Şimdi Ara

Lenovo P2 Kullanıcı Kulübü (Ana Konu) (283. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
8.466
Cevap
82
Favori
608.587
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 281282283284285
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bursalı963 kullanıcısına yanıt
    yok engellenmiş numaralarla alakalı bi problem değil. mesela dün ziraat hesabımdan passo kartıma para atacaktım güvenlik şifresi gelmedi. telefona hopi uygulamasını yükledim giriş yapmak için gerekli olan kod yine gelmedi. trendyoldan alışveriş yaparken yine kullanılan şifre gelmedi. scotty uygulamasına üye olurken girmem gereken şifre yine gelmedi. bunun gibi farklı örnekleri sıralayabilirim. demek istedğim konu bankayla alakalı değil gibi. yani telefonun bu sıkıntısı var şuan
  • quote:

    Orijinalden alıntı: exper26

    Cihaz veya sim kart değişikliklerinde Güvenlik nedeni ile Bankayı arayıp bildirmeniz gerekiyor, bundan sonra şifre geliyor, bunu yaptınız mı? Benim de başıma gelmişti.

    sadece ödeme kısımlarında sıkıntı olmuyor bi önceki postumda da yazdım. sitelere üye olurken bile gelmiyor şifreler inanılmaz bişey. ayrıca sim ile ilgisi olsa bi önceki telefonumda da olurdu. onda hiçbir sıkıntı yaşamıyordum. yani bu telefonla alakalı
  • gadulak31 G kullanıcısına yanıt
    Hocam aynı problem bende de vardı ilk aldığımda bende çok gerilmistim banka işlemlerinde. Sonra sim kartı kestirdigim aklıma geldi Turkcell den yeni sim kart aldım P2 e uygun sorunum çözüldü. Sizde kestirdiyseniz sim kartı yenisini alın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vega_vega

    Hocam aynı problem bende de vardı ilk aldığımda bende çok gerilmistim banka işlemlerinde. Sonra sim kartı kestirdigim aklıma geldi Turkcell den yeni sim kart aldım P2 e uygun sorunum çözüldü. Sizde kestirdiyseniz sim kartı yenisini alın.

    bunu deneyeceğim bugün. umarım sim kart ile ilgisi vardır...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gadulak31

    yok engellenmiş numaralarla alakalı bi problem değil. mesela dün ziraat hesabımdan passo kartıma para atacaktım güvenlik şifresi gelmedi. telefona hopi uygulamasını yükledim giriş yapmak için gerekli olan kod yine gelmedi. trendyoldan alışveriş yaparken yine kullanılan şifre gelmedi. scotty uygulamasına üye olurken girmem gereken şifre yine gelmedi. bunun gibi farklı örnekleri sıralayabilirim. demek istedğim konu bankayla alakalı değil gibi. yani telefonun bu sıkıntısı var şuan

    olabilir ne diyeyim
    6 banka ile onlıne işlem menusu nden işlem yapıyorum su ana kadar sorun yasamadım kartları takmadan öncede sonrada sorunsuz şimdilik
    belki dediğiniz gibi sım kartla alakalı olabilir
    inşallah sorununuzu çözersiniz
  • Ya beyler ben türk Telekoma geçiyorum yarın hat taşıma işlemi tamamlanacaktır diye mesaj geldi. hattı rahat çıkarabiliiriz dimi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bursalı963


    quote:

    Orijinalden alıntı: gadulak31

    yok engellenmiş numaralarla alakalı bi problem değil. mesela dün ziraat hesabımdan passo kartıma para atacaktım güvenlik şifresi gelmedi. telefona hopi uygulamasını yükledim giriş yapmak için gerekli olan kod yine gelmedi. trendyoldan alışveriş yaparken yine kullanılan şifre gelmedi. scotty uygulamasına üye olurken girmem gereken şifre yine gelmedi. bunun gibi farklı örnekleri sıralayabilirim. demek istedğim konu bankayla alakalı değil gibi. yani telefonun bu sıkıntısı var şuan

    olabilir ne diyeyim
    6 banka ile onlıne işlem menusu nden işlem yapıyorum su ana kadar sorun yasamadım kartları takmadan öncede sonrada sorunsuz şimdilik
    belki dediğiniz gibi sım kartla alakalı olabilir
    inşallah sorununuzu çözersiniz

    beşiktaş çarşı turkcell'e gittim. anlattım böyle böyle hat değiştirerek çözülmüyor mu falan dedim yok dedi müşteri hizmetlerini aramamı söylediler aradım #330*0000# ve ##002# işlemlerini yapıp telefonu aç kapa yaparak sorunun çözüleceğini söylediler. yaptım yine olmadı. kafayı yiyeceğim..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gadulak31


    quote:

    Orijinalden alıntı: damn2u

    İnanmayayın efendim, sorun sizin sorununuz. Çözüm bulmak yerine başkalarında aynı sorunu aramaya devam edeceksiniz siz bilirsiniz.

    çözüm bulmak için buraya yazıyorum zaten. sizi inandıracak bir durumum yok. laf soktuğunu sanıp liseli ergenler gibi triplere girerek konuyu saptırmanıza gerek yok. ben firmayı ya da telefonu kötülemiyorum bir sorunum var ve belki bu kadar sayfa yorum arasından birinin başına denk gelmiştir diye buraya yazıyorum. siz nasıl anlarsanız anlayın.

    Onceden normal sim kullanmis isen ve bu telefon ile mikro sime gecmissen bu dogaldir.Bankanin halletmesi gereken bir durum bu.Sim kartın degistiginden dolayi onay vermen gerekiyor.



    Hangi hatti kullaniyorsan eger bayiye git durumu anlat onlar seni yonlendirecektir. (Bunu zaten denemissin o zaman bankaya git sorunu halledeceklerdir)

    Telefondan halletmek epey zor oluyor oradan oraya yonlendiriyor musteri hizmetleri.

    Bu telefonun sorunu degil buna emin olabilirsin.Cunku bir yakinim ayni seyi yasadi.Bu durum kesinlikle banka ile alakali bir durum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bob Seger -- 14 Ocak 2018; 16:8:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bob Seger

    quote:

    Orijinalden alıntı: gadulak31


    quote:

    Orijinalden alıntı: damn2u

    İnanmayayın efendim, sorun sizin sorununuz. Çözüm bulmak yerine başkalarında aynı sorunu aramaya devam edeceksiniz siz bilirsiniz.

    çözüm bulmak için buraya yazıyorum zaten. sizi inandıracak bir durumum yok. laf soktuğunu sanıp liseli ergenler gibi triplere girerek konuyu saptırmanıza gerek yok. ben firmayı ya da telefonu kötülemiyorum bir sorunum var ve belki bu kadar sayfa yorum arasından birinin başına denk gelmiştir diye buraya yazıyorum. siz nasıl anlarsanız anlayın.

    Onceden normal sim kullanmis isen ve bu telefon ile mikro sime gecmissen bu dogaldir.Bankanin halletmesi gereken bir durum bu.Sim kartın degistiginden dolayi onay vermen gerekiyor.



    Hangi hatti kullaniyorsan eger bayiye git durumu anlat onlar seni yonlendirecektir. (Bunu zaten denemissin o zaman bankaya git sorunu halledeceklerdir)

    Telefondan halletmek epey zor oluyor oradan oraya yonlendiriyor musteri hizmetleri.

    Bu telefonun sorunu degil buna emin olabilirsin.Cunku bir yakinim ayni seyi yasadi.Bu durum kesinlikle banka ile alakali bir durum.

    olmuyor hiçbir şekilde. her şeyi denedim. müşteri hizmetleri de denedi baktı her şeyi sıfırladık yeni baştan yaptık ama yine olmadı. hattımı ios telefona taktım onda denedim onda da olmadı. turkcell'i aradım tam 6 farklı müsteri hizmetleri sorumlusuyla konuştum hiçbir engelleme kısıtlama olmadığını normalde olması gerektiğini söylediler. TİM'e gittiğimdeki 532 ara onlar bakıyor diyen arkadaşa .... bu telefonu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gadulak31


    quote:

    Orijinalden alıntı: Bob Seger

    quote:

    Orijinalden alıntı: gadulak31


    quote:

    Orijinalden alıntı: damn2u

    İnanmayayın efendim, sorun sizin sorununuz. Çözüm bulmak yerine başkalarında aynı sorunu aramaya devam edeceksiniz siz bilirsiniz.

    çözüm bulmak için buraya yazıyorum zaten. sizi inandıracak bir durumum yok. laf soktuğunu sanıp liseli ergenler gibi triplere girerek konuyu saptırmanıza gerek yok. ben firmayı ya da telefonu kötülemiyorum bir sorunum var ve belki bu kadar sayfa yorum arasından birinin başına denk gelmiştir diye buraya yazıyorum. siz nasıl anlarsanız anlayın.

    Onceden normal sim kullanmis isen ve bu telefon ile mikro sime gecmissen bu dogaldir.Bankanin halletmesi gereken bir durum bu.Sim kartın degistiginden dolayi onay vermen gerekiyor.



    Hangi hatti kullaniyorsan eger bayiye git durumu anlat onlar seni yonlendirecektir. (Bunu zaten denemissin o zaman bankaya git sorunu halledeceklerdir)

    Telefondan halletmek epey zor oluyor oradan oraya yonlendiriyor musteri hizmetleri.

    Bu telefonun sorunu degil buna emin olabilirsin.Cunku bir yakinim ayni seyi yasadi.Bu durum kesinlikle banka ile alakali bir durum.

    olmuyor hiçbir şekilde. her şeyi denedim. müşteri hizmetleri de denedi baktı her şeyi sıfırladık yeni baştan yaptık ama yine olmadı. hattımı ios telefona taktım onda denedim onda da olmadı. turkcell'i aradım tam 6 farklı müsteri hizmetleri sorumlusuyla konuştum hiçbir engelleme kısıtlama olmadığını normalde olması gerektiğini söylediler. TİM'e gittiğimdeki 532 ara onlar bakıyor diyen arkadaşa .... bu telefonu.

    Bence birde bankanızla görüşün veya ATM den sim onaylama işlemini tekrarlayın belki düzelir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bursalı963 -- 15 Ocak 2018; 16:26:56 >




  • Kazayla bile olsa kırmayın derim.Ben 4 ay once yaptım, halada ekranı bulamadım. Çöp oldu makina. Piyasada denk gelen yerde 550 TL fiyat istiyor.Zaten ikinci el ederi o kadar olur. o yuzden duruyor o şekilde.
    Hala arıyorum başına gelen temin eden adres verebilecek varsa pm den yanıtlarsa memnun olurum.
  • Yav arkadaş Bir trol için sayfayı mahvettiniz cevap yazmayın gider.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • takip...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ckk C kullanıcısına yanıt
    Cihazım tek sim ve şuan Ağustos güncellemesinde acaba sizin dediğiniz yolla Kasım sürümüne güncellesem sorun olur mu?
  • Turkcell cihazın başka güncellemesi yok. Tuk sürüme row sürüm güncellemesi yüklenemez.

    Hangi sürümün üstüne yüklenebilir yanlarında yazmaktadır.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ekran parlaklığından yada ekranın canlılığından memnun olan varmı? Ekran pek canlı ve hoş durmuyor gibi görünüyor?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bendahayeniyimdesem -- 15 Ocak 2018; 20:25:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • telefonu ilk kullanımda orjinal eski boyutlu sim kartın kesiltip küçültülmesi dışında herhangi bir ayar yapılması gerekiyormu Arkadaşlar....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ebrer

    telefonu ilk kullanımda orjinal eski boyutlu sim kartın kesiltip küçültülmesi dışında herhangi bir ayar yapılması gerekiyormu Arkadaşlar....

    Kesip kucultme degilde direkt mikro sim almanizi oneririm.Onun disinda ekstra bir ayar yapmadan sorunsuz kullaniyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bob Seger


    quote:

    Orijinalden alıntı: ebrer

    telefonu ilk kullanımda orjinal eski boyutlu sim kartın kesiltip küçültülmesi dışında herhangi bir ayar yapılması gerekiyormu Arkadaşlar....

    Kesip kucultme degilde direkt mikro sim almanizi oneririm.Onun disinda ekstra bir ayar yapmadan sorunsuz kullaniyorum.

    neden direk mikro sim ?
  • bendahayeniyimdesem B kullanıcısına yanıt












    Ekran renkleri açısından fikir verebilir belki.Fakat en iyisi teknoloji magzalarinda gorup insanin icine sinmesi.Ben renklerinden ve parlakligindan oldukca memnunum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 281282283284285
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.