Şimdi Ara

Lenovo Servis Memnuniyetsizliğim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
190
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar bundan 10 ay önce okuduğum bölüm sebebiyle gerekli olduğu için Vatan bilgisayardan Lenovo İdeapad 510 aldım.3 hafta önce bilgisayarımın ekran kapağını hareket ettirdiğimde bilgisayarın kapatma tuşunun işleme girdiğini harkettim.Yaklaşık 2 hafta önce kütüphanede ders çalışırken kapağı kapattığımda sol üst menteşe tarafında üst kapak alt kapaktan ayrıldı.Ben bilgisayarı hiç düşürmedim ama Öğrenci evinde yaşadığım için bilgisayarımı ben haricinde kullanan arkadaşlarım oldu bende zaten bunu müşteri hizmetlerine ilettim lakin arkadaşlarım bana bir düşme olmadığını ilettiler.12 Aralık tarihinde kargo ile bilgisayarı benden aldılar 15 aralıkta bana E-Posta ürünün garanti kapsamına girmediğini ve tam olarak üst ve alt kapak değişimi için 528 TL talep ettiler. Ekran görüntüsü ekliyorum;

    Lenovo Servis Memnuniyetsizliğim


    Teklifi red ettim bilgisayarın geri gönderilmesini talep ettim,fazla üstüne düşmedim bu konu hakkında arkadaşlarım düşürmüştür sorun benden kaynaklıdır diye.Bugün tekrar aradım bilgisayar hakkında bilgi almak için kargoya verildimi vs...Hala bilgisayarın orda olduğunu öğrendim,sonra bir kaç soru sordum nereden anladınız benden kaynaklı olduğunu tarzında.Bana arkadaş bilgisayar hasarlı olduğu için işlem yapmadıklarını söylediler bende bilgisayarım hasarlı olduğu için gönderdiğimi söyledim,telefonda ki arkadaş sanırım biraz az bilgili olduğu için beni geçirtirdi.(Servis kaydı oluştururken HDD problemi olduğunu da eklemiştim)Bunuda sordum arkadaşa bu soruna baktılar mı diye ?’’ Bana verdiği cevap ödeme yapmadığınız için ona bakmadık.’’Bu cevap gerçekten komik, yani bu bilgisayarın garantisi var ilki kullanıcı hatası diyelim , ben bu parayı vermeden bilgisayarıma garanti dahilinde işlem yapılmayacak mı ? Bana arkadaşın dediği yapılmayacak...Lenovo İdeapad 510 modelinde bilgisayarın ekran kapağının 180 derece açılma özelliği var lakin ben kapağı açtığım sırada oluşan hata nasıl benim hatam olur anlam veremiyorum ? Lenovonun Türkiyede Garanti işlemlerini yapan şirket Bilişim Destek Hizmetleri adı altında Garanti kapsamında olmasına rağmen uzaktan öyle bir bakıp bilgisayarın garanti dışında olduğunu söylüyorlar.Lenovo Çin’e mesaj attım sonuçları burada paylaşırım,Bilgisayarın hasarınıda ekliyorum;

    Lenovo Servis Memnuniyetsizliğim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • İnstagramdan bir BDT çalışanına mesaj attım bekliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bana yardımcı olacağını söyledi cevap bekliyorum bu sırada bilgisayarım kargoya verdildi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bilgisayarım onarılmamış şekilde geri geldi,instagramdan cevap yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.