Şimdi Ara

★★★ LG G3 SERVİS ANA KONUSU ★★★ (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
255
Cevap
6
Favori
4.679
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • matiasbey kullanıcısına yanıt
    Merkezi ara hocam hangi cihaz çıkışı yapılmış öğren. Bana g5se diyorlar ama güvenemiyorum hala. Bugün aradım servisi cihaz hala gelmemiş gelince arayacaklar # sizi diyorlar. Nerede bu alet anlamadım.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yazılımcı Online kullanıcısına yanıt
    benim g3 de ayın ikisinde çıkış yapılmış. bu ne rezilliktir ya.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yazılımcı Online

    Merkezi ara hocam hangi cihaz çıkışı yapılmış öğren. Bana g5se diyorlar ama güvenemiyorum hala. Bugün aradım servisi cihaz hala gelmemiş gelince arayacaklar # sizi diyorlar. Nerede bu alet anlamadım.

    merkezi aradim ürün cikis yapmadigi icin göremiyoruz diyip yarin bi daha aramami söylediler.ben lg g3 beat yollamistim bakalim hangisi gelecek g3 g4 cok sorunlu cihazlar garantimin bitmesine de 2 ay kaldi napsam bilmiyorum.servise gidip ben bunu kabul etmiyorum desem nolur acaba?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: matiasbey


    quote:

    Orijinalden alıntı: Yazılımcı Online

    Merkezi ara hocam hangi cihaz çıkışı yapılmış öğren. Bana g5se diyorlar ama güvenemiyorum hala. Bugün aradım servisi cihaz hala gelmemiş gelince arayacaklar # sizi diyorlar. Nerede bu alet anlamadım.

    merkezi aradim ürün cikis yapmadigi icin göremiyoruz diyip yarin bi daha aramami söylediler.ben lg g3 beat yollamistim bakalim hangisi gelecek g3 g4 cok sorunlu cihazlar garantimin bitmesine de 2 ay kaldi napsam bilmiyorum.servise gidip ben bunu kabul etmiyorum desem nolur acaba?

    hocam bence cok birsey beklemein benim g2 minimde su an vintekte telefon asiri isiniyor ve bundan dlayi kasasinda 13 catlak var bunu su sekilde anladim telefonu birkac gun bayagi bir zorladi ykwek cozunurluklu oyunlarla oynadim un boyu slnraki sabah kalktgimda yeni bir catlagin olusmaya basladigin gordum gece yoktu bu catlak ardindan telefpnu kapttim ve bir kacgun kapali tuttum bu sirada yeni catlak olusmadi veya baska catlaklat buyumedi hic sonra yine ayni sekilde zorladim ve 7.catlak tamamen catlak oldu simdi ise 13 catlak var ama ben pek birsey beklemiyorum acikcasi 6.gunu bitti bugun ve islem goruyor teknisyende yaziyor 5 gundur bizim cihazlar biraz alt segment cihaz ldugu icin ayni degeri gormiyorlar zaten simdi araya bayram girecek kesin benimkine parca gelir parca gelmezse bile g3 g4 beklemeyelim bence en fazla g4 stylus gonderirler

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yasirov

    hocam ben o sorun yüzünden 3 ay once servise götürdüm istanbulda vintek e kullanıcı hatası diyip 100tl para aldılar tamir ettirdim ertesi gün hafıza kartı okumadığını fark ettim geri götürdüm parça değişicek şuan elimizde yok dediler bende aldım sonra getirirm dedim şehir dışına çıktım tamirden sonra sim kartı gören telefon tekrar başa sardı görmemeye başladı bi dünya rezillik yaşattı bana istanbula döndüğümde servisle baya tartıştım telefonu servise verdim ayın 10unda o gündür bekliyorum merkezden ürün değişimi aldım g5 se gelcek dediler bugun konuştuğumda merkezle g3 gönderilcek denildi 15gün bekliyceksiniz dediler. sen sen ol kullanıcı hatası derlerse kesinlikle para verme verdiğim 100tl ile kaldım rahat 3 aydırda telefonsuzum.

    Acil Yardım

    Merhabalar

    Benim telefonda kasa çatlağıda vardı ve kendi kendine kapanma,donma vs gibi sorunkarida dile getirdim tutanağa yazdi,
    Az once servis sayfasindan baktim şunlar yazıyordu,


    Kayıt Tarihi : 07.09.2016 11:31:00
    Cihazın Durumu : BEKLEMEDE - YEDEK PARÇA BEKLİYOR
    Marka / Model : LG LGD855TR
    Garanti Durumu : GARANTİ DAHİLİ
    Ucret :
    Aciklama :
     
    07.09.2016 11:53:14 0532155 xxx1709 IMEI numarali cihazinizin tamiri icin Uretici Firmadan Yedek Parca beklenmektedir. Servis islemleri tamamlandiginda tekrar bilgilendirme saglanacaktir.http://www.lgankaraservis.com
    07.09.2016 11:53:14 YEDEK PARÇA BEKLİYOR nedeni ile beklemeye alındı.
    07.09.2016 11:53:02 Malzeme Eklendi Stok Kodu : ACQ87190303, KAPAK ÖN TOUCHPAD LCD GOLD
    07.09.2016 11:52:57 Malzeme Eklendi Stok Kodu : EAC62378701, BATARYA
    07.09.2016 11:52:57 Malzeme Eklendi Stok Kodu : EBR79685101, ANAKART - 3GB RAM
    07.09.2016 11:52:41 0532155 xxxxxxx1xxxIMEI numarali cihazinizin servis islemlerine baslanmistir.Cihaz takibinihttp://www.lgankaraservis.com adresinden yapabilirsiniz.
    07.09.2016 11:31:14 İşemri Açıldı

    Not;
    Bu durumda benden para talep ederlermi
    Bir üst model yada aynı cihazdan talep edebilirmiym

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emin_Paşa


    quote:

    Orijinalden alıntı: yasirov

    hocam ben o sorun yüzünden 3 ay once servise götürdüm istanbulda vintek e kullanıcı hatası diyip 100tl para aldılar tamir ettirdim ertesi gün hafıza kartı okumadığını fark ettim geri götürdüm parça değişicek şuan elimizde yok dediler bende aldım sonra getirirm dedim şehir dışına çıktım tamirden sonra sim kartı gören telefon tekrar başa sardı görmemeye başladı bi dünya rezillik yaşattı bana istanbula döndüğümde servisle baya tartıştım telefonu servise verdim ayın 10unda o gündür bekliyorum merkezden ürün değişimi aldım g5 se gelcek dediler bugun konuştuğumda merkezle g3 gönderilcek denildi 15gün bekliyceksiniz dediler. sen sen ol kullanıcı hatası derlerse kesinlikle para verme verdiğim 100tl ile kaldım rahat 3 aydırda telefonsuzum.

    Acil Yardım

    Merhabalar

    Benim telefonda kasa çatlağıda vardı ve kendi kendine kapanma,donma vs gibi sorunkarida dile getirdim tutanağa yazdi,
    Az once servis sayfasindan baktim şunlar yazıyordu,


    Kayıt Tarihi : 07.09.2016 11:31:00
    Cihazın Durumu : BEKLEMEDE - YEDEK PARÇA BEKLİYOR
    Marka / Model : LG LGD855TR
    Garanti Durumu : GARANTİ DAHİLİ
    Ucret :
    Aciklama :
     
    07.09.2016 11:53:14 0532155 xxx1709 IMEI numarali cihazinizin tamiri icin Uretici Firmadan Yedek Parca beklenmektedir. Servis islemleri tamamlandiginda tekrar bilgilendirme saglanacaktir.http://www.lgankaraservis.com
    07.09.2016 11:53:14 YEDEK PARÇA BEKLİYOR nedeni ile beklemeye alındı.
    07.09.2016 11:53:02 Malzeme Eklendi Stok Kodu : ACQ87190303, KAPAK ÖN TOUCHPAD LCD GOLD
    07.09.2016 11:52:57 Malzeme Eklendi Stok Kodu : EAC62378701, BATARYA
    07.09.2016 11:52:57 Malzeme Eklendi Stok Kodu : EBR79685101, ANAKART - 3GB RAM
    07.09.2016 11:52:41 0532155 xxxxxxx1xxxIMEI numarali cihazinizin servis islemlerine baslanmistir.Cihaz takibinihttp://www.lgankaraservis.com adresinden yapabilirsiniz.
    07.09.2016 11:31:14 İşemri Açıldı

    Not;
    Bu durumda benden para talep ederlermi
    Bir üst model yada aynı cihazdan talep edebilirmiym



    Yedek parçalar eklenmiş artık yeni cihaz vermezler tamir edip geri gönderecekler parça olmasaydı yeni cihaz gönderirlerdi veya parça gelmesini beklerlerdi 20 gün içinde gelmezse siz talep edebilirdiniz ama artık malzemeler eklenmiş hocam tamir edip verecekler

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Emin_Paşa E kullanıcısına yanıt
    hocam hayırlı olsun telefonu tamir etmişler ama malesef ürün değişimi yapmazlar şanslısınız aslında kısa sürede halletmişler.
    "Garanti Durumu : GARANTİ DAHİLİ " ücret talep etmezler zaten ücretlik bir durum olsa parayı alırlar ondan sonra tamir görür.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LogitechLove

    Hocam şimdi görüştüm bende değişim departmanıyla banada g5se göndereceklerdi fakat şuanda servise ulaştırılmak için çıkış yaptığını söyledi.Hangi cihaz diye sordum g3 dedi şalterler attı benim

    G5 SE BENCE UNUTUN ARKADAŞLAR BUGÜN BENDE ARADIM DEĞİŞİM OLMUŞ SIFIR OLDUĞUNU TEYİT ETTİĞİM G3 CİHAZ GELMİŞ YENİ
    AMA BENİM HERKEZE BİR SORUM VAR YANİ BİLGİSİ OLAN YORUM ATSIN LÜTFEN HAKEM HEYETİNE VERDİM YARIN AMA DEĞİŞİM CİHAZI GELMİŞ SERVİSE GİDİP DEĞİŞEN SIFIR CİHAZI ALIP KULLANSAM HAKEM HEYETİ KARARI ÇIKTIĞINDADA PARASINI ALSAM NASIL OLURDU ACABA YANİ GÜLÜYORUM AMA GERÇEKTEN BU SORUNUN YANITINI BİLEN VARMI HEYET SONUCU GELENE KADAR LG BANA YEDEK CİHAZ VERMEMİŞTİ ZATEN 10 GEÇTİKTEN SONRA O NİYETLE SONUÇ GELENE KADAR KULLANSAM BİR SORUN OLURMU ???????????????????




  • consent22 C kullanıcısına yanıt
    Benim tahminime göre sorun olur. Çünkü değişim hakkınızı kullanmış olursunuz. Yani seçimlik haklarınızdan para iadesi değil de değişim hakkınızı kullanmış olursunuz.
  • Bugün gittim servise bayram tatiline girmişler. Ayın 25'inde garanti bitiyor. Muhtemelen gönderdiğimde 2 - 3 gün sonra garanti bitecek. Sizce sorun çıkarır mı?

    Karşılaştığım sorunlar,

    Aşırı ısınma
    Kendi kendini başlatma (Restart)
    Kamera lensinde çizikler.
    Hat çekmiyor, sim okumuyor (Açıp kapandığınızda ya da pili çıkarıp taktığınızda hat da çekiyor simi de okuyor)
    Donma (Dokunmalara yanıt vermeme), çökme (İşletim sistemi durdu uyarısı veriyordu 6.0 a güncelledim seyreldi)

    Gına geldi sorunlardan ancak arayüzünü, temasını beğeniyorum. Para iadesi alıp G5 ya da 2 ay sonra 2000₺ civarına V20 alasım var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün servisten aradılar telefon geldi alın dediler hangi model dedim g5se gelmiş dediler. Yarın gideceği m bakalım .

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ücret iadesi için değişim onayı beklenmeli diyorlar, şuan vintek servis sorgulama sayfasında "merkezden değişim cihazı bekleniyor" ibaresi mevcud. Lakin bugün aradığımda henüz onaylanmamış bayramdan sonra arayın fakan dediler. Bu ibareden önce de doa değişim bekleniyor yazıyordu. Sizce onaylanmış da beni mi oyalıyorlar? Onaylandığında hangi ibare yazıyor ki sorgu sayfasında?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: otisAbi17

    Ücret iadesi için değişim onayı beklenmeli diyorlar, şuan vintek servis sorgulama sayfasında "merkezden değişim cihazı bekleniyor" ibaresi mevcud. Lakin bugün aradığımda henüz onaylanmamış bayramdan sonra arayın fakan dediler. Bu ibareden önce de doa değişim bekleniyor yazıyordu. Sizce onaylanmış da beni mi oyalıyorlar? Onaylandığında hangi ibare yazıyor ki sorgu sayfasında?

    Hocam doa yazdığında onay bekliyor anlamında bildiğim kadarıyla sizinki şuan onaylanmış artık cihazı bekliyorlar

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • BrainDrain B kullanıcısına yanıt
    Hadi ya. Bugün aradığımda beni hatta üç dört dk bekletti, sonra ise onaylanmamış dedi. Oyalıyorlar gibi geldi bana da. İyice tiksindirdi lg kendisinden beni.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: otisAbi17

    Hadi ya. Bugün aradığımda beni hatta üç dört dk bekletti, sonra ise onaylanmamış dedi. Oyalıyorlar gibi geldi bana da. İyice tiksindirdi lg kendisinden beni.

    valla bende tiksindim lg den g2 minim gercekten benden bagimsiz bir sekilde asiri sekilde isindigi icin catlama yapiyor sengullere gondermistim yapmadilar simdi aldim vintege gonderdi 7.gunu bgun bitti araya bayram giriyor bakalim ne olacak

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • BrainDrain B kullanıcısına yanıt
    Allah sabır versin bize, diyecek başka birşey de yok galiba. Ama bundan sonra ne kimseye lg tavsiye ederim, ne de kendim kullanırım. Teelfonları kısmen iyi olabilir ama servisleri bi o kadar kötü.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaslar ben simdi cihazimi sorguladim g2 mini cihazimi onarimi tamamlandi diyor sadece hangi parca degismis ne yapilmis filan hic yazmiyor is emri acildi dahi yazmiyor sadece cihazin durumu onarimi tamamlandi yaziyor hicbir sey yapilmadan geri gonderilecek olmasindan korkuyorum sizce ne yapmaliyim?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: otisAbi17

    Allah sabır versin bize, diyecek başka birşey de yok galiba. Ama bundan sonra ne kimseye lg tavsiye ederim, ne de kendim kullanırım. Teelfonları kısmen iyi olabilir ama servisleri bi o kadar kötü.

    aynen oyle ben defalarca benden kaynaklanmadigini ustelememe ragmen bana sanki ben kednim bir yerlere vurmusum kirmisim gibi kullanici hatasi bu diyip ustunede 200 lira masraf talep ettiler senguller e verdigimde lanet olsun boyle markaya lg kullanmam kullandirtmam

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • BrainDrain B kullanıcısına yanıt
    Yarın bi servisi ya da lg müşteri hizmetlerini arayıp ayrıntılı ahvalini öğrenin derim, neler yapıldığını ne olduğunu söylerler illaki.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: otisAbi17

    Yarın bi servisi ya da lg müşteri hizmetlerini arayıp ayrıntılı ahvalini öğrenin derim, neler yapıldığını ne olduğunu söylerler illaki.

    evet aynen oyle yapayim simdi isinma sprununu cozup kasayi degistirdilerse sorun yokta yapmadilarsa o sureci bir daha beklemek istemiyorum sahsen hicbirsey yapmadan gonderildiyse

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.