Şimdi Ara

LG G3 Kasa Çatlağı Yüzünden Teknik Servise Gönderilen Telefonların ANA KONUSU (116. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.976
Cevap
36
Favori
142.454
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 114115116117118
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar şarj girişinin 3 cm solundan çatlama oldu nedenini bilmiyorum. Telefonum ithalatçı garantili, göndersem ne yaparlar düzeltirler mi yoksa geri mi yollarlar?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ercnzkn

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ercnzkn

    Delta garantili cihazımda bir süredir kasa çatlağı vardı o şekilde idare ettim ancak birkaç gündür telefon kendini resetlemeye başladı sürekli. Yarın servise göndericem ancak kılcal çiziklerden dolayı kullanıcı hatası demelerinden çekiniyorum.

    Telefon tam 1 haftada geri geldi. Kasa değişmiş, batarya ve arka kamera değişmiş. Telefonu alırken şüphelerim vardı delta garantiden ancak beni çok şaşırttılar. Şuan bir sıkıntı gözükmüyor.

    Merhaba. Bende delta garantili telefonumu sizinle aynı şikayetlerden Ankarada garantiye verdim.Onlarda İstanbul merkeze göndermişler. Neredeyse 20 gün oldu hala telefonum gelmedi. Bende kendini resetlemeden dolayı anakart değişimi yapılacağını, parça beklendiğini söylediler. Ben batarya değişimi yapar gönderirler diyordum. Yeni ekran nasıl. Eskisi ile herhangi bir fark var mı renkler falan?




  • differentt D kullanıcısına yanıt
    Merhaba. Hocam sadece orta panel değişti benim orta panel değişince ekran değişmiyor diye biliyorum herhangi bir fark yok öncekiyle.
  • Ben ön taraf komple ekranla beraber değişiyo sanıyodum.İçinde toz falan kalma riski var sonuçta.
  • differentt D kullanıcısına yanıt
    ekranın maliyeti çok yüksek onu göze almazlar bence
  • Arkadaşlar yaklaşık 1 ay önce teknık servise telefonumu götürdüm kasa çatlağından dolayı bana çatlağın daha da büyümesini beklememi söyledi telefonu şimdi tekrar götürsem değişim olurmu 1 yıl önce aldım cihazı
  • Cihazi vereli 18 gun oldu gold panel yokmus 20 gün olunca servis yeni cihaz isteyecegiz diyor cihaz degişimi uzun sürüyormu acaba birde g4 gelme ihtimali varmı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam dediğiniz gibi kasa çerçevesini değiştirmişler.Birde anakart değişmiş. Yalnız telefonda bazen ekran gidiyor ama telefon açık, kapanma gibi bir durum yok. Birde led bildirim ışıkları çok kısık yanıyor. Sizdede var mı bu tür şeyler. Tekrar göndermek istemiyorum şimdi.Telefon gitti mi 1 ay gelmiyor.
  • differentt D kullanıcısına yanıt
    yok hocam bende olmadı, şuan herhangi bir sorun yok 1 aydan fazla oldu telefon geleli.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ercnzkn

    yok hocam bende olmadı, şuan herhangi bir sorun yok 1 aydan fazla oldu telefon geleli.

    Bugün tekrar gönderdim hocam garantiye.
  • Arkadaşlar catlak bide restart yüzünden servise yollayacağım yalnız faturami bulamadım aldigim bayiden çıkarmı? Zonguldak tan almıştım şimdi kocaelideyim nasıl olur tarifeye ek almıştım herhangi bir timden çıkarmı acaba ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • eto83 kullanıcısına yanıt
    Aynı soruyu bende merak ediyorum hocam g3 yerıne g4 verırler mı dıye hatta aradakı farkı verıp g5 verırlerse gayet guzel olur.
  • Cihazı vereli tam 2 hafta oldu bugün ve EKRAN+ANAKART+BATARYA BEKLIYOR PARCA STOK NO DEGISIME SEVK yazıyor servisin sitesinde sorguladığımda LG yi aradığımda ise değişim çıktı denildi.
    1-G3 cihaz yerine G4 verme şansları varmıdır
    2-Faturamda yazan rakam 2 bin küsür malum g3 yarı fiyatlarında neredeyse eğer g3 verirlerse pek adaletli olacağını sanmıyorum.LG y arayıp kendilerine aradaki farkı verip G5 almayı istediğimi söyleyeceğim oluru var mıdır? Teşekkürler.
  • MADDE 9 – (1) Tüketicinin, ücretsiz onarım hakkını kullanması halinde malın;

    a) Garanti süresi içinde tekrar arızalanması,

    b) Tamiri için gereken azami sürenin aşılması,

    c) Tamirinin mümkün olmadığının, yetkili servis istasyonu, satıcı, üretici veya ithalatçı tarafından bir raporla belirlenmesi,

    durumlarında; tüketici malın bedel iadesini, ayıp oranında bedel indirimini veya imkan varsa malın ayıpsız misli ile değiştirilmesini satıcıdan talep edebilir. Satıcı, tüketicinin talebini reddedemez. Bu talebin yerine getirilmemesi durumunda satıcı, üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur.

    (2) Malın ayıpsız misli ile değiştirilmesinin satıcı için orantısız güçlükleri beraberinde getirecek olması halinde tüketici, sözleşmeden dönme veya ayıp oranında bedelden indirim haklarından birini kullanabilir. Orantısızlığın tayininde malın ayıpsız değeri, ayıbın önemi ve diğer seçimlik haklara başvurmanın tüketici açısından sorun teşkil edip etmeyeceği gibi hususlar dikkate alınır.

    (3) Tüketicinin sözleşmeden dönme veya ayıp oranında bedelden indirim hakkını seçtiği durumlarda, satıcı, malın bedelinin tümünü veya bedelden yapılan indirim tutarını derhal tüketiciye iade etmek zorundadır.

    (4) Tüketicinin, malın ayıpsız misli ile değiştirilmesi hakkını seçmesi durumunda satıcı, üretici veya ithalatçının, malın ayıpsız misli ile değiştirilmesi talebinin kendilerine bildirilmesinden itibaren azami otuz iş günü içerisinde, bu talebi yerine getirmesi zorunludur.

    (5) Birinci fıkranın (c) bendinde belirtilen raporun, arızanın bildirim tarihinden itibaren o mala ilişkin azami tamir süresi içerisinde düzenlenmesi zorunludur.






  • Cihazımı 5 Mayıs'ta gönderdim, 9 Mayıs'ta ellerine ulaşmış ancak ön panel ve batarya değişimi yapılacağı belirtilmiş. Ürünü aldım 1440 Liraya sıfır bir şekilde TR garantili aldım. Bu parçalar değiştiğinde ürünün değeri düşecek. Ben değişim yapılmasını istiyorum. Telefonu 14 ay önce aldım. Ne gibi işlemlerde bulunabilirim veya ne gibi haklarım var?




  • sleymn kullanıcısına yanıt
    21 aylık cihazımı gönderdim değişim çıktı ama ben para iadesi talep edeceğim.Kanunen ya sıfır cihaz yada malın bedel iadesini isteyebilir tüketici satıcı da tüketicinin talebini reddedemez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chevy70

    21 aylık cihazımı gönderdim değişim çıktı ama ben para iadesi talep edeceğim.Kanunen ya sıfır cihaz yada malın bedel iadesini isteyebilir tüketici satıcı da tüketicinin talebini reddedemez.

    Cihaz alımının üzerinden 6 ay geçtiği için değişim yapılamayacağı ve 6 ay sonrasında bu gibi sorunlarda cihazın en az 3 kere daha aynı problemle gönderilmesi gerekiyor denildi. Cihazın ancak parça bulunamaması durumunda yada farklı testler sonucu testi geçemediği takdirde değişimin yapılabileceği söyleniyor.
  • Draje_ kullanıcısına yanıt
    Hocam servisten servise göre değişiyor sanırsam benim cihazım 13 gün serviste durduktan sonra LG Merkezine sevk edilmiş 3 gün içinde de değişim kararı çıktı.Fakat ben artık G3 istemiyorum yine aynı sorunlar olucak fatura bedelim 2544 tl bana 1000 tl lik cihaz yollayacak fatura bedelimin iadesini isteyeceğim.
  • eto83 kullanıcısına yanıt
    Hangi servis hocam ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • manwee kullanıcısına yanıt
    izmir ayes elektronik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 114115116117118
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.