Şimdi Ara

LEXUS BU YIL PAZARDAKİ YERİNİ BMW VEYA MERCEDES E KAPTIRABİLİR(ABD İÇİN) (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
194
Cevap
0
Favori
6.359
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • electrostatic adam ya
  • bunu bi sen anlamadın orası ayrı.
  • Arkadaşlar piyasadaki hiç bir firma sihir yapmıyor... Mercedes de Ford da Daihatsu Hyosung da kendi imkanları ölçüsünde önce ticaret amacı güderek mühendislik çalışması yapıyor.

    Hiç bir firma bedelinden daha fazlasını size vermez, veren de zaten 4-5 sene sonra topu atar. Bu yüzden S sınıfı rakipsiz kralmış, pahalı olması dezavantaj değil bilakis avantajdır diyenlere iki çift lafım var;

    Çok şükür hayat bize Lexus'un da Mercedes'in de bulunduğu yerleri gösterdi. Ben bu kadar açılamadım ama açılmış olanları gördüm. Buradaki tartışmadan çıkardığım sonuç, her türlü istisna ile birlikte Lexus'çu tayfa "yaptığı işi iyi yaparken yanına iyi para kazanan" kesim olmakla birlikte, Lexus'un Mercedes'in çakması bile olamayacağını söyleyen kesim ded "Öncelikle para kazanmak için para" peşinde daha çok didinenler. Arada bir fark var..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper

    Konu daha ilk mesajdan ayvayı yedi

    İlk msj ofsaytti zaten. Hir cikar bu baslikta:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aviator007

    Arkadaşlar piyasadaki hiç bir firma sihir yapmıyor... Mercedes de Ford da Daihatsu Hyosung da kendi imkanları ölçüsünde önce ticaret amacı güderek mühendislik çalışması yapıyor.

    Hiç bir firma bedelinden daha fazlasını size vermez, veren de zaten 4-5 sene sonra topu atar. Bu yüzden S sınıfı rakipsiz kralmış, pahalı olması dezavantaj değil bilakis avantajdır diyenlere iki çift lafım var;

    Çok şükür hayat bize Lexus'un da Mercedes'in de bulunduğu yerleri gösterdi. Ben bu kadar açılamadım ama açılmış olanları gördüm. Buradaki tartışmadan çıkardığım sonuç, her türlü istisna ile birlikte Lexus'çu tayfa "yaptığı işi iyi yaparken yanına iyi para kazanan" kesim olmakla birlikte, Lexus'un Mercedes'in çakması bile olamayacağını söyleyen kesim ded "Öncelikle para kazanmak için para" peşinde daha çok didinenler. Arada bir fark var..




    Benim bakış açım, yıllardan beridir makam aracı olarak üretilen bir model ve bundan daha iyi olduğu iddia edilen, lüks Toyota.

    100 yıllık üretim tecrübesi vs. 20 yıllık.

    Daha neyi kıyaslıyoruz? yok para kazanmak için para peşindeymişiz, lexus işini iyi yapanınmış bilmemne. Nerelere geldi konu.

    Bakın 2 aracın denk olduğunu kabul ederim, ama şu yada bu sebeple Lexus daha iyidir denmesi fanatizm sınırlarını cidden zorlar...




  • HEPİNİZ amerikada yaşıyorsunuz hepiniz bu üç markaya biniyorsunuz eleştirin yorum yapın :D :Dbir garipsiniz 3sayfa yorum gelmiş bizene amaerikada ki pazar payından bize pay mı vericekler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xd22

    HEPİNİZ amerikada yaşıyorsunuz hepiniz bu üç markaya biniyorsunuz eleştirin yorum yapın :D :Dbir garipsiniz 3sayfa yorum gelmiş bizene amaerikada ki pazar payından bize pay mı vericekler


    ABD'de yaşamaya gerek yok, bulunduğum şehirdeki 2 galeride bile (Ankara) Lexus LS600 mevcut, takım elbise giyip, arkadaşlarımdan birinin gösterişli bir aracıyla gittiğim an TEST SÜRÜŞÜ de yaptırırlar, muhtemelen de "ağbi bu araç amerigada cok popüler heaaa yoh satıiy" diye de pazarlaması yapılır.

    Mercedes-BMW-Audi konusunda, test veya inceleme sıkıntısı yok zaten, Türkiye'de işin biraz raconunu bilmek yetiyor...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan


    quote:

    Orijinalden alıntı: aviator007

    Arkadaşlar piyasadaki hiç bir firma sihir yapmıyor... Mercedes de Ford da Daihatsu Hyosung da kendi imkanları ölçüsünde önce ticaret amacı güderek mühendislik çalışması yapıyor.

    Hiç bir firma bedelinden daha fazlasını size vermez, veren de zaten 4-5 sene sonra topu atar. Bu yüzden S sınıfı rakipsiz kralmış, pahalı olması dezavantaj değil bilakis avantajdır diyenlere iki çift lafım var;

    Çok şükür hayat bize Lexus'un da Mercedes'in de bulunduğu yerleri gösterdi. Ben bu kadar açılamadım ama açılmış olanları gördüm. Buradaki tartışmadan çıkardığım sonuç, her türlü istisna ile birlikte Lexus'çu tayfa "yaptığı işi iyi yaparken yanına iyi para kazanan" kesim olmakla birlikte, Lexus'un Mercedes'in çakması bile olamayacağını söyleyen kesim ded "Öncelikle para kazanmak için para" peşinde daha çok didinenler. Arada bir fark var..




    Benim bakış açım, yıllardan beridir makam aracı olarak üretilen bir model ve bundan daha iyi olduğu iddia edilen, lüks Toyota.

    100 yıllık üretim tecrübesi vs. 20 yıllık.

    Daha neyi kıyaslıyoruz? yok para kazanmak için para peşindeymişiz, lexus işini iyi yapanınmış bilmemne. Nerelere geldi konu.

    Bakın 2 aracın denk olduğunu kabul ederim, ama şu yada bu sebeple Lexus daha iyidir denmesi fanatizm sınırlarını cidden zorlar...


    Kim ne isterse onu der azizim... Mercedesin hakkını savunmak bize size mi düştü ki, bırakınız daha iyi desinler... Onu anlamıyorum, yani burada adalet yenmesine karşı mı savaşıyoruz yoksa.

    Ben gördüğüm Lexusçu ve Mercçi tayfası arasında bir izlenimimi aktardım, Lexus daha iyi mi kötü mü buna kullanan kendi ihtiyaçları doğrultusunda karar verir ama "daha pahalı olması aslında avantaj" diyen bir zihniyetin seçtiği modeli tercih etmemek beni mutlu eder bir yandan... Bana göre daha iyi olmanın yollarından biri fiyat/fayda verimidir, markası Mercedes ya da Tokai olsun her zaman daha iyisini yapmak mümkün olmaz mı, olur, ama fiyatını 4 katı belirleyince benim nazarımda bu anlamsızdır...




  • Lexus ve İnfiniti markalarının doğmasındaki en büyük etken zaten Mercedes ve BMW'dir. Japonlarda bu pastadan pay kapmak için lüks markalar yaratmıştır. Ama bu araçlar genelde Kuzey Amerika için üretilirler. Bundan dolayı Avrupa'da pek satamazlar. Ayrıca Mercedes ve BMW'den iyi olduğu yorumu da çok ilginç 20 yıllık geçmişi olan markalar 125 yıllık Mercedes-Benz'den ve 95 yıllık BMW'den nasıl iyi oluyor merak ettim.

    Lexus ve İnfiniti'nin ürün gamlarıda çok geniş değil. bundan sonrada Mercedes ve BMW'ye geçilirlerse Amerika satışlarında açıkçası şaşırmam. Zaten dünya genelinde Mercedes ve BMW'ye yaklaşmaları mümkün değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: McLaren64

    Lexus ve İnfiniti markalarının doğmasındaki en büyük etken zaten Mercedes ve BMW'dir. Japonlarda bu pastadan pay kapmak için lüks markalar yaratmıştır. Ama bu araçlar genelde Kuzey Amerika için üretilirler. Bundan dolayı Avrupa'da pek satamazlar. Ayrıca Mercedes ve BMW'den iyi olduğu yorumu da çok ilginç 20 yıllık geçmişi olan markalar 125 yıllık Mercedes-Benz'den ve 95 yıllık BMW'den nasıl iyi oluyor merak ettim.

    Lexus ve İnfiniti'nin ürün gamlarıda çok geniş değil. bundan sonrada Mercedes ve BMW'ye geçilirlerse Amerika satışlarında açıkçası şaşırmam. Zaten dünya genelinde Mercedes ve BMW'ye yaklaşmaları mümkün değil.


    sen bu lafı hiç duydun mu '' boynuz kulagı geçti '' iste bu laf tam anlamamı ile cuk diye oturuyo biraz lexus un tarihini arastırın size benden küçük ir başlangıç ;

    1989 yılında ilk çıktığından beri, Lexus dayanıklı ve sağlam otomobilleri ve yüksek kalitede sunduğu müşteri hizmetlinden dolayı bir itibar kazanmıştır. 2006 yılında JD Power and Associates Araçların Güvenilebilirlik Araştırmasına dayanarak Lexus markasını ABD'de en dayanıklı ve sağlam otomobil üreten marka seçti. Lexus bu ödülü 12 yıldır ardışık olarak kazanmıştır.

    ayrıca su anda dünyadaki bütün markalar abd pazarı için agzının suyu akar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee


    quote:

    Orijinalden alıntı: McLaren64

    Lexus ve İnfiniti markalarının doğmasındaki en büyük etken zaten Mercedes ve BMW'dir. Japonlarda bu pastadan pay kapmak için lüks markalar yaratmıştır. Ama bu araçlar genelde Kuzey Amerika için üretilirler. Bundan dolayı Avrupa'da pek satamazlar. Ayrıca Mercedes ve BMW'den iyi olduğu yorumu da çok ilginç 20 yıllık geçmişi olan markalar 125 yıllık Mercedes-Benz'den ve 95 yıllık BMW'den nasıl iyi oluyor merak ettim.

    Lexus ve İnfiniti'nin ürün gamlarıda çok geniş değil. bundan sonrada Mercedes ve BMW'ye geçilirlerse Amerika satışlarında açıkçası şaşırmam. Zaten dünya genelinde Mercedes ve BMW'ye yaklaşmaları mümkün değil.


    sen bu lafı hiç duydun mu '' boynuz kulagı geçti '' iste bu laf tam anlamamı ile cuk diye oturuyo biraz lexus un tarihini arastırın size benden küçük ir başlangıç ;

    1989 yılında ilk çıktığından beri, Lexus dayanıklı ve sağlam otomobilleri ve yüksek kalitede sunduğu müşteri hizmetlinden dolayı bir itibar kazanmıştır. 2006 yılında JD Power and Associates Araçların Güvenilebilirlik Araştırmasına dayanarak Lexus markasını ABD'de en dayanıklı ve sağlam otomobil üreten marka seçti. Lexus bu ödülü 12 yıldır ardışık olarak kazanmıştır.

    ayrıca su anda dünyadaki bütün markalar abd pazarı için agzının suyu akar


    2009 yılında Lexus'ta araçlarını geri çağırmamışmıydı Boynuzun kulağı geçtiği sadece bir kaç japoncunun iddiası geçmesi için dünyanın tüm pazarlarında Mercedes'den ve BMW'den çok satması gerekirki mümkün değil Avrupa satışları yerlerde sürünüyor bu yüzdendirki araçları genelde Amerikan Tasarımlarına sahiptir çünkü orası dışınca iddialı oldukları pek fazla bir pazar yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: McLaren64


    quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee


    quote:

    Orijinalden alıntı: McLaren64

    Lexus ve İnfiniti markalarının doğmasındaki en büyük etken zaten Mercedes ve BMW'dir. Japonlarda bu pastadan pay kapmak için lüks markalar yaratmıştır. Ama bu araçlar genelde Kuzey Amerika için üretilirler. Bundan dolayı Avrupa'da pek satamazlar. Ayrıca Mercedes ve BMW'den iyi olduğu yorumu da çok ilginç 20 yıllık geçmişi olan markalar 125 yıllık Mercedes-Benz'den ve 95 yıllık BMW'den nasıl iyi oluyor merak ettim.

    Lexus ve İnfiniti'nin ürün gamlarıda çok geniş değil. bundan sonrada Mercedes ve BMW'ye geçilirlerse Amerika satışlarında açıkçası şaşırmam. Zaten dünya genelinde Mercedes ve BMW'ye yaklaşmaları mümkün değil.


    sen bu lafı hiç duydun mu '' boynuz kulagı geçti '' iste bu laf tam anlamamı ile cuk diye oturuyo biraz lexus un tarihini arastırın size benden küçük ir başlangıç ;

    1989 yılında ilk çıktığından beri, Lexus dayanıklı ve sağlam otomobilleri ve yüksek kalitede sunduğu müşteri hizmetlinden dolayı bir itibar kazanmıştır. 2006 yılında JD Power and Associates Araçların Güvenilebilirlik Araştırmasına dayanarak Lexus markasını ABD'de en dayanıklı ve sağlam otomobil üreten marka seçti. Lexus bu ödülü 12 yıldır ardışık olarak kazanmıştır.

    ayrıca su anda dünyadaki bütün markalar abd pazarı için agzının suyu akar


    2009 yılında Lexus'ta araçlarını geri çağırmamışmıydı Boynuzun kulağı geçtiği sadece bir kaç japoncunun iddiası geçmesi için dünyanın tüm pazarlarında Mercedes'den ve BMW'den çok satması gerekirki mümkün değil Avrupa satışları yerlerde sürünüyor bu yüzdendirki araçları genelde Amerikan Tasarımlarına sahiptir çünkü orası dışınca iddialı oldukları pek fazla bir pazar yok.


    bütün avrupa pazarı bırakın amerika kıtasını sadece ABD nin deki yıllık araç satıslarından daha az,bırakalım adamlar bildikleri işleri yapsın ayrıca araclarını geri cagırması sahip cıktıgını göstermez ,bazıları gibi bir sonraki modelde hatayı gideririz demiyor adamlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee


    quote:

    Orijinalden alıntı: McLaren64


    quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee


    quote:

    Orijinalden alıntı: McLaren64

    Lexus ve İnfiniti markalarının doğmasındaki en büyük etken zaten Mercedes ve BMW'dir. Japonlarda bu pastadan pay kapmak için lüks markalar yaratmıştır. Ama bu araçlar genelde Kuzey Amerika için üretilirler. Bundan dolayı Avrupa'da pek satamazlar. Ayrıca Mercedes ve BMW'den iyi olduğu yorumu da çok ilginç 20 yıllık geçmişi olan markalar 125 yıllık Mercedes-Benz'den ve 95 yıllık BMW'den nasıl iyi oluyor merak ettim.

    Lexus ve İnfiniti'nin ürün gamlarıda çok geniş değil. bundan sonrada Mercedes ve BMW'ye geçilirlerse Amerika satışlarında açıkçası şaşırmam. Zaten dünya genelinde Mercedes ve BMW'ye yaklaşmaları mümkün değil.


    sen bu lafı hiç duydun mu '' boynuz kulagı geçti '' iste bu laf tam anlamamı ile cuk diye oturuyo biraz lexus un tarihini arastırın size benden küçük ir başlangıç ;

    1989 yılında ilk çıktığından beri, Lexus dayanıklı ve sağlam otomobilleri ve yüksek kalitede sunduğu müşteri hizmetlinden dolayı bir itibar kazanmıştır. 2006 yılında JD Power and Associates Araçların Güvenilebilirlik Araştırmasına dayanarak Lexus markasını ABD'de en dayanıklı ve sağlam otomobil üreten marka seçti. Lexus bu ödülü 12 yıldır ardışık olarak kazanmıştır.

    ayrıca su anda dünyadaki bütün markalar abd pazarı için agzının suyu akar


    2009 yılında Lexus'ta araçlarını geri çağırmamışmıydı Boynuzun kulağı geçtiği sadece bir kaç japoncunun iddiası geçmesi için dünyanın tüm pazarlarında Mercedes'den ve BMW'den çok satması gerekirki mümkün değil Avrupa satışları yerlerde sürünüyor bu yüzdendirki araçları genelde Amerikan Tasarımlarına sahiptir çünkü orası dışınca iddialı oldukları pek fazla bir pazar yok.


    bütün avrupa pazarı bırakın amerika kıtasını sadece ABD nin deki yıllık araç satıslarından daha az,bırakalım adamlar bildikleri işleri yapsın ayrıca araclarını geri cagırması sahip cıktıgını göstermez ,bazıları gibi bir sonraki modelde hatayı gideririz demiyor adamlar


    Amerika pazarı en büyük pazar ama orada sadece Lexus ve İnfiniti'mi satılıyor. öndeki yıllardada aralarında pek fark yoktu satışlarda Lexus ve İnfiniti biraz daha fazla satardı bu yıl Mercedes ve BMW öne geçmiş bu durum sadece japonyadaki deprem ve tsunamiye bağlanamaz ürün gamlarıda Mercedes ve BMW kadar geniş değil. Ben İnfiniti ve Lexus kötü arabalar demiyorum ama Mercedes ve BMW'den de iyi yorumunuda kabul etmiyorum. neye göre iyi kime göre iyi Amerikada ödül almış olabilirler ama diğerleride farklı yerlerde ödül alıyorlar işin özünde bu dört markanın politikalarıda farklı Mercedes ve BMW bütün dünyada araç satarken Lexus ve İnfiniti daha çok Kuzey Amerika pazarına yönelirler. ve dahada önemlisi Lüks ve pirestijde Mercedes ve BMW tüm dünyada en çok tutulan otomobillerdir. Japonya'da bile Lüksün simgesidir bu otomobiller.








  • quote:

    Orijinalden alıntı: fss1403

    http://money.cnn.com/2011/04/05/autos/mercedes_m-class_recall/index.htm

    http://recallcast.com/recalls/tag/mercedes%20benz%20usa/

    http://www.product-reviews.net/2010/10/10/mercedes-recall-2010-problem-with-c-class-and-e-class/

    http://www.ohiolemonlaw.com/safety-recall-137-mercedes-wiring.htm

    http://www.ohiolemonlaw.com/safety-recall-53-mercedes-engine.htm

    http://www.ohiolemonlaw.com/safety-recall-7.shtml

    Yetermi?


    şimdi bundan dolayı Lexus Mercedes'den iyi arabamı yada BMW'den. ben ayrıca Mercedes ve BMW herzaman sorunsuz arabalar üreten firmalar demedimki. yada güvenlikte hep ödül alıyorlar demedimki arkadaş güvenlik ve sağlamlık ödülü almış dedi bende araçlarını geri çağırmış dedim hemde toyota gibi gaz pedallarının sıkışmasıda bu geri çağırmalardan biri. Otomobilin mucidi Mercedes-Benz'dir 125 yaşındadır ve prestijin simgesidir. lüksün simgesidir 120 derece açıyla çizilmiş yıldız dengeyi simgeler. Havada,Karada,Denizde 1 numara olduğunu belirtir. Mercedes-Benz, BMW ve Audi dünyada en çok satan 3 premium marka otomobildir. ABS, ESP ve Airbag gibi çok önemli aktif güvenlik önlemleri Mercedes-Benz, BMW ve Bosch firmasının ortak çalışmalarıyla ortaya çıkmıştır ilk önce Mercedes hemen ardından BMW bu sistemleri otomobillerine entegre etmiştir Mercedes ve BMW ABS ve Airbag kullanırken Lexus ve İnfiniti ortalıkta yoktu. Lexus ve İnfiniti bunlara sadece birer alternatif olmuşlardır.




  • Mercedes prestij simgesi ise bentley, rolls royce neyin simgesi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fss1403

    Mercedes prestij simgesi ise bentley, rolls royce neyin simgesi?


    Bentley, Rolls-Royce ve Maybach çok özel araçlardır. satış fiyatları bu markaların kat be kat üzerindedir. mesela ülkemizde 1 milyon € etiketli Maybach veya bir Rolls-Royce almak mümkündür bu otomobillere ulaşan insan sayısı çok kısıtlıdır ve bir çok modeli elde üretilir. Mercedes kısmen ulaşılırken prestijin simgesi olmuştur bir çok devlet adamı birçok zengin iş adamı sanatçı sporcu kişiler Makam aracı olarak ilk önce S class yada 7 serisini seçerler. bu yüzdendirki Prestij ve lüks simgesi olmuşlardır. diğer bahsettiğin otomobiller zaten prestij ötesi araçlardır bu araçlarla karşılaştırılamaz heleki Lexus ve İnfiniti gibi araçlarla hiç karşılaştırılamaz Otomobili almanlar icad etmiştir diğerleri peşinden gelmiştir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: McLaren64


    quote:

    Orijinalden alıntı: fss1403

    Mercedes prestij simgesi ise bentley, rolls royce neyin simgesi?


    Bentley, Rolls-Royce ve Maybach çok özel araçlardır. satış fiyatları bu markaların kat be kat üzerindedir. mesela ülkemizde 1 milyon € etiketli Maybach veya bir Rolls-Royce almak mümkündür bu otomobillere ulaşan insan sayısı çok kısıtlıdır ve bir çok modeli elde üretilir. Mercedes kısmen ulaşılırken prestijin simgesi olmuştur bir çok devlet adamı birçok zengin iş adamı sanatçı sporcu kişiler Makam aracı olarak ilk önce S class yada 7 serisini seçerler. bu yüzdendirki Prestij ve lüks simgesi olmuşlardır. diğer bahsettiğin otomobiller zaten prestij ötesi araçlardır bu araçlarla karşılaştırılamaz heleki Lexus ve İnfiniti gibi araçlarla hiç karşılaştırılamaz Otomobili almanlar icad etmiştir diğerleri peşinden gelmiştir.


    Amerikada , Pasifik ülkelerinde prestij olarak Mercedes'e binen görmedim . Hatta imzanızdaki aracı artık taxi olarak kullanıyorlar .




  • O değilde ben hiç lexus görmedim lan. Gerçi kötü tasarımları. Avundum bak simdi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hiçbiri -- 27 Temmuz 2011; 10:19:14 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 4everseco


    quote:

    Orijinalden alıntı: McLaren64


    quote:

    Orijinalden alıntı: fss1403

    Mercedes prestij simgesi ise bentley, rolls royce neyin simgesi?


    Bentley, Rolls-Royce ve Maybach çok özel araçlardır. satış fiyatları bu markaların kat be kat üzerindedir. mesela ülkemizde 1 milyon € etiketli Maybach veya bir Rolls-Royce almak mümkündür bu otomobillere ulaşan insan sayısı çok kısıtlıdır ve bir çok modeli elde üretilir. Mercedes kısmen ulaşılırken prestijin simgesi olmuştur bir çok devlet adamı birçok zengin iş adamı sanatçı sporcu kişiler Makam aracı olarak ilk önce S class yada 7 serisini seçerler. bu yüzdendirki Prestij ve lüks simgesi olmuşlardır. diğer bahsettiğin otomobiller zaten prestij ötesi araçlardır bu araçlarla karşılaştırılamaz heleki Lexus ve İnfiniti gibi araçlarla hiç karşılaştırılamaz Otomobili almanlar icad etmiştir diğerleri peşinden gelmiştir.


    Amerikada , Pasifik ülkelerinde prestij olarak Mercedes'e binen görmedim . Hatta imzanızdaki aracı artık taxi olarak kullanıyorlar .


    Almanya'da dolu bmw 7 ve merso-s taksi var, şimdi baban sana anahtarını uzatsa ben taksici arabasına binmem! mi diyeceksin




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.