Şimdi Ara

Lenovo y560 Servis ile ilgili Tecrübem (Lenovo alacaklar okusun !)!)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
1.025
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Kısa ve öz yazacağım ilk mesajımı..

    Ürün vatan bilgisayardan yaklaşık 6 ay önce alındı ve geçen hafta bir kaza sonucu ( yüksekten düşme ) lcd ekranın iç kısmı ve sağ menteşesi hasar gördü.

    Ürünün resmini şu an ekleyemiyorum ; lcd ekranın dşında hasar yok ama iç kısmında çizgi şeklinde çatlak oluştu.
    Sağ menteşesi biraz oynuyor ama görünürde kasada kırık yok.

    Monitöre bağlanarak test ettiğimde başka donanımsal bir hasar görmedim , hoparlörler sağlamdı.

    Vatan bilgisayar aracılığıyla lenovo servise yollanan ürünün arıza rapor şu şekilde.

    LCD ekran hasarı .

    Tamirat ücretini yazmıyorum onu siz tahmin edin , çünkü eğlenceli bir topik olacak bu eminim.

    Evet bekliyorum elinizi korkak alıştırmayın atın rakamları ..







  • 300
  • çıkalım lütfen dediğim gibi elinizi korkak alıştırmayın dünyaca ünlü lenovo firması bu !
  • garanti dışı yedek parça fiyatları+işçilik , arızalanan parçanın durumuna göre bazen ürünün toplam fiyatından fazla olabilir.bunda şaşılacak bir şey yok.tüm sektörlerde genelde durum budur, sadece lenovada uygulanmaz

    ürününüzü düşürmeyeceksiniz , kırmayacaksınız , kırarsanızda tamir ettirmek isterseniz bedelini ödeyeceksiniz , ödemek istemezseniz ya yenisini alacaksınız , yada atacaksınız.mantık ne yazıkki bu

    plazma tv yada lcd nin ekranı g.dışı onarım gördüğünde de durum aynıdır.arabanın motoru değiştiğinde de
  • o zaman şöyle diyeyim.

    sadece lcd hasarı olan ( iç yapısında ) ve servis tarafından da teyit edilen iç hasarı bulunmayan laptop için 1050 tl + kdv istenmektedir.

    laptop vatanda 1900 tl küsüre almıştım.Şu an 2000 tl küsür.

    ancak 1 ay önce hepsiburada 'da 1500 tl'ye kampanyası vardı.

    Demek ki bu ürünün geliş fiyatı benden istenen miktar ile nerdeyse eşit.

    Kusura bakmayın bu müşteriyi enayi yerine koymaktır.

    Lenova'dan laptop alacakları uyarıyorum , aman ha
    !


    bu da lcd ekran fiyatı :http://www.amazon.com/LENOVO-IDEAPAD-LAPTOP-SUBSTITUTE-REPLACEMENT/dp/B004JRKLN6

    lcd ön takımı :http://www.lenovospareparts.com/31043070--Y560-LCD-Bezel_p_382.html

    bu da yurtdışında latop ile bilimum sorun yaşayanların bir başlığı :http://forums.lenovo.com/t5/IdeaPad-Y-U-B-V-and-Z-series/Ideapad-Y560-is-a-piece-of-garbage/td-p/241433/page/2


    UZAK DURUN !



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi frostburn -- 18 Ağustos 2011; 11:08:18 >




  • tamda yazdığım anlatmaya çalıştığım buydu

    tüm firmalarda sektörlerde durum aynı, değişmez

    garanti dışı yedek parça fiyatları maliyetinin yaklaşık 3 katıdır, üstüne bir de işçilik eklenir , muazzam bir fiyat ortaya çıkar

    adamlarda haklı , 10 yıl boyunca satışa sundukları ürünlerin yedek parçalarını stokta tutma zorunlulukları var, stok maliyeti var, dağıtım masrafları var, aracıların karları var, varda var .tuttuklarını öperler

    örnekler : ipodumun bir üst modeli 200 tl iken, üst kapak ve tuş takımı için 100 dolar , pil değişimi için 75 dolar istediler.çankaya da aynı pil 7 tl satılıyor.şimdi kimse ipod almasın mı yani

    sony ericson cep telefonumu telefoncular , 40 tl ye almaz iken orjinal tuş takımı ve ön kasa ;(kapak) değişimi için 75 dolar+işçilik istediler.kimse cep telefonu almasınmı yani .(aynı tuş takımı ve kasayı yine çankayada 15 tl ye değiştirdim)




  • Evet gercekten cok sinir bozucu bir durum.

    Artik manuel olarak halledecgim bir sekilde.

    Laptopu satarim ama artik lenovo gormek istemiyorum :)
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • valla acık soylıyım benzer bı durum arkadasımda oldu. hp pavılıon bı modelı vardı hatırlamıyorum ekranını kırdı yanlısıkla ustune bastırmıs mı ne herneyse lcd gıttı yanı kısacası. ve cocuktan o hp parası kadar tamır parası ıstedıler sahıt oldum. yanı bunu lenovoya ındırgeme derım. cogu fırma aynısını cıkarır. adamlar affetmıyo kısısel hatayı maalesef. ınsanlık halı kazalar olabılıyor ama dıkkat etmek gerekıyo cok hassas makınalar artık gunumuzde. gecmıs olsun dıyeyım ınsallah. bırdaha boyle bısey yasamazsın.

    not: bahsettıgım arkadas hp sını yaptırmadı yenı pc alıcak:)
  • Evet işte insanlık hali eşim laptopu harcadı.
    Diğer firmalarda da böyle olmasına üzüldüm.

    Bir daha laptop alırsam sigortalattıracağım.
    Evde sigorta var ama taşınabilir cihazları kapsama almıyorlar malesef.

    Ben de o arkadaş gibi yeni pc topluyorum bu arada ( bayanlar ele avuca sığmayan şeyleri daha zor kırıyorlar )
  • Arkadas laptopda sadece tuketiciyi fahis fiyata magdur etmek var ve butun markalarda servislerde bu aynı
    Satmaya kalksan 300TL mi edecek laptopun anakart arıza yaptı hemen fix 450$+KDV ya arkadas bu laptopu satsan 3 te 1 i etmez.Yok fiyat bu ve maalesef tuketiciyi koruyan da yok.Sunu kabul ederim laptopu dusurdun ekranı kırdın ya da su kacırdın boardunu bozdun tamam kabul kullanıcı hatası de ama bana ekrana 200$ anakarta 500$ isteme azıcık insaflı,vicdanlı,merhametli olun yok nasıl kullanıcıyı magdur ederiz mantık bu
  • buna benzer olay benim başıma geldi. LG lcd televizyon bozulmuştu..servise gönderdik.(garanti süresi 1 ay dolmuştu).bilmem ne kartı yanmışmış..1500 TL'lik televizyona tamir ücreti 1200 TL dediler...panelin tamamı mı ne değişecekmiş.yenisini alırım yahu.afedersiniz ama bazıları enayi arıyor.. :(
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.