Şimdi Ara

Lastik yanaklarını küçültme hakkında sorum

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
18
Cevap
0
Favori
1.570
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba dostlar, kışlık jant-lastik takımım olan Bmw style397 isimli 18x8 et34 değerli 225-45-18 lastikli jantlarımı yazlıklara geçirmek istiyorum.Tabanı çok büyütmeden yanağı inceltip daha estetik bir görüntü almak istiyorum.
    Yanağı 35 yapmak estetik olur diye düşünüyorum.Ön-arkayı farklı mı yapmalıyım?
    Sizin tavsiyelerinizi bekliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CodeSpr -- 31 Mart 2015; 7:34:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Onleri 225 35 18, arkalari 235 40 18 yap

    Lastik olarak michelin pilot sport 3 iyidir

    Not: arkalari 245 te yapabilirsin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FerrOfficial -- 31 Mart 2015; 7:48:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 35-40 yanak lastikle canım Türkiyemin yolarında lastikçi ile gardaş olursun..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FerrOfficial

    Onleri 225 35 18, arkalari 235 40 18 yap

    Lastik olarak michelin pilot sport 3 iyidir

    Not: arkalari 245 te yapabilirsin

    Jantın ebatların özellikle paylaştım.Jantı sığdırma problemi yaşar mıyım bu ebatlarla?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xxkoksalxx

    35-40 yanak lastikle canım Türkiyemin yolarında lastikçi ile gardaş olursun..

    Bu lastiklerim RFT, yazlıkları xl yanaklı olan normal lastiklerden almak istiyorum.RFTden normal lastiğe geçişte bmw süspansiyonları bu lastiklere göre olduğu için hava basıncının farklı olması gerektiğini söyleyenler var bilginiz var mı? Ebat konusuna gelir isem; arabamı m paket + m performance yapmak niyetindeyim.45 yanak spor görüntüyü baltalar düşüncesindeyim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CodeSpr -- 31 Mart 2015; 8:09:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hatırlıyorum da, Kars'ta ikamet ederken süper (!) bölünmüş yollarımız sağolsun, 45 yanaklı lastikle 1 sene içerisinde 8 defa lastiğim patlamıştı..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 8 janta 225 ve 235 ideal olur. 245 takarsan sert virajlarda bakmışsın lastik janttan çıkmış. 235/40/18 güzel olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • 225/40/18 ideal. yanağı 35 yaparsan çok konforsuz olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bjkkarakartal1903

    8 janta 225 ve 235 ideal olur. 245 takarsan sert virajlarda bakmışsın lastik janttan çıkmış. 235/40/18 güzel olur

    Şu forumdaki arkadaş aynı jantta 225 ten 245 e geçiş yapmış daha sonra 1 sene sonra yazdığında ise çok memnun olduğunu belirtmiş.245 taban 8 jantta sıkıntı yaratır demenizin tam sebebi nedir?

    http://f30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=831520

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 235/65/17 den
    255/45/20 ye geçtim vede çok memnunum 45 yanak öyle çok ince bir yanak gelmedi bana lastik olarak mich kullanıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CodeSpr


    quote:

    Orijinalden alıntı: bjkkarakartal1903

    8 janta 225 ve 235 ideal olur. 245 takarsan sert virajlarda bakmışsın lastik janttan çıkmış. 235/40/18 güzel olur

    Şu forumdaki arkadaş aynı jantta 225 ten 245 e geçiş yapmış daha sonra 1 sene sonra yazdığında ise çok memnun olduğunu belirtmiş.245 taban 8 jantta sıkıntı yaratır demenizin tam sebebi nedir?

    http://f30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=831520

    şu linkteki tabloya göre konuşuyorum
    http://www.fordclubtr.com/forum/topic/251178-jant-geni%C5%9Fli%C4%9Fine-g%C3%B6re-lastik-geni%C5%9Fli%C4%9Fi-tablosu/
    lastik firmalarının bazılarında da bu tablo var. 245de takılabilen maksimum ölçü. Takılabiliyor evet ama limitte bir ölçü olduğu için lastik yanal olarak zorlanırsa janta oturduğu yerden çıkma ihtimali bile var. Zorlanmadığı zamanda virajlarda yanak üzerine yığılma etkisi sizi tedirgin eder.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bjkkarakartal1903

    quote:

    Orijinalden alıntı: CodeSpr


    quote:

    Orijinalden alıntı: bjkkarakartal1903

    8 janta 225 ve 235 ideal olur. 245 takarsan sert virajlarda bakmışsın lastik janttan çıkmış. 235/40/18 güzel olur

    Şu forumdaki arkadaş aynı jantta 225 ten 245 e geçiş yapmış daha sonra 1 sene sonra yazdığında ise çok memnun olduğunu belirtmiş.245 taban 8 jantta sıkıntı yaratır demenizin tam sebebi nedir?

    http://f30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=831520

    şu linkteki tabloya göre konuşuyorum
    http://www.fordclubtr.com/forum/topic/251178-jant-geni%C5%9Fli%C4%9Fine-g%C3%B6re-lastik-geni%C5%9Fli%C4%9Fi-tablosu/
    lastik firmalarının bazılarında da bu tablo var. 245de takılabilen maksimum ölçü. Takılabiliyor evet ama limitte bir ölçü olduğu için lastik yanal olarak zorlanırsa janta oturduğu yerden çıkma ihtimali bile var. Zorlanmadığı zamanda virajlarda yanak üzerine yığılma etkisi sizi tedirgin eder.

    Yanal virajlarda tedirginlik hissi söyleminiz ve attığınız tablo beni endişelendirdi.Yukarıda attığım linki incelerseniz 245 40 18 yapan arkadaş aracını epey zorlayan biri.Kendi aracından bir video koymuş.Ve yol tutuşun çok daha iyiye gittğinden bahsetmiş.245 ten vaz mı geçsek?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bir de şunu sormak istiyorum arkadaşlar; bazıları ön ve arka lastiklerin ebatını farklı kullanıyor. Örneğin önler 225-40-18 arkalar 245-35-18.Bunun tam olarak mantığı nedir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CodeSpr

    Bir de şunu sormak istiyorum arkadaşlar; bazıları ön ve arka lastiklerin ebatını farklı kullanıyor. Örneğin önler 225-40-18 arkalar 245-35-18.Bunun tam olarak mantığı nedir?

    On takimlarin bir nebze olsun rahatlamasini saglayip, arkanin daha iyi yapismasini saglamak olabilir.

    35 yanagi hayal ettim sonra etmekten vazgectim.. :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi supremum01 -- 1 Nisan 2015; 3:13:09 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum01

    quote:

    Orijinalden alıntı: CodeSpr

    Bir de şunu sormak istiyorum arkadaşlar; bazıları ön ve arka lastiklerin ebatını farklı kullanıyor. Örneğin önler 225-40-18 arkalar 245-35-18.Bunun tam olarak mantığı nedir?

    On takimlarin bir nebze olsun rahatlamasini saglayip, arkanin daha iyi yapismasini saglamak olabilir.

    35 yanagi hayal ettim sonra etmekten vazgectim.. :)

    35 yanağın estetik olduğu doğru fakat yollarımız iyi değil maalesef jantı yamultup lastikçilerle arkadaş olmak istemem Arabanın yükselip alçalmasından bahsediliyor, bu olay sadece yanakla mı ilgilidir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Aracımın (bmw X1) fabrikadan üzerinde gelen lastikleri; önler 235/45/19 arkalar 255/35/19
    İzmir yollarında lastik yarma, jant yamultma vs sorunlarla şimdilik karşılaşmadım. 22.000 kmye geldi. Çok da dikkat ederek kullanmıyorum. Runflat pirelli pzero lastikler takılı.

    Ama iyi yol tutsa da, görünüş güzel olsa da, konfordan, hızlanma performansından ve yakıt ekonomisinden götürdüğü gerçek.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CodeSpr


    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum01

    quote:

    Orijinalden alıntı: CodeSpr

    Bir de şunu sormak istiyorum arkadaşlar; bazıları ön ve arka lastiklerin ebatını farklı kullanıyor. Örneğin önler 225-40-18 arkalar 245-35-18.Bunun tam olarak mantığı nedir?

    On takimlarin bir nebze olsun rahatlamasini saglayip, arkanin daha iyi yapismasini saglamak olabilir.

    35 yanagi hayal ettim sonra etmekten vazgectim.. :)

    35 yanağın estetik olduğu doğru fakat yollarımız iyi değil maalesef jantı yamultup lastikçilerle arkadaş olmak istemem Arabanın yükselip alçalmasından bahsediliyor, bu olay sadece yanakla mı ilgilidir?

    Yukseklikten ziyade yanak kalinligi fazla oldugunda sonumleme daha iyi olacak bundan dolayi on takimlar daha az " tangir/tungur " vuracak.

    Ama 35 yanakla dediginiz gibi lastikcilerle dostlugunuz pekisecek bu kesin. Ben 45 yanakla korkuyorum ki 35..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CodeSpr

    Bir de şunu sormak istiyorum arkadaşlar; bazıları ön ve arka lastiklerin ebatını farklı kullanıyor. Örneğin önler 225-40-18 arkalar 245-35-18.Bunun tam olarak mantığı nedir?

    Yüksek güçlü ve arkadan motorlu araçlarda arka lastikler daha geniş olur. Sebebi de o kadar yüksek güç aktarımına dayanacak bir lastik gereksinimi.
    Sizdeki arabada 250 hp üzeri ve arkadan itişli bir modelse düşünebilirsiniz geniş arka lastiği.
    Konforun düşüşü ve yakıtın artışıda başka tarafta

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.