Şimdi Ara

★★★ LG G3 SERVİS ANA KONUSU ★★★ (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
255
Cevap
6
Favori
4.679
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • lg g4 verselerde olur ya :D
  • Ben şuan o kadar bekledim ki, umarım 8 eylüle kadar gelir cihazlar çünkü bir geziye çıkacağım ve yanımda olması lazım telefonumun. Her cihaza razıyım g3 de olur g4 de olur g5 se de olur yeter ki versinler artık. Bir arayıp sorabilir misiniz 444 6 543 ü arkadaşlar cihazlar ne zaman verilecek diye? Benim de bütün dakikalarım müşteri hizmetleriyle konuşmaktan bitmiş
  • bootlader kullanıcısına yanıt
    Dediğiniz gibi nasıl başardıkları belli değil böyle büyük hataları. Umarım paramı alırım da kurtulurum. Telefon açısından hep sıkıntı yaşadım, bıktım Vallahi telefon değiştirmekten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bootlader

    Teşekkürler hocam :) Benim de aynı senin verdiğin resimdeki gibi No Swap Stock Available yazıyo, ne çabuk stoklar bitti 10 tane mi getiriyorlar anlamıyorum. Belki g5 se yeniden ortaya çıkar da zor iş

    vallahi ben de şaşırdım amma servislik telefon varmış yahu. Kızıyoz ediyoz de samsung servisle bu kadar ilgili değil yani, beklesek de yine sonucunda bir şeyler yapmaya çalışıyor LG. Şu g5 in tipi biraz daha iyi olaydı keşke ya vallaha para iadesi alıp gider g5 alırdım tekrardan ama hiç güzel değil yav kasası. Değişim olarak gelirse kabulüm de tr garantilisine düz g5 2400tl çok yahu.

    note5 alırım diyordum ama sonradan bi baktım meğer hafıza arttırma yokmuş onda da. 32gb yetmiyor ki bana :S Neyse hayırlısı olsun bakalım.

    Sen aradın mı hocam tekrardan ne diyorlar, cmt günleri açık mıdır acaba.




  • Yazılımcı Online kullanıcısına yanıt
    Hocam bütün hafta açık 9 dan 8e kadar telefonları, ben toplam 400 dakika konuşmuşum servisle siz hesap edin. 8 gün sonra yenileniyor faturam şuan dakika yok konuşamıyorum merak da ediyorum ne gelişmeler oldu diye ama stok yok deniyor kafam karıştı yine (Bana da yetmiyor 32gb, artı 32gb sd kart kullanıyorum o da full dolu )
  • Şuan musteri hizmetleri açık ben aradım değişim onayını bekliyorum ben daha onay geldikten sonra verilecek cihaz kesinleşiyor bende bakalım şansımı zorlucam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yetkili servisi aradım en geç haftaya cuma elinize ulaşıcak G3 cihazınız dedi, stok falan mı yok onun için mi geç kaldı diye sorduğumda ise stoklar var haftaya kesin elinize ulaşıcak dedi. Artık g5 g4 falan beklemiyorum g3 ümü versinler yeter
  • bootlader kullanıcısına yanıt
    Şimdi aradım sistemi. Dün hazırlanmış form ve sisteme sunulmuş ama değişim onayı çıkmamış daha, telefon değiştirilecektir diye onay verildiğinde stokta hangi cihaz varsa o gönderilir dedi. Para iadesini sordum nasıl olacak falan diye. O da ancak telefon değiştirilecektir diye sisteme girildiğinde dilerseniz para iadesi isteyebilirsiniz dedi. Ama şu an için bir işlem yapamıyoruz pazartesi işleme alınacak falan dedi.

    Ah keşke teknosadan alsaymışım hocam sana ne güzel hediye çeki sunmuşlar. Gider yeni telefon alırdım Vatan Pc ye gideceğim bugün bakalım, pek yardımcı olacaklarını sanmam ama bakalım ne diyecekler süreç hakkında. Çünkü ben direkt LG servisine vermiştim telefonu :/


    öteki konuya hiç uğramıyorum artık yazıp çizsinler orada. Bakalım G3 hakkında yep yeni hani bilgiler gün yüzüne çıkıyor. Üstünden 2,5 sene geçmiş telefon hakkında ya rom root konusu konuşulur ya arıza konusu zaten. Ana konuya kilit vurulsun geçilsin o zaman ne anlamı var. Neyse böyle mutlularsa sorun yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yazılımcı Online -- 20 Ağustos 2016; 14:42:50 >




  • Yazılımcı Online kullanıcısına yanıt
    Onlara tek dileğim telefonlarının başına böyle bir şey gelmeleri ve 60-70 gün beklemeleri. Umarım öyle bir şey olur o zaman hepsinin mesajlarını alıntılayıp mesaj atıcam onlara hocam hakediyorlar bu kadar bencillik olmaz Şuan stoklarda g3 varmış hocam pazartesi sizin değişiminiz onaylanır büyük ihtimalle, ama g3 verilir büyük ihtimal, her ne kadar g5 se almanız daha güzel olacaksa da
  • bootlader kullanıcısına yanıt
    Hocam bence sanada g5 verecekler stokta olmayıp 1 gün içinde slotta cihaz olması klasik zaman kazanma g3 stokta hala yok direk genel merkez kaynaklı haber veya yetkili servis seni yiyor derim g3 verip 5 kendine almasınlar. . Bence musteri hizmetlerini ara sor değişim onay aldıktan sonra verilecek cihazı lg merkezi belirliyor..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben zaten sürekli müşteri hizmetleriyle konuşuyorum (444 6 543) ve değişim onayım bu pazartesi verildi zaten. Kaç kere değişim departmanıyla görüştürttüm adamları, kesin olarak G3 stokları var diyorlar ve haftaya ulaşıcakmış elime cihazım böyle bilgi verildi. Değişim onayı verilirken g3 ile değişim yapılması yazılmış o yüzden g3 verecekler büyük ihtimalle size de öyle yapacaklar. G5 SE yi cebe atıp G3 vermeleri gibi bir durum söz konusu değil ben gerekli yerlerden görüşüyorum her gün.
  • bootlader kullanıcısına yanıt
    Valla ben zorlucam onay geldikten sonra kanunen her türlü şans benden yana 3 ncü servis yasa para iadesi veya üst cihaz alma hakkı bana tanıyor zamanım var hani uğraşırim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Üst model cihaz alma hakkı gibi bir hak söz konusu değil. "Stoklar olmadığında" zaten muadili veya üst modeli veriliyor.
  • Direk açıklaması ve haklarım zaten açıklamış gayet güzel bilmeyenlere yardimci olur umarım. .kısaca servisler olsun kurum olsun ayıplı malda bizleri keriz yerine koyuyor.. Aşağıdaki link cevap olur

    https://m.donanimhaber.com/videolar/Ayipli-urun-nasil-iade-edilir-para-nasil-geri-alinir-Detaylar-bu-videomuzda.htm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi QuasarPanda -- 20 Ağustos 2016; 16:35:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tüketici yasası ortada ve videoda çok güzel açıklanmış.Garanti süreniz boyunca eğer arıza kullanım hatasından kaynaklanmıyorsa herhangi bir cihazınız arıza verdiğinde servisteki 20 iş günü dolmasa da tüketicinin 4 seçim hakkı var tamir-yeni cihaz-para iadesi-bir üst model cihaz.Bu 4 maddeden biri tüketicinin isteği doğrultusunda firmalar tarafından değerlendirilmesi gerekir.Yani arızada tamir edilmesini beklemeden paranızı talep edebilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi QuasarPanda -- 20 Ağustos 2016; 16:51:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar 20 iş günü geçmeden dahi değişim kararı çıkar ise yine de ücret iade hakkımız doğuyor mu acaba?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yukardaki videoyu izleyin bütün sorulara cevap olacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bootlader

    Onlara tek dileğim telefonlarının başına böyle bir şey gelmeleri ve 60-70 gün beklemeleri. Umarım öyle bir şey olur o zaman hepsinin mesajlarını alıntılayıp mesaj atıcam onlara hocam hakediyorlar bu kadar bencillik olmaz Şuan stoklarda g3 varmış hocam pazartesi sizin değişiminiz onaylanır büyük ihtimalle, ama g3 verilir büyük ihtimal, her ne kadar g5 se almanız daha güzel olacaksa da

    Hocam ellerinde cihaz yokmuş sanırım gerçekten. Bugün benim servisle konuştum, sağolsunlar çok ilgileniyorlar tanıyorlar da beni. Konuştuk ettik hatta önceden vatana gittim onu anlatayım.. Vatandaki kız dedi ki değişim onayı belgesini bize getirirseniz değişim iade vs hallederiz buradan dedi. Siz resmi onaylı belgeyi getirin yeterki dediler.

    Orada baya telefonları inceledim sonradan. Galaxy S serisine baktım s6 ve 7 vardı. Hepsinin ekranı yanmış. Ortada duran google arama çubuğu kıp kırmızı duruyor. Geçici de değil lg deki gibi ghostscreen değil bildiğin ekran yanması herhalde duruyor ekranda herşey. Hadi buradakiler öyledir dedim media markt bimeks falan dolaştım hepsinde aynı S serisi. Ama ilginçtir note serisinde böyle problem görmedim. Hele media markt'a NOTE 7 gelmiş. Cihaz acayip hoşuma gitti ama 3600 TL fatura bedelini alsam bile üstüne 1800 TL eklemem gerekiyor ki bu da oldukça gereksiz Note 7 elendi. Note5 de aşırı derecede kararsızım hem S5 sonrası çıkan 1 senelik bir telefon hem hafıza kartı girişi yok ayrıca rootlama ve custom rom işi aşırı derecede sıkıntılıymış.

    zenfone 3 daha çıkmadı sanırım. xperia 'lara baktım ama hiç hoşuma gitmedi. G5 ise tasarımı kötü ama fiyat ve özellik olarak yine de aralarında en alınası telefon g5 duruyor Şu anda S7 de 2400 vatanda G5 de, s7 haftasonu indirimine girmiş. Neyse vatana G5 i sordum, elimizde hiç yok teşiri bile sattım geçen gün dedi. Yeni cihaz da uzun zamandır yollamadılar inşallah önümüzdeki hafta gelir dediler.


    Vatandan çıktım benim Lg servise yürüdüm orasıyla konuştum falan anlattım vatandaki durumu rapor işini. Ben bir sorayım içeri dedi sizinki ne durumda diye. Dün yani cuma günü 20. iş gününde biz değişim için talep oluşturmuşuz dedii. Ama merkezin onayı bekleniyor dedi, biz elimizden geldiğince hızlı davranıyoruz ama merkez çok yoğun ve ellerinde telefon yok dedi. Geçen değişim bekleyen 135 kişiye G5 vermişler.

    Merkezin tamam 20 iş gnü geçti değişim için onaylıyoruz demeden ne değiişim ne para aidesi ne de rapor hiç birini yapamıyoruz. Pazartesi onaylarlar inşallah dediler.

    Bakalım ne olacak hocam. benim aklıma takılan ise bu ghost screen de bile LG g5 ve g4 de teknik servis iyi inceleyip sorunu görünce müdahale ediyorken kabak gibi ekranı yanan samsunlarda servisin tutumu ne oluyor acaba. Yani beklesek bile lg hiç değilse ilgileniyor sonucu çıkıyor eğer diğer servisler sallamasyon çalışıyorsa. Samsung forumunu araştırayım bakayım belki yazanlar vardır :D




  • QuasarPanda kullanıcısına yanıt
    Videoyu izledim teşekkürler, şuan tlefonumun servisteki 15.iş günü de doldu. Aayıplı maldaki tüketicinin seçimine kalan 4 ihtimalden birisini lg çağrı merkezini arayıp iletmeyi düşünüyorum esasen. Sonuçta çatlak mevzusu kronik bir problem ve ayıplı mal kategorisine sokması lazım ürünü.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Malzeme Eklendi Stok Kodu : ACQ87190301, KAPAK ÖN TOUCHPAD LCD BEYAZ

    Arkadaşlar ellerine parça gelmiş tamir edecekler herhalde telefonu sizin telefonlarda son durum ne ?
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.