Şimdi Ara

Latitude Doğan'ı ikiye böldü (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
186
Cevap
2
Favori
13.422
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: u9ur10

    ya ne alaka tank gibi gider doğan asvaltı ağlatır yeri gelir yakalamazsın beni uğraştırp yüzlerce bölünmüş porhce ferrari bmw resmi koydurmayın banaa

    koysana kanıtla bize hadi..
  • geçmiş olsun

    doğan bölünmüş dağılmış ya
  • quote:

    Orijinalden alıntı: catalyst


    quote:

    Orijinalden alıntı: Craytekk

    kuş serisinin bölünmediği kaza yok heralde. şükür ölen yokmuş.

    Otomatik surucu firlatma olmasa cok canlar alirdi

    artık inanmaya başladım böyle bir özelliğe sahip olduklarını
  • Ağır kaza olmuş can kaybı olmaması mucize gibi duruyor.
  • çok feci bi kaza olmuş neyseki ölen yok..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DH-DN

    Bu forumun Kuş serisini aşağılama olayı ne zaman bitecek acaba ?

    Yahu arkadaş, insanlar zamanında bu arabalara para verip aldı. Neden ? Çünkü o zamanlar farklılaştırılmamış pazarlama karması ile tek bir ürün, tek bir pazarlama karması ile bütün pazara satıldı. İnsanlarda bu arabaları almak zorunda kaldı. Güzel zamanlardı bence, evet o zamanlar yurt dışında insanlar donanımlı ve güvenli arabalara biniyordu ama bizim milletimizin arasındaki ekonomik uçurum bu kadar fazla değildi.

    Daha sonra farklılaştırılmış pazarlama karması ile farklı ürünler pazara giriş yaptı. İnsanlarda bu sefer kıyaslama yapmaya başladı. Aynı paraya daha kaliteli arabalar almaya başladılar. Renault bu konuda öncü bir marka oldu. Arabada konfor arayan Tofaş'a, güvenlik arayan Renault'a binerdi. Renault pazara yeni yeni giriş yaptığı için milletimiz de Renault'a korkarak bakıyordu. Zaman geçince yeni ürünler pazara girdi ve kıyas yapılmaya başlandı. Ve anlaşıldı ki, Kuş serisi güvenli bir araba değildi.

    Ama güzel olan neydi biliyor musunuz ? O zamanlar şimdiki gibi insanların arasında ekonomik uçurum yoktu. Parası olan olmayan herkes belirli bir ölçüde hayattan zevk alabiliyordu. Bugün B sınıfı arabalar orta gelirli insanların alabildiği, C sınıfı ve üstü arabalar orta gelirin üstündeki insanların tercih edebildiği araçlar haline getirildi.

    Kuş serisine binen adam zevk olsun diye binmiyor. Parasızlık ve alım gücünün yetmediği durumlarda, insanların ortalama 5.000 TL ile ayağını yerden kesen, parçası ucuz, ikinci eli bol olan bir kurtarıcı olarak devreye giriyor. Rica ediyorum, tuzu kuru olan insanlar oturduğu yerden konuşmasın. Herkes sizin gibi 60.000 TL gibi paralara C sınıfı dizel araba alamıyor. Parası olmayan insanında bu ülkede otomobil kullanma ve sahip olma hakkı var. Evet, bu arabalar güvenli değil ama güvenli olduğu için tercih edilmiyor. Tuzu kuru olan kesim için oturduğu yerden atıp tutmak kolay, bu ülkede herkes bolluk bereket içinde yaşamıyor. Kafanızı forumdan kaldırın ve çevreye bakın. Sadece bakmayın ama, aynı zamanda görmeye de çalışın.

    Açlıktan ölen insanlar bu ülkede halen var, tıpkı otomobile 100.000 TL para verenlerin, İphone 5 adlı telefona 2.000 TL verenlerin, güneş gözlüğüne 400 TL verenlerin, Lacoste kazağa 500 TL verenlerin olduğu gibi.

    Saygılarımla.



    Kesinlikle Katılıyorum, Arkadaş Açıklamış İnsan Olana...




  • Ölen insan olmaması sevindirici ama ölümlü kazalarda aracın güvenliğinin önemi çok büyük bunuda unutmamalı. Baksana Kuş serisi kuş olup uçmuş olay yerinden.
  • Bu kazada doğanın sürücü koltuğu değilde arka koltuğunda olmak isterdim daha az zarar almış.
    Neyse ki ölüm yok bu sevindirici. Allah hepimizi büyük kazalardan korusun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    Ölen olmadığına göre geyik serbest

    latitude pert olur ama doğan olmaz

    Doğan'a altli üstlü iki kaynak attı mı eski formuna kavusur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben kuş serisinde ölen insan görmedim. adamlar tüm güvenlik önlemini almışlar.
  • Arkadaşlar abartmayın araçta çok bir şey yok. fatih oto kaporta 2 günde toplar, yeni gibi olur.
  • arkadaşlar imkanları dar olan insanlar alır böyle arabaları ucuz araba 5/6/7 bin tl ye başka ne alınablir seçenek çok fazla degil bende her tofaş arabamı sattıgımda artık almam dedim ama sürekli de gittim bu arabalardan aldım herkes lüks kaliteli saglam arabalara binmek ister ama biraz da imkan meselesi nasip kısmet...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sharkemre

    şimdi bu konuyu açmakla ne ispatlandı yani 20 senelik eski model basit bir aracı ikiye böldü diye latitude deninlen sözde D sınıfı araç çokmu sağlam imajı kazandı ? bu saçmalıktan başka bişey değil veya renault fanatiklerinin kendilerini kandırmasından farklı değildir madem o kadar sağlam kendisinden katbekat küçük smart la çarpıştırın kafa kafaya bak bakalım o 100 bin tl lik latife niz ne hale geliyor ?

    Bu mesaja nasil bir cevap gelecek merak ediyorum ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar tofaşla dalge geçiliyor bu konuda tamam ama tofaşı savunmak için yanlış bilgi vermeyelim, o paramparça olan golf ağaca kaç km hızla çarpmış biraz araştıralım lütfen. tofaşlarla kaza yapmanıza bile gerek yok o hıza çıkınca zaten zamanda yolculuk yaparak ortadan kaybolabiliyorsunuz
  • konuyu açma amacın neydi anlamadım yunusum ama ya doğana dandik demeye getiriyosun yada latitute ün sağlam oldugunu bize kanıtlamaya çalışıyosun. bana 2. seçenek gibi geldi :)
  • Biride dogan kus turu degil arkadas dememis

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Latitude sağlam arabaymış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -FoundeR-





    Doğanlarda kronik sorun galiba




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: sharkemre

    şimdi bu konuyu açmakla ne ispatlandı yani 20 senelik eski model basit bir aracı ikiye böldü diye latitude deninlen sözde D sınıfı araç çokmu sağlam imajı kazandı ? bu saçmalıktan başka bişey değil veya renault fanatiklerinin kendilerini kandırmasından farklı değildir madem o kadar sağlam kendisinden katbekat küçük smart la çarpıştırın kafa kafaya bak bakalım o 100 bin tl lik latife niz ne hale geliyor ?

    Bu mesaja nasil bir cevap gelecek merak ediyorum ?

    nesi sözde d sınıfıymış

    renault fanatiklerini eleştiren birinden böyle bi mesaj gelmesi de ilginç

    passat 508 insignia superb vs vs d sınıfı oluyor ama latitude olamıyor

    neden ?

    nasıl bi cevap geleceğini merak etmeden önce buna cevap aramak gerekmez mi




  • İnsanları dünyaya leylekler getirir serçe, şahin, doğan veya bir kartal götürür.

    Bazı arkadaşlar bu arabalarda hiç ölümlü kaza görmemişler. Ne güzel. Malesef ki ben gördüm. O kadar çok gürdüm ki. Yananlar, parçalananlar, üzerine battaniye, yoksa gazete kağıdı örtülenler....

    Başkaları da gördü... gördü de 2. el otomobil ithalatına izin verildi. Kaza testi olmayan bir ülke hukuksal veya hiç değilse yarı-hukuksal olarak ancak bunu yapabilirdi. İyi ki de yaptı. Sadece bu arabalar için. İşte o sayede bu arabalar, bu anlayış, böyle üretim, piyasaya böyle müdahale nispeten azaldı da şimdi bazı arkadaşlar hiç kazalarının ölümlüsüne denk gelmemişler.

    Bu arabalar zayıftı. Bilimsel dolandırıcılığa veya hukuksal dolambaçlara gerek yok. Bir defa, öyle veya böyle kaza testleri yok. Varsa eğer TOFAŞ açıklayabilir. Bariz şekilde zayıflardı, 1980'lerde de, 1990'larda da, 2000'lerde de dünyada üretilen diğer ucuz otomobillerin hemen hemen hepsine göre epey zayıflardı. Zincirleme kazalarda hemen belli olurdu. Neticede ülkede üretilen çelik levhalar ve bu arabaların kesitleri, kesitlerdeki boşaltmalar belliydi. On levha prese girer, ancak iki veya üç tanesi yırtılmadan çıkardı. Doğru montaja. Artık mühendslik analizi, malzemeyi, kalıp toleransları... anlatmak isteyen olursa buyursun. 1990'larda %70 fireyle pres çalıştırmak nasıl bir üreetim anlayışıdır öğrenelim.

    Bırakın insanlar dalga geçsinler, nasıl olsa Koç'un espri anlayışına erişmek kolay değil.




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.