Şimdi Ara

LG 49UF8507 4K Nasıldır? (292. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.093
Cevap
73
Favori
351.384
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 290291292293294
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 04.05.50 güncellemesinde ne gibi değişiklikler var . Güncelleme yapan arkadaşlar söyleyebilir mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba. Yeni aldığım Dell laptop (Windows 10) ile miracast bağlantısı yapamıyorum. Webos ile ilgili genel sıkıntı var diye okudum bir yerlerde ama YouTube'da başarılı bağlantı yapanların videosu da var. Sorun nerede olabilir, fikir olan var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mykon

    Arkadaşlar merhaba. Yeni aldığım Dell laptop (Windows 10) ile miracast bağlantısı yapamıyorum. Webos ile ilgili genel sıkıntı var diye okudum bir yerlerde ama YouTube'da başarılı bağlantı yapanların videosu da var. Sorun nerede olabilir, fikir olan var mı?

    bende lenovo pc var. her iki işlemi de yapabiliyorum. zaten aynı wifiye bağlıysanız direk youtube dan ekran yansıtma yapabilirsiniz. pcnizin miracast desteklemesi gerekmez. direk ekran yansıtıcam diyorsanız miracast özellikli bir pcniz olması gerekiyor. işlemcinizin miracast uyumlu olup olmadığını kontrol edin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozandemir- -- 4 Temmuz 2017; 15:12:43 >
  • Arkadaşlar Güncel Kanal Listesi Paylaşa Bilirmisiniz Kanal listemi hiç değiştirmedim fakat kanallar HD idi Normale dönüşmüş
  • Teşhir ürünü, 1 yıl garantili, 2600 liraya bu tv alınır mı arkadaşlar ? 49 UF 8507

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • kepirlikerem K kullanıcısına yanıt
    Alma dostum 2015in ozellikle hareketli sahnelerde en cok sikayet alan urunu. Kendimde bizzat biliyorum. Tv 2015 yilina ait ve hareketli sahnelerde tir tir titriyor. Siyahlar berbat.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TheDako kullanıcısına yanıt
    Hocam benim kanallarin yeri bazen degisip duruyor. Belki sizinde oyle olmustur. Mesela kanal D 7de duruyordu 53e gitmis. Ayni sekilde 3.4 kanalin daha yeri degismis. Sebebi ne bilmiyorum 2.3 ayda bir oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • HD likleri gidiyor hocam bende rakam oynadığını tespit etmedim fark edememişte olabilirim
  • Merhaba arkadaşlar 55UF8507 bu cihazı 1 yılı aşkın süre önce aldım , aldıgım'dan beri toplam 7 kere filan karıncalanma oldu bugun videoya çektim servisi aramalımıyım , ama giderde 1 ay gelmezse sorun olur benim için istanbulda yasıyorum .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi anıl.ender -- 12 Temmuz 2017; 22:48:11 >
  • arkadaşlar merhaba. benim tvde de ekranda dikey çizgilenme olayı oluyordu. bu sefer yakalayıp videoya kaydettim. servise verip değişim isteyeceğim fakat garantim eylülde bitiyor. tecrübeli arkadaşlar nasıl bir yol çizmem gerekiyor?
  • Servisle görüştüm muhtemelen ekran kartı degişicek dendi,aynı sorun tekrar yaşanırsa degişim istesem işe yararmı ?
  • TV'yi aldığımdan beri Fibox ve Dsmart'ı CAM Modül ile kullanıyorum. (Dsmartı bıraktım, Filbox ile devam)
    Benim şahsi tecrübem şöyle arkadaşlar. Dahili Uydu Alıcı'nın belleği sanırım sıkıntılı. Bu yüzden mümkün olduğunca izlemediğiniz TV kanallarını ATLA/EKLE ayarı ile veya ChanSort ile SKIP olarak seçin. Böylece kanal listesine yüklenen kanal sayısı azalır ve bahsettiğiniz sorunlar daha az yaşanır.

    Şahsen benim kanal listem 120'yi geçmiyor. 500'e yakın çöp kanal var Turksat'ta.
  • Bu TV ye webos güncellemesi gelmeyecek sanırım? LG nin kronik anlamsız sorunu 1 yıl önce çıkardığı TV ye dönüp bakmıyor hep bir yeni model çıkarma peşinde
  • S.a cümleten Karıncalanma sorunundan dolayı değişim yapan yada iade alan arkdaşlar burdamı.
    Bu sorunu bende çok sık olmamakla beraber4-5 kez yaşadım fotoğraf ve videolar mevcut.
    Değişim yada para iade kararını servismi veriyor.G.gidiyordan 2400 tl civarı bi fiyata almıştım. Ücret iadesi olursa iadeyi kim yapıyor yada değişim olursa bi üst model veriliyor sanırım.
    Bu koşullar göz önüne alındığında servis çağırmalımıyım yoksa izlemeye devam etmelimiyim.ücret iadesi olursa o fiyatlara iyi bi tv zor bılunur gibi. Üst model değişimi için şansımı denemelimiyim ?
  • Benim garanti bitti 1.5 ay sonra arıza verdi. 2 gün önce tv bir anda gitti. Sinyal yok yazdı, geri geldi geri gitti yayınlar. Sanki garanti bitsin de bozulayım der gibi bittikten 1.5 ay sonra arıza verdi. Tuner veya anakart olabilir diyorlar arıza sebebi. Çok güzel mal satıyorlar Türkiye de. Kitlediler bozuk ürünleri Türkiye piyasasına kimse de denetlemiyor zaten enayi yerine koydular. Şimdi tuner ise 300₺, anakart ise 500 ₺ lirası istiyorlar. Lg güya köklü bir firma, karıncalanma olduğu an gönderin bu ürünlerde anlaşılan kronik arıza var. Özellikle de bu ürün aşırı derecede sıkıntılı. Bundan sonra LG alırken iki kere değil 10 kere düşünün, özellikle Türkiye için diyorum. Diğer ülkelerde sorunlu ürün göndermek yemez çünkü. Herşeyi geçtim bozulmuyor bozulmuyor garanti bitiyor arıza veriyor. Gel de kıllanma arkadaş gel de kıllanma. Yok bu ülkede adalet zaten yok tüketici hakkı hiç yok. Bu ülkede firmalar haklı, parası olan haklı. Diğer insanlar haklı olsa da haksız. Tüketici ne olursa olsun haksız bu ülke de. Çok nadir tüketici haklı gösteriliyor. Mesela şeytanlıklarına Örnek vermek gerekirse firmaların kendi aralarında anlaşıp ürünlerin fiyatını yüksek tutmaları gibi. Belki de bu ürünlerde bu tür sıkıntılar olduğunu da biliyorlardı ama nasıl olsa Türkiye de satacak adam çok diyip bozuk ürünleri kitlediler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aliozturk51

    Benim garanti bitti 1.5 ay sonra arıza verdi. 2 gün önce tv bir anda gitti. Sinyal yok yazdı, geri geldi geri gitti yayınlar. Sanki garanti bitsin de bozulayım der gibi bittikten 1.5 ay sonra arıza verdi. Tuner veya anakart olabilir diyorlar arıza sebebi. Çok güzel mal satıyorlar Türkiye de. Kitlediler bozuk ürünleri Türkiye piyasasına kimse de denetlemiyor zaten enayi yerine koydular. Şimdi tuner ise 300₺, anakart ise 500 ₺ lirası istiyorlar. Lg güya köklü bir firma, karıncalanma olduğu an gönderin bu ürünlerde anlaşılan kronik arıza var. Özellikle de bu ürün aşırı derecede sıkıntılı. Bundan sonra LG alırken iki kere değil 10 kere düşünün, özellikle Türkiye için diyorum. Diğer ülkelerde sorunlu ürün göndermek yemez çünkü. Herşeyi geçtim bozulmuyor bozulmuyor garanti bitiyor arıza veriyor. Gel de kıllanma arkadaş gel de kıllanma. Yok bu ülkede adalet zaten yok tüketici hakkı hiç yok. Bu ülkede firmalar haklı, parası olan haklı. Diğer insanlar haklı olsa da haksız. Tüketici ne olursa olsun haksız bu ülke de. Çok nadir tüketici haklı gösteriliyor. Mesela şeytanlıklarına Örnek vermek gerekirse firmaların kendi aralarında anlaşıp ürünlerin fiyatını yüksek tutmaları gibi. Belki de bu ürünlerde bu tür sıkıntılar olduğunu da biliyorlardı ama nasıl olsa Türkiye de satacak adam çok diyip bozuk ürünleri kitlediler.

    benimde garanti bitmesine 1 ay var ekranda dikey çizgilenme sorunu yapıyor fakat ne zaman yapacağı belli değil. şehir dışında olduğum için evdekileri arattırdım. verdikleri cevap bu olay yaşanırken resim testine girin orda da devam ediyorsa teknik ekibi yollayalım. arızanın kaynağı kullandığımız uydu alıcısı olabilirmiş. yahu kardeşim ben bu arızayı hdmi ile pcye bağlıyken de yaşadım direk uydu kablosu bağlıyken de hdmi ile tivibu kutusu bağladığımda da her türlü yaşadım.neymiş efendim resim testinde de olcakmış bu olay. işin trick ini bulmuşlar müşteriyi ... yapmaya bakıyorlar. haftasonu döndükten sonra sağlam bir konuşma yapmayı planlıyorum. elimde video ve resimlerde var arızayla alakalı. duruma göre gerekirse mahkemeye başvuracağım.




  • Beyler digitürk web play bugün sabahtan beri açılmıyor. Yükleniyor ekranında kalıyor. Çıldıracam her şeyi denedim, sıfırladım olmuyor. Sebebi ne olabilir? Üyelik açtık bir haftadır izliyordum. Bugün program açılmıyor. Bilen var mı? Tv ye en sın güncelleme hangi sürüm geldi acaba onda mı sıkıntı var?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozandemir-


    quote:

    Orijinalden alıntı: aliozturk51

    Benim garanti bitti 1.5 ay sonra arıza verdi. 2 gün önce tv bir anda gitti. Sinyal yok yazdı, geri geldi geri gitti yayınlar. Sanki garanti bitsin de bozulayım der gibi bittikten 1.5 ay sonra arıza verdi. Tuner veya anakart olabilir diyorlar arıza sebebi. Çok güzel mal satıyorlar Türkiye de. Kitlediler bozuk ürünleri Türkiye piyasasına kimse de denetlemiyor zaten enayi yerine koydular. Şimdi tuner ise 300₺, anakart ise 500 ₺ lirası istiyorlar. Lg güya köklü bir firma, karıncalanma olduğu an gönderin bu ürünlerde anlaşılan kronik arıza var. Özellikle de bu ürün aşırı derecede sıkıntılı. Bundan sonra LG alırken iki kere değil 10 kere düşünün, özellikle Türkiye için diyorum. Diğer ülkelerde sorunlu ürün göndermek yemez çünkü. Herşeyi geçtim bozulmuyor bozulmuyor garanti bitiyor arıza veriyor. Gel de kıllanma arkadaş gel de kıllanma. Yok bu ülkede adalet zaten yok tüketici hakkı hiç yok. Bu ülkede firmalar haklı, parası olan haklı. Diğer insanlar haklı olsa da haksız. Tüketici ne olursa olsun haksız bu ülke de. Çok nadir tüketici haklı gösteriliyor. Mesela şeytanlıklarına Örnek vermek gerekirse firmaların kendi aralarında anlaşıp ürünlerin fiyatını yüksek tutmaları gibi. Belki de bu ürünlerde bu tür sıkıntılar olduğunu da biliyorlardı ama nasıl olsa Türkiye de satacak adam çok diyip bozuk ürünleri kitlediler.

    benimde garanti bitmesine 1 ay var ekranda dikey çizgilenme sorunu yapıyor fakat ne zaman yapacağı belli değil. şehir dışında olduğum için evdekileri arattırdım. verdikleri cevap bu olay yaşanırken resim testine girin orda da devam ediyorsa teknik ekibi yollayalım. arızanın kaynağı kullandığımız uydu alıcısı olabilirmiş. yahu kardeşim ben bu arızayı hdmi ile pcye bağlıyken de yaşadım direk uydu kablosu bağlıyken de hdmi ile tivibu kutusu bağladığımda da her türlü yaşadım.neymiş efendim resim testinde de olcakmış bu olay. işin trick ini bulmuşlar müşteriyi ... yapmaya bakıyorlar. haftasonu döndükten sonra sağlam bir konuşma yapmayı planlıyorum. elimde video ve resimlerde var arızayla alakalı. duruma göre gerekirse mahkemeye başvuracağım.

    Garanti varken hemen yaptır, hep aynı şeyleri söylüyorlar. Ben yazdım boş boş mail atıyorlar. Her maile aynı şeyler benim garanti dışı yapıldı benim eski parça getirilmedi. Normalde garanti dışı yapılan bir parça müşteriye teslim edilmeliyken bunlar siz istediğinizi bize söylemediniz diyor. Başka firmaların servisleri ile konuştum garanti dışı yapılan bir parça siz söylemeseniz bile size teslim edilmek zorundadır. Arıza Veren parça tuner ve ben o parçayı getirmediler. Ben şuan değiştiğine bile inanmıyorum ayırın o parçayı alacağım dedim. Bana o saatten sonra verecekleri parçanın benim olduğuna nasıl inanacağım. Başka parçayı sizin diye verirler. Kısaca garanti varken sorun varsa yaptır ama bu saatten sonra kolay kolay da LG almam. Aldım mı en küçük ışık sızmasından tut tek bir karıncalanma dahi olsun iade edeceğim. Bunlar alttan alıyoruz diye yüz buldular bozuk malları satıyorlar. Sustukça içine ettiler işin. Birde garanti geliyor sorun yoksa 50₺ alırım. Böyle servis mi olur, sen garanti boyunca bana destek vermek zorundasın para almak nedir ya. Ülke de düzgün bir firma kalmadı, denetim de olmayınca işte bizde böyle zor duruma giriyoruz. Tebrik etmek lazım bu firmaları böyle rahat rahat bozuk ürün satacak kadar rahat bırakanları.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozandemir-


    quote:

    Orijinalden alıntı: mykon

    Arkadaşlar merhaba. Yeni aldığım Dell laptop (Windows 10) ile miracast bağlantısı yapamıyorum. Webos ile ilgili genel sıkıntı var diye okudum bir yerlerde ama YouTube'da başarılı bağlantı yapanların videosu da var. Sorun nerede olabilir, fikir olan var mı?

    bende lenovo pc var. her iki işlemi de yapabiliyorum. zaten aynı wifiye bağlıysanız direk youtube dan ekran yansıtma yapabilirsiniz. pcnizin miracast desteklemesi gerekmez. direk ekran yansıtıcam diyorsanız miracast özellikli bir pcniz olması gerekiyor. işlemcinizin miracast uyumlu olup olmadığını kontrol edin.

    bende masaüstü pc var bunun foto ve videolarını tv de aygıtlar kısmında görürken windovs10 olan masaustu pc nin bu klasörlerini tv de göremiyorum?bilgisayar yeni acaba açmam gereken bir özellik mi var?_




  • quote:

    Orijinalden alıntı: duyguluboy


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozandemir-


    quote:

    Orijinalden alıntı: mykon

    Arkadaşlar merhaba. Yeni aldığım Dell laptop (Windows 10) ile miracast bağlantısı yapamıyorum. Webos ile ilgili genel sıkıntı var diye okudum bir yerlerde ama YouTube'da başarılı bağlantı yapanların videosu da var. Sorun nerede olabilir, fikir olan var mı?

    bende lenovo pc var. her iki işlemi de yapabiliyorum. zaten aynı wifiye bağlıysanız direk youtube dan ekran yansıtma yapabilirsiniz. pcnizin miracast desteklemesi gerekmez. direk ekran yansıtıcam diyorsanız miracast özellikli bir pcniz olması gerekiyor. işlemcinizin miracast uyumlu olup olmadığını kontrol edin.

    bende masaüstü pc var bunun foto ve videolarını tv de aygıtlar kısmında görürken windovs10 olan masaustu pc nin bu klasörlerini tv de göremiyorum?bilgisayar yeni acaba açmam gereken bir özellik mi var?_

    lg nin smartshare uygulaması var onu indirin.onun üzerinden paylaşım yaptığınızda tvde gözükecektir.




  • 
Sayfa: önceki 290291292293294
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.