DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Mobil Uygulama herkese açık beta sürümü kullanıma açıldı. Gizle Şimdi Dene
Laptop a klavye bağlamak
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
20
Cevap
0
Favori
36.782
Tıklama
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Teknik Yardım >> Laptop a klavye bağlamak
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
    • Onbaşı
      15 Mesaj
      26 Ocak 2007 19:04:01 Konu Sahibi
      Merhaba. Ben bugün yeni bir klavye aldım laptop um için ancak çalıştıramadım. Laptoplara ek klavye bağlamak için neler gerektiğini anlatabilirseniz sevinirim.
      Simdiden teşekkürler.



      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1260 Mesaj
      26 Ocak 2007 19:07:41
      aldığın klavye ps/2 (yuvarlak uçlu) mu yoksa usb mi (dikdörtgen uçlu)?
      Ona göre cevap verelim...
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      26 Ocak 2007 19:28:23
      Aslında hangisi olduğu fark etmez, her ikisi de bağlanır girişi varsa. Ancak bazıları driver istiyor.
      |
      |
    • Onbaşı
      15 Mesaj
      26 Ocak 2007 21:06:07 Konu Sahibi
      A4 KL 7MU. USB girişini kullanıyorum. Aslında ikiside var klavyedeki usb girişine mouse umu taktığımda mouse çalışıyor yani klavye çalışıyor. Fakat laptop un klavyesini kaldırıp yeni klavyeyi tanıtamıyorum. Driver ını internetten indirip kurdum.
      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1260 Mesaj
      26 Ocak 2007 22:01:21
      Hocam usb ise sürücü yüklemek çözmeli aslında mouse takmadan denediniz mi pekii?
      Aygıt yöneticisinde klavyeyi takıp çalışmadığında bilinmeyen aygıt vb. ya da sarı ünlem ssarı soru işareti vb. var mı?
      |
      |
      _____________________________

    • Onbaşı
      15 Mesaj
      27 Ocak 2007 01:33:50 Konu Sahibi
      Sorunlu aygıt görünmüyor. LAptopun sürücüsünü kaldırdığımda yeniden başlatıp yine laptopun sürücüsünü yüklüyor.
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      195 Mesaj
      27 Ocak 2007 01:43:57
      notebooka hiç bir şey takılı olmadan xp'ni aç hocam. sonra klavye takılı değil iken usb driveri setup ya ve kurulum tamamen bittikten sonra klavyeni usb portuna bağla senden tekrar driver isterse eğer indirdiğin driveri listeden yada belirli bir konumdan yükle seçeneğini seçerek göster ve kursun bir de bu şekilde dene hocam. kolay gelsin.
      |
      |
      _____________________________

      100YIL
      Bu Sevda Bitmez Gönüllerde... 34 FB 1907
    • Onbaşı
      15 Mesaj
      27 Ocak 2007 03:00:52 Konu Sahibi
      Denedim ancak bu da olmadı.
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      2508 Mesaj
      27 Ocak 2007 03:04:38
      Klavye usb ve hiç çalışmıyor mu? Laptopın klavyesini neden kaldırdığını anlayamadım. Son durumu bi özetlermisin?
      |
      |
      _____________________________

      DH bir konuya tıklayınca reklam koyuyon onu anladık da, geri dönmek isteyince bida reklam koymayı anlayamadık... İlla reklamı gözümüze mi sokacaksın.
    • Onbaşı
      15 Mesaj
      27 Ocak 2007 05:51:53 Konu Sahibi
      Klavye hem usb hem ps/2 yi destekliyor. Klavye çalışıyor bunu şurdan anladım. Klavye üzerinde usb girişi var ve klavyeyi laptopa bağlayıp mouse umu da klavyeye bağladığım zaman mouse çalışıyor ancak laptopun klavyesi çalışıyor yeni aldığımın tuşlarını kullanamıyorum. Ben ikisi aynı anda çalışmayabilir düşüncesiyle laptopun klavyesini kaldırmayı denedim fakat yeniden başlattığımda bilgisayarımı yine laptop klavyesini yükledi. Sonuç olarak yine laptopun klavyesi çalışıyor.
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      118 Mesaj
      10 Kasım 2009 18:55:44
      bir laptoba iki klavye bağlanmaz. Yani imkansız. Mantıksız. Bilimsel değil.
      |
      |
      _____________________________

    • Er
      2 Mesaj
      06 Şubat 2010 12:35:34
      mantıksız diye bir şey yok arkadaşlar yapması gereken şey PS/ 2 olan yeşil kablolu yuvarlak uclu kabloyu usb yere takmak onuda bir ara kablo sayesinde yapabilir. ben de de suan bu sorun var laptop ta PS/2 baglantı noktası olmadıgı için bu kabloya kaldım laptopa klavye taktıkgında 2klavyede normal olarak çalışmaktadır :=)) ama bu işten bilen kişi konuşmuş olsa daha az muhabete girmiş olurdunuz. konuz uzamazdı.
      |
      |
      _____________________________

      cAgdAs22
    • Yüzbaşı
      503 Mesaj
      06 Şubat 2010 13:27:55
      quote:

      Orijinalden alıntı: hmedya

      bir laptoba iki klavye bağlanmaz. Yani imkansız. Mantıksız. Bilimsel değil.


      Peki sorarım sana neden eski laptoplarda ps2 girişi oluyordu?
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      192 Mesaj
      06 Şubat 2010 13:31:14
      arkadşaım bağla usb de görmüyosa eğer bıos tan sub connettor enebled usb mause eneble bunları bulup yapmalısın driverle ilgili bişey olcağını sanmıyorum ps/2 zaten driver istemez
      |
      |
      _____________________________

      Bilgisiz bir kimse, savaş davuluna benzer, sesi çok, içi boştur.
    • Er
      2 Mesaj
      24 Nisan 2010 12:45:51
      peki arkadaşlar bi arkadaşım laptop a harici klavye taktığında laptop un komutları algılamada geciktiğini söyledi bu doğrumu oyun oynamak için klavye kullanacağım ve bu sorun benim için oldukça önemli
      |
      |
      _____________________________

    • Onbaşı
      25 Mesaj
      24 Nisan 2010 13:06:25
      mause ve klavyeleri dönüştürücü PS 'ler var onları alıp kullanabilirsin kardes.
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      492 Mesaj
      24 Nisan 2010 13:29:14
      quote:

      Orijinalden alıntı: hmedya

      bir laptoba iki klavye bağlanmaz. Yani imkansız. Mantıksız. Bilimsel değil.

      gel ben 4 tane klavye bagladım nasıl olacak?
      |
      |
      _____________________________

    • Er
      2 Mesaj
      24 Nisan 2010 13:36:46
      harici klavye kullanırken algılamada gecikme oluyo mu olmuyo mu ?
      |
      |
      _____________________________

    • Onbaşı
      19 Mesaj
      18 Temmuz 2014 19:13:43

      konuyu hortlatmak gibi olacak ama googleda aradım ilk cevap bu konu geldi, sizin klavyenin usb kablosu sadece klavyenin üzerindeki usb slotu çalışsın diye aynı tarzda bir klavyem var ondan biliyorum. Klavyenin çalışması için PS/2 yi bağlaman gerekiyor.
      |
      |
      halilmali kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Yarbay
      4680 Mesaj
      18 Temmuz 2014 19:18:09
      quote:

      Orijinalden alıntı: ProWrPlayer

      konuyu hortlatmak gibi olacak ama googleda aradım ilk cevap bu konu geldi, sizin klavyenin usb kablosu sadece klavyenin üzerindeki usb slotu çalışsın diye aynı tarzda bir klavyem var ondan biliyorum. Klavyenin çalışması için PS/2 yi bağlaman gerekiyor.

      7 sene önceki konu
      _____________________________

      AMD FX X6 6100 6 ÇEKİRDEK 3.30 (4013 Mhz Stable) GHZ || ASUS M5A97 EVO 2133MHZ ANAKART || SAPPHIRE HD6850 TOXIC 1GB GDDR5 EKRAN KARTI || GSKİLL 8(2X4) KİT DDR3 1600MHZ RAM || 1 TB SEAGATE || OCZ AGILITY 3 120 GB SSD || 600W HIGH POWER POWER SUPPLY ||
      Samsung Galaxy S3 Mini || Cortex-A9@1.25Ghz(O.C) || 1.5Gb Ram || MiUi V6 KK Rom || F2FS || 64Gb exFat || Mali-400MP @196-730 Mhz ||
      ASUS Zenfone 2 Intel Z3580@2.5Ghz 4Gb RAM 32Gb ROM Android 7.1.1(Resurrection Remix 5.8.0 NIGHTLY(MM Bootloader))(FTL-Kernel)
      General Mobile GM5Plus d SD617 @1.5Ghz 3Gb RAM 32Gb Rom Android 7.1.2(Resurrection Remix 5.8.3)
Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.