Şimdi Ara

★★★ LG G3 KULÜBÜ VE ANA KONUSU ★★★ (3366. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
72.620
Cevap
379
Favori
2.297.353
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
73 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 33643365336633673368
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vipemre

    Arkadaşlar 2. kezdir telefonumu ekran sararmasından garantiye gönderdim. Telefonum Güncel Dijital garantili ve telefonumu NT mağazalarından almıştım. Garantiye gönderirken NT ile hiç muhatap olmadım. Telefon ekranında 3. kez sararma olursa, bildiğim kadarıyla değişim, üst model veya para iadesi (çek) hakkım var herhalde. 3. kez sararma olursa izlemem gereken yol nedir? Açıkçası para iadesi veya çek işime gelir. 3. kez aynı arıza olursa ne yapmalıyım? Para iadesi veya çek verilmesi için ne yapmam gerekir? Para iadesi olmuyorsa, üst model almam için ne yapmam gerekir? İthalatçı garantili olduğu için tamir edip gönderelim derlerse ne yapmam gerekir?

    Yardımcı olursanız sevinirim.

    Bilen biri varsa, cevap verebilirse sevinirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Forrestt.

    Arkadaşlar dün telefonum durduk yere ekranda tuşlar basmaya başladı. Yaklaşık 2 saat kullanamadım. Uygulamalara giriyor çıkıyor, bildirim panelini çekiyor bırakıyor, tuşları kilitliyor açıyor neler neler. Full temizlik yaptım romu değiştirdim yine olmadı. Buzluğa koydum 1 saat dondu telefon çıkarttım düzelmiş ti sonra yine başladı. Çıldırdım resmen. O anların videosunu çekecek telefonda yoktu yanımda garanti için. Sonra bir anda düzeldi bidaha da olmadı şükür. Sizce ne olabilir başına gelen veya duyan varmı böyle birşeyi?

    Nemden yapabilir hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Forrestt. kullanıcısına yanıt
    Ekranın iç panelinde sorun olabilir veya ekran ıslaklıktan (terden veya eldeki yağdan) nem kapmış olabilir cihazın üzerinde jelatin var ise jelatini çıkartıp öyle kullanmanı öneririm büyük ihtimal ondandır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bootlader

    Ben zaten hayatımda hiç oyun sevmedim, ne telefonda ne de bilgisayarda öyle yük getirecek oyun oynamam. Sevmiyorum yani Ben direk 444 6 543 ü arıyorum en güncel bilgiyi onlar sağlıyor diğerleri hep başka bir şey söylüyor hocam

    Ben yetkili servisi arıyordum yarın bir de genel merkezi arayayım bakalım. 20 günü geçerse para iadesi mi telefon mu onu düşünüyorum şimdi :D 1800TL e vatandan almıştım, acaba üstüne para koyup normal G5 mi alsam diyorum 2400'e fakat sorunlaırnı görünce biraz soğudum gibi. Samsung düşündüm o da çok pahalı hala. Sanırım G5SE yi kabul ederim değişim kararı çıkarsa :D

    para iadesini servis mi veriyor acaba, yoksa vatan bilgisayara değişim raporu ile mi başvurmam gerekiyor. Ben direkt servise vermiştim de telefonu .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yazılımcı Online -- 10 Ağustos 2016; 19:45:16 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yazılımcı Online

    Yok hocam yav apple hiç bir zaman düşünmedim düşünmem de herhalde

    Spada kılıf aldım çok güzel bence sen de al.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bootlader kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim cevapladığınız için. 3310 meselesine gelince hep bu şekilde kullanıyorum aslında, ihtiyacımı da karşılıyor. Evdeyim çünkü parlaklık ihtiyacı duymuyorum, güç tasarrufu modunun da bir zararı olmadı şu ana kadar. :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nicosia -- 10 Ağustos 2016; 20:59:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • G3 yere düştükten sonra açtığımda sim kartı pin şifresini soruyor yani sim kartını okuyor ancak şebeke yok diyor. Başka simle denedim anca sonuç yine aynı. Acaba anteni mi bozulmuştur? Anten kapakta mı bulunuyor eğer öyleyse yeni kapak alsam sorun düzelir mi? Yardımlarınızı bekliyorum arkadaşlar şimdiden teşekkürler
  • Arkadaşlar hard reset sonrasi Whatsapp konuşmaları siliniyor mu?? Ben bi yerde reset attıktan sonra uygulamayı tekrar yüklediğinde "Mesajlar geri gelsin mi" tarzda bir sey soruyormus. Doğru mu? Acil cevap lütfen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yankiuzun

    Kardeşim bataryanda bir sorun olabilir ki büyük ihtimal bataryada sorun olduğunu düşünüyorum bataryanı değişip deneyebilirsin ama onu yapmadan önce rom değiştirmeni tavsiye ederim şuan lollipop rom kullandığını ve en son sürüm yani (V20N) sürümünü kullandığını düşünerek V20I sürümünü kurup yeniden güncelleme yapmanı öneririm.

    Evet V20N, V20I nasıl yükleyebilirim? Bu kararlı sürüm müdür? Teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aeronautical Engineering

    Arkadaşlar hard reset sonrasi Whatsapp konuşmaları siliniyor mu?? Ben bi yerde reset attıktan sonra uygulamayı tekrar yüklediğinde "Mesajlar geri gelsin mi" tarzda bir sey soruyormus. Doğru mu? Acil cevap lütfen

    Tamamen siliniyor. Eğer Drive da WhatsApp yedeği varsa ve o Google hesabı telefona tanımlanmış ise sorması gayet doğaldır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -forumber-


    quote:

    Orijinalden alıntı: Aeronautical Engineering

    Arkadaşlar hard reset sonrasi Whatsapp konuşmaları siliniyor mu?? Ben bi yerde reset attıktan sonra uygulamayı tekrar yüklediğinde "Mesajlar geri gelsin mi" tarzda bir sey soruyormus. Doğru mu? Acil cevap lütfen

    Tamamen siliniyor. Eğer Drive da WhatsApp yedeği varsa ve o Google hesabı telefona tanımlanmış ise sorması gayet doğaldır.

    Belli zamanlarda yedekleniyor diye bekletiyor beni bazen. Yani ben sildigim vakit reset sonrası eski konusmalar falan karsima cikacak degil mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: clupturk


    quote:

    Orijinalden alıntı: StoryBro

    quote:

    Orijinalden alıntı: clupturk


    quote:

    Orijinalden alıntı: StoryBro

    Merhaba herkese , 1 2 gündür Telefonda ( G3 ) Şebeke sorunu var belli bir saat kullandıktan sonra güç içinde şebeke gidiyor araştırdım İmei hatası diyorlar ne yapmam lazım daha önce yaşayan oldumu sorunu ? İmei sorgulattım orjinal sorun yok onda

    Imei ile alakası yok.Öyle olsa şebeke hiç olmaz.simkartinizi değiştirmeyi deneyebilirsiniz.olmassa yuvada sorun olabilir.Bu dediklerim stock rom için geçerli.Bazı custom romlarda benzer sorunlar görülebilir.custom rom kullanıyorsanız stock a geçip deneyebilirsiniz.

    Hocam hangi rom kullanıyorum bilgim yok 2 ay önce falan 6.0 Lolipop yükledim.
    Bunun çözümü tekrar rom atmakmı ? rom atmak uğraştırıcı maalesef tekrar uygulamaları yüklemek kişileri rehbere kaydetmek vs
    Sorun çıkarmayan rom varmı hocam 6.0 ?


    Muhtemelen stock kullanıyorsunuz sim karttan olabilir hocam

    Hangi rom kullandıgım belli olmazmı hocam program vs ile ?

    Sim kart çıkartayımmı ücret falan isterlermi bayiler ?




  • Başka forumlarda okuduğum kadarıyla değişim onaylandıktan 3 hafta sonra gelecekmiş cihazlar, hala stok bekleniyormuş. Resmen saçmalık.....
  • logox L kullanıcısına yanıt
    Evet kararlı sürümdür LG'nin orijinal stock romudur düzenli olarak güncelleme alır.Yüklemeyi LG UP üzerinden veya Flashtool aracılığı ile yapabilirsin internette çeşitli videolar ve makaleler var onları izleyerek yapabilirsin Stock romlar LG Firmware adı altında kdz uzantılı olarak indirilmektedir yani dosyanın formatı kdz.Ben ilk adımda sana kdz dosyalarını indirebileceğin linki vereyim oradan biraz aşşağıya turkiyeye gelip istediğin sürümü indirip kurabilirsin.http://lg-phone-firmware.com/index.php?id_mod=41. Telefonuna dilersen kitkat bile kurabilirsin. V10 sürümleri kitkat,V20 sürümleri lollipop,V30 sürümleri Marshmallow'dur.Marshmallow yüklemeni tavsiye ederim.Unutmadan şunu da ekleyeyim eğer telefonun 16 GB'lık model ise kdz dosyalarının yanında yazan 6UR/Turkey olanı indirmelisin.İnşallah sorunsuz bir şekilde fazla uğraşmadan halledersin bir sorun olursa seve seve cevaplarım :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yankiuzun -- 11 Ağustos 2016; 1:25:52 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: StoryBro

    quote:

    Orijinalden alıntı: clupturk


    quote:

    Orijinalden alıntı: StoryBro

    quote:

    Orijinalden alıntı: clupturk


    quote:

    Orijinalden alıntı: StoryBro

    Merhaba herkese , 1 2 gündür Telefonda ( G3 ) Şebeke sorunu var belli bir saat kullandıktan sonra güç içinde şebeke gidiyor araştırdım İmei hatası diyorlar ne yapmam lazım daha önce yaşayan oldumu sorunu ? İmei sorgulattım orjinal sorun yok onda

    Imei ile alakası yok.Öyle olsa şebeke hiç olmaz.simkartinizi değiştirmeyi deneyebilirsiniz.olmassa yuvada sorun olabilir.Bu dediklerim stock rom için geçerli.Bazı custom romlarda benzer sorunlar görülebilir.custom rom kullanıyorsanız stock a geçip deneyebilirsiniz.

    Hocam hangi rom kullanıyorum bilgim yok 2 ay önce falan 6.0 Lolipop yükledim.
    Bunun çözümü tekrar rom atmakmı ? rom atmak uğraştırıcı maalesef tekrar uygulamaları yüklemek kişileri rehbere kaydetmek vs
    Sorun çıkarmayan rom varmı hocam 6.0 ?


    Muhtemelen stock kullanıyorsunuz sim karttan olabilir hocam

    Hangi rom kullandıgım belli olmazmı hocam program vs ile ?

    Sim kart çıkartayımmı ücret falan isterlermi bayiler ?

    Progeama gerek yok
    ayarlarda hakkinda sekmesinde gorebilirsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Pil süresi hariç telefondan memnunum.
    Bu mesaja eklenen görseller:




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KillerNoob -- 11 Ağustos 2016; 8:41:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yankiuzun Y kullanıcısına yanıt
    Evet söylediğiniz gibi 16GB, Marshmallow-6UR/Turkey olanını akşam evde deneyeceğim. Yine bu yeniden başlamalar devam ederse batarya değişikliğine giderim artık. Çok teşekkür ederim, çok makbule geçti.
  • Bugün yine LG müşteri hizmetlerini aradım G5 SE lerin gönderimine başlandığı söylendi, değişim onayı verilenlere gönderilmeye başlanmış ama bana 26.07.2016dan beri değişim onayı bekliyorum hala onay vermedier ne zaman diye sorduğumda bu hafta sonu veya hafta başı verilebilir ama tahmini dedi tam bilemiyormuş hanfendi, çok sinir oldum tamam onlara bilgi gelmiyo olabilir ama değişim departmanının telefonunu ver o zaman ben kendim konuşayım dedim bu bilgiyi paylaşmam yasak dedi nasıl sinir oldum anlatamam sanki 51. Bölgenin telefon numarasını istedik Telefon numarası 2123145254 bu değişim departmanının fakat açmıyor hiçbir şekilde. Size sorum şu, sizce niye kaç günden beri onaylanmıyor neden olabilir ve onaylamaları için ne yapabilirim? Çünkü onayladıkları anda cihaz gelecek öyle söylediler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bootlader -- 11 Ağustos 2016; 11:21:33 >




  • Hattımı Türk Telekom'dan Vodafone'a taşıdım. Isınma ve batarya sorunu düzeldi. Tüm sorun tt'nin baz istasyonu eksikliğiymis.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bootlader kullanıcısına yanıt
    hocam bende sağlı sollu bastırıyorum ama yok 2 ay bekletecekler kesin bizi :( bununda bi yasal sınırı yok mu yav.
  • 
Sayfa: önceki 33643365336633673368
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.