Bildirim
Lastik alacaklar yanında yeni jantda almalı.
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü,
1 Mobil


Giriş
Mesaj
-
-
jant satıcısı mısınız? 20 yıllık broadwaylarin orjinal jantları kullanılmakta mesela? -
Özellikle lastik basınç sensörü olan Araçlarda sıkıntı oluyor. Aman dikkat...
Artık klişe ama gerçek. Düzgün usta Şart.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu konuda ben de endişeliyim. Gidip sıfır araç alacağım, üzerinde yaz lastikleri olacak malum, Sıfır aracın jantlarını kanırtarak çizecekler diye korkuyorum.
Ankara'da bu işi tam hakkıyla, janta lastiğe zarar vermeden yapacak lastikçi kim var? Varsın 3-5 fazla para alsın, jantın lastiğin içine etmesin yeter. -
Değiştirilirken zedelenen lastiği ilk defa sizde duyuyorum. Tabiki maddi durum müsaitse yada saklayacak yer varsa en azından kara jant alıp takmak en iyisi ama yıllardır binlerce araç bu şekilde kullanılıyor fazla büyütmemek lazım diye düşünüyorum. Geçmiş olsun.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi burglar08 -- 6 Ocak 2015; 2:11:11 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: burglar08
Değiştirilirken zedelenen lastiği ilk defa sizde duyuyorum. Tabiki maddi durum müsaitse yada saklayacak yer varsa en azından kara jant alıp takmak en iyisi ama yıllardır binlerce araç bu şekilde kullanılıyor fazla büyütmemek lazım diye düşünüyorum. Geçmiş olsun.
Hocam fazla büyütmemek lazım diyorsun ama takımı attım. Burdaki arkadaşlarada söyledim ki dikkatli olsunlar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kesinlikle dikkat ettigim bir konu, lastikler de palamuta dönüyor taka çıkarıla.
Araçların üzerinden çıkarılan teneke jantlar ve kapakları malum sitede 150-200tl civarına bulunabiliyor.
Balans parası ödememekle zaten jantlar kendini iki senede amorti ediyor.
O kalabalık sezonda işinizin kriko üzerinde 10 dakikada halledilmesi de diğer bir kolaylık.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
hemen atmasaydınız.. sorunlu jantları traşlıyorlar kılıfına uyduruyorlar bi şekilde -
Birde jantın üstünde lastiği sabunlamıyorlar mı, kafasına geçir lastiği
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Viper74
Birde jantın üstünde lastiği sabunlamıyorlar mı, kafasına geçir lastiği
HAHAHAHAHAHAAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAH -
Ostim ve İskitler Sanayide ÇARÇABUK Servis Var -
Başlığı ve yazııyı kısa olmasına rağmen defalarca okudum. Sonra cevaplara baktım. Dedim ki milletimizin insanı ne kadar iyi ve yardımsever...
Şimdi sevgili kardeşim... ( Konuyu açana sesleniyor )
Sen hiç jantı ile birlikte 0 (sıfır) olarak satılan lastik gördün mü ? Cevabın muhtemelen "hayır görmedim" olacaktır...
Eh peki güzel kardeşim. Bir yudum insan ! O zaman yeni jant almanın mantığı nedir ? Eski de olsa yeni de olsa o lastiği takmak gerekmiyor mu o janta ?
iki jantta da "yanakların zede alması" ( o nedemekse artık) durumunu yaşamayacak mısın ?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Asil_Sincap -- 6 Ocak 2015; 17:41:52 > -
quote:
Orijinalden alıntı: Asil_Sincap
Başlığı ve yazııyı kısa olmasına rağmen defalarca okudum. Sonra cevaplara baktım. Dedim ki milletimizin insanı ne kadar iyi ve yardımsever...
Şimdi sevgili kardeşim... ( Konuyu açana sesleniyor )
Sen hiç jantı ile birlikte 0 (sıfır) olarak satılan lastik gördün mü ? Cevabın muhtemelen "hayır görmedim" olacaktır...
Eh peki güzel kardeşim. Bir yudum insan ! O zaman yeni jant almanın mantığı nedir ? Eski de olsa yeni de olsa o lastiği takmak gerekmiyor mu o janta ?
iki jantta da "yanakların zede alması" ( o nedemekse artık) durumunu yaşamayacak mısın ?
Haklısın dostum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
arkadaş kışlık lastikleri kastediyor sanırım.
Radyal lastikler rutin olarak söküp takmaya uygun değildir. Hem lasitk üreticisi hem de otomobilin servis kılavuzlarında daha detaylı yazar.
Radyal jant ve lastiklerde söküp takmayı en aza indirmek hedeflenmelidir. Arıza durumunda zaruretten dolayı sökmek gerekirse de çok defa tekrarlandığında konstrüksiyonun yakından kontrol edilmesi gerekiyor. Gözle görülecek kadar hasar olmasa bile kordları tutan ve janta geçip sızdırmazlığı, yüksek hızda patlama durumunda lastiği jantta tutan en küçük çaplı kordlar esnedikçe mukavemetlerini kaybediyorlar.
Çapraz katlı lastikler bu kadar sıkı değillerdi, bu lastikler yol kenarında onarılmaya müsaitlerdi, lastik levyesiyle sökülebiliyorlardı. Zarar da görmüyorlardı. Ancak J tipi jantar ve radyaller makine ile takılmaya müsattir. Bu sırada direnci düşürmek gerekir. Yani montaj sırasında yüzeylerin temiz olması ve sabun gibi kaydırıcılar sürmek doğrudur. Bu bütün kordlara gerginliğini veren küçük çember kordların daha az stresle takılmasını sağlar, uzamalar daha az olur.
-
Yeni araba alan birisinin kişlik lastikle birlikte jant da alması mantikli olsa da bir arabayi 5 yildan az kullanan biri için biraz müsriflik.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmetyilmaz77 -- 6 Ocak 2015; 20:28:08 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Kış lastiğinin mantığı gereği dar taban- geniş yanak kullanmak daha iyi sonuç verir.
225-45-17'sı 300 , 205-55-16'sı 200 lira olan lsatiğin 195-65-15'i 120-130 lira. Aradaki farka da kolaylıkla ve 1 kereliğine kara jant alınır. Sonrası safi kar.
Hem tak-çıkarla uğraşılmaz, hem her seferinde balansa para verilmez, hem lastik takılıp çıkarılırken zarar görmez, hem janta takılı bekleyen lastik daha uzun ömürlü olur, hem kışın yoldaki tuzun jantlara vereceği zarardan korunulur.
Ama Türk insanı uygulamaz, çünkü kolu komşu beğenmez. -
hsonu patlak lastiği yama yaptırmak için gördüğüm ilk lastikçiye girdim
ustaya durumu anlattım hemen 10 yaşındaki çırağa havale etti
tekeri sökmek için jant kapağıyla oynadı durdu sonunda levyeyi sokup jant kapağını çatlattı
ben sadece izliyordum ses etmedim
tekrar geri taktığında 15 lira istedi ben de 10 lira verip oradan ayrıldım
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
kış lastikleri için bir jant alın ama replica jant almayın onun yerine bilindik siyah jantlardan alın zaten kışın kirleniyor vs jant kendini göstermiyor. Neyse birde jant bijonlarını sıkarken önce elle sıksınlar dişler tam otursun sonra havalı tabanca ile sıksınlar. Yoksa birde diş yiyor saplama vs değişme sorunu birsürü masraf.. -
-
quote:
Orijinalden alıntı: AntiFANBOY
kış lastikleri için bir jant alın ama replica jant almayın onun yerine bilindik siyah jantlardan alın zaten kışın kirleniyor vs jant kendini göstermiyor. Neyse birde jant bijonlarını sıkarken önce elle sıksınlar dişler tam otursun sonra havalı tabanca ile sıksınlar. Yoksa birde diş yiyor saplama vs değişme sorunu birsürü masraf..
Kışın çok fazla sürat yapılamadığı için, balans tutan iyi bir replika jant alınabilir ve kışlıklar bu jantlara takılabilir aslında. Bizdeki A6'da güzel bir replika var ve hiç sıkıntı yaşatmadı. Tabii ki orijinal alüminyum alaşım gibi hafif ve kusursuz olamaz ama zaten kışın balansı tam tutsun, fazla ağır olup aracı yormasın yeter.
Ama dediğiniz işçilik hususunda haklısınız. İşini iyi yapan bir yer lazım. Bijona diş yedirmeden, tork anahtarını doğru düzgün kullanan bir lastikçi. Parası umurumda değil açıkçası
Benzer içerikler
- debriyaj takılı kalıyor
- sachs marka amortisör yorumları
- castrol yağ barkod sorgulama
- oto yıkama aylık kazanç
- araç klima kompresörü ses yapıyor
- byd fiyat listesi
- skoda elroq türkiye"ye ne zaman gelecek
- renault rafale yorum
- yeni model y
- xiaomi araba
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X