Şimdi Ara

LG'de İnanılması Güç Olaylar

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
670
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar yaklaşık 2.5 yıl önce LG 42lb620v model televizyonunu satın aldık.Ürün garanti sürevi içindeyken her açılışta fabrika ayarlarına dönüyordu.Nasıl olsa garanti kapsamında diye teknik servisi çağırdık ve onlar da yazılım güncellenmesi gerekiyor diye yazılımı yüklediler.Yükledikleri yazılımın numarası 03.52.01 .Aradan 1 sene geçti ve garanti süresi doldu fakat yine yaklaşık her gün mutlaka fabrika ayarlarlarına dönüyor.Bu sefer yine yazılım güncellemesi gerekir diye lg sitesinden güncel yazışım indirmek istiyorum fakat lg sitesindeki yazılım bana yüklenenden eski bu yüzden tv kabul etmiyor.LG Türkiye müşteri hizmetlerini aradığımda en güncel yazılım bu diyor.Şu an yetkili servisi aradım dediği şu; bize lg den bilgi geldi bu televizyonlarda sıkıntı anakarttan kaynaklanıyor getirirseniz 300-500 lira civarı masraf çıkar vs.vs Ben de bunu neden garanti süresi içinde söylemekdiklerini sordum bize bilgi yeni geldi dediler sizin anlayacağınız bozuk telezyonla kaldım.Hayatımda ilk defa böyle bir saçmalık görüyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Brky1905 -- 4 Ekim 2017; 14:2:24 >







  • 2.5 yıl geçmiş. Yani yasal garantisi dolmuş. Tahminim şu ki, daha garantisinin dolmasına 1 yıl veya daha uzun bir süre varken bu servis sorunun anakart kaynaklı olduğunu biliyor ve yüksek maliyeti nedeniyle bunu sizden gizliyor, üzerine sizi konuyla ilgili olmayan yazılım güncellemesi ile oyalayarak televizyonunuzun garanti süresinin dolmasını sağlıyorlardı.



    Akla en yatkın senaryo bence bu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 4 Ekim 2017; 20:21:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    2.5 yıl geçmiş. Yani yasal garantisi dolmuş. Tahminim şu ki, daha garantisinin dolmasına 1 yıl veya daha uzun bir süre varken bu servis sorunun anakart kaynaklı olduğunu biliyor ve yüksek maliyeti nedeniyle bunu sizden gizliyor, üzerine sizi konuyla ilgili olmayan yazılım güncellemesi ile oyalayarak televizyonunuzun garanti süresinin dolmasını sağlıyorlardı.



    Akla en yatkın senaryo bence bu.

    Senaryo değil hocam aynen böyle , doldurdukları işlem kağıdında sorunun ne olduğu yazıyor , yaptıkları işlem de yazıyor bu şekilde yasal süreci başlatsam kazanabilir miyim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Brky1905


    quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    2.5 yıl geçmiş. Yani yasal garantisi dolmuş. Tahminim şu ki, daha garantisinin dolmasına 1 yıl veya daha uzun bir süre varken bu servis sorunun anakart kaynaklı olduğunu biliyor ve yüksek maliyeti nedeniyle bunu sizden gizliyor, üzerine sizi konuyla ilgili olmayan yazılım güncellemesi ile oyalayarak televizyonunuzun garanti süresinin dolmasını sağlıyorlardı.



    Akla en yatkın senaryo bence bu.

    Senaryo değil hocam aynen böyle , doldurdukları işlem kağıdında sorunun ne olduğu yazıyor , yaptıkları işlem de yazıyor bu şekilde yasal süreci başlatsam kazanabilir miyim

    Hocam bence bir avukata sorun ama sizin üründe gizli ayıp olduğu için garanti süresinin dolması birşeyi değiştirmez diye biliyorum. Zamanaşımı da söz konusu değil daha yeni. Servis sizi hatalı ifa nedeniyle mağdur edip süreyi doldurmuş. Hatanın anakarttan kaynaklandığını ve servisin bunu itiraf ettiğini belgeleyebilirseniz işiniz çok daha kolay olur.

    http://www.baltaci.av.tr/ayipli-mal-yargitay-kararlari/

    Yukarıdaki yargıtay kararlarını okuyun. Sizin duruma çol benzer.

    Tüketici Hakem Heyeti'deki yetkiliden de şifahi bilgi alabilirsiniz herşeyi anlatıp. Gelişmeler ve öğrendiğiniz bilgiler ile buraya yazarsanız memnun olurum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 5 Ekim 2017; 12:9:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur


    quote:

    Orijinalden alıntı: Brky1905


    quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    2.5 yıl geçmiş. Yani yasal garantisi dolmuş. Tahminim şu ki, daha garantisinin dolmasına 1 yıl veya daha uzun bir süre varken bu servis sorunun anakart kaynaklı olduğunu biliyor ve yüksek maliyeti nedeniyle bunu sizden gizliyor, üzerine sizi konuyla ilgili olmayan yazılım güncellemesi ile oyalayarak televizyonunuzun garanti süresinin dolmasını sağlıyorlardı.



    Akla en yatkın senaryo bence bu.

    Senaryo değil hocam aynen böyle , doldurdukları işlem kağıdında sorunun ne olduğu yazıyor , yaptıkları işlem de yazıyor bu şekilde yasal süreci başlatsam kazanabilir miyim

    Hocam bence bir avukata sorun ama sizin üründe gizli ayıp olduğu için garanti süresinin dolması birşeyi değiştirmez diye biliyorum. Zamanaşımı da söz konusu değil daha yeni. Servis sizi hatalı ifa nedeniyle mağdur edip süreyi doldurmuş. Hatanın anakarttan kaynaklandığını ve servisin bunu itiraf ettiğini belgeleyebilirseniz işiniz çok daha kolay olur.

    http://www.baltaci.av.tr/ayipli-mal-yargitay-kararlari/

    Yukarıdaki yargıtay kararlarını okuyun. Sizin duruma çol benzer.

    Tüketici Hakem Heyeti'deki yetkiliden de şifahi bilgi alabilirsiniz herşeyi anlatıp. Gelişmeler ve öğrendiğiniz bilgiler ile buraya yazarsanız memnun olurum.

    İlçe tüketici hakem heyetine başvurdum, görevli garanti dolduğu için sonuç çıkmaz dedi olmazsa mahkemeye gidebilirim ama avukat olmayacak kendimi savunurum avukat ücreti tvyi geçer ;)




  • Evet tüketici heyeti başvurumu reddetti gerekçesi şöyle ;

    LG'de İnanılması Güç Olaylar

    Halbuki kanunda tam tersini söylüyor mal ayıplıysa ve ayıp gizlendiyse bundan sorumlu olan onlardı.LG keşke gerekeni yapabilecek güçte bir marka olsaydı.Ürünlerine sahip çıkardı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Brky1905

    Evet tüketici heyeti başvurumu reddetti gerekçesi şöyle ;

    LG'de İnanılması Güç Olaylar

    Halbuki kanunda tam tersini söylüyor mal ayıplıysa ve ayıp gizlendiyse bundan sorumlu olan onlardı.LG keşke gerekeni yapabilecek güçte bir marka olsaydı.Ürünlerine sahip çıkardı.

    Servisin dolandırıcılığı ve devletin buna çanak tutması durumu var. Üzüldüm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Koskoca markaların teknik servislerine bak..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sadece siz mi tv alıyorsunuz dünyada 10 milyar insan var ,, kendinizi lg yerine koyun uğraşırmıydınız,, kimse uğraşmaz , hakem heyetinide bu firmalar seçtirir,,

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: redferrari

    sadece siz mi tv alıyorsunuz dünyada 10 milyar insan var ,, kendinizi lg yerine koyun uğraşırmıydınız,, kimse uğraşmaz , hakem heyetinide bu firmalar seçtirir,,

    uğraşan firmalar var biz de onları tercih edeceğiz
  • Mahkemeye başvuracak mısınız?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Slitheen

    Mahkemeye başvuracak mısınız?

    belli değil
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.