Şimdi Ara

Lastik Ebatı Hakkında..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
10
Cevap
0
Favori
348
Tıklama
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    285 Mesaj
    Mrb arkadaşlar bir sorum olucaktı aracım bmw e46 facelift 2003 suan aracımın ustunde 225 45 17 lastik var halen kış lastigi 4 tane yaz lastigi alıcam cıkma buldum güzel 4 adet fakat 245 45 17 acaba diyorum direksiyonu cevirdigimde sürtme falan yaparmı diye düşünüyorum bu konu hakkında bilgisi olan varmıdır sizce sıkıntı cıkarmı ?



    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2174 Mesaj
    235 olsa belki ama 245 olmaz...
    _____________________________
    KORKTUĞUN YERDE BAŞLARIM.

    >>(Cornering specialist)<<
  • Yüzbaşı
    285 Mesaj

    sürtme yapar yani diyorsunuz.. uygun fiyatada bulmuştum e60 dan cıkma lastikler jant degişikligi olmuş o yuzden satılıyor
    |
    |
    extrem_015 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2174 Mesaj

    Aracınızı bilmiyorum çok basık bir araç değilse sürtme yapacağını sanmam ama aracın tüm karakteristik özellikleri alt üst olur.

    mesela;
    yakıt artar
    hızlanma törpülenir
    son hız düşer

    olumlu olarak fren mesafesi azalır
    yol tutuş artar vs.vs. bu saatte hepsini yazdırmayın şimdi bana araştırırsanız eminim bulursunuz.

    Bana kalırsa orijinal ölçüde bi lastik bulun Birde çıkma lastik alırken üretim tarihine iyi bakın dişleri yeni olsa dahi 3-4 yıl sonra kösele olur bi halta yaramaz o lastik...
    |
    |
    by.mmt kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    KORKTUĞUN YERDE BAŞLARIM.

    >>(Cornering specialist)<<
  • Yüzbaşı
    285 Mesaj

    anladım hocam eyw 205 50 17 alıcam en iyisi :) bu arada imzanız cok hosuma gitti nerede oturuyorsunuz.. :) aracım bmw 330i tsi ların baya ifadesini aldım:) sırf imzanız icin atıyorum bu yorumu
    |
    |
    extrem_015 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2174 Mesaj

    Burdur'da oturuyorum imzamda 320 yazıyor yanlız dikkatinizi çekerim.ben çok bmw merso ifadesi aldım virajda düzde hatta e46 sahibi biri vardı adamı kızdırıp saldım tapa gaz gidiyor 200+ yanından akıyorum sonra yavaşlıyorum bi daha

    Ayrıca sıkı yüklü tsi 330'a kolay kolay yem olmaz sciroccoyu sürende iş olmadığı halde iyi yürüyor yine


    Ben burdurdayım sen nerdesin ?
    |
    |
    by.mmt kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    KORKTUĞUN YERDE BAŞLARIM.

    >>(Cornering specialist)<<




  • Yarbay
    2174 Mesaj
    Birde videodaki araç 330ci
    |
    |
    _____________________________
    KORKTUĞUN YERDE BAŞLARIM.

    >>(Cornering specialist)<<
  • Yarbay
    2174 Mesaj
    İmzayıda bu şekilde sert yazmamın sebebi bmw konusunda bir kaç klavye delikanlısı vardı gelip yüzüme ötemediler o yüzden yazdım...
    _____________________________
    KORKTUĞUN YERDE BAŞLARIM.

    >>(Cornering specialist)<<
  • Yüzbaşı
    285 Mesaj

    k.bakma reis gec oldu biraz bursada yaşıyorum normalde ama yurt dışındayım normalde toplamda 2 3 ay falan gelıyorum senede turkiye'ye klavye delikanlısı cok hocam dedigin gibi atıp tutanlara he diyip geciyorumbende :)
    |
    |
    extrem_015 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________

  • Daha iyi bir ebat savurma olayın olmaz artı sürtme yapmaz



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    by.mmt kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Canlı Tv izle
kolayoto.com
üniversite
Bey Azura
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,281
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.