Şimdi Ara

LG G4 Burn In (Ghost Screen) Sorunu İncelemesi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
268
Cevap
7
Favori
27.538
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • KarakayaEmre K kullanıcısına yanıt
    Hocam 6 ayi gectikten sonra degisim ve para iadesi yapilmiyor. Ama ince ayrintilarini daha arastiramadim. Ekran degisimi yaparlar. Hocam sadece o saatin oldugu alan degil ekrandaki her pixelde var. Sadece saat kismi beyaz oldugundan daha kolay iz birakiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ya bu ghosting ips ekranlarda olmazdı amoledlerde olurdu alla alla bende gecıcı g4 beat aldım 1 subatta arkadaşın dediği gibi yeni olduğu için hemen belli olmaz. Ancak deneyeceğim eger bunda da olursa oyle birser burada paylaşırım.
  • ancak pil izini cok dıkkatlı bakınca görmeye başlıyorum demezsem yalan soylemis olurum ulan daha 5 günlük cihaz be

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • erhanercan kullanıcısına yanıt
    Hocam 0 cihazlarda biraz daha zor gorulebiliyor . Madem 5 gun oldu geri iade edin bence.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brynrdg -- 6 Şubat 2016; 16:39:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • KarakayaEmre K kullanıcısına yanıt
    Ben 4 aylik telefnumu gonderdim bugn aldik tam 12 gun oldu geldi sifiri bi abinnkinide ayni gun verdik 6 ayi ttam bi hafta gecmisti ekran degiscek onun hala teknisyende gorunuyo

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eğer 3-4 ay içerisinde izle coşarsa bende
    Direk gönderirim o zaman

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende sizin gibi sonra servise veririm diyordum fakat bir kere farkettikten sonra acayip goze carpiyor.
    Normalde para iadesini talep edip alma hakkimiz var ama lg yokusa suruyor vermiyorum tuketici hakem heyetine git oyle al parani diyor. Ugrasan alsin parasini ugrasmayana gecireyim
    Halbuki cok severek almistim cihazi yazik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lg g4 kullanicisi degilim ama benimde htc telefonumda vardi böyle sorun, telefondan sogmustum thh basvurdum ve para iadesi alacagim.gecen hafta karar geldi. Servise 5 kere gondermistim 3 kere yeni gondermislerri hemde, resmen yildirmislardi beni ama sonuc istedigim gibi. Teknik servis kafasina gore bazen goruyor bazen gormuyor hakki yenilen herkesin hakkini almasi dilegiyle.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi abzurtmen -- 7 Şubat 2016; 11:03:42 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Acaba bu olay lg nin ekranda görüntü sabitken devreye giren yenileme yapmayan, ekran etki altındayken devreden çıkan bir özellik dediği gram (grafik ram) ile ekran panelinin çakışması sonucu mu oluşuyor? Led panel olsa led yanması diyeceğim ama ips panel var.

    Pil değişen, büyük ekran, yüksek ana hafıza, hafıza kartı kombosu olan bir telefon almayı düşünüyorum. Note 4, g4, v10, 950xl gibi seçeneklerim vardı hepsiyle ilgili bir dolu olumsuzluklar duydum. Sizin tavaiyeleriniz ne olur bu aradığım özelliklere göre?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • brynrdg kullanıcısına yanıt
    Bende normalde Windows kullanıyorum.
    Lumia 925 i servise verdim o arada hem yedek telin olsun
    Hem de Telsiz kalmayayim dedim ilk defa android tel olarak bunu seçtim. G4 de değil g4 beat tel yeni izler dikkatli bakınca görünüyor. Zamanla artarsa veririm değişime artik.
    Demek bu panellerin üretiminde var bir şey yada bilmediğimiz başka birşey.. İz sorununu amoled ekranlarda yasardim cunku lg ye de mail attım cevap gelince paylasirim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erhanercan -- 7 Şubat 2016; 13:06:17 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cevaplar için teşekkür ederim.Peki garantiden gelen telefonlarda da aynı sorun ortaya çıkıyor mu?
  • KarakayaEmre K kullanıcısına yanıt
    Suan bir sorun yok 505 seri gelen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • abzurtmen
    tüketici hakem heyeti ile olan yaşadıklarınızı adım adım bizimlede paylaşırsanız hem çok seviniriz hemde bilmeyenler için yaşamış birinden tecrübe çok olumlu olur.

    QuexSeeL
    çok detaylı bilmiyorum hocam.
    Cidden neye yönelsek bir arıza ile karşılaşıyoruz. Tabi benimki kulaktan dolma.
    Araştırmadım adam akıllı bunda bu sıkıntı var bunda şu sıkıntı var diye.
    Lg almadan önce aklımda sony vardı. alicağım gün media markt ta bir test edeyim bakayım dedim. Telefonu kurcalarken telefon çok ısındı bilmemne diye hata verdi.
    Sony orda elendi. Samsung desen ekran kalitesini çok beğenmeme rağmen içimde ona karşı bir ön yargı var o sebeple almam o cihazı. çünkü kim samsung kullanıyosa etrafımda o cihazın ömrü en fazla 2 sene. ilk aldığınızda jet gibi uçan telefon sonra kasmalarından geçilmiyor. galariye bile giremiyor tel.
    detaylı bir araştırma yapmak lazım.

    erhanercan
    Lg ye aticağınız mailden bir şey çıkacağını sanmıyorum hocam. ben para iadesi istedim yazdımda yazdım döktürüm.
    Yaşadığınız olumsuzluk için özürdilerim değişim cihazınızın size ulaşma sürecini hızlandıracağız dedi :)
    Bir mail daha attım ben değişim cihazını değil fatura tutarımı istiyorum hakkım olanı istiyorum. tüketici hakem heyetine mi gideyim illa hakkım olanı ne sebepten ötürü alamıyorum diye.
    Boş mail atıp cevap vermişler.
    Açıkcası git hakem heyetine başvur uğraş öyle al paranı yoksa ben cebimden çıkarıp sana paranı hakkını vermem uğraşmazsanda paran bana kalır misss diyor :)

    KarakayaEmre
    Gelen cihaz lg olduktan sonra aynı sorunla karşılaşmaman imkansız.
    ekran aynı ekran sonuçta. ha ne olur ilkten gözükmez belki ama kısa süre içinde tekrar karşılaşabilirsin.

    Genel
    Bir arkadaşım lg deki bu ghost screenin önüne geçebilecek bir uygulama bulmuş onu test ediyor. eğer test başarılı olursa burada paylaşırım 6 ayı geçmiş olan servise veremeyen arkadaşlar için bir faydası dokunur :)




  • dark_machine41 D kullanıcısına yanıt
    genelde yeni serileri veriyorlar size neden 505 vermişler.
  • LG Destek: Merhaba, brynrdg. Size nasıl yardımcı olabilirim?
    brynrdg: Merhaba
    LG Destek: Size nasıl yardımcı olabilirim?
    brynrdg: Sitenize kayıtlıyım destek bölümünden müşteri hizmetlerine mail atıyorum
    brynrdg: fakat maillerime boş mesaj olarak yanıt veriyorlar
    brynrdg: cihazımı teknik servise verdim
    brynrdg: değişim kararı alındı
    brynrdg: ben değişim istemiyorum para iadesi hakkımı kullanmak istiyorum . siz zorla bana değişimi dayatıyorsunuz. para iadesi hakkımdan beni men ediyorusunuz bu yasal değil.
    LG Destek: imei numaranız nedir ?
    brynrdg: ille tüketici hakem heyetine git öyle al paranı. uğraşmazsanda paran cebimizde kalır ohh temiz oluyor bu yasal değil
    brynrdg: 352************
    LG Destek: Cihazınız değişişm sürecindedir.
    LG Destek: Ücret iadesi ile ilgili tarafımızdan destek sağlanamamaktadır.
    brynrdg: işte bende benim para iadesi hakkımda var bunu kullanmak istiyorum diyorum ama lg işi yokuşa sürüyor
    brynrdg: peki bu konuda lg de kim destek sağlıyor
    LG Destek: Ücret iadesi talebinizin gerçekleştirilmesi mümkün değildir.
    LG Destek: Aynı model ürün gönderimi sağlanmaktadır.
    LG Destek: Farklı bir işlem sağlanması mümkün değildir.
    brynrdg: sebep tüketici yasalarında 6 ay dolmadan fatura tutarını isteme hakkımda var siz neden böyle yapıyorsunuz
    LG Destek: Farklı bir işlem sağlanması mümkün değildir.
    brynrdg: lg adınamı konuşuyorsunuz kendi adınızamı bunuda yazarsanız çünkü bu konuşmayı yayımlayacağım
    LG Destek: Tarafımızdan online teknik destek ve satış sonrası hizmet desteği sağlanmaktadır
    LG Destek: Lg chat servis ile görüşme sağlamaktasınız.
    brynrdg: LG Destek: Ücret iadesi talebinizin gerçekleştirilmesi mümkün değildir
    brynrdg: dediniz
    brynrdg: bunu hangi sıfatla söylediğinizi soruyorum
    LG Destek: Yardımcı olmamızı istediğiniz farklı bir konu var mi?
    brynrdg: en son sorduğum soruya cevap verirseniz işim bitiyor
    LG Destek: Tarafımzdan farklı bir bilgi aktarılamamaktadır.
    LG Destek: Mevcut konu ile ilgili 4446543 numaralı çağrı merkezimiz ile irtibat sağlamanız gerekmektedir.

    "LG beni kendinden soğutmak için elinden geleni yapıyor."




  • ALAYI BÖYLE BUNLARIN GİDİP KENDİMİ HAVAYA UCURACAM SERVİSLERİNDE GÖRECEKLER TUKETICI HAKKINI
  • Merhaba @brynrdg @dark_machine41

    Az önce lg servisi ile konuştum lg servisi telefona bakarız değişim gerekiyorsa değişim yaparız diyor ama ben zorlamayı düşünüyorum.Ancak siz yeni gelen telefonlarda aynı şey oluyor diyince garipsedim.Eğer yeni gelen telefonda da aynı sorun oluyorsa veya olması muhtemel ise boşbuşuna servisle uğraşmaya gerek yok sizcede öyle değil mi çünkü para iadesi alamıyorum lgye göre
  • Vay arkadas kronik sorunun bile review i cikmis

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • KarakayaEmre K kullanıcısına yanıt
    Ben servise verdigimde cihazin bu derece sorunlu oldugunu bilmiyordum. Tek yol ugrasip tuketici hakem heyetine gitmek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ipslerde ilk etapta boyle sorunlar yoktu fakat yeni nesil ipslerde hep sorun var.Mesela general mobile android one cihazina bakin tam 5 kere degisime verdim.Ondada bu tarz sorunlar vardi ekranla ilgili problemler en net gri tonlarinda belirginlesiyor.General mobile servisinde de tum cihazlara baktigimda hepsinde vardi ayni zamanda ekranda sararmalari vardi daha sonra gidip note5 aldim amoledlerde de yanma durumu olusuyordu ekranin yarisi soluk vs duruyordu s3 s4 note 3 serilerinde son serilerde sanirim bu durumu duzelttiler.Her neyse belli ki g4ler kronik sorunlu cihazlar uzak durmak lazim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.