Şimdi Ara

Lancia Delta Selectronic (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
68
Cevap
1
Favori
16.718
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ohara

    Söylemeyi unuttum bir de duruş yaptıktan sonra frenden ayağınızı çekince araç hemen geri kaçırıyor hatta düz yolda bile geri kaçırıyor.


    hayır kaçmıyor hill hoold var 3 saniye tutuyor aracı
    _____________________________
  • Bu bilginiz herhangi bir veriye dayanıyor mu?

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbak

    -Giulietta, Delta ve Bravo ile FIAT kendini baltalamıyor, tam tersi aynı platformda daha çok satış adedine ulaşıyor.
    -Otomatikleştirilmiş manuel şanzımanlı aracı yokuşta kaldıramayan yarı-şoförler, bu tür şanzımanlı araç almasın. Onlarca tanınmış marka hiç test etmeden, yokuşta kaldırmadan bu araçları üretip piyasaya sunmuşlar demek ki. İlginç.
    -Özel bir marka/tasarım bağımlılığı yoksa Bravo alınıp fiyat avantajı yakalanabilir.
    -Lancia'nın bakımları tabi ki ucuz olur. FIAT grubu araçların yedek parça kutularının üzerinde 3 markanın da logosunu görebilirsiniz. Ayrı ve özel yağ, filtre, balata kullanmak gibi bir mantıksızlığa gitmemesi doğal FIAT grubu mühendislerinin.
    -Litre başına güç üretimide, HP/L, dünyada 1 numaralı motor BMW 123d motorudur. 2.0 Litre, 204 hp. 2 numaralı motor da Lancia Delta'ya takılıdır 1.9 Litre 190 hp. Her ikiside ardışık farklı büyüklükte çift turbo kullanmaktadırlar.
    -Common-raili geliştiren, sonra Bosch'a satan, ve otomobil üzerinde ilk piyasaya süren FIAT grubudur. VW en sonunda yola gelip kendi geliştirdiği sistemi terk etmiş, FIAT'ın geliştirdiği sisteme dönmüştür.
    -FIAT-GM'in geliştirdiği, GM, Opel ve birkaç markanın daha kullandığı 1.3 multijet motor, 2005 yılında, 1.0-1.4 litre kategorisinde (benzinlilerin de dahil olduğu) yılın motoru seçilmiştir. Lancia Ypsilon Momo Sport modelinde 105 hp'lik versiyonu kullanılmaktadır.
    -FIAT grubunun en büyük farkı, ve bence asıl başarı da budur otomotivde, eşit ya da daha iyi teknolojileri, daha uygun fiyatla tüketiciye sunabilmesidir. Parayı verip düdüğü çalmak isteyenlere de buyrun Ferrari, Maserati der FIAT grubu.
    -F1 efsanesi, Schumacher'in şampiyonlu rekoruna imza atarken kullandığı kırmızı aracın burnunda, en önde ne yazdığını görmek ve unutmamaka fayda vardır.
    gibi gibi..
    :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorkemuse -- 26 Kasım 2010; 19:29:53 >
    _____________________________




  • Otomatikleştirlebilmiş manuel vites vardır o geri kaçırıyormuş :) hillholder varsa problem olmaz heralde.
    Bide araç kötüleyenleri anlamıyorum aslında tavsiye edip özendirmek lazım çok şekil araba ,çok kral araba abi diye :) onlar alsın bizde o sebeple binelim neymiş nasılmış görelim :)
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xc70fake


    quote:

    Orijinalden alıntı: ohara

    Söylemeyi unuttum bir de duruş yaptıktan sonra frenden ayağınızı çekince araç hemen geri kaçırıyor hatta düz yolda bile geri kaçırıyor.


    hayır kaçmıyor hill hoold var 3 saniye tutuyor aracı



    Kaçar , kaçar , bal gibi kaçar!!!!!!

    Sen " dur bir reklam arası vereyim "diye beklersen , arabanın viteste 5 dakika takılı bir şekilde yokuşta durmasını istersen o da kaçar tabii

    Hay allahım ya yukarıda yazılı bazı sözlere yorum yapmayayım diye topiği okuyup okuyup çıkıyorum ama tutamadım kendimi sonunda
    _____________________________
    1.4 120 Hp 2009 Lancia Delta Beyaz




  • arac cok hafif egimlerde hillholder i devreye sokmuyor. herhalde o anlatilmak isteniyor. bende test ettim yarim saat kadar, suadiyeden aldim araci idealtepe - kucukyali minibus yolu - bostanci parkurunda kullandim. vites kutusu basarili kimseyi uzmez. yokus pek deneyemedim ama dik yokusda ki kalkisi gayet yeterli ve guzel. malzeme hissiyati dun sattigim volvo s40 aracimdan yarim kademe daha asagida ama kesinlikle kotu degil, vw'nin passat dahil arabalarinda kullandigi malzemeden daha kaliteli ve tok duruyor. arabanin tek eksigi boktan radyo teybi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozbak

    -Giulietta, Delta ve Bravo ile FIAT kendini baltalamıyor, tam tersi aynı platformda daha çok satış adedine ulaşıyor.
    -Otomatikleştirilmiş manuel şanzımanlı aracı yokuşta kaldıramayan yarı-şoförler, bu tür şanzımanlı araç almasın. Onlarca tanınmış marka hiç test etmeden, yokuşta kaldırmadan bu araçları üretip piyasaya sunmuşlar demek ki. İlginç.
    -Özel bir marka/tasarım bağımlılığı yoksa Bravo alınıp fiyat avantajı yakalanabilir.
    -Lancia'nın bakımları tabi ki ucuz olur. FIAT grubu araçların yedek parça kutularının üzerinde 3 markanın da logosunu görebilirsiniz. Ayrı ve özel yağ, filtre, balata kullanmak gibi bir mantıksızlığa gitmemesi doğal FIAT grubu mühendislerinin.
    -Litre başına güç üretimide, HP/L, dünyada 1 numaralı motor BMW 123d motorudur. 2.0 Litre, 204 hp. 2 numaralı motor da Lancia Delta'ya takılıdır 1.9 Litre 190 hp. Her ikiside ardışık farklı büyüklükte çift turbo kullanmaktadırlar.
    -Common-raili geliştiren, sonra Bosch'a satan, ve otomobil üzerinde ilk piyasaya süren FIAT grubudur. VW en sonunda yola gelip kendi geliştirdiği sistemi terk etmiş, FIAT'ın geliştirdiği sisteme dönmüştür.
    -FIAT-GM'in geliştirdiği, GM, Opel ve birkaç markanın daha kullandığı 1.3 multijet motor, 2005 yılında, 1.0-1.4 litre kategorisinde (benzinlilerin de dahil olduğu) yılın motoru seçilmiştir. Lancia Ypsilon Momo Sport modelinde 105 hp'lik versiyonu kullanılmaktadır.
    -FIAT grubunun en büyük farkı, ve bence asıl başarı da budur otomotivde, eşit ya da daha iyi teknolojileri, daha uygun fiyatla tüketiciye sunabilmesidir. Parayı verip düdüğü çalmak isteyenlere de buyrun Ferrari, Maserati der FIAT grubu.
    -F1 efsanesi, Schumacher'in şampiyonlu rekoruna imza atarken kullandığı kırmızı aracın burnunda, en önde ne yazdığını görmek ve unutmamaka fayda vardır.
    gibi gibi..
    :)



    ilk maddenizi düzeltmem gerekiyor, Alfa Romeo'nun Giuliettaya verdiği önemden dolayı tamamen bağımsız yeni bir platformda tasarlandı diye biliyorum ben(zaten multi-link arka süspansiyon Delta ve Bravoda yok sanırsam)
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    ilk maddenizi düzeltmem gerekiyor, Alfa Romeo'nun Giuliettaya verdiği önemden dolayı tamamen bağımsız yeni bir platformda tasarlandı diye biliyorum ben(zaten multi-link arka süspansiyon Delta ve Bravoda yok sanırsam)


    The platform used is Fiat Group C modified as "C-Evo", called also as "Compact". Practically this is all new platform.[2][11] Fiat Group used around 100 million euros to re-engineer the C platform, previously used for the Fiat Stilo, Fiat Bravo and Lancia Delta, into C-Evo,[12] it has a longer wheelbase, shorter overhangs and an advanced new type of McPherson strut front suspension and multilink rear suspension.[5] The wheels use a 5-hole pattern with a 110 mm bolt circle.[13] The length of the Giulietta is around 4.3 metres (14 ft), which is similar to the Alfa Romeo 156. Only a five-door body is available for sale.

    C platformun revize edilmişi, süspansiyon değişimi olabiliyor pek tabi bu gibi revizyonlarda. Sıfırdan değil ama dizayn.

    OK? :)
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Bu bilginiz herhangi bir veriye dayanıyor mu?



    Dayanmasa neden yazayım?

    En basiti markaların kendi siteleri.

    Ama ben bu verileri bulduğum site ile ilgili apayrı bir konu açmıştım DH Otomobil Genel içerisinde. ozbak takipçileri biliyor :))
    _____________________________
  • merhabalar
    1.6 selectronic kullanıcısıyım.
    ben inceleyip ve araştırıp almıştım 1-2 aydır kullanıyorum yokuşlarda hill hold özelliğinden dolayı sorun yaşamıyorum fakat 1.vitesten 2.vitese yokuşlarda geçişlerde tıkanıyor araba kalıyor sonra devam ediyor ve ani hızlanmalarda aynı şeyi yapıyor.. 1500 km deyim ve ortalama tüketim 7.6 gösteriyor yol bilgisayarı (1.6 dizel otomatik) ya fazla değil mi?

    kullanan arkadaşlar cevap verirse sevinirim
    _____________________________
  • öğrendiğim kadarıyla artık kullanmasını bilince sorun olmuyor vites geçişleri artık hissettirmiyorum da başkasına kendim de hissetmiyorum..
    _____________________________
  • çok deli araba
    en uygun vaktimde kesinlikle o arabaya sahip olucam :d
    niyetim kötü değil :D yanlış anlaşılmaya :d
    bu araba benim olmalı :D
    çok sevdim :D
    _____________________________
    Öğrenmek kadar şu dünyada daha güzel bişey varmı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mhmtkrc

    çok deli araba
    en uygun vaktimde kesinlikle o arabaya sahip olucam :d
    niyetim kötü değil :D yanlış anlaşılmaya :d
    bu araba benim olmalı :D
    çok sevdim :D



    inşallah olur eger alacaksanız 2. ele mutlaka bakın euro fiyatları malum..
    _____________________________
  • şahsi fikrim işin içine fiat girince nedense pek güvenesim gelmiyor ayrıca çift kavramalı şanzımanlar varken bu şanzımana sahip bu otomobili almak bana mantıksız geliyor ...
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yasek

    şahsi fikrim işin içine fiat girince nedense pek güvenesim gelmiyor ayrıca çift kavramalı şanzımanlar varken bu şanzımana sahip bu otomobili almak bana mantıksız geliyor ...

    1.6 TDI DSG7 0-100= 11,2sn
    1.6 Mjet selectronic6 0-100= 10,7sn

    ne anladım ben bu çift kavramadan, diğer muadilleri de farklı değil. Ayrıca yeni ve sorun çıkarabilen bir teknoloji. tabi 8-10bin TL çift kavrama farkını da unutmamak lazım
    _____________________________
    Olmak ya da olmamak.
  • ben 2010 delta 1.6 dizel otomatik almayı düşünüyorum. Ne kadar yakar acaba ??
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The_BUTZ

    arkadaşlar, delta selectronic almak niyetindeyim ve belli bir araştırma yaptım ama kullanıcı yorumlarına da ihtiyacım var

    - bu aracı ne gibi sebeplerden dolayı tavsiye edersiniz veya etmezsiniz
    - selectronic ve dizel motor ile ilgili ne gibi sorunlarla ve/veya olumlu yanlarla karşılaşırım (özellikle kullanıcı yorumları çok işimi yarayacaktır)
    - yakıt tüketimi, bakım, kasko gibi masraf kalemleri nasıldır
    - almamı tavsiye ettiğiniz ekstra donanımlar nelerdir

    şimdiden teşekkürler

    konforu mükemmel standart bir fiat aracı değil . özellikle deri alcantra koltuklarına bir oturun bakın sizde ne demek istediğimi anlıcaksınız. arka diz mesafesi d sınıfına yaraşır şekilde. ayrıca arka koltuklarıda ileri geri hareket edebiliyor.
    selectronik kullanmadım ama manuelini kullandım. selectronik dedikleri şanzuman dualogic şanzumanın isim değiştirmiş halidir. biraz sarsıntılı olsada geçişler kolay kolay arıza yapmaz sağlam bir şanzumandır. sadece konforu çok az törpülüyor.
    yakıtı çok iyi az yakıyor 6 ileri şanzumanın nimetlerinden birisi. bakımı fiat araçları ile aynı. zaten motor 1.6 multijet motor. kaskoda size bağlı bir olay önceden kazanız vs yoksa yani.
    tekno ve konfor paketlerini şiddetle tavsiye ederim. güvenlik paketinide alırsanız sizin için + olur ama.
    _____________________________




  • şimdi buraya fiat bravo sahibi bir vw servis çalışanın dsg şanzıman hakkındaki tecrübelerini yazacağım..
    bırakın forumdaki vw fanatiklerinin tepkileri bir yana -ki hiç umurumda değil- arkadaşın huzuru kaçacak..

    tamam fiat,alfa,lancia kötüdür,dualogic&selectronic yaramaz bir şanzumandır..

    neyse..sakin kalsın burası..
    _____________________________

    iki tip insan korkutur beni..birincisi aç insan, durduramazsın..ikincisi cahil insan,anlatamazsın
    Kör cehalet çirkefleştirir insanları...Suskunluğum asaletimdendir.Her lafa verilecek bir cevabım var. Lakin, bir lafa bakarım laf mı diye, bir de söyleyene bakarım adam mı diye !!!
    2011 Fiat Bravo Sport Style 120+ Hp Dualogic M-Jet Skydome-Asist Kit-Bianco Pastello
  • hocam bence 2.el'inde sıkıntı var gibi.
    satarken zorlanıcaksınız bunuda düşünün.
    _____________________________
    E200 2.0, Vito 2.2 CDI, Fluence 1.5 dCi,Bipper 1.4 HDI, Duster 1.6 dCi, Berlingo 1.6 Hdi , Punto 1.3 Multijet, Polo 1.2 TDI
  • lancia delta momo desing türkiyeye gelecek mi acaba?
    _____________________________
  • Mükemmel motor, çok aşırı derecede iyi konfor, ve hoş bir şanzıman.

    Fazla bişey yazmıcam ama işin ehlini çağıralım en iyisi.
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.