Şimdi Ara

LCD Data Kablosu Nedir?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3
Cevap
0
Favori
1.968
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle herkese merhaba. Acer netbook sahibiyim. Cihaz 1,5 ay önce biiiip sesi vererek kitlendi ve pilini çıkartmadan susmadı. Cihazı bir daha Windowsa sokmayı beceremedim bu hatadan sonra. Servise gitti cihaz, servisten harddiskin yandığını söylediler ve harddisk değişti(Harddiski biosta görüyordum değişmeden). Cihazı servisten aldıktan 3 gün sonra aynı hata tekrarladı ve yine servise gitti. Bu sefer de LCD Data kablosu değişmiş görünüyor.

    Bildiğim kadarıyla LCD data kablosu LCD ile anakart arasındaki veri alışverişi yapan bir kablo değil mi? Bunun anakarttan gelen biiiip sesiyle ne alakası var? Benim ekranla ilgili sorunum yoktu Biosa rahat birşekilde girebiliyordum. Cihaz şu an elimde ve performansından hiç memnun değilim, arada bir mavi ekran veriyor yine. Cihazın LCDsinden şikayetçi olmadığım halde LCD data kablosunu değiştirmelerinin sebebi nedir?

    Aklıma başka birşey geliyor servisle ilgili, aynı sorunu tekrarlarsa değişim talep edeceğimi söylemiştim. Acaba anakart veya başka bir parça değişti de bana bunu söylemiyor olabilirler mi? Teknik servislerden herşeyi beklerim çünkü geçmiş tecrübelerimden dolayı. Servisi aradığımda LCD data kablosu değişti diyorlar başka da teknik bir açıklama yapmıyorlar. Acer Türkiye'ye şikayetimi bildirdim ancak onlar da kopyala yapıştır cevaptan öteye gidemediler.







  • Probleminiz devam ediyorsa bağlı olduğunuz ilçe kaymakamlığında tüketici hakem heyeti vardır oraya kimlik, fatura, servis fişi varsa onunda orjinal ve fotokopileri ile birlikte bir dilekçe yazıp bırakın. üç hafta içinde size bir sonuç gelecektir.
  • Cihaz normal kullanımda 2-3günde bir mavi ekran veriyor, çok sık değil. Ancak servisin tutumu hiç hoşuma gitmedi. İlk sorunda bana göre sorun HD'de değildi, tuttular hd değiştirdiler. 2. tamirde ise cihazın başına gelenler muallak zaten. Servisi aradığımda verdiği bilgiyi ben zaten internetten sorgulama yaparak görebiliyorum, detay istediğimde orada neyse odur diyecek kadar da bilgi sahibiler!
    Yaklaşık 15 yıldır bilgisayar kullanırım aktif olarak, anlam veremediğim olay ise, hiçbir şekilde windowsu açamadığım, yalnızca biosa girebildiğim bilgisayarı sadece LCD kablosu değişimiyle nasıl şu anda kullanabiliyorum

    O kadar soğudum ki cihazdan, taksitleri devam etmesine rağmen, tekrar bozulsa da hukuki yollardan hakkımı arasam diyorum içimden.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Of Monsters and Men -- 4 Nisan 2011; 21:24:25 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.