Şimdi Ara

LG BH6730S [ANA KONU] (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
161
Cevap
3
Favori
17.755
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eilieili

    Benim bu sub wooferdaki tırlama,vızıldama ses sorunu yazılım ile filan da ilgili olabilir mi ? Ben cihazın internet bağlantısını yapıp güncelleme filan yapmadım cihaza....
    Neyse en iyisi bunu yapayım belki bir ilgisi vardır ...

    Güncelleme yaptım o da sub wooferdaki soruna çare olmadı zaten de beklentim yoktu..Lg servisi geldi ve subdaki ses iyi duyulsun diye bütün speaker kablolarını söküp sadece sub wooferı bağlı bıraktım.Servis yetkilisiyle beraber maymunlar cehennemini izledik :)
    Sub woofer daki sesleri duyunca o da şaşırdı ve ilk defa böyle bir ses duyuyorum subdan dedi ..Aldı götürdü hem sub hem de blueray playerı ,serviste test edeceğiz dedi...Servis fişine baktım, benim cızırdama,vızıldama dediğim sese arıza olarak sub woofer dan patlak ses geliyor yazmış ...Bakalım patlak sesi düzeltebilecekler mi ...2 gün sürermiş ....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eilieili -- 27 Mayıs 2014; 14:27:41 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eilieili

    quote:

    Orijinalden alıntı: eilieili

    Benim bu sub wooferdaki tırlama,vızıldama ses sorunu yazılım ile filan da ilgili olabilir mi ? Ben cihazın internet bağlantısını yapıp güncelleme filan yapmadım cihaza....
    Neyse en iyisi bunu yapayım belki bir ilgisi vardır ...

    Güncelleme yaptım o da sub wooferdaki soruna çare olmadı zaten de beklentim yoktu..Lg servisi geldi ve subdaki ses iyi duyulsun diye bütün speaker kablolarını söküp sadece sub wooferı bağlı bıraktım.Servis yetkilisiyle beraber maymunlar cehennemini izledik :)
    Sub woofer daki sesleri duyunca o da şaşırdı ve ilk defa böyle bir ses duyuyorum subdan dedi ..Aldı götürdü hem sub hem de blueray playerı ,serviste test edeceğiz dedi...Servis fişine baktım, benim cızırdama,vızıldama dediğim sese arıza olarak sub woofer dan patlak ses geliyor yazmış ...Bakalım patlak sesi düzeltebilecekler mi ...2 gün sürermiş ....


    Hadi bakalim hayirlisi olsun. Ben de halen servisten tamir ettik gelip alin diye beklemedeyim. Umarim en kisa zamanda sorunlarimizi cozerler de keyifle kullanmaya devam ederiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eilieili

    quote:

    Orijinalden alıntı: eilieili

    Benim bu sub wooferdaki tırlama,vızıldama ses sorunu yazılım ile filan da ilgili olabilir mi ? Ben cihazın internet bağlantısını yapıp güncelleme filan yapmadım cihaza....
    Neyse en iyisi bunu yapayım belki bir ilgisi vardır ...

    Güncelleme yaptım o da sub wooferdaki soruna çare olmadı zaten de beklentim yoktu..Lg servisi geldi ve subdaki ses iyi duyulsun diye bütün speaker kablolarını söküp sadece sub wooferı bağlı bıraktım.Servis yetkilisiyle beraber maymunlar cehennemini izledik :)
    Sub woofer daki sesleri duyunca o da şaşırdı ve ilk defa böyle bir ses duyuyorum subdan dedi ..Aldı götürdü hem sub hem de blueray playerı ,serviste test edeceğiz dedi...Servis fişine baktım, benim cızırdama,vızıldama dediğim sese arıza olarak sub woofer dan patlak ses geliyor yazmış ...Bakalım patlak sesi düzeltebilecekler mi ...2 gün sürermiş ....


    Bugün servisle görüştüm...Merkezden yeni sub wooferın gelmesini beklediklerini söylediler..Sub wooferı tamir etmeyip yeni bir tane vereceklermiş....




  • Az once servisi aradim, cihaza malzeme istendigi ama lg depolarinin sayimda oldugu icin henuz malzemenin gelmedigini ve ne zaman gelecegi konusunda da bilgileri olmadigini soylediler :(

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • LG musteri hizmetlerini de aradim. Eger cihazdaki arizayi satin aldiktan sonraki ilk bir ay icinde tespit etmis ve servise goturmus olsaymisim, servis degisim icin rapor tutabilirmis. Ama ben bir aylik sureyi ne yazikki 4 gun asmisim ve lg firmasi olarak cihazi tamir etme haklari varmis. Eger 20 is gunu icerisinde cihaz tamir edilmezse degisim talep edebilirmisim. Ve eger lg merkezi degisimi onaylarsa bana yeni bir cihaz verebilirlermis :((

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eilieili

    quote:

    Orijinalden alıntı: eilieili

    quote:

    Orijinalden alıntı: eilieili

    Benim bu sub wooferdaki tırlama,vızıldama ses sorunu yazılım ile filan da ilgili olabilir mi ? Ben cihazın internet bağlantısını yapıp güncelleme filan yapmadım cihaza....
    Neyse en iyisi bunu yapayım belki bir ilgisi vardır ...

    Güncelleme yaptım o da sub wooferdaki soruna çare olmadı zaten de beklentim yoktu..Lg servisi geldi ve subdaki ses iyi duyulsun diye bütün speaker kablolarını söküp sadece sub wooferı bağlı bıraktım.Servis yetkilisiyle beraber maymunlar cehennemini izledik :)
    Sub woofer daki sesleri duyunca o da şaşırdı ve ilk defa böyle bir ses duyuyorum subdan dedi ..Aldı götürdü hem sub hem de blueray playerı ,serviste test edeceğiz dedi...Servis fişine baktım, benim cızırdama,vızıldama dediğim sese arıza olarak sub woofer dan patlak ses geliyor yazmış ...Bakalım patlak sesi düzeltebilecekler mi ...2 gün sürermiş ....


    Bugün servisle görüştüm...Merkezden yeni sub wooferın gelmesini beklediklerini söylediler..Sub wooferı tamir etmeyip yeni bir tane vereceklermiş....

    Ne oldu senin subwoofer?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: excellence

    quote:

    Orijinalden alıntı: eilieili

    quote:

    Orijinalden alıntı: eilieili

    quote:

    Orijinalden alıntı: eilieili

    Benim bu sub wooferdaki tırlama,vızıldama ses sorunu yazılım ile filan da ilgili olabilir mi ? Ben cihazın internet bağlantısını yapıp güncelleme filan yapmadım cihaza....
    Neyse en iyisi bunu yapayım belki bir ilgisi vardır ...

    Güncelleme yaptım o da sub wooferdaki soruna çare olmadı zaten de beklentim yoktu..Lg servisi geldi ve subdaki ses iyi duyulsun diye bütün speaker kablolarını söküp sadece sub wooferı bağlı bıraktım.Servis yetkilisiyle beraber maymunlar cehennemini izledik :)
    Sub woofer daki sesleri duyunca o da şaşırdı ve ilk defa böyle bir ses duyuyorum subdan dedi ..Aldı götürdü hem sub hem de blueray playerı ,serviste test edeceğiz dedi...Servis fişine baktım, benim cızırdama,vızıldama dediğim sese arıza olarak sub woofer dan patlak ses geliyor yazmış ...Bakalım patlak sesi düzeltebilecekler mi ...2 gün sürermiş ....


    Bugün servisle görüştüm...Merkezden yeni sub wooferın gelmesini beklediklerini söylediler..Sub wooferı tamir etmeyip yeni bir tane vereceklermiş....

    Ne oldu senin subwoofer?

    Alıntıları Göster
    Arayan soran yok..Yarın arayacağım....

    Düzeltme :
    Bugün aradılar ..Yeni sub woofer gelmiş , yarın geleceğiz dediler ....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eilieili -- 4 Haziran 2014; 18:11:54 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eilieili

    Arayan soran yok..Yarın arayacağım....

    Düzeltme :
    Bugün aradılar ..Yeni sub woofer gelmiş , yarın geleceğiz dediler ....

    Iyi bari sen sanslisin ki cabucak gelmis senin sub.

    Benim servisten halen haber yok.Bekleyecez mecbuuuuuur :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu ürünü çok araştırdım ve sonunda aldım ses kalitesi gerçekten çok güzel, kendi kınam da sistemin sadece 3 kolonu ile test yaptım sesi sona kadar açtığım halde seste herhangi bir bozulma olmadı, size şöyle söyleyeyim düğünde sesi yarıdan fazla açmaya ihtiyacım olmadı performansı gayet yüksek.Şimdi evde tv ye optik ile bağlı kullanıyorum ses seviyesini 10 un üzerine çıkartamıyorum yeri göğü inletiyor. Gerçekten güzel bir ürün tavsiye ediyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eilieili

    Arayan soran yok..Yarın arayacağım....

    Düzeltme :
    Bugün aradılar ..Yeni sub woofer gelmiş , yarın geleceğiz dediler ....

    Sub woofer dün geldi..Yenisini vermişler..Beraber test ettik, daha önce gelen o vızıltı ve patlak sesler bunda yok denecek kadar az ...Sadece filmde baslar tavana vurduğunda tam istediğim performansı alamıyorum o kadar.
    Yani demek istediğim şu yanlış anlaşılmasın..Sesi zaten tamamen açamıyorsun ve bu bile yeterli oluyor fakat bende kenwood katlı A-58 set var ve bunu almadan önce film izlerken aux kabloyla blue ray playerı onun iki kolonuna bağlayıp izlerdim tabii onunla kıyas yapınca biraz fark var..Bunu Lg servisinden gelen elemana da söyledim .O da bana şunu dedi ; Bunun gücüyle onu kıyas etmeyin...O sistemle bu kıyas edilmez...Bana göre bu sistem 5.1 film izlemek için ideal ve yeterli..Fakat kulak kenwoodun gücüne alışınca onu istiyor...
    Eğer imkanım olsa farklı bir sistem alırdım lakin müstakil evde olmadan öyle bir kalitede sinema sistemi almanın anlamı da yok..Çünkü zaten sesi ancak belli bir seviyeye kadar açabiliyoruz...O yüzden ev sinema sistemi olarak bu ideal diyebilirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eilieili

    quote:

    Orijinalden alıntı: eilieili

    Arayan soran yok..Yarın arayacağım....

    Düzeltme :
    Bugün aradılar ..Yeni sub woofer gelmiş , yarın geleceğiz dediler ....

    Sub woofer dün geldi..Yenisini vermişler..Beraber test ettik, daha önce gelen o vızıltı ve patlak sesler bunda yok denecek kadar az ...Sadece filmde baslar tavana vurduğunda tam istediğim performansı alamıyorum o kadar.
    Yani demek istediğim şu yanlış anlaşılmasın..Sesi zaten tamamen açamıyorsun ve bu bile yeterli oluyor fakat bende kenwood katlı A-58 set var ve bunu almadan önce film izlerken aux kabloyla blue ray playerı onun iki kolonuna bağlayıp izlerdim tabii onunla kıyas yapınca biraz fark var..Bunu Lg servisinden gelen elemana da söyledim .O da bana şunu dedi ; Bunun gücüyle onu kıyas etmeyin...O sistemle bu kıyas edilmez...Bana göre bu sistem 5.1 film izlemek için ideal ve yeterli..Fakat kulak kenwoodun gücüne alışınca onu istiyor...
    Eğer imkanım olsa farklı bir sistem alırdım lakin müstakil evde olmadan öyle bir kalitede sinema sistemi almanın anlamı da yok..Çünkü zaten sesi ancak belli bir seviyeye kadar açabiliyoruz...O yüzden ev sinema sistemi olarak bu ideal diyebilirim.

    Hadi bakalım senin sorunun çözülmüş durumda. Iyi günlerinde kullan :)
    Darısı benim başıma :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kara bahtim kem talihim :(

    Servise yeni anakart gelmiş ve o da arizali cikmis. Tekrar kart isteyeceklermis pazartesi gunu gebze LG deposundan. Bekle babam bekle. Insallah tamir suresi 20 gunu gecer de yenisini talep ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Servisten halen haber yok...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün DVD izlerken filmin 20. dakikasında ekranda cinavia code 3 diye uyarı çıktı..Mealen bu DVD bu cihazda izlenemez o yüzden sesi kapatılacak diyor...Bundan sonra sesi otomatik olarak kapattı...Geçenlerde cihazı güncelledim...Bununla ilgisi olabilir mi bilmiyorum..Eğer güncelleme yapmadıysanız yapmadan önce bunu bir araştırın , bu code 3 sorunu güncellemeyle ilgili ise yapmayın..
    Çünkü filmin ortasında sesi kapatıyor...Kopya DVD ve blue rayler ile ilgili bir koruma imiş bu code3 ...Bazı cihazlarda güncellemelerden sonra çıkıyormuş...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eilieili -- 14 Haziran 2014; 14:28:06 >
  • 23 mayıs 2014 tarihinde sistemin mikrofon girişindeki arızadan dolayı lg yetkili servisine vermiştim.
    Dün servise uğradım ve 18 haziran 2014 tarihi itibariyle cihaz halen tamir edilmemişti.

    Tüketici hakları derneği ve il tüketici hakem heyetine konuyu danıştım. verdiğim tarihler itibariyle 20 iş günü olan resmi tamir süresinin dolduğunu ve seçimlik haklarım olduğunu söylediler. (tüketici hakları yasasında ve tüketici mahkemelerinin ya da il hakem heyetlerinin verdikleri kararlarda cumartesi günleri iş günü olarak sayılıyormuş!)
    Ürünün birebir değişimini ya da para iadesini talep edebilirmişim.

    Bu bilgiyi lg servisi ile paylaştım ancak servis kendilerinin (cumartesi günleri açık olmalarına ve hizmet vermelerine rağmen) cumartesi günlerini iş günü olarak saymadıklarını ve bundan dolayı 23 mayıs-18 haziran aralığında yasal tamir süresi olan 20 iş gününü aşmadıklarını,bu sebeple birebir değişim için rapor vermeyeceklerini söylediler.

    Ben de bu durum üzerine Adana ili Çukurova ilçesi Tüketici hakem heyetine durumu bildiren bir dilekçe ile başvuruda bulundum.Dilekçeyi,ürünün faturasını ve lg yetkili servisin bana verdiği tamir fişini inceleyip haklı olduğumu söylediler ve işleme aldılar.

    Tüketici hakem heyetindeki yetkili memurlar sürecin 5-6 ay süreceğini belirttiler.Ben de bu durumda yeni bir sistem almayı planladım ve değişim değil ürünün bedelinin tamamının tarafıma iadesini talep ettim.Umarım bedel iadesi gerçekleşir.Bakalım sonuç ne olacak.Uzun bir süre bekleyecem ama sonucu bu sitede bu başlık altında paylaşacağım.

    Benzer olaylar yaşayan arkadaşlar varsa onlara da örnek olması ve yol göstermesi anlamında bu yaşadıklarımı paylaşmak istedim.




  • Herkese selam,
    21 haziran cumartesi gunu lg servisini yeniden aradim.elbette konuyu tuketici hakem heyetine intikal ettirdigimden bahsetmedim. Cihazimin tamir edilip edilmedigini sordum ve her zaman ki gibi hayir cevabini aldim. Onlarin deyimiyle 20 is gunu yasal tamir suresi de tam olarak dolmus oldu. O zaman bana 21 haziran 2014 itibariyle cihazin tamir edilemedigi ve degisim hakkimin dogdugu yonunde rapor yazip verin diye talep ettim ama veremeyiz dediler. Konuyu lg merkezine danisip bama doneceklermis. Allah kimseyi servislerin eline dusurmesin. Adamlar ısrarla çamur yapmaya devam ediyolar. Iyi ki tuketici hakem heyetine vermisim. Resmen müşteriyi enayi yerine koymaya calismak bence yaptiklari.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selam arkadaşlar...Bu cihazı anladigim kadarıyla bir çoğunuz kullanmış...servisi dışında genel olarak bir sıkıntı yasamamissiniz ve üründen gayet memnun kalmissiniz.aslinda BENDE almayı dusunuyorum 16 metrekare bir odanın içinde optik kablo ile nasil bit performans alirim acaba.şimdiden ilginiz ve fikirleriniz icin teşekkür ederim....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: meren84

    Selam arkadaşlar...Bu cihazı anladigim kadarıyla bir çoğunuz kullanmış...servisi dışında genel olarak bir sıkıntı yasamamissiniz ve üründen gayet memnun kalmissiniz.aslinda BENDE almayı dusunuyorum 16 metrekare bir odanın içinde optik kablo ile nasil bit performans alirim acaba.şimdiden ilginiz ve fikirleriniz icin teşekkür ederim....

    16 metrekare bir odayi inletir :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: excellence


    quote:

    Orijinalden alıntı: meren84

    Selam arkadaşlar...Bu cihazı anladigim kadarıyla bir çoğunuz kullanmış...servisi dışında genel olarak bir sıkıntı yasamamissiniz ve üründen gayet memnun kalmissiniz.aslinda BENDE almayı dusunuyorum 16 metrekare bir odanın içinde optik kablo ile nasil bit performans alirim acaba.şimdiden ilginiz ve fikirleriniz icin teşekkür ederim....

    16 metrekare bir odayi inletir :)

    Teşekkürler dostum...kismetse alacam...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkese selam.
    LG servisinin en sonunda cihazi tamir edemediklerini ve yenisi ile birebir degisimi kabul ettiklerini bildiren bir telefon geldi bugun.
    Ben de ilce tuketici hakem heyetine gittim ve verdigim dilekceyi geri aldim.
    Simdi LG merkezden yeni cihazin gelmesini bekliyorum :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.