Şimdi Ara

leon stylance aldım 0 km, aklıma takılan 9 soru...Leoncular için

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
5.707
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • seat leon aldım, aklıma takılan sorular şunlar:

    1. arabayı sıfır aldım bayiden..anahtarlık vermediler...maskot, araba sallandıkça sallanır ön tarafa carpar zedeler dediler...sizce dogru mu? kumandalı verdikleri anahtar yeter mi yoksa servise maskot gelecekmiş? maskot alayim mi seatin? demirden yapılmış bir S logolu anahtarsa hakkaten o demir kısım zedeler mi o takılan yerin ön gövdeyi sağı solu?

    2. 2007 model 0 km'de aldım aracı... arabadan indiğim zaman kilitleme ile kapıları kitliyorum.ancak yarım açık kalan camlarında otamatik kapanması lazım değil mi? veya bu durum yeni yazılım güncellemesiyle çözülüyor mu?

    3. Eve Kadar İzleme "Coming Home" Fonksiyonu nedir? akşam aracımı açarken farlar falan yanıyor ben daha binmeden arabaya...bu mu dediği fonksiyon??

    4. Çocuk Koltuğu Sabitleme Sistemi (Isofix) nedir? nerede o aparat? kullanan varmı?

    5. Aktif Sürüş Sistemi (DSR) nedir? nerden anlıyoruz sürerken bu aktifliği?

    6. hava yastıkları ani darbede otomatik mi açılıyor? allah göstermesinde hangi durumda acılıyor acaba?
    7. Immobilizer nedir? nasıl kullanacam?
    8. araçta sadece paspas verdiler...haftaya koku, ön cam güneşlik ve maskot verecekler.trafik seti ve yangın tüpü yok..bunları kendim alacam...başka almam gereken birşey var mı? servisin vermesi gereken?
    9. araca Ziebert koruma yaptıran varmı? ne gibi fayda sağlar? yaptırayım mı? servis yapar mı?


    akşam gidince kitap karıştıracam ama şimdi cok merak ettiğim akşama kadar beklemeye sabrım olmadığı için size danışmak istedim..cevaplarınızı bekliyorum leoncular..







  • immobilizer, eloktronik motor kilitleme sistemidir, aracı orjinal anahtar haricinde açamazsın, bir nevi elektronik anahtar yani. senin kullanmangibi birşey sözkonusu değil.

    hava yastığından korkmana sebep yok, çok zor açılan mekanizmadır, bayaqa yüksek şiddetli çarpışmalarda açılır,

    dsr nin ışığı olması lazım gösterge panelinde, viraja çok hızlı girdiğinde, veya arabayı herhangi şekilde kaydırdığında yandığını görürsün,

    ziebart yaptır, faydasını görürsün, ama iyi bir yerde yaptır çünkü son zamanlarda bu işin suyu çıktı , önüne gelen mümessellik alıyor.

    maskot ta taktırma bence, cebini deler

    camlar benim bildiğim kumandadan kapanmıyor

    far olayıda akşam farları kapattıktan sonra, farların bir müddet daha yanması şeklinde özetlenebili.r




  • 2. sorunla ilgili bişey duymuştum.... eğer camalar açıksa anahtarı kap kilidi yuvasına sokup kilitleme yönünde bekletince camlar kapanıyor diye....Skoda-VW için duymuştum öyle bişe , Seat içinde geçerlidir sanırım.Bu ve bunun gibi bi kaç özellikdaha vardı , serviste açtırılabiliyordu.
  • Camlar için: Belki aydınlatmaz seni ama benim arabada ( leon değil.) arabayı kapattıktan sonra elını kapama dugmesınden çekmeden basılı tutuyorsun camları sunroof u vesaire kapıyor.

    Maskot: Seat logosu orjinalse tak 1 milyona anahtarcılarda satılandan takma. Kısa ise al uzun ise sağa sola çarpar tumsekte ses yapar gurultu kırlılıgı .

    Hediyeler: Daha ne verecek bistro dostum.

    Coming Home: Eğer villan müstakil evin garajın vesaire varsa farlar yolu bır muddet aydınlatmak ıcın yanık kalır sen içeri girene kadar ( Takribi 10~15 Saniye .. ) açık kalır sonra kendini kapatır. Durum budur. Aslında ben bunu şu amaç içinde kullanıyorum diyelimki yemektesin restorantın önüne koydun aracını yemektede masan araca yakın oturdun. Bikaç çocuk geldi yanına arabanın hemen aç kapa direk uzaklaşırlar..

    Gibi ..

    Farklı bir konu ?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yusuf -- 3 Mayıs 2007; 12:54:45 >




  • arkadaşlar ben aracı sıfır aldım.su an aracım 150 km'de...130-140 km'den sonra anlık tüketim önceki günlere göre daha da arttı gibi....önceki günler ortalama 8,5 iken son birkaç gündür 9,7'e cıkmış...bunun nedeni ne? niye arttı bir bileniniz var mı?
  • benim anahtarda anahtarlık var ama ole pek salanan bişi degil.dikdortgen siyah ustune kırmızı leon yazıyo.benim hosuma gittigi için anahtarlıgı cıkarmadım ama genelde anahtarlıksız kullanıyorlar.

    arabadan inince bi kez kitlemeye basarsan sadece kapılar kitlenir.2saniye basılı tutarsan camlar,aynalar ve sunroof varsa kapanır.

    farları auto kısmında bırakırsan kitledikten sonra (sanırım 1 dakika ama tam bilmiyorum)farlar acık kalıp kapanıyor.

    henuz cocugum olmadıgı için isofix falan ilgilenmiyorum

    dsr esp falan surekli aktif.ama istersen esp yi kapatabiliyorsun.kapatınca gostergede esp ısıgı yanıyor.

    hava yastıklarını istersen kapatabilirsin torpido da falan kapatma yerleri var.kapatmanı tavsiye etmem




  • lütfen açmış olduğunuz konudan devam ediniz...
    aynı şekilde değişik konular açmayınız
    mükerrer konularınız kilitlenecektir...
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bistroman

    seat leon aldım, aklıma takılan sorular şunlar:

    1. arabayı sıfır aldım bayiden..anahtarlık vermediler...maskot, araba sallandıkça sallanır ön tarafa carpar zedeler dediler...sizce dogru mu? kumandalı verdikleri anahtar yeter mi yoksa servise maskot gelecekmiş? maskot alayim mi seatin? demirden yapılmış bir S logolu anahtarsa hakkaten o demir kısım zedeler mi o takılan yerin ön gövdeyi sağı solu?

    2. 2007 model 0 km'de aldım aracı... arabadan indiğim zaman kilitleme ile kapıları kitliyorum.ancak yarım açık kalan camlarında otamatik kapanması lazım değil mi? veya bu durum yeni yazılım güncellemesiyle çözülüyor mu?

    3. Eve Kadar İzleme "Coming Home" Fonksiyonu nedir? akşam aracımı açarken farlar falan yanıyor ben daha binmeden arabaya...bu mu dediği fonksiyon??

    4. Çocuk Koltuğu Sabitleme Sistemi (Isofix) nedir? nerede o aparat? kullanan varmı?

    5. Aktif Sürüş Sistemi (DSR) nedir? nerden anlıyoruz sürerken bu aktifliği?

    6. hava yastıkları ani darbede otomatik mi açılıyor? allah göstermesinde hangi durumda acılıyor acaba?
    7. Immobilizer nedir? nasıl kullanacam?
    8. araçta sadece paspas verdiler...haftaya koku, ön cam güneşlik ve maskot verecekler.trafik seti ve yangın tüpü yok..bunları kendim alacam...başka almam gereken birşey var mı? servisin vermesi gereken?
    9. araca Ziebert koruma yaptıran varmı? ne gibi fayda sağlar? yaptırayım mı? servis yapar mı?


    akşam gidince kitap karıştıracam ama şimdi cok merak ettiğim akşama kadar beklemeye sabrım olmadığı için size danışmak istedim..cevaplarınızı bekliyorum leoncular..


    1- gövdeyi zedeliyceğini pek sanmam kafana takmana gerek yok
    2-2 saniye den fazla kapıları kitlemeye bastığında otomatik olarak kapanıyor diye biliyorum (camlar ve sunroof)
    3-arabanı kilitledikten sonra farlar 7 illa 12 dk arasında açık kalıyor ( örn: karanlık bir yoldan yürümen gerekiyor ve arabanı park ettin; yolu aydınlatıyor)
    4--
    5--
    6- belirli bir darbe seviyesinin üstünde otomatik olarak açılıyor ( bir çocuk ön tampona yumruk atsa açılmaz)
    7- arabalarda kullanılan motor blokaj sistemi... araba düz kontakla felan çalışmaz, anahtarsız arabayı yürütmek çok zor, imkansızdır
    8-ilkyardım çantası ve yangın tüpü herkesin arabasında olmalı
    9-boya çizilmesini önlediği iddia edilen fakat insanlarımızın otoları çakı ya da taşla kazımalarına çare olmayan sistemdir... yapan birçok yer var.. faydası olur, araba cıvıl cıvıl parlarda...


    yardımcı olduysam ne mutlu bana




  • quote:

    Orjinalden alıntı: fearlessness


    quote:

    Orjinalden alıntı: bistroman

    seat leon aldım, aklıma takılan sorular şunlar:

    1. arabayı sıfır aldım bayiden..anahtarlık vermediler...maskot, araba sallandıkça sallanır ön tarafa carpar zedeler dediler...sizce dogru mu? kumandalı verdikleri anahtar yeter mi yoksa servise maskot gelecekmiş? maskot alayim mi seatin? demirden yapılmış bir S logolu anahtarsa hakkaten o demir kısım zedeler mi o takılan yerin ön gövdeyi sağı solu?

    2. 2007 model 0 km'de aldım aracı... arabadan indiğim zaman kilitleme ile kapıları kitliyorum.ancak yarım açık kalan camlarında otamatik kapanması lazım değil mi? veya bu durum yeni yazılım güncellemesiyle çözülüyor mu?

    3. Eve Kadar İzleme "Coming Home" Fonksiyonu nedir? akşam aracımı açarken farlar falan yanıyor ben daha binmeden arabaya...bu mu dediği fonksiyon??

    4. Çocuk Koltuğu Sabitleme Sistemi (Isofix) nedir? nerede o aparat? kullanan varmı?

    5. Aktif Sürüş Sistemi (DSR) nedir? nerden anlıyoruz sürerken bu aktifliği?

    6. hava yastıkları ani darbede otomatik mi açılıyor? allah göstermesinde hangi durumda acılıyor acaba?
    7. Immobilizer nedir? nasıl kullanacam?
    8. araçta sadece paspas verdiler...haftaya koku, ön cam güneşlik ve maskot verecekler.trafik seti ve yangın tüpü yok..bunları kendim alacam...başka almam gereken birşey var mı? servisin vermesi gereken?
    9. araca Ziebert koruma yaptıran varmı? ne gibi fayda sağlar? yaptırayım mı? servis yapar mı?


    akşam gidince kitap karıştıracam ama şimdi cok merak ettiğim akşama kadar beklemeye sabrım olmadığı için size danışmak istedim..cevaplarınızı bekliyorum leoncular..


    1- gövdeyi zedeliyceğini pek sanmam kafana takmana gerek yok
    2-2 saniye den fazla kapıları kitlemeye bastığında otomatik olarak kapanıyor diye biliyorum (camlar ve sunroof)
    3-arabanı kilitledikten sonra farlar 7 illa 12 dk arasında açık kalıyor ( örn: karanlık bir yoldan yürümen gerekiyor ve arabanı park ettin; yolu aydınlatıyor)
    4--
    5--
    6- belirli bir darbe seviyesinin üstünde otomatik olarak açılıyor ( bir çocuk ön tampona yumruk atsa açılmaz)
    7- arabalarda kullanılan motor blokaj sistemi... araba düz kontakla felan çalışmaz, anahtarsız arabayı yürütmek çok zor, imkansızdır
    8-ilkyardım çantası ve yangın tüpü herkesin arabasında olmalı
    9-boya çizilmesini önlediği iddia edilen fakat insanlarımızın otoları çakı ya da taşla kazımalarına çare olmayan sistemdir... yapan birçok yer var.. faydası olur, araba cıvıl cıvıl parlarda...


    yardımcı olduysam ne mutlu bana

    Bunlara ek olarak,
    3- O "Leaving home" yani evden ayrılış. Arabaya binmeye yardımcı. Eve dönüş yani "coming home" ise siz farları kapattıktan sonra sellektör yapar gibi far kolunu çekerseniz çalışır. Kaç kere çekerseniz o kadar açık kalma süresi uzar.

    4- ISOFIX genel standart çocuk koltuğu baplantı noktalarını anlatır. Yani İsofix sistemine sahip çocuk koltularının hepsi sizin aracınızda güvenle kullanılabilir. Arka koltuk sırtlıklarınızın minderle birleştiği kısımlarda krom çubuklar var. Onlar.

    5-Sanırım sizin bahsettiğiniz ESP yani elektronik stabilite kontrolü değil. DSR , GolfV'lerde de bulunan, aracın yan rüzgarlar nedeniyle şerit değiştirmesine karşı direksiyona kendiğilinden müdahale eden sistemi anlatıyor olmalı. Ayrıca servo desteği sadece direksiyon çevirildiğinde verilir. Düz yolda destek azaltılır. Aracınız şiddetli yan rüzgara maruz kaldığında direksiyon tepkisine ve çizgi takibine dikkat edin, anlarsınız.

    6-30 km/saat hızların altında açılmaz. Belirli açılardan ve belli şiddetin üstündeki darbelerde açılır.




  • arabanın hiç bir özelliğini sorup sormadan nasıl aldın? çok ilginç walla neredeyse araba kaç motor onu bile bize soracaksın!
  • seat leon 20 tdi dsg 60 000 ytl
    seat leon tavsiye edermisiniz
    ne renk almam gerekir
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Saraçoğlu

    2. sorunla ilgili bişey duymuştum.... eğer camalar açıksa anahtarı kap kilidi yuvasına sokup kilitleme yönünde bekletince camlar kapanıyor diye....Skoda-VW için duymuştum öyle bişe , Seat içinde geçerlidir sanırım.Bu ve bunun gibi bi kaç özellikdaha vardı , serviste açtırılabiliyordu.


    vw araclarda bu ozellık var doru.seat dada olması lazım 2-3 sn tutunca anahtarı klıtleme konumunda aracın butun camları acıksa kalkıyor.

    bide leon bildigim kadarı ıle 8V mış.araç motora gore agır kalıyo sanırım.çok seri bir araba degil duyduguma göre.


    saygılar,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fletch -- 5 Mayıs 2007; 15:01:29 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Fletch

    quote:

    Orjinalden alıntı: Saraçoğlu

    2. sorunla ilgili bişey duymuştum.... eğer camalar açıksa anahtarı kap kilidi yuvasına sokup kilitleme yönünde bekletince camlar kapanıyor diye....Skoda-VW için duymuştum öyle bişe , Seat içinde geçerlidir sanırım.Bu ve bunun gibi bi kaç özellikdaha vardı , serviste açtırılabiliyordu.


    vw araclarda bu ozellık var doru.seat dada olması lazım 2-3 sn tutunca anahtarı klıtleme konumunda aracın butun camları acıksa kalkıyor.

    bide leon bildigim kadarı ıle 8V mış.araç motora gore agır kalıyo sanırım.çok seri bir araba degil duyduguma göre.


    saygılar,

    Aynı motorlu GolfV kullanıyorum. Deli kuduruk olmasa da yeterli performans sunuyor. Benim için yeterli. 8V olmasına rağmen değişken geometrili egzoz manifoldu sayesinde 102 HP güç ve 148 nm tork verileri var yani 16 valflilere göre ezik denemez. Bu değerlerin üzerine ancak son birkaç yıl içinde çıkanlar fark atabiliyor. Aşırı performans beklentisi olanlar hariç tatmin edici. Önyargısız kullanmanızı tavsiye ederim. Tek sorun performanslı kulanımlarda 16 valflere göre biraz daha fazla yakması. Aynı motor olmasına rağmen vites oranları ise ilk dişliler için Leon'da kısaltılmış ve bu viteslerde daha atak hale getirilmiş. Ayrıca son susturucu çanağı akord edilerek daha sportif ses elde edilmiş.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Woodpecker


    quote:

    Orjinalden alıntı: Fletch

    quote:

    Orjinalden alıntı: Saraçoğlu

    2. sorunla ilgili bişey duymuştum.... eğer camalar açıksa anahtarı kap kilidi yuvasına sokup kilitleme yönünde bekletince camlar kapanıyor diye....Skoda-VW için duymuştum öyle bişe , Seat içinde geçerlidir sanırım.Bu ve bunun gibi bi kaç özellikdaha vardı , serviste açtırılabiliyordu.


    vw araclarda bu ozellık var doru.seat dada olması lazım 2-3 sn tutunca anahtarı klıtleme konumunda aracın butun camları acıksa kalkıyor.

    bide leon bildigim kadarı ıle 8V mış.araç motora gore agır kalıyo sanırım.çok seri bir araba degil duyduguma göre.


    saygılar,

    Aynı motorlu GolfV kullanıyorum. Deli kuduruk olmasa da yeterli performans sunuyor. Benim için yeterli. 8V olmasına rağmen değişken geometrili egzoz manifoldu sayesinde 102 HP güç ve 148 nm tork verileri var yani 16 valflilere göre ezik denemez. Bu değerlerin üzerine ancak son birkaç yıl içinde çıkanlar fark atabiliyor. Aşırı performans beklentisi olanlar hariç tatmin edici. Önyargısız kullanmanızı tavsiye ederim. Tek sorun performanslı kulanımlarda 16 valflere göre biraz daha fazla yakması. Aynı motor olmasına rağmen vites oranları ise ilk dişliler için Leon'da kısaltılmış ve bu viteslerde daha atak hale getirilmiş. Ayrıca son susturucu çanağı akord edilerek daha sportif ses elde edilmiş.



    16V aracım boraya gore yorum yapmıstım dostum.Bir arkadasımda var Leon onun soyledıklerını goz onunde bulundurarak bısıler yazmak ıstedım.Ama sana katılıyorum aracı kullanmadım bilmiyrm sahsen performansını
    saygılar,




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Fletch


    quote:

    Orjinalden alıntı: Woodpecker


    quote:

    Orjinalden alıntı: Fletch

    quote:

    Orjinalden alıntı: Saraçoğlu

    2. sorunla ilgili bişey duymuştum.... eğer camalar açıksa anahtarı kap kilidi yuvasına sokup kilitleme yönünde bekletince camlar kapanıyor diye....Skoda-VW için duymuştum öyle bişe , Seat içinde geçerlidir sanırım.Bu ve bunun gibi bi kaç özellikdaha vardı , serviste açtırılabiliyordu.


    vw araclarda bu ozellık var doru.seat dada olması lazım 2-3 sn tutunca anahtarı klıtleme konumunda aracın butun camları acıksa kalkıyor.

    bide leon bildigim kadarı ıle 8V mış.araç motora gore agır kalıyo sanırım.çok seri bir araba degil duyduguma göre.


    saygılar,

    Aynı motorlu GolfV kullanıyorum. Deli kuduruk olmasa da yeterli performans sunuyor. Benim için yeterli. 8V olmasına rağmen değişken geometrili egzoz manifoldu sayesinde 102 HP güç ve 148 nm tork verileri var yani 16 valflilere göre ezik denemez. Bu değerlerin üzerine ancak son birkaç yıl içinde çıkanlar fark atabiliyor. Aşırı performans beklentisi olanlar hariç tatmin edici. Önyargısız kullanmanızı tavsiye ederim. Tek sorun performanslı kulanımlarda 16 valflere göre biraz daha fazla yakması. Aynı motor olmasına rağmen vites oranları ise ilk dişliler için Leon'da kısaltılmış ve bu viteslerde daha atak hale getirilmiş. Ayrıca son susturucu çanağı akord edilerek daha sportif ses elde edilmiş.



    16V aracım boraya gore yorum yapmıstım dostum.Bir arkadasımda var Leon onun soyledıklerını goz onunde bulundurarak bısıler yazmak ıstedım.Ama sana katılıyorum aracı kullanmadım bilmiyrm sahsen performansını
    saygılar,






  • bistroman, aracın hayırlı olsun. istersen açtığın bir sürü topic'e bir tane de hayırlı olsun dileklerimizi yazmamız için bir topic daha ekle ha ne dersin?

    arabayı nasıl yıkayacağını filan sormak için topic açmışsın. vites değiştirmeyi biliyorsun di mi? başka bilmediğin şey varsa burdan devam et, biz yardımcı oluruz
  • bistroman geçmişi okudum merak ettiklerimi dikkat ettimde son 6 aydır sen bu topikdekilerin kafasını ütülemişsin
  • quote:

    Orjinalden alıntı: joushkun

    bistroman, aracın hayırlı olsun. istersen açtığın bir sürü topic'e bir tane de hayırlı olsun dileklerimizi yazmamız için bir topic daha ekle ha ne dersin?

    arabayı nasıl yıkayacağını filan sormak için topic açmışsın. vites değiştirmeyi biliyorsun di mi? başka bilmediğin şey varsa burdan devam et, biz yardımcı oluruz



    Ettiğimiz yardımlara Teşekkür etsin yeter Coşkunum fazlasını isteme
  • teşekkürler hepinize...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bistroman

    arkadaşlar ben aracı sıfır aldım.su an aracım 150 km'de...130-140 km'den sonra anlık tüketim önceki günlere göre daha da arttı gibi....önceki günler ortalama 8,5 iken son birkaç gündür 9,7'e cıkmış...bunun nedeni ne? niye arttı bir bileniniz var mı?



    bir sonraki aşama:

    leonuma tip taktıracam hangi markayı onerirsiniz?
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.