Şimdi Ara

***led panel arızası*** ... (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: GiHieN Daha Az
1 Kayıtlı Üye ve 1 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
502
Cevap
14
Favori
216.221
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cagrikizil

    Teşekkürler, fakat bu kadar dayanıksız bir ürünü satarlerken bana arkası karbonfiber şöyle dayanıklı o bu demiyecekler ? Böyle dayanıksız bir ürün varsa ve bu ürün montajda bile bilmem kaç adet kırıldıysa ayıplıyor hatalıdır... Ben Hakkı'mı arayacağım kazanırım kazanmam ama LG beni 1 yılda 7.000₺ çöp oldu diyor bu haksızlık

    Benimki ürün marka veya teknolojiyi savunma değil yanlış anlaşılmasın, sadece onlar çoktan bu işin altyapısını hazırlamış vaziyetteler siz üzülmeyin istedim. Neticede adamlar kullanma kılavuzuna dahi panel ile ilgili tüm riskleri yazmışlar. (size cevap yazarken aklıma geldi internetten kullanma kılavuzu indirdim,9 ve 10 uncu sayfada güvenlik önlemleri bölümünde yazıyor) siz mahkemeye gittiğiniz de onlar da ''bu zaten bildirilmiş bir risktir'' cevabı verecekler Sonuçta ortada hatalı veya ayıplı üretim yok, Yine de Elbette ki tüm yolları zorlamak lazım.




  • Ado kullanıcısına yanıt
    :( varmı önerdiğiniz bir tv şuan 3-4 bin max ???

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cagrikizil

    :( varmı önerdiğiniz bir tv şuan 3-4 bin max ???

    Aman Hocam, Ben marka model öneri işlerine asla girmem. Benim tek tezim şudur, ne alırsanız alın yaşayacağınız sonuç aynı. zaten 5 yıldan fazla kullanamayacaksanız her neyi alsanız dahi. 3 yılı garantiden, 2 yılı şansınız var ise Allahtan artık.

    Bu arada önceki yazdıklarıma lütfen gücenmeyin gerçekten sinirlerinizi bozduğunuzla kalacaksınız ben ona üzülürüm. Bence nasıl kırıldığını araştırın, eviniz sigortalı ise sigorta ile görüşün neticede risk faktörüne dahildir böyle şeyler.
    Eviniz sigortalı değilse genelde hep söylerim, elektronik aygıtların poliçede geçtiği bir çalışma mutlaka yaptırın, senede 100-300 TL arası bir şey tutar ki bu da korkulu rüyalar görmenize engel olur en azından.

    Bir de hocam, vermeyin bu kadar paraları bu ürünlere lütfen 4000TL bir televizyona vermek ne bileyim bana gereksiz geliyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cagrikizil

    LG yetkilisi ile görüştüm 5.400₺ yeni panel fiyatı Dedi ve ekledi 4mm ekranı var biz tamirde iki adet kırdık en az 20 adet te teşhir ürünü paneli kırıldı diyor :/ yahu ben düşürmedim çarpmadım kırmadım... ? Ama esnetmişim o sırada cihaz paneli kırılmış.! İmza atmadım tabi ki ama işte resim gönderdiler bana çizgi çekilme kırık var içten :/ tüketici mahkemesine dayanıksız ayıplı mal olarak şikayette bulunmayı düşünüyorum ? Sizce mantıklı mı

    Hocam bende Next firmasını tüketici hakem heyetine vereceğim raporları bekliyorum. Tüketici hakem heyetiyle konuştum o kadar çok dosya varmışki 1 sene beklersiniz diyorlar. Sizin rakam yüksek olduğu için hakem heyetide olmuyor direk tüketici mahkemesine gitmeniz lazım ama onda tüketici hakem heyeti emsal kararı olmadığı için iş çok uzar. Ben 2 aydır bu konuları araştırıyorum akrabalarımda avukatta var direk tüketici mahkemesine gitmek çok uğraştırıyormuş. Diyelim 1 sene sürdü ve kazandınız üretici firma bunu temmize götürüyormuş uzayıp gidiyormuş.

    Tüketici hakem heyeti olsa onlar karar verince tüketici hakem heyetini kararları tüketici mahkemesinde emsal teşkil ettiği için %99 tüketici mahkemesi emsal karara uyuyormuş. Eğer tüketici mahkemesine gidecekseniz isterseniz birde tüketici hakem heyeti ile konuşun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: linwin

    quote:

    Orijinalden alıntı: cagrikizil

    LG yetkilisi ile görüştüm 5.400₺ yeni panel fiyatı Dedi ve ekledi 4mm ekranı var biz tamirde iki adet kırdık en az 20 adet te teşhir ürünü paneli kırıldı diyor :/ yahu ben düşürmedim çarpmadım kırmadım... ? Ama esnetmişim o sırada cihaz paneli kırılmış.! İmza atmadım tabi ki ama işte resim gönderdiler bana çizgi çekilme kırık var içten :/ tüketici mahkemesine dayanıksız ayıplı mal olarak şikayette bulunmayı düşünüyorum ? Sizce mantıklı mı

    Hocam bende Next firmasını tüketici hakem heyetine vereceğim raporları bekliyorum. Tüketici hakem heyetiyle konuştum o kadar çok dosya varmışki 1 sene beklersiniz diyorlar. Sizin rakam yüksek olduğu için hakem heyetide olmuyor direk tüketici mahkemesine gitmeniz lazım ama onda tüketici hakem heyeti emsal kararı olmadığı için iş çok uzar. Ben 2 aydır bu konuları araştırıyorum akrabalarımda avukatta var direk tüketici mahkemesine gitmek çok uğraştırıyormuş. Diyelim 1 sene sürdü ve kazandınız üretici firma bunu temmize götürüyormuş uzayıp gidiyormuş.

    Tüketici hakem heyeti olsa onlar karar verince tüketici hakem heyetini kararları tüketici mahkemesinde emsal teşkil ettiği için %99 tüketici mahkemesi emsal karara uyuyormuş. Eğer tüketici mahkemesine gidecekseniz isterseniz birde tüketici hakem heyeti ile konuşun.

    Hakem heyeti kararlarının bağlayıcı hükmü yok, zaten bu nedenle %99 olumlu sonuç çıkıyor. asıl mantık ''biz tamam diyelim yargı yolu açılsın, şirketler uğraşsın olmadı mahkemede çözsünler'' mantığıdır.
    Size basit bir soru (sohbet anlamında) Hakem heyeti kimlerden oluşur? uzman görüşlerini kimlerden alırlar? (kendileri her konuda uzman olamayacağına göre)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ado
    Hakem heyeti kararlarının bağlayıcı hükmü yok, zaten bu nedenle %99 olumlu sonuç çıkıyor. asıl mantık ''biz tamam diyelim yargı yolu açılsın, şirketler uğraşsın olmadı mahkemede çözsünler'' mantığıdır.
    Size basit bir soru (sohbet anlamında) Hakem heyeti kimlerden oluşur? uzman görüşlerini kimlerden alırlar? (kendileri her konuda uzman olamayacağına göre)

    Ben bu konularda uzman değilim. Benimde başımda bir next sorunu var bu sebeple avukat akrabama konuyu danıştım. Tüketici hakem heyetinin verdiği kararlar bağlayıcı oluyormuş ama sınırı var. Eğer firma itiraz edip tüketici mahkemesinde size dava açarsa tüketici hakem heyetinin kararı emsal teşkil ediyormuş ve o dava da %99 sizin lehinize sonuçlanıyormuş.

    İnternet'den öğrendiğim kadarıyla hakem heyeti üyeleri devlet memuru statüsü taşıyan kişilerden oluyormuş. Bir başkan, konu ne ise o alanda uzman en az yüksek okul mezunu belediye personeli, tüketici derneklerinin ortak seçeceği bir üye, barodan gelen bir üye, satıcı firmanın konumuna göre esnaf ve sanatkarlar odasından veya ticaret odasından bir üye bu şekilde oluşuyormuş. Tüketici hakem heyetindeki üyeler arasında şikayet konusuyla ilgili uzman kişi varsa onun raporu eğer yoksa kamu personeli niteliği taşıyan ve konuda uzman görünen bir bilir kişinin raporu önem taşıyormuş. Belediye'de uzman mühendis, devlet kurumlarda uzman mühendis veya buna eş değer yetkili deniyor ama nasıl seçiliyor kesin bilgim yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: linwin

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ado
    Hakem heyeti kararlarının bağlayıcı hükmü yok, zaten bu nedenle %99 olumlu sonuç çıkıyor. asıl mantık ''biz tamam diyelim yargı yolu açılsın, şirketler uğraşsın olmadı mahkemede çözsünler'' mantığıdır.
    Size basit bir soru (sohbet anlamında) Hakem heyeti kimlerden oluşur? uzman görüşlerini kimlerden alırlar? (kendileri her konuda uzman olamayacağına göre)

    Ben bu konularda uzman değilim. Benimde başımda bir next sorunu var bu sebeple avukat akrabama konuyu danıştım. Tüketici hakem heyetinin verdiği kararlar bağlayıcı oluyormuş ama sınırı var. Eğer firma itiraz edip tüketici mahkemesinde size dava açarsa tüketici hakem heyetinin kararı emsal teşkil ediyormuş ve o dava da %99 sizin lehinize sonuçlanıyormuş.

    İnternet'den öğrendiğim kadarıyla hakem heyeti üyeleri devlet memuru statüsü taşıyan kişilerden oluyormuş. Bir başkan, konu ne ise o alanda uzman en az yüksek okul mezunu belediye personeli, tüketici derneklerinin ortak seçeceği bir üye, barodan gelen bir üye, satıcı firmanın konumuna göre esnaf ve sanatkarlar odasından veya ticaret odasından bir üye bu şekilde oluşuyormuş. Tüketici hakem heyetindeki üyeler arasında şikayet konusuyla ilgili uzman kişi varsa onun raporu eğer yoksa kamu personeli niteliği taşıyan ve konuda uzman görünen bir bilir kişinin raporu önem taşıyormuş. Belediye'de uzman mühendis, devlet kurumlarda uzman mühendis veya buna eş değer yetkili deniyor ama nasıl seçiliyor kesin bilgim yok.

    Evet verdiğiniz bilgiler kanunun yürürlükte olması gereken şekli bunda kesinlikle hemfikiriz. Ancak gerçek kısmına geldiğinizde saydığınız nitelikleri taşıyan üyelerden oluşmayan, devlet memuru mantığı ile hareket eden heyetlerden bahsediyoruz bu nedenle vatandaş adına çıkıyor kararlar zira itiraz edecek veya itiraz edebilecek derecede bilgiye sahip kurul üyeleri yok içlerinde. Lisans anahtarı girilmediği için (kullanıcı tarafından) işletim sistemini açmayan dizüstü bilgisayara (tüketici kendisi format atmış cd ile, ürünü de 1 ay kullanmış, 1 ay sonra ürün lisans anahtarı isteyip sistemi açmamış) arızalıdır kararı çıkartan insanlardan bahsediyoruz burada. O dönem görevli olduğum bölgede yaşandı bu olay ve kesinlikle karara uymadım, bir üst mahkemeye taşındı konu, sonrasında ise GERÇEK bilirkişi inceledi ürünü ve gerisini tahmin edersiniz.

    Hocam biz TÜRK milleti olarak çok güzel KANUN çıkartırız ve yine çok güzel de uygulamayı beceremeyiz. :)

    şu yeni çıkan moda bir reklam var çok seviyorum onu '' hayaller enfes, gerçekler findex'' diyor ya. aynen işte o kanunları çıkartma kısmındaki hayallerimiz enfes ama uygulama=index diyorum ben :)

    Aklıma gelmişken belriteyim ben de kesinlikle uzman değilim, sadece hem bu işlerin içinde olmam hem de merakımdan dolayı araştırmalarım görüşmelerim neticesinde edindim bu bilgileri.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ado
    Evet verdiğiniz bilgiler kanunun yürürlükte olması gereken şekli bunda kesinlikle hemfikiriz. Ancak gerçek kısmına geldiğinizde saydığınız nitelikleri taşıyan üyelerden oluşmayan, devlet memuru mantığı ile hareket eden heyetlerden bahsediyoruz bu nedenle vatandaş adına çıkıyor kararlar zira itiraz edecek veya itiraz edebilecek derecede bilgiye sahip kurul üyeleri yok içlerinde. Lisans anahtarı girilmediği için (kullanıcı tarafından) işletim sistemini açmayan dizüstü bilgisayara (tüketici kendisi format atmış cd ile, ürünü de 1 ay kullanmış, 1 ay sonra ürün lisans anahtarı isteyip sistemi açmamış) arızalıdır kararı çıkartan insanlardan bahsediyoruz burada. O dönem görevli olduğum bölgede yaşandı bu olay ve kesinlikle karara uymadım, bir üst mahkemeye taşındı konu, sonrasında ise GERÇEK bilirkişi inceledi ürünü ve gerisini tahmin edersiniz.

    Hocam biz TÜRK milleti olarak çok güzel KANUN çıkartırız ve yine çok güzel de uygulamayı beceremeyiz. :)

    şu yeni çıkan moda bir reklam var çok seviyorum onu '' hayaller enfes, gerçekler findex'' diyor ya. aynen işte o kanunları çıkartma kısmındaki hayallerimiz enfes ama uygulama=index diyorum ben :)

    Aklıma gelmişken belriteyim ben de kesinlikle uzman değilim, sadece hem bu işlerin içinde olmam hem de merakımdan dolayı araştırmalarım görüşmelerim neticesinde edindim bu bilgileri.

    Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim hocam.

    Hocam benim daha önce çok kez hakem heyetine işim düştü. Samsung ile düştü Beko ile düştü Sinbo ile düştü Sony ile düştü ve hepsi lehime sonuçlandı. Sadece Samsung çok uğraştırdı ve değişimi 1 sene sonra yaptılar. Ağır aksak da olsa sistem işliyor.

    Kullanıcı hatası olan durumlarda bile bile hakem heyetine gitmeyi doğru bulmuyorum. Kullanıcı gerçekten mağdur ise bu seferde firmaların insanları süründürmesini doğru bulmuyorum. Herkes hak hukuk gözeterek iş yaparsa bu sorunlar olmaz. Bizde tüketici hakem heyetine gitmiş insan zaten çok emek sarf etmiş son noktada gitmiş ve %90 haklı olan insanlardan oluyor. Koskoca firmalarda bu mağduriyetleri çözmekle batmazlar, olsa olsa karlarından zarar ederler ama insanların güvenini kazanırlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: linwin

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ado
    Evet verdiğiniz bilgiler kanunun yürürlükte olması gereken şekli bunda kesinlikle hemfikiriz. Ancak gerçek kısmına geldiğinizde saydığınız nitelikleri taşıyan üyelerden oluşmayan, devlet memuru mantığı ile hareket eden heyetlerden bahsediyoruz bu nedenle vatandaş adına çıkıyor kararlar zira itiraz edecek veya itiraz edebilecek derecede bilgiye sahip kurul üyeleri yok içlerinde. Lisans anahtarı girilmediği için (kullanıcı tarafından) işletim sistemini açmayan dizüstü bilgisayara (tüketici kendisi format atmış cd ile, ürünü de 1 ay kullanmış, 1 ay sonra ürün lisans anahtarı isteyip sistemi açmamış) arızalıdır kararı çıkartan insanlardan bahsediyoruz burada. O dönem görevli olduğum bölgede yaşandı bu olay ve kesinlikle karara uymadım, bir üst mahkemeye taşındı konu, sonrasında ise GERÇEK bilirkişi inceledi ürünü ve gerisini tahmin edersiniz.

    Hocam biz TÜRK milleti olarak çok güzel KANUN çıkartırız ve yine çok güzel de uygulamayı beceremeyiz. :)

    şu yeni çıkan moda bir reklam var çok seviyorum onu '' hayaller enfes, gerçekler findex'' diyor ya. aynen işte o kanunları çıkartma kısmındaki hayallerimiz enfes ama uygulama=index diyorum ben :)

    Aklıma gelmişken belriteyim ben de kesinlikle uzman değilim, sadece hem bu işlerin içinde olmam hem de merakımdan dolayı araştırmalarım görüşmelerim neticesinde edindim bu bilgileri.

    Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim hocam.

    Hocam benim daha önce çok kez hakem heyetine işim düştü. Samsung ile düştü Beko ile düştü Sinbo ile düştü Sony ile düştü ve hepsi lehime sonuçlandı. Sadece Samsung çok uğraştırdı ve değişimi 1 sene sonra yaptılar. Ağır aksak da olsa sistem işliyor.

    Kullanıcı hatası olan durumlarda bile bile hakem heyetine gitmeyi doğru bulmuyorum. Kullanıcı gerçekten mağdur ise bu seferde firmaların insanları süründürmesini doğru bulmuyorum. Herkes hak hukuk gözeterek iş yaparsa bu sorunlar olmaz. Bizde tüketici hakem heyetine gitmiş insan zaten çok emek sarf etmiş son noktada gitmiş ve %90 haklı olan insanlardan oluyor. Koskoca firmalarda bu mağduriyetleri çözmekle batmazlar, olsa olsa karlarından zarar ederler ama insanların güvenini kazanırlar.

    Hocam maliyet hesaplarında ürün maliyet kısmına servis ve olası para iade giderleri dahi kalem kalem eklendiği için zaten zarar etmez firmalar :D sorun aynen sizin değindiğiniz nokta gibi, adam çocuğuna kül tablası fırlatmış panel kırılmış, kimse beni bu paneller kırılır diye uyarmadı gerekçesi ile hakem heyetine gitmiş. tamam kanunlara saygımız sonsuz ama suiistimal işin içine girince hep kurunun yanında biz yaşlar yanıyoruz. aynen yıllarca çizik arabalarını kaskodan sigortadan beleşe yaptıranların derdini şu an 5 katı yüksek sigorta primleri ödeyen bizlerin çektiği gibi. hiç o sohbetlere girmek istemiyorum hocam ama işin içinde TÜRK milleti varsa ben hep bir alcengiz arıyorum üzülerek :(
    Garanti koşuları esasındaki bir açık nedeniyle 2 yıl kullanılmış ve garantisi bitmek üzere olan ekran kartlarını bilerek bozup ( bu işi meslek edinenler var) forumlardan bu kartları para ile satın alıp toplayıp sonra garantiden üst modeli ile değiştiren sonrada değişimden gelen sıfır ekran kartlarını sıfır parasına yine internette satanların yaşadığı bir ülkedeyiz hocam. Yoksa inan bana firmaların uğraştığı şey arıza yapan ürünleri değiştirip değiştirmeme konusu değil. daha önceki sohbetlerimizde buraya yazmıştım ve hatta bir soru sormuştum konu açarak ama kimse cevaplamadı ''garanti verilir mi alınır mı?'' diye. hocam garanti parası verilerek satın alınan bir şey, yani ürün için ödediğin paranın içinde garanti ve olası servis giderleri zaten var :D
    neyse çok konuştum ben birazdan millet başlar çullanmaya :)





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ado
    Hocam maliyet hesaplarında ürün maliyet kısmına servis ve olası para iade giderleri dahi kalem kalem eklendiği için zaten zarar etmez firmalar :D sorun aynen sizin değindiğiniz nokta gibi, adam çocuğuna kül tablası fırlatmış panel kırılmış, kimse beni bu paneller kırılır diye uyarmadı gerekçesi ile hakem heyetine gitmiş. tamam kanunlara saygımız sonsuz ama suiistimal işin içine girince hep kurunun yanında biz yaşlar yanıyoruz. aynen yıllarca çizik arabalarını kaskodan sigortadan beleşe yaptıranların derdini şu an 5 katı yüksek sigorta primleri ödeyen bizlerin çektiği gibi. hiç o sohbetlere girmek istemiyorum hocam ama işin içinde TÜRK milleti varsa ben hep bir alcengiz arıyorum üzülerek :(
    Garanti koşuları esasındaki bir açık nedeniyle 2 yıl kullanılmış ve garantisi bitmek üzere olan ekran kartlarını bilerek bozup ( bu işi meslek edinenler var) forumlardan bu kartları para ile satın alıp toplayıp sonra garantiden üst modeli ile değiştiren sonrada değişimden gelen sıfır ekran kartlarını sıfır parasına yine internette satanların yaşadığı bir ülkedeyiz hocam. Yoksa inan bana firmaların uğraştığı şey arıza yapan ürünleri değiştirip değiştirmeme konusu değil. daha önceki sohbetlerimizde buraya yazmıştım ve hatta bir soru sormuştum konu açarak ama kimse cevaplamadı ''garanti verilir mi alınır mı?'' diye. hocam garanti parası verilerek satın alınan bir şey, yani ürün için ödediğin paranın içinde garanti ve olası servis giderleri zaten var :D
    neyse çok konuştum ben birazdan millet başlar çullanmaya :)



    Sizin dediklerinizi yapanlar kul hakkına giriyor. Bile bile bunları yapanların zaten sonları iyi değil. Bunları yapanlar vardır beklerim ama genele vurmak doğru değil. Hakem heyetlerine gidin bakın yaşlı amcalar teyzelerde var zar zor para biriktirip aldığı ürün 1 ay geçmeden bozulan ve oralarda sürünen insan sayısı da az değil.

    Ben Samsung ile yaşadığım sorunda kaç kez gidip geldim cebimden tonla para harcadım. Tuzla orhanlıya gel dediler cihazı değiştirelim diye çağırdılar gittim bana çıkma cihaz vermeye kalkıyorlar. 1 sene uğraştım çok masraf ettim paradan da geçtim ama kazandım. Herkes benim kadar sabırlı olup uğraşamaz ve ucuza aldığı bir ürün için bu kadar masraf yapmayı göze alamaz.

    Bu işi bir yoluna koymak lazım yurt dışında hiç butip sorunlar olmuyor hocam. Arızalı ürünü servise veriyorsun kullanıcı hatası yoksa servis tamir ediyor varsa etmiyor ve rapor yazıp gönderiyorum. Akrabalarımın yarısı Avrupa ülkelerinde yaşıyor ve hiçbir zaman benim gibi böyle arızalı ürünlerle uğraştıklarını duymadım.

    Millet sahtekar olmazsa, devlet vatandaşını korursa, firmalar etik değerlere uyarsa bu sorunlar yaşanmaz.




  • arkadaşlar bu samsung sanırım 5 kişiden 3 ünün cok canını yakmıs cok arastırdım en sonunda bu sonuca vardım bende 2 yık 4 ay önce 42" samsung led almıştım ve 3 gün önce soldan sağa dogru üst kısımda kara bir bulur şeklinde is gibi birşey cıktı muhtemelen led panel arızası aramak dahi istemiyorum çünkü o kadar çok bu tarz şikayetle karşılastım ki bana tv fiyatı cıkartacaklar orası kesin...

    Peki şimdi soruyorum ben yeni tv alıcam mecburen şimdi ne alayım arkadaş ya bi söleyin hele
  • quote:

    Orijinalden alıntı: webmasterrizmir
    Peki şimdi soruyorum ben yeni tv alıcam mecburen şimdi ne alayım arkadaş ya bi söleyin hele

    öncelikle geçmiş olsun ...
    ben 1,5 yıldan beri ne alacağıma karar veremedim sırf bu tv yüzünden, sanki alacağım her tv'de potansiyel olarak aynı arıza çıkacakmış gibi takıldım kaldım ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bayberty

    quote:

    Orijinalden alıntı: webmasterrizmir
    Peki şimdi soruyorum ben yeni tv alıcam mecburen şimdi ne alayım arkadaş ya bi söleyin hele

    öncelikle geçmiş olsun ...
    ben 1,5 yıldan beri ne alacağıma karar veremedim sırf bu tv yüzünden, sanki alacağım her tv'de potansiyel olarak aynı arıza çıkacakmış gibi takıldım kaldım ...


    aynen hocam bende o şekilde düşünüyorum ama mecbur almam gerekiyor lg alsam şikayetlere bakıyorum aynı diğer markalarda ona keza ne alıcaz şimdi az buz parada değillerki yazık günah ya




  • quote:

    Orijinalden alıntı: webmasterrizmir
    aynen hocam bende o şekilde düşünüyorum ama mecbur almam gerekiyor lg alsam şikayetlere bakıyorum aynı diğer markalarda ona keza ne alıcaz şimdi az buz parada değillerki yazık günah ya

    ben bir süre forumları takip ettim, kullanıcı yorumlarına baktım ... şikayet sitelerinden de edindiklerim sonucunda philips'lerde bu tür arızaların az olduğunu farkettim, o markanın başka sorunları var genelde yazılım vs...
    birara vestele yöneldim 3 yıl garanti nedeniyle ... ama her modelini beğenmedim, beğendiğim model tek markette satılıyordu kafama yatmadı ...
    lg ve sony servis konusunda çok gıcık diyorlar, beğendiğim birkaç model oldu ama yine bana sorunlu panel denk gelirse servis nedeniyle durum vahim olur ...
    son günlerdeyse arçelik grubu ile ilgilenmeye başladım ...
    ama aklım yine philipste ... kısmet ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: webmasterrizmir

    arkadaşlar bu samsung sanırım 5 kişiden 3 ünün cok canını yakmıs cok arastırdım en sonunda bu sonuca vardım bende 2 yık 4 ay önce 42" samsung led almıştım ve 3 gün önce soldan sağa dogru üst kısımda kara bir bulur şeklinde is gibi birşey cıktı muhtemelen led panel arızası aramak dahi istemiyorum çünkü o kadar çok bu tarz şikayetle karşılastım ki bana tv fiyatı cıkartacaklar orası kesin...

    Peki şimdi soruyorum ben yeni tv alıcam mecburen şimdi ne alayım arkadaş ya bi söleyin hele

    Hocam bu forumda bıkmadan usanmadan yıllardır aynı cümleleri kuran panel profesörleri var. Ben ise gayet halk dilinde diyorum ki, ''ne alırsan al, hepsi aynı.'' Bu işin teknolojisi falso, bu nedenle ASLA sorunsuz ve uzun ömürlü olmayacak bir teknoloji. bu durumda size düşen, hangi markayı alırsanız alın, arkasında güvendiğiniz bir firma olan markayı alın. istediğiniz özellikleri içeren, servisi ile muhatap olabileceğiniz ve en önemlisi, en uzun garantiyi hangi firma veriyorsa gidin onu alın. zaten ne alırsanız alın kullanacağınız 5 yıl.
    paneli şu marka kendisi bu marka vs hiç önemli değil. söz konusu panel ise, yerlisi yabancısı yok bu işin zaten içerik hepsi aynı, üretenlerin de hepsi aynı. o ondan alıyor bu bundan alıyor, samsung ahmetten şunu alıyor Ahmet lg den bunu alıyor lg remziyeden şunu alıyor derken zaten bu panelin ne menem bir şey olduğu anlaşılmıyor. bir marka var, diğer markanın hissedarı, başka marka var diğer markanın tedarikçisi. biz de diyoruz ki ''o ayrı marka bu ayrı marka'' yok öyle bir şey. Şimdi gelir birisi 90 lardan 2000 lerden almanlardan vs bir ton örnek verir hepsi hikaye. bu panelin en babasını en kalitelisini de alsanız çıkacağınız kapı aynı. 5 yıl

    bu şartlarda geriye tek kalan 3 yıl kendini garantiye alıp geri kalanı 2 yılı Allaha havale etmek




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bayberty

    quote:

    Orijinalden alıntı: webmasterrizmir
    aynen hocam bende o şekilde düşünüyorum ama mecbur almam gerekiyor lg alsam şikayetlere bakıyorum aynı diğer markalarda ona keza ne alıcaz şimdi az buz parada değillerki yazık günah ya

    ben bir süre forumları takip ettim, kullanıcı yorumlarına baktım ... şikayet sitelerinden de edindiklerim sonucunda philips'lerde bu tür arızaların az olduğunu farkettim, o markanın başka sorunları var genelde yazılım vs...
    birara vestele yöneldim 3 yıl garanti nedeniyle ... ama her modelini beğenmedim, beğendiğim model tek markette satılıyordu kafama yatmadı ...
    lg ve sony servis konusunda çok gıcık diyorlar, beğendiğim birkaç model oldu ama yine bana sorunlu panel denk gelirse servis nedeniyle durum vahim olur ...
    son günlerdeyse arçelik grubu ile ilgilenmeye başladım ...
    ama aklım yine philipste ... kısmet ...


    Hocam bu VESTEL, panelleri samsung olmasına rağmen özellikle homojen sorunu nedeniyle bende hayal kırıklığı oldu. bu kadar sıkıntı çıkmamalyıdı diye düşünüyorum. burada sorunlarını dile getiren arkadaşların kendi rızaları ile kayıtlarına baktım gerçekten üzüldüm. tamam panel teknolojisi kötü vs diyoruz ama kabullenmişlik kabul edilmemeli diye düşünüyorum. ARÇELİK hiç araştırmadım ama sanki iddialı girdiler piyasaya kendi curved modelleri ile, sorun şu ki o paneller de samsung




  • Ado kullanıcısına yanıt
    bence her tv kutusu üzerinde ve kitapçığında hangi marka/tip (samsung-lg/va-ıps) panel kullandığı belirtilmeli ...
    benim beğendiğim vestel modelinde lg panel var ama vestel sitesinde modelin adı yok, vestele yazıyorum cevap gelmiyor, canlı desteğe giriyorum hareket yok, ne acayip bir durum ?..
    arçelik de acayip bir muamma ...
    adamların ürün satma niyetleri yok sanki, olsaydı elemanlarını bilgilendirirlerdi, hiçbir soruya net cevap veremediler şu ana kadar ...
    tekno market (teknosa, mediamarkat gibi) elemanları daha sormadan tv hakkında onlarca cümle kurarken vestel-arçelik elemanlarının ağzından kerpetenle laf almaya çalışıyorsun ... adamlar sanki devlet memuru; "alacaksan al, beni fazla meşgul etme" der gibiler ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bayberty

    bence her tv kutusu üzerinde ve kitapçığında hangi marka/tip (samsung-lg/va-ıps) panel kullandığı belirtilmeli ...
    benim beğendiğim vestel modelinde lg panel var ama vestel sitesinde modelin adı yok, vestele yazıyorum cevap gelmiyor, canlı desteğe giriyorum hareket yok, ne acayip bir durum ?..
    arçelik de acayip bir muamma ...
    adamların ürün satma niyetleri yok sanki, olsaydı elemanlarını bilgilendirirlerdi, hiçbir soruya net cevap veremediler şu ana kadar ...
    tekno market (teknosa, mediamarkat gibi) elemanları daha sormadan tv hakkında onlarca cümle kurarken vestel-arçelik elemanlarının ağzından kerpetenle laf almaya çalışıyorsun ... adamlar sanki devlet memuru; "alacaksan al, beni fazla meşgul etme" der gibiler ...

    Hocam bilgi herseydir. Ben basindan beri, urunler sahaya SÜRÜLMEDEN once bilgi yayginligi uzerinde durulmasi taraftariyim. Neyse ki vestel en azindan belirlenen bazi modeller izerinde bayi personeline bir guncelleme egitimi amaciyla seferberlik baslatti. Tarihi tam hatirlamiyorum ama sanirim bu hafta once egitim icerigini hazirlayip sonraki hafta eş zamanli olarak 2250 ayri noktada 1 hafta icinde bitecek bir egitim duzenliyorlar. Iyi niyetli olsa da gec kalinmis bir adim. Vestelin her urun icin canli yayin yaparak servislere urunlerin egitimlerini verdigini biliyorum ama gerek is yogunlugu gerekse ilgisizlik nedeniyle amacina ulasmiyor ve ortaya bu sonuc cikiyor. Bilgisiz personel=sorularina cevap alamayan tuketici

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: webmasterrizmir

    arkadaşlar bu samsung sanırım 5 kişiden 3 ünün cok canını yakmıs cok arastırdım en sonunda bu sonuca vardım bende 2 yık 4 ay önce 42" samsung led almıştım ve 3 gün önce soldan sağa dogru üst kısımda kara bir bulur şeklinde is gibi birşey cıktı muhtemelen led panel arızası aramak dahi istemiyorum çünkü o kadar çok bu tarz şikayetle karşılastım ki bana tv fiyatı cıkartacaklar orası kesin...

    Peki şimdi soruyorum ben yeni tv alıcam mecburen şimdi ne alayım arkadaş ya bi söleyin hele

    Geçmiş olsun webmasterrizmir. Bu televizyonu kullanırken dikkatli kullanın HDMI portundaki cihazda arıza olursa televizyonda gidiyor.

    Bayberty hocam aman ne alırsanız alın Philips almayın. Panelleri mükemmel ama içinde kullandıkları yazılımları çok sorunlu ve forumda biraz araştırın herkes şikayetçi. Kitlenen televizyonlar, hata veren televizyonlar, açılmayan televizyonlar ve servisin ilgisizliği.

    Benim gördüğüm en kaliteli ve sorunsuz cihazlar Sony markalı olanlar. Servis hizmeti de iyi diyorlar ama kullanmadığım için yorum yapamayacağım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: linwin

    quote:

    Orijinalden alıntı: webmasterrizmir

    arkadaşlar bu samsung sanırım 5 kişiden 3 ünün cok canını yakmıs cok arastırdım en sonunda bu sonuca vardım bende 2 yık 4 ay önce 42" samsung led almıştım ve 3 gün önce soldan sağa dogru üst kısımda kara bir bulur şeklinde is gibi birşey cıktı muhtemelen led panel arızası aramak dahi istemiyorum çünkü o kadar çok bu tarz şikayetle karşılastım ki bana tv fiyatı cıkartacaklar orası kesin...

    Peki şimdi soruyorum ben yeni tv alıcam mecburen şimdi ne alayım arkadaş ya bi söleyin hele

    Geçmiş olsun webmasterrizmir. Bu televizyonu kullanırken dikkatli kullanın HDMI portundaki cihazda arıza olursa televizyonda gidiyor.

    Bayberty hocam aman ne alırsanız alın Philips almayın. Panelleri mükemmel ama içinde kullandıkları yazılımları çok sorunlu ve forumda biraz araştırın herkes şikayetçi. Kitlenen televizyonlar, hata veren televizyonlar, açılmayan televizyonlar ve servisin ilgisizliği.

    Benim gördüğüm en kaliteli ve sorunsuz cihazlar Sony markalı olanlar. Servis hizmeti de iyi diyorlar ama kullanmadığım için yorum yapamayacağım.

    hocam bu konuda ciddimisin hdmi portu konusunda ilk defa duydum, xbox kullanıyorum kinect bazen bağlanamama gibi sorunlar yaşıyordu arızalı değil fakat bazen hata verdigi oluyor aklıma kurt düşürdün şimdi ... İyide bu bütün modellerde geçerlimidir hdmi ya birşey bağlayamayacakmıyız bu nedir yav




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.