Şimdi Ara

Lamborghini Reventon [SADECE 20 ADET]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
5
Cevap
0
Favori
280
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Lamborghini Reventon

    Sadece 20 adet üretilen Lamborghini’nin muhteşem “Supercar” modeli gün yüzüne çıktı


     	Lamborghini Reventon [SADECE 20 ADET]




    amborghini, Frankfurt Motor Show’da yeni modeli Lamborghini Reventón’u sundu. Sadece 20 adet üretilen ve her biri 1 Milyon Euro değerinde (vergiler hariç) olan Lamborghini Reventón, Murciélago LP640’ın teknik temeli baz alınarak üretildi. En hızlı uçaklardan esinlenilen Reventón özel tasarımı ve dinamizmiyle dikkat çekiyor.

    Reventon, 6.5 litre hacimli klasik 12 silindirli Lamborghini motoru, 8000 devirde 650 beygir gücünde. 100km/s’ye 3.4 saniyede ulaşan Reventón’un azami hızı 340 km/s’in üzerinde.


     	Lamborghini Reventon [SADECE 20 ADET]



    Dış tasarıma uygulanan yenilikçi etki Reventón’un kokpitini de karakterize etmektedir. En üst kalite standartlarıyla uyumlu alcantara, karbon, alüminyum ve deri kullanılarak tasarlanan ve üretilen iç mekânda, gelecek nesil kokpitlerden esinlenilmiştir: Kokpit, tıpkı modern uçaklar gibi kumandalar ve yenilikçi görüntü modlarına sahip üç adet TFT-LCD ekranı da içermektedir. Bir düğme dokunuşuyla sürücü, iki araç görüntüleme modundan birini seçebilme imkânını yakalamaktadır.

    Reventon’un adı Lamborghini geleneğine uygun şekilde seçildi. Reventón, Don Rodriguez ailesine ait, güreşçi bir boğaydı. Reventón, en ünlü boğalar listesinde yer almaktadır. 1943 yılında ünlü boğa güreşçisi Felix Guzman’ı öldürmekle tanınmaktadır.

     	Lamborghini Reventon [SADECE 20 ADET]


    quote:

    Teknik veriler
    İskelet

    Karbon fiber bileşenlere sahip, yüksek seviyede dayanıklı tüp çelik yapı.

    Karoseri

    Tavan ve dış kapı panelleri (çelik) hariç karbon fiberden yapılmıştır.

    Direksiyon

    Tip

    Mekanik güç destekli (Kremayer-pinyon dişli)

    Sağ elle çevirme turu


    12.55m (41.17 ft)

    Jantlar ve Lastikler

    Ön

    245/35 ZR 18

    Arka


    335/30 ZR 18

    Motor

    Tip

    60°de 12 silindir

    Silindir ve strok


    88mm x 89mm (3.46 inç x 3.50 inç)

    Hacim


    6496 cc (396.41lin³)

    Sıkıştırma oranı


    (11± 0.2):1

    Azami güç


    8,000 d.dak’da 650 bg (478 kW) [motor seçimiyle garanti edilmiştir]

    Azami tork


    6,000 d.dak’da 660 Nm (487 lb-ft)

    Motorun araç içindeki konumu


    Orta-arka bölümde uzunlamasına yerleştirilmiştir

    Silindir kafaları ve motor bloğu


    Alüminyum

    Emme sistemi


    3 çalışma moduna sahip değişken geometri

    Zamanlama

    Silindir başına 4 supap / üstten 4 eksantrik



    Şanzıman zamanlaması


    2 zincirli

    Sürekli zamanlama değiştiricisi (dahili ve harici)


    Elektronik kontrollü



    Ateşleme sistemi

    Ayrı bobinli statik tip ateşleme sistemi (her bir ateşleme bujisi için bir adet)
    Ateşleme sırası 1-7-4-10-2-8-6-12-3-9-5-11



    Yakıt sistemi / püskürtme

    Lamborghini LIE elektronik motor kontrol ünitesi, çok noktalı, sekans sınırlamalı, DRIVE BY WIRE (elektronik gaz kontrol sistemi)

    Yağlama sistemi

    Tip

    Kuru tip yağ karterli

    Kurtarma pompaları


    2 dişli pompası

    Devir pompası


    1 dişli pompası

    Soğutma sistemi

    Tip

    Basınç devreli su soğutmalı

    Aktarım

    Aktarım tipi

    Viskoz Çekiş sürekli dört tekerlekten tahrik sistemi

    Vites kutusu


    6-ileri mekanik vites kutusu

    Kavrama


    Kuru tip tekli disk

    Debriyaj diski çapı


    272 mm (10.7 inç)

    Aktarma oranları

    Vites kutusu:



    I.


    1:3.091

    II.


    1:2.105

    III.


    1:1.565

    IV.


    1:1.241

    V.


    1:1.065

    VI.


    1:0.939

    Geri vites


    1:2.692

    Frenler

    Her aks için vakum servolu bir adet olmak üzere, ikili bağımsız devreli, hidrolik aktarmalı, pedal kontrollü 4 adet kendinden havalandırmalı rotor.
    ABS kilitlenmeyi önleyici aygıt + DRP işlevi

    Çelik fren hatları

    Ön rotor


    Ø 380 x 34 mm (14.96 inç x 1.34 inç)

    Ön kaliper silindirleri


    N. 8 (32-28mm/ 32-28mm)

    (1.26 inç-1.10 inç/1.26 inç-1.10 inç)

    Arka rotor


    Ø 355 x 32 mm (13.98 inç x 1.26 inç)

    Arka kaliper silindirleri


    N. 4 (40-44mm)

    (1.57 inç-1.73 inç)

    Seramik rotor sistemi (İsteğe bağlı donanım)




    Ön rotor


    Ø 380 x 38 mm (14.96 inç x 1.5 inç)

    Ön kaliper silindirleri


    N. 6 (32-36-38mm) (1.26 inç-1.42 inç-1.5inç)

    Arka rotor


    Ø 380 x 38 mm (14.96 inç x 1.5 inç)

    Arka kaliper silindirleri


    N. 6 (32-36-38mm) (1.26 inç-1.42 inç-
    1.5inç)

    El freni


    Mekanik, arka tekerleklere etkiyor



    Süspansiyon

    Mafsallı, dört kenarlı 4 tekerlek bağımsız sistem. Hidrolik amortisörler ve eş eksenli helezoni yaylar. Ön ve arkada ikili destekli, savrulmaya, batmaya ve çökmeye karşı koruyucu bar.

    Performans verileri

    Azami hız

    340 km/s (211.3 m/s)

    0-100 km/s (0-62 m/s) hızlanma


    3.4 saniye (daha önce 3.8 saniye idi)

    Ölçüler

    Dingil mesafesi

    2665 mm (104.92 inç)

    Toplam uzunluk


    4700 mm (185.04 inç)

    Toplam genişlik


    2058 mm (81.02 inç)

    Toplam yükseklik


    1135 mm (44.69 inç)

    Kuru ağırlık (yakıt ve herhangi bir sıvı olmadan)


    1665 kg (3670.7 lb)

    Ön iz genişliği


    1635 mm (64.37 inç)

    Arka iz genişliği


    1695 mm (66.73 inç)

    Ön çıkıntı


    1080 mm (42.52 inç)

    Arka çıkıntı


    955 mm (37.60 inç)

    Dış aynalarla birlikte azami toplam genişlik


    2215 mm (87.20 inç)



    Sıvı kapasiteleri (litre)

    Motor yağı

    12 litre (3.17 gal)

    Şanzıman yağı


    3.5 litre (0.92 gal)

    Ön diferansiyel yağı


    1 litre (0.26 gal)

    Arka diferansiyel yağı


    2.5 litre (0.66 gal)

    Soğutma devresi


    15 litre (3.96 gal)

    Tüketim (DIR 1999/100/CE’ye göre)

    Şehir içi

    32.3 litre/100 km

    Şehir dışı


    15.0 litre/100 km

    Karma


    21.3 litre/100 km

    CO2 emisyonları


    495 g/km







  • hocam kusura bakma da sanıyorum bu aynı topiğin 3. sü oluyor. dh tarzında söylemek gerekirse: "daha önce verildi!"
  • quote:

    Orjinalden alıntı: pspcü

    hocam kusura bakma da sanıyorum bu aynı topiğin 3. sü oluyor. dh tarzında söylemek gerekirse: "daha önce verildi!"



    hmm görmedim

    silinsin o zaman
  • 64537086543756034523056324756345234652346523465238746237841345183548456943573495643865436587346543658347658436587436587346587436587234659465347853465340875632408756034653480753846587304568734563487563487563487583485348534568734658364853648573465023486512652347832405634856234650283476530428765305

    KERE VERİLDİ !!!
  • evet daha önce verildi
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.