da bootloop oldu. Garantisi delta. Delta da süreç nasıl işliyor? bootloop probleminden dolayı delta servise gönderen varsa tecrübelerini paylaşırsa sevinirim.

    Aynı dertten telefonu delta'ya yolladım. 15 gün içinde tamir edip yolladılar. Delta'ya gitmeden önce telefon çift hatlıydı, delta'dan sonra telefon tek hatlı olarak geldi :)

    14.02.2017 de deltaya bende gönderdim bootloop için hala parça bekliyor yazıyor faturanın aslını gönderdim thh ye nasıl başvurmam gerekir sözde yarın kargoya verecegiz diyolar bakalım

    14.02.2017'den beri parça mı bekliyor? Azami tamir süresi haliyle dolmuş eğer sizde fatura aslı yoksa aldığınız mağazaya gidin faturanın fotokopisini isteyin thh başvurun kesinlikle sizin lehinize olur para iadesi almak en doğrusu :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: B@ck_tod!3


    quote:

    Orijinalden alıntı: vesselam55


    quote:

    Orijinalden alıntı: osmanhasimcan

    hangi servise verdiniz kardeş? bootloop olursa bende yeni cihaz almak istiyorum anakart değişmesini pek istemiyorum çünkü

    İlk sorunlarda tamir yapılıyor hocam

    Ama cihazı alalı fatura tarihi cihazı alalı 6 ay geçmediyse yeni cihaz talep edebiliyorsunuz

    Birde aynı sorundan 3 defa parça deişirse yeni cihaz talep edebiliyorsunuz farklı sorundan 5 parça deişirse yeni cihaz talep edebiliyorsunuz benim farklı 5 parça deişmişti son 6 ıncı sorun ekranda ışık sızması vardı adam zaten diyor baya tamir olmuş deişim yapalım isterseniz diye kendi diyor

    Verdiğim servis lg vintek teknik servisi istanbul mecidiyeköy de

    Yanlış yönlendirme olmasın biraz dikkat.

    Yasada 6 ay ibaresi var evet ve şunun için var; kullannım süresi bazında 6 ay içerisinde herhangi bir problemin ortaya çıkması durumunda, tüketicinin değil servisin aksini ispat etmesi gerekir. 6 ay sonrasında ise herhangi bir üretim hatası olup olmadığını tüketicinin ispat etmesi gereklidir.

    Bu forumda bir çok kez yazıldı bunlar. @kontratak başta olmak üzere. Kısaca tamir, değişim ya da para iadesi seçeneklerini seçebilme hakkı size aittir.

    Benim sürecimde, sadece ghost screen hatası ile direkt olarak thh başvurusu ile para iadesi kararını çıkarttım. Telefonu kullanmaya devam ettim ve hala ediyorum. Malum yeni teller çıkacak onu bekliyorum

    Siz ne zaman thh başvuru yaptınız ne zaman sonuçlandı? Ghoost Secren hatası için ne karar verildi kararın resmini atarsanız bu kronik hatayı yaşayan herkese faydalı olur




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eraya44


    quote:

    Orijinalden alıntı: B@ck_tod!3


    quote:

    Orijinalden alıntı: vesselam55


    quote:

    Orijinalden alıntı: osmanhasimcan

    hangi servise verdiniz kardeş? bootloop olursa bende yeni cihaz almak istiyorum anakart değişmesini pek istemiyorum çünkü

    İlk sorunlarda tamir yapılıyor hocam

    Ama cihazı alalı fatura tarihi cihazı alalı 6 ay geçmediyse yeni cihaz talep edebiliyorsunuz

    Birde aynı sorundan 3 defa parça deişirse yeni cihaz talep edebiliyorsunuz farklı sorundan 5 parça deişirse yeni cihaz talep edebiliyorsunuz benim farklı 5 parça deişmişti son 6 ıncı sorun ekranda ışık sızması vardı adam zaten diyor baya tamir olmuş deişim yapalım isterseniz diye kendi diyor

    Verdiğim servis lg vintek teknik servisi istanbul mecidiyeköy de

    Yanlış yönlendirme olmasın biraz dikkat.

    Yasada 6 ay ibaresi var evet ve şunun için var; kullannım süresi bazında 6 ay içerisinde herhangi bir problemin ortaya çıkması durumunda, tüketicinin değil servisin aksini ispat etmesi gerekir. 6 ay sonrasında ise herhangi bir üretim hatası olup olmadığını tüketicinin ispat etmesi gereklidir.

    Bu forumda bir çok kez yazıldı bunlar. @kontratak başta olmak üzere. Kısaca tamir, değişim ya da para iadesi seçeneklerini seçebilme hakkı size aittir.

    Benim sürecimde, sadece ghost screen hatası ile direkt olarak thh başvurusu ile para iadesi kararını çıkarttım. Telefonu kullanmaya devam ettim ve hala ediyorum. Malum yeni teller çıkacak onu bekliyorum

    Siz ne zaman thh başvuru yaptınız ne zaman sonuçlandı? Ghoost Secren hatası için ne karar verildi kararın resmini atarsanız bu kronik hatayı yaşayan herkese faydalı olur


    https://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=124583126

    Burada bulabilirsin.




  • veilben kullanıcısına yanıt
    kaynak paylaşır mısınız?
  • MekanSIzZ_IM M kullanıcısına yanıt
    İmei kayıtlı mı diye bakın kayıtlı değilse günceleme almaz diye biliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • peyzaaj P kullanıcısına yanıt
    Sen öyle diyince kontrol ettim ilginç bir durum var. İmei kayıtsız gözüküyor fakat teldeki imei ile faturadaki imei ayni. Yani telin imei si değişmemiş. bu durumda kayıtsız gözükmesi imkansız ilk aldığımda sorgulattım kayıtli idi zaten. ve aradan 1 yıl geçti hiç uyarı sorun v. S gelmedi. güncellemeleride sorunsuz aldım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dostlar merhaba elinde batarya kiti olup satmak isteyen var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: klişeavcısı

    Dostlar merhaba elinde batarya kiti olup satmak isteyen var mı?

    Hocam istanbuldaysanız mecidiyeköy vintek teknik servisinde mevcut internette vintekshop dada mevcut vintekshop daki 120tl eğer vinteke kendin gidip alırsan 90tl batarya ve kit ikisi 90tl ben batarya için gittim 79tl dedi kit ne kadar dedim 69tl dedi ikisini bir alırsan 90tl dedi iyi ikisini bir verin o zaman dedim 90tl ye aldım oldukça iyi ve kullanış lı bir alet cihazı şarja hiç takmıyorum dolu pili cihaza takıyorum boş pili onunla şarj ediyorum mükemmel bir alet çok kullanışlı ve şarj sorunu yaşayanlara şiddetle tavsiye ediyorum pil çıkması büyük avantaj bu durumda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Neredeyse 3 ay önce 28.12.2016'da THH'ye bootloop sebebiyle başvurdum. Şu anda internet sitesinden takip için sorgulattığımda "SAVUNMASI İSTENDİ" yazıyor. Fakat beni henüz bilirkişi çağırmadı. Bunun anlamı nedir? 1 hafta sonra 3 ay doluyor. 3 hafta önce aradığımda en geç 3. ay sonunda sonuçlanır demişlerdi. Acaba bilirkişiye ihtiyaç duymadan dosya hakkında karar mı veriyolar?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Krimwalde

    Neredeyse 3 ay önce 28.12.2016'da THH'ye bootloop sebebiyle başvurdum. Şu anda internet sitesinden takip için sorgulattığımda "SAVUNMASI İSTENDİ" yazıyor. Fakat beni henüz bilirkişi çağırmadı. Bunun anlamı nedir? 1 hafta sonra 3 ay doluyor. 3 hafta önce aradığımda en geç 3. ay sonunda sonuçlanır demişlerdi. Acaba bilirkişiye ihtiyaç duymadan dosya hakkında karar mı veriyolar?

    Telefonu satın aldığınız yerin, dava açtığınız firmanın savunması istenmiş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ikokci


    quote:

    Orijinalden alıntı: Krimwalde

    Neredeyse 3 ay önce 28.12.2016'da THH'ye bootloop sebebiyle başvurdum. Şu anda internet sitesinden takip için sorgulattığımda "SAVUNMASI İSTENDİ" yazıyor. Fakat beni henüz bilirkişi çağırmadı. Bunun anlamı nedir? 1 hafta sonra 3 ay doluyor. 3 hafta önce aradığımda en geç 3. ay sonunda sonuçlanır demişlerdi. Acaba bilirkişiye ihtiyaç duymadan dosya hakkında karar mı veriyolar?

    Telefonu satın aldığınız yerin, dava açtığınız firmanın savunması istenmiş.

    Evet benim tahminimde bu yöndeydi. Bana ilginç gelen, çağırılacaksınız dendi. Yani anladığım kadarıyla kararın açıklanmasından önceki son aşama karşı tarafın savunmasının istenmesi?




  • MekanSIzZ_IM M kullanıcısına yanıt
    imei kayıtsız gözükmesi seni iilgilendirmez servis hatası. bence dilekçe yazın ayıplıürün katogerisinden para iadesi isteyin kurtulun g4den. hakem heyetine yazın dilekçenizi. fatura kimin adına idi ve hangi şirket kesmişti
  • arkadaşlar elimde tek hatlı g4lere uyumlu (815 modelleri) kablosuz şarjve nfc çipli ayrıca quickl circle akıllı pencere uyumlu mavi turkuaz renkte kapak var. isteyen için 40 tldir. ayrıca samsung kablosuz şarj vardır bu kapakla beraber kablosuz şarj yapabilirsiniz bu şarj cihazıda 40 tl dir. ikisi beraber 70 tl dir. ilgilenenlere duyrulur
  • peyzaaj P kullanıcısına yanıt
    Bugun görüştüm ben sorguyu yanlış yapmışım kayıtlı gözüküyor sıkıntı yok. Firma intel. Ama bayagı yardıöcı oldular allah var şimdi. Anakartlardan cok basları agrımış adamların g4 kimleri üzmediki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 17361737173817391740
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.