Şimdi Ara

Lastik basınç sensörü hakkında

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
4
Cevap
0
Favori
448
Tıklama
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    2469 Mesaj
    Uzun yola çıkmadan önce 100 km bile olsa vaktim varsa basınçları kontrol ederim ben. Psikolojik olarak rahat hissediyorum çünkü. Babamla beraber uzun yola gidecektik. Dedim baba istasyona çekte bi bakalım lastiklere. Dediki bu arabada basınç sensörü var düşse uyarı verir. En son 2 ay önce kendi kontrol etmiş.
    Tamam basınç sensörü var eyvallah da çalışma prensibi nedir. Düştüğünü nasıl bir hesap yaparak anlıyor. Sonuçta lastiğe basınçölçer takmıyor. Ne kadar güvenmek gerekli. Yoksa sadece arabalarda yeni pazarlama yapmak için konulan bir donanım mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kerotobil -- 18 Ağustos 2018; 7:20:19 >



    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2710 Mesaj
    Focus 3.5ta her bir sibopta basınç sensörü takılı.

    Lakin siz lastiklerinizi kontrol edin. 5-10 psi arası falan düşünce anca veriyor uyarıyı.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    343 Mesaj
    aslinda her lastige basincolcer takiyolar, siboplarin ic tarafina, anlik olarak basinci olcup kablosuz sekilde ilgili beyne gonderiyo verileri. benim aracta kpa basinc biriminde hassas ve dogru sekilde olcum yapiyo. uyari vermesini beklemeden, menuden her lastigin o anki basincini kontrol edebiliyosunuz. yani pazarlama taktiginden ziyade aslinda gerekli bir donanim. bir de petroldeki pompalara cok guvenmemek, kontrol yapilacaksa yola cikmadan lastik sogukken ve 5-10 liraya bulabileceginiz basinc olcerlerle yapmak lazim



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2469 Mesaj
    Upping



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
SEO
Canlı Tv izle
kolayoto.com
bankalar.org
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,178
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.