Şimdi Ara

LG G4 Bootloop Yüzünden Teknik Servise Gönderilen Telefonların Ana Konusu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
1
Favori
1.876
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Malum arkadaşlar birçok G4 telefon bootloop sorunundan dolayı servise gönderilmektedir.
    Ana konu sadece sorunlardan oluşmasın diye en iyisi konuşmalarımıza burdan devam etmek.
    Servis tecrübelerimizi bu konu altında paylaşalım.
    Benzer bir konu G3 içinde mevcut işleyişini inceleyebilirsiniz.

    Bootlop Nedir?

    Özellikle G4'de fazla ısınma olduğundan anakarttaki lehimler eridiğinden dolayı telefonun LG logosu ekranında tekrar tekrar restart atması olayıdır.


    Bootloop mu SoftBrick mi?

    SoftBrick daha çok rom veya root atarken yanlış bir işlem yapma sonucunda ortaya çıkar. Bootloop ve SoftBrickde de telefon logoda takılır ancak SoftBrick'de telefonu kurtarma imkanı vardır download moda girebilirsiniz ve yeni rom atabilirsiniz veya recovery menüye girebilirsiniz.


    NOT: Arkadaşlar şunu belirteyim deneyip denememek size kalmış. Benim telefonum ilk bootloop olduğunda şarjı azdı telefon dondu ne kapandı ne bişey oldu biraz bekledim ama kapanmayınca bataryayı çıkardım daha sonra bootloopa girdi açılmadı telefonda önemli verilerim olduğu için kurtarmam lazımdı. Sorunun sıcaktan olduğunu bildiğim için telefonu direkt buzdolabına koydum(türk mantığı) biraz uğraştıktan sonra telefonu açabildik yedekleyebildim telefonu bi süre kullanabildim ama tekrar bootloopa girdi bidaha hiç açılmayınca servise gönderdim. Bilmiyorum şanstan mı oldu yoksa gerçekten işe yarıyor mu sadece bilgilendirmek istedim.

    NOT2: Soğuk ortamdan sıcak ortama çıkarmak telefonun içinde nem yapacağı gibi bazı bileşenleri oksitlendirebilir. Sorumluluk bende değildir.

    Benim telefonun servis bilgileri:

    Satın alma tarihi: Ağustos 2016
    Telefonun Serisi: 506K
    Servise Gönderme tarihi: 25.06.2016
    Tabi ilk olarak anakart beklendi 12sinde de değişim için onay beklemeye başladık.

    Şunları eklemek istiyorum ilk olarak eski LG Canlı Destek yok eskiden tüm işlemlerimi Canlı Destekten hallederdim ancak şuan ne sorsam bilgi vermeye yetkileri yok. İkinci olarak artık maillere bile cevap verilmiyor bu da LG kalitesini gösteriyor işte. 444 6 543 numarasındaki kişilerin her biri farklı bir şey söylüyor biri telefonunuz hazır diyor biri onay bekliyor diyor diğeri G5 yollanacak diyor bir diğeri ise hayır yollanmayacak diyor hatta bunu il il gönderenler bile var yani. Kimi arasam yardımcı olmuyorlar hiçbiri doğru düzgün bilgi veremiyorlar.

    Para iadesi hakkında ise %10luk bir kesintiden bahsediyorlar ve bunun kanunda yer aldığını söylüyorlar ve laubali bir şekilde araştırın diyorlar. LG bu kişileri özellikle seçmiş galiba çalıştıkları bölüm için hiçbir eğitim vermemiş olsa gerek.

    Benim bahsedeceklerim bu kadar.

    Servis sorgulama linkleri:
    LG Sitesi:https://www.lg.com/tr/destek/teknik-servis/teknik-servis-takip
    Vintek:http://77.79.90.178/
    Şengüller:http://servis.senguller.com.tr/default.aspx
    Adana Servisi: lghizmetmerkezi.com/sayfalar/30/ariza-sorgulama (site şu anlık bozuk durumda fazla alet serviste olunca dayanamadı galiba )



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aliemreyegin -- 6 Ağustos 2016; 11:49:21 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >







  • 😒

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bootloop olup paralel ithalat garantili g4ler için süreç nasıl işliyor acaba?
    Cihazım 601 serisi Polonya ithali, Delta garantisi altında. Yedeklerimi sık sık alıyorum ve bootloopu bekliyorum :/

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mr.leon kullanıcısına yanıt
    4 ay önce falan olmuştu gönderdim. Anakartı değiştirip yolladılar 1 ayda. Birkaç gün önce yine bozuldu. Değişim isteyeceğim. Servis ritzy.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mr.leon kullanıcısına yanıt
    Delta ithaller içinde garantisi en iyi olan diye biliyorum bugünlerde aşırı yoğunluk var bütün hepsinde. Herkes gönderiyor telefonunu servise
  • 11 temmuzda servise verdim cihazı 1 ağustosta değişime sunuldu , 6 gün oldu halen değişim onayı çıkmadı daha önceden bilenler varmı kaç gün sürüyor değişim onayının verilmesi ?
  • HeRoGaki kullanıcısına yanıt
    Hocam ben 25 haziranda verdim de 12veya 16 temmuzda değişime sunuldu geçen günlerde onaylandı falan filan gevelediler ama inanmıyorum siz düşünün yani
  • Ben o kadar bekleyemem valla yarın arıyıcam bağırıp çağırıcam , onaylaması gerekn kişi yada kurum kim ise onun numarasını bulup onunla görüşücem ama değerli zamanımı lg firmasına yedirmem
  • Bu başlık benim de ne zamandır aklımdaydı. Açan arkadaşıma teşekkür ederim. Bootloop ve ghostscreen sorunu yaşayanlar burada sorun ve süreçlerini paylaşırsa, yasal olarak durumun ciddiyeti için de referans başlık olabilir. Çok önerdim ama ana konu başlığına sitemli bişey yazdıramadım. :)

    Haziranda 506k cihazım bootloop olup anakartı 605k ile değişti, 19 temmuzdan beri de ghostscreen sorunundan dolayı serviste. "DOA Değişim bekliyor" durumunda şu anda.

    G5 vereceğiz açıklamaları ile heyecan kazanan diğer başlıktaki çoğunluğun uzun süren gergin bekleyişi sürüyor.. Güçlü bir ses vermek için birlikte ve organize tepki vermeliyiz..

    Bu kadar sevdiğim telefonumu bu kadar sıkıntılı bir sürece çevirdiği için bir daha LG marka telefon almayı düşünmüyorum ve tavsiye etmiyorum.

    Bu arada Şengüller Servisindeki teknisyen arkadaşlara ve yetkililere teşekkür ediyorum. Vurdumduymaz LG nin sinir bozuculuğu ilgisizliğinin tam tersine oldukça ilgililer.. İş onlardan çıktı, çekik gözlüleri bekliyoruz artık.

    LG firmasının bu kepazeliği bir an önce çözüme kavuşturması, sattığı "kanserli" telefonların mağduriyetini bir an önce gidermesi dileğiyle..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hayals -- 6 Ağustos 2016; 21:26:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bende aranızdayım bootloop ve ghostscreen üstüne birde kasa catlagı olustu kendi kendine şengüllere gönderdim telefonu bekliyorum
  • cihaz yeni bir g4 ile değişti 3 günde
  • Dün keleş elektronik faturali g4 telefonum bootloop oldu. Daha önce aynı sorundan dolayı ritzy serviste tamir edilmişti.

    Telefonu ritzy e gondermek üzereydim ki bu konuyu gördüm.

    Şimdi ne yapmalıyım. Yol gösterin lütfen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.