Şimdi Ara

Lassa lastiğin hangisi alınmalı? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
39
Cevap
1
Favori
103.610
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Ben üç aydır greenways kullanıyorum toplamda 14000 km kadar yaptım daha önce ecocontact vardı fark göremedim yağmurda falan da sıkıntı yok

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • kamero24 K kullanıcısına yanıt
    onceki lastikleriniz hangi markaydi ( sanirim 91 h endeksliydi ) bu lastik biraz daha sert hiz ve yuk endeksi nedeniyle buda kasis gecislerinde hissettirir kendini.Lastigin deseni bile yola basarken alisik olmadiginiz sesler verebilir size onceki lastiklere gore biraz kullaninca kulak alisiyo :)

    zaten bununda yakinda ikisi iki plus i falani filani cikar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dün itibariyle opel corsa d kasa turbo dizel aracıma 195 55 16 ölçülerinde lassa greenways aldım.Lassa artık kamyon lastiği,sert lastik tabusunu resmen yıkmış.Çok konforlu yumuşak bir lastik.Ayrıca konfor yapacam diye güvenlikten de ödün verilmemiş.Islak fren mesafesi etiket değeri B.Eski turanza er 300 ler tabiri caizse odun gibi lastikti.kasisleri ve bozuk yolları hiçbir şekilde absorbe edemiyordu.Lassa nın bu yeni nesil lastiğini tavsiye ederim.
  • Ben de daha yeni lastik aldım. Petlas PT741 ile Lassa serilerini çok araştırdım. Driveways birçok ortamda övülmüş zaten en yeni serisi. Fakat aracımın çok sert süspansiyonu olmasından dolayı Goodyear tercih ettim. Efficient Grip Performance serisindeki ekstra yumuşak yanak çok sıkıntı çıkardığı için onlar da Lassa gibi yeni bir seri Eagle Sport olarak çıkarmışlar. 400 TL biraz pahalı ama ilk izlenimlerime göre çok çok iyi.

    Edit: 400 TL 215 50 17 fiyatı bilginize.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lagun@ -- 11 Temmuz 2017; 11:39:52 >
  • Hortlatalım konuyu...

    Daha önce lassa kullanmış biri olarak diyebilirim ki zaman bu lastiği beton yapıyor.
    Az yol yaptığım için lastik sağlam kalıyor ama hamur sertleşiyor, tereyağı gibi asfaltta az yağmur görse vızır vızır kayıyor.

    Tabi o lastikler attracta idi ama desenin bu dediğim şartlarda çok önemli olduğunu düşünmüyorum.
    Şu an aracımın üstünde 6. senesini dolduran geberik mişlenler daha iyi sanki sabun asfaltta (sabun asfalt dediğim; ilk yağmurla tozun asfaltı buz pistine çevirdiği anlar)

    Hatunun arabasındaki 1 yıllık greenways'ler yukarıda bahsettiğim attracta deneyimini yaşatmaya başladı sanki.

    Evet; bu kadar laftan sonra 2 yıldan fazladır lassayla dolaşanlar; son durum nedir, fikirleriniz nedir?
    Ona göre bir takım lastik almam gerek.

    bir takım 205/55/16 lassa kabaca 2000TL (an itibariyle laasa sitesi fiyatları)
    bir takım mişlen 2400 civarı olacak ki; kabaca 5yıl kullanım hesabım için bana göre göze alınır fark.

    Sonuçta ikisi de babamın malı değil, derdim yolu iyi tutsun, çor çocuk arabada iken buz balesi yapmayalım.

    İyi de neden sadece lassa ya da michelin????
    Hiç bilmiyorsan yerdeki kağıttan devam et derler, arabada michelin takılı.
    Lassa..? Tanıdık bayi var, bir umut sağlam iskonto alabilirim. Ama değecekse. Zira lanet arabanın ibresi farkında olmadan çıkıveriyor 150lere




  • rabitelli kullanıcısına yanıt
    Geçen sene aldığım aracın üstünde Petlas kışlıklar vardı. Yanında da aldığım kişi 1 takım 2015 (ya da 2016, tam hatırlayamadım) Lassa Impetus Revo 2 (195/60/15) verdi. Lastikler baya eskimiş. Aldığım kişi aracı 2 yıl kullanmış ve lastikleri önceki sahibinden almış. Yani lastikler baya baya kullanılmış. Şubatta aldığım aracı İzmir’e getirdim, Mart/Nisan gibi kışlıkları çıkartıp yazlıkları taktırdım. O zamandan beri bu eski Lassa’ları kullanıyorum.

    - Lastikler eski olmasına rağmen hala çok sessiz.

    - Dişleri bitmek üzere, hafif hafif çatlaklar var. Kuru zeminde çok çok memnunum. Virajda hala salmıyor ve çok iyi tutunuyor. Yaklaşık 8 aydır takılı, 2-3 defa ancak ABS’yi devreye soktu. Bir kere önüme çıkan araca vurdum zannettim, lastik ve ABS sayesinde durdum. O an lastiklere hayran kaldım çünkü çok kısa mesafede tutundu zemine.

    - Islak zeminde de tutuşunun maşallahı var, kayacak diye korku vermiyor. 2 gün önce Sarıyer’de hava 2-3 derecede çok dik ıslak yokuş çıktım 2-3 tane. Bir kez patinaja düşmedi. Yine Lastiği taktir ettim.

    - şöyle bir karşılaştırma yapayım, Şirketteki 2 araçta Michelin Energy Saver var 185/65/15. Araçları sıfır alırken üzerinde geldi. Araçlardan biri 10 bin, diğeri 15 bin km’de. Kuru zemin berbat, sürekli kayma yapıyor ve birçok defa frenlemede ABS devreye giriyor. Islak zeminde 70’i geçmiyorum çünkü lastik yolu bırakıyor gibi sürekli. Sanki araç gezme yapıyor ve direksiyon boşa çıkıyor gibi oluyor. Ayrıca inanılmaz gürültülü bir lastik. 200 km’lik şehirdışı yolculuklarda baş ağrısı yapıyor.

    Mart/Nisan gibi yeni bir takım lastik taktıracağım, Michelin’i direkt eledim. Lassa da Impetus Revo 2’yi artık üretmiyor ve Driveways öneriyor. Kullananlar da Impetusa göre daha sert ve gürültülü lastik diyor.

    Önceki aracımda 1 takım lastik yenilemiştim, Nokian ile Lassa arasında kalıp Lassa almıştım. Şimdi de yenileme zamanı gelirken aynı ikilemdeyim ama bu sefer sanırım Nokian Wetproof tercih edecek gibiyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Driveways kullaniyorum. 205 55 16
    20 bin km oldu
    Memnunum.
    Islak zeminde kaydırma yok.
    Yol tutuşu başarılı.
    Yumuşak konforlu bi lastik.
    Yuvarlanma direnci düşük, yakıt etiketi B.
    Negatif bi tarafını görmedim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • C4 grand picasso sahibiyim şimdiki lastiklerim petlas velox sport 97w XL. 215 55 16 lassa driveways 93 V alma arefesindeyim bu lastikler için petlas 375tl, lassa ise 550 tl fiyat çekti. Karar vermekte zorluk çekiyorum lassa drivewaysi uzunca kullanan arkadaşlar olumlu olumsuz yorumlarını yazıp bilgilendirebilir misiniz ve 93V lastik benim aracımı kaldırır mı?
  • Kıymetli dostlar merhaba, 2011 focus aracımdaki good year lastiklerim iyice ömrünü doldurdu. Yeni 205 55 R16 lastik bakıyorum.
    Lassa veya continental nasıldır önerilerinizi paylaşırmısınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3 senedir greenways kullanıyorum 1 kere bile abs devreye girmedi limitleride zorladım virajlarda gayet başarılı bundan önce impentus revo 2 kullanıyordum 45 yanak olmasına rağmen hiçbir sıkıntı yaşatmadı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alıp bir deneyeyim umarım gürültülü bir lastik degildir😊

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçen hafta çıkardın driways
    Evlerden Irak
    Ben bu kadar sert lastik görmedim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • huqqa kullanıcısına yanıt
    Aldınız mı hocam lastikleri memnun musunuz?

    205 55 16 için

    Nokian wetproof ve lassa drivways arasinda kaldim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canocan_07

    Geçen sene aldığım aracın üstünde Petlas kışlıklar vardı. Yanında da aldığım kişi 1 takım 2015 (ya da 2016, tam hatırlayamadım) Lassa Impetus Revo 2 (195/60/15) verdi. Lastikler baya eskimiş. Aldığım kişi aracı 2 yıl kullanmış ve lastikleri önceki sahibinden almış. Yani lastikler baya baya kullanılmış. Şubatta aldığım aracı İzmir’e getirdim, Mart/Nisan gibi kışlıkları çıkartıp yazlıkları taktırdım. O zamandan beri bu eski Lassa’ları kullanıyorum.

    - Lastikler eski olmasına rağmen hala çok sessiz.

    - Dişleri bitmek üzere, hafif hafif çatlaklar var. Kuru zeminde çok çok memnunum. Virajda hala salmıyor ve çok iyi tutunuyor. Yaklaşık 8 aydır takılı, 2-3 defa ancak ABS’yi devreye soktu. Bir kere önüme çıkan araca vurdum zannettim, lastik ve ABS sayesinde durdum. O an lastiklere hayran kaldım çünkü çok kısa mesafede tutundu zemine.

    - Islak zeminde de tutuşunun maşallahı var, kayacak diye korku vermiyor. 2 gün önce Sarıyer’de hava 2-3 derecede çok dik ıslak yokuş çıktım 2-3 tane. Bir kez patinaja düşmedi. Yine Lastiği taktir ettim.

    - şöyle bir karşılaştırma yapayım, Şirketteki 2 araçta Michelin Energy Saver var 185/65/15. Araçları sıfır alırken üzerinde geldi. Araçlardan biri 10 bin, diğeri 15 bin km’de. Kuru zemin berbat, sürekli kayma yapıyor ve birçok defa frenlemede ABS devreye giriyor. Islak zeminde 70’i geçmiyorum çünkü lastik yolu bırakıyor gibi sürekli. Sanki araç gezme yapıyor ve direksiyon boşa çıkıyor gibi oluyor. Ayrıca inanılmaz gürültülü bir lastik. 200 km’lik şehirdışı yolculuklarda baş ağrısı yapıyor.

    Mart/Nisan gibi yeni bir takım lastik taktıracağım, Michelin’i direkt eledim. Lassa da Impetus Revo 2’yi artık üretmiyor ve Driveways öneriyor. Kullananlar da Impetusa göre daha sert ve gürültülü lastik diyor.

    Önceki aracımda 1 takım lastik yenilemiştim, Nokian ile Lassa arasında kalıp Lassa almıştım. Şimdi de yenileme zamanı gelirken aynı ikilemdeyim ama bu sefer sanırım Nokian Wetproof tercih edecek gibiyim.
    Bir güncelleme geçelim de mesaj sonuçlanmış olsun.

    Nokian Wetproof'un yurtdışı forumlarında erken bitme şikayeti vardı. Türkiye'de de Nokian'ın genelde çatlama ve koparak parçalanma şikayetleri var. Bu nedenle kafamda soru işareti bıraktığı için almadım.

    Lassa Driveways için de gürültü şikayeti çok. Diğer aracımda Greenways var, düşük hızda ani frende çok kaydı (ABS yok) ve kaza yaptım, o zamandan beri Lassa'ya pek güvenim kalmadı. Yalnız Revo2+ çok iyi lastikmiş.

    Araçtaki lastiklerde kanal içinde çatlakları görünce hemen birkaç yere fiyat sordum.

    O kadar attım tuttum Michelin'e, bayi kafamı çeldi gittim Michelin Primacy 4 aldım 195/65/15, tanesi 350 TL.

    İlk başta yolda yüzme hissi vardı, sanırım lastik kaplaması vs nedeniyle. O his bir süre sonra kayboldu.

    Islakta, kuruda vs denedim sıkıntı yaşatmadı. İşe gidip gelirken 80 km hızla zorladığım bir viraj var arkayı hafif atıyor, o virajda da arkayı salmadı atmadı. Islakta da 70 ile girdim viraja problem yaşatmadı.

    Yeni yağışta kaymak asfaltta da bir problem yaşatmadı. Direksiyon tepkileri iyi sayılır.

    Bir kere de geyik testi gibi bir test yaptım, karşıma saftirik bir yaya çıktı ani harekette bulundum araç topladı arka biraz attı ama ön taraf kaydırma yapmadan topladı lastikler.

    Korona nedeniyle şehirdışı durumları test edemedim ama genel olarak memnunum. Yılda 20 bin km civarı yaptığım için en az 3 yıl dayanmasını isterim. Eğer 50-60 bin km'lere gelince de ilk performansına yakın değerleri verirse tekrar Michelin alırım. Markanın bu lastik modeli için vadettiği şey de tam olarak bu zaten.




  • Lastik alırken en önemli nokta taze olması. Üretim tarihi yeni olan ilk tercih olmalı. 2.si de marka değil de ucuz olması. Nasıl olsa 4, hadi en fazla 5 sene kullanılır. ben arabayı zaten her sene değiştiririm. Bu yüzden markaya çok para vermeye gerek yok.
    Taze ve ucuz olanı alın geçin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • canocan_07 kullanıcısına yanıt
    Nokian'ın çatlama ve koparak parçalanma şikayetleri gördüğüm kadarıyla weatherproof lastikler icin var. Wetproof için bahsettiğiniz sorunları forumlarda pek göremedim, farklı modelden bahsediyor olabilir miyiz? Ben de lastik alma aşamasındayım, yorumunuz tereddütte bıraktı, teyit edeyim istedim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vassagotr V kullanıcısına yanıt
    Bir modele özgü değil, genel olaral Nokian'ın birçok modelinde aynı şikayeti gördüm. Hatta distribütör aracılığı ile lastikleri değiştiren de var değiştiremeyen de. Ben risk almak istemediğim için vazgeçtim ama aklımın bir köşesinde hala Nokian var tabi.

    Wetproof'un yurtdışı yorumları da erken bittiğini gösteriyor. Ayrıca bu modelin Lastik deseninde damla şeklinde yapılar mevcut. Özellikle buralardan kopmalar yapabileceğini düşünüyorum.

    Size alın veya almayın diyemem, şahsen gönlüm istese de mantığım alma dedi. Başta Michelin almak istemesem de Michelin aldım, pişman da değilim hatta memnun da kaldım. Dayanıklılık da bir nebze önemli. 4 sene gidecek lastiği 2-3 senede değiştirmek istemiyorum. Yurtdışında tanesini 30-35 birim parayla alırlarken biz 300-350 birim paraya alıyoruz sonuçta.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende bugün symbol aracım için 205 55 16 Lassa driywes aldım bakalım görüp deneyimliyecegiz.Lastikci tanıdık çok met etti ayrıca daha ucuz olan riken ve kormoran lastik ile karşılaştırma imkanım oldu onlara bakarak gerçekten görünümde kalite hissi vardi.kormoran sanki dişleri kopacakmis gibi geldi gözüme ucuz diye onu alacaktım son anda vazgeçtim.Lassa adetini 375 TL ye aldım fiyat piyasaya göre uygun 2020 uretimi. Bir diğer gözlem yapacağım konu önceki lastiklerim Continental Eco serisi 195 55 16 ölçü idi tabanı bı tık genişlettik bakalım yol tutusa etkisi nasıl olacak.Continental in bir tanesi balon yaptı riske girmek istemedim hemen değiştirdim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba dostlar
    Epeydir forumda yoktum
    Lassa falan degilde,
    Good year tavsiyemdir,
    Bütçeniz varsa Michelin yoksa kesinlikle good year.
    En tavsiye etmediğim Pirellidir,

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.