Şimdi Ara

>>>>>>Lamborghini Fan Club<<<<<< 26/06/2012

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
1
Favori
3.473
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Lamborghini Fan Club Üyeleri

    1- gssn
    2- Ferruccio Lamborghini
    3-


    Automobili Lamborghini Fan (Türkiye)
    Lamborghini kullananlar diye bir grup türkiyede açmak biraz zor olduğundan bende

    "Lamborghini Severler"... diyorum..


    Düşünülen İçerik
    Lamborghinin doğuşundan günümüze kadar yapmış olduğu bütün faaliyetleri konu alan bir sayfa oluşturmak istiyorum...




    Not: Ferrariyle ilgili yorumlara kapalıyız.
    Kuruluş Tarihi: 26/06/2012

     >>>>>>Lamborghini Fan Club<<<<<<                          26/06/2012






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gult3kin -- 25 Nisan 2014; 11:45:19 >







  • Lamborghini, ünlü bir İtalyan otomobil markasıdır. Feruccio Lamborghini (1916-1993) tarafından kurulmuştur. Bologna ile Modena arasındaki küçük bir köy olan Santa Agata'da firmanın merkezi ve fabrikası bulunmaktadır.

    Feruccio Lamborghini dönemi

    Giotto Bizzarrini, Gian Paolo Dallara, Franco Scaglione ve Bob Wallace gibi yeteneklerle çalışarak ilk prototipini üretirler. GTV'den hemen sonra Lamborghini 350 GT'yi satışa sunulur. 350 GT'yi 400 GT takip eder. 400 GT ve ondan önceki modelden elde edilen gelir şirkete ilk spor otomobili üretir. Lamborghini Miura Konsept Kasım 1965'de Ferruccio tarafından Torino Otomobil Fuarı'nda tanıtılır. Motoru ortada ve enine olarak yerleştirilmiştir. Konsept bir yıldan kısa bir sürede Marcello Gandini tarafından üretim aşamasına getirilir. Otomobil adını ünlü boğa yetiştiricisi Don Eduardo Miura almıştır. Toplam 761 adet Miura üretilmiştir. Miura Lamborghini markasını dünyanın sayılı spor araba üreticisi arasına dahil etmiştir.


    Lamborghini 400GT
    Miura'yı Espada takip eder. Espada tasarımını 4 koltuklu Marzal konseptinden almıştır ve Miura ile beraber geliştirilmiştir. Espada İspanyolca matadorların boğa güreşlerinde kullandığı kılıç adıdır. Motoru 4 litre V12 olup önden geleneksel yerleştirilmiştir. Üretimde olduğu 10 yıl boyunca 3 farklı seri halinde satılmıştır. 1217 adet üretilen Espada Lamborghini'nin başarılı modellerinden biridir.

    Lamborghini traktor

    Lamborghini Miura
    1971 yılında Lamborghini LP500 Countach konseptini üretir. Countach kelimesinin tam anlamı yoktur.Piyemontece'de güzel bir bayan görüldüğünde söylenir. İlk konseptin çıkışından 3 yıl sonra 1974'te LP400 Countach'ın üretimine başlanmıştır. Countach bir Lamborghini geleneği olan yukarı açılan kapılara sahip olan ilk otomobildir. Miura'da bulunan 4 litre V12'yi ve bu V12'nin hacmi artırılarak 5 litrelik bir versiyonunu (LP500S Countach 1982) kullanmıştır. Aracın geri görüşünün olmayışı onu geri viteste iken sürücüsünün kapı eşiğine oturup kullanmasını gerektiriyordu. Şirket 1972 yılında Güney Amerika'ya yapacağı büyük çaplı bir traktör satışının iptali ile büyük bir sıkıntıya girmiştir. Traktör siparişlerin hazırlanması için yapılan geliştirmeler sonucu giderler arttırmış ve bunun sonucu olarak Ferruccio beraber üretim yaptıkları traktör fabrikasındaki hisselerini Fiat'a satmıştır. Günümüzde Same Deutz-Fahr grup bünyesinde Lamborghini marka traktörlerin üretimi devam etmektedir. Sonunda otomobil departmanı kendi kendine yetebilen ve kar edebilen bir kuruluş olmuştur. Fakat Lamborghini şirketini İsviçreli yatırımcılara satarak otomotiv sektöründen çekilmiştir.

    İflas, Mimran ve Chrysler Dönemi

    1970'lerdeki petrol krizi spor otomobil satışlarını etkilemiştir. 1978'de Lamborghini şirket olarak iflası açıklar. İtalya icra mahkemesi şirketin satışını ister. Bunun üzerine İsviçre merkezli Mimran kardeşler şirketi satın alırlar. Bu dönemde şirket Countach, Jalpa ve LM002 modellerini satmaya devam eder. Şirket sürpriz bir şekilde 1987 yılında Lee Iacocca yönetimindeki Chrysler tarafından satın alınır. Sonrasında Lamborghini Countach'ın selefi olacak Diablo modeli için çalışmalara başlar. Diablo'nun tasarımını daha önce Miura ve Countach'ın tasarımını yapmış olan Marcello Gandini yapar. Tasarım Chrysler tarafından geliştirilerek satışa sunulur.

    Chrysler sonrası: Megatech

    Ocak 1994'te kötü ekonomik koşullar ve politik şartlar Chrysler'in Lamborghini'yi Megatech'e satmaya zorladı. Megatech Endonezya Başkanı Suharto'nun oğlu Tommy Suharto yönetimindeki Endonezyalı yatırım grubudur. Yeni yönetim altında pazarlama uygulamalarındaki değişim ve yeniden yapılandırılan satış bayileri ile Lamborghini'de rönesans başlamıştır. Satışlar 1993'te 101,1994'te 301 ve 1995'te 414'e yükselmiştir. Lamborghini Miura SV'den ilham alınarak yapılan Diablo SV (Sport Veloce) 1995'te satışa sunuldu. Lamborghini tarafından geliştirilen en güçlü V12'ye (525 bg) sahiptir. Diğer Diablo modelleri arasında Diablo SV en çok satılan model olacaktır.


    Lamborghini Murcielago Roadster
    Megatech 1997 yılında Endonezya'daki değişen koşullar sebebiyle şirketi Audi'ye satmıştır.


    Audi dönemi

    Audi'nin Lamborghini'yi almasıyla beraber Diablo'nun yerine gelecek modelin çalışmalarına devam edilmiştir. Luc Donckerwolke tarafından tasarlanan Lamborghini Murcielago belki de son geleneksel Lamborghini modeli olacaktır. Yukarı açılan kapıları ve V12 motor kullanan güncel son modeldir. 6.2 litre hacmindeki motor 575 bg üretirken, 2006 yılında Murcielgo'nun geliştirilmiş versiyonu LP640'ta ise 6.5 lt hacminde 640 bg güç üreten bir V12 bulunmaktadır. Murcielago'nun anlamı İspanyolca yarasa demektir. 1879'da Cordoba arenasında 24 kılıç darbesi almasına rağmen sağ kalan boğanın adı Murcielago'dur. Daha sonra Murcielago bir başka Lamborghini modelini adını veren Don Antonio Miura'ya hediye edilmiştir. Luc Donckerwolke'a Red Dot tasarım ödülünü kazandırmıştır.
    2007 yılında ise Lamborghini 1 milyon Euro değeri ile en pahalı, en hızlı (360 km/h)ve en güçlü (670 bg) Murcielago modelini satışa sundu. Reventón 6.5 litre V12 motorunun ürettiği 670 bg güç ile 0-100km/h hızlanması sadece 3.4 saniyede gerçekleştirir. Araçtan sadece 20 tane üretilmiştir.
    2009 yılında ise Murcielago LP670/4 SV (Super Veloce) tanıtılmıştır. 6.5 litrelik V12'si 670 bg güç üretmektedir. Ayrıca kullanılan karbonfiber malzemeler ve şaside kullanılan çelik güncel LP640 modelinden 102 kg daha hafif olmasını sağlamıştır. 335 km/h maksimum hıza çıkabilen araçtan sadece 350 adet üretilecektir. LP 670/4 Murcielago'nun son versiyonu olacaktır. LP670/4 modeliyle beraber Murcielago modeli üretimden kalkacaktır. 102 kilogramlık diyeti için Murcielago'nun müzik sisteminden dahi feragat edilmiştir. SV sadece beyaz,gri,sarı,turuncu ya da siyah renklerle sunulacak olsada Lamborghini mat siyah ve mat beyaz renkleri opsiyonel olarak alınabilecek.


    Lamborghini Gallardo LP560-4 Spyder
    2003 yılında Audi çatısı altında yapılan ilk model olan Gallardo üretime geçmiştir. Otomobil ismini ünlü bir boğadan almaktadır. Gallardo İspanyolca bir sözcük olup cesur anlamına gelmektedir. Lamborghini'nin en çok satan modelidir. Luc Donckerwolke tarafından tasarlanmış ve 2003 senesine Red Dot Tasarım Ödülünü 2. defa kazanmıştır. Üretime başlandığı 3 yıl içerisinde 5000 üzerinde satılmıştır. 5 litre V10 ortadan motorlu araç Gallardo 550-2 Valentino Balboni modeli hariç 4 tekerden çekişlidir. İlk modelleri 500 bg iken 2006 yılında Gallardo Spyder modeli ile birlikte güç 520 bg çıkmıştır.
    2007 yılında ise Cenevre otomotiv fuarında Superleggera modeli tanıtılmıştır. Güncel versiyonundan 70 kg daha hafif ve 10 bg daha güçlü olan model, Ferrari 430 Scuderia'nın rakibi olmuştur.


    Lamborghini Gallardo Superleggera.
    2008 senesinde ise Gallardo versiyonları arasında en güçlüsü LP560/4 satışa sunulmuştur. V10 motoru 560 bg üretecek şekilde geliştirilmiştir. Ayrıca genel kapsamlı yapılan değişiklikler arasında aracın önünde yenilen hava girişleri Reventon'dan alınmıştır. Ayrıca farlar eski versiyona göre biraz daha aşağı çekilerek aracın ön görünüşü daha agresif hale getirilmiştir. Arka tarafta yapılan değişiklikler ise tamamiyle yeniden şekillendirilen stop lambaları ve çift olan egzoz çıkışlarının 4'e çıkarılmasıdır. Stop lambalarının değişimi şirket tarafından, aracı daha yüksek gösteriyordu şeklinde açıklanmıştır.





    Yarış modelleri

    Ferruccio Lamborghini şirketinin yarışlara girmesini istemedi. O bunun çok pahalı ve şirketi maddi yönden zorlayacağını düşünmüştür. Bu sebeple onun yönetiminde şirket hiç yarış arabası üretmedi. Şirket sadece ama sadece test pilotu Bob Wallace için var olan modellerin yüksek performanslı prototiplerini üretmiştir. Bunlardan göze çarpanlar Miura SV baz alınarak yapılan Jota ve Jarama S'ten yapılan Bob Wallace Special'dir.
    Rosetti yönetiminde, Lamborghini BMW ile bir anlaşma dahilinde homologe edilmesi için yeterli sayıda yarış arabası üretimi yapmıştır. Bununla beraber Lamborghini anlaşmadaki şartları yerine getirememiştir. Araç neticede BMW motorsporları bölümü tarafından geliştirilmiş ve BMW M1 olarak üretilerek satılmıştır.


    Yine Lamborghini C klasmanında yarışmak için QVX'yi geliştirmiştir. Bir araç yapılmıştır fakat sponsor bulunamayışından sezonu bitirememiştir. Sadece bir yarışa katılmıştır. 1986 yılında şampiyona dışında Southern Suns 500 km yarışında Güney Afrika'da bulunan Kyalami pistinde Tiff Needell tarafından sürülmüştür. Aracın yarışı başlangıca göre iyi bir yerde bitirmesine rağmen sponsor bulunamadı ve yarış programı iptal edildi.


    Gallardo GT3
    Lamborghini 1989 ve 1993 yılları arasında Formula 1 yarışlarına motor tedarikçisi olmuştur. Müşterileri arasında Larrousse, Ligier,Lotus ve kendi takımıdır. Her ne kadar takımın ismi Lamborghini olsa da fabrika takımı olarak görülmemiştir. 1992'de Larrousse/Lamborghini takımı rekabetçi olmasada dikkate değer biçimde egzozlarından yağ fışkırtıyordu. Larrousse takımının yarış arabalarını yakından takip eden öteki arabalar çoğunlukla yarışın bitiminde sarımsı-kahverengi renklere bürünüyorlardı. 1991'in ilerleyen günlerinde Lamborghini'nin Formula 1 için ürettiği motorlar Konrad KM-011 Grup C araçlarında kullanılmıştır. Fakat bir kaç yarış kalmışken proje iptal edildi. Aynı motor kardeş firma Chrysler markası ile 1993 sezonunun sonuna yaklaşırken McLaren tarafından 1994 sezonunda kullanılması için test edilmiştir. Her ne kadar takımın sürücüsü Ayrton Senna tarafından motorun performansı olumlu not almışsa da, McLaren görüşmeleri askıya almış ve Peugeot motorunu tercih etmiştir. Böylece Chrysler bu projeyide bitirmiştir.


    Murcielago R-GT
    Diablo Supertrophy için iki Diablo modeli üretilmiştir. Tek model yarış serisi 1996 ile 1999 yılları arasında yapılarak devam etmiştir. İlk yıl kullanılan araçlar Diablo SVR iken, kalan üç yılda ise Diablo GTR kullanılmıştır. Lamborghini 2004 yılında FIA GT Şampiyonası'nda, Super GT ve Amerika Le Mans Seri'sinde yarıştırmak için Murcielago R-GT modelini geliştirmiştir. Ulaşılan en yüksek derece FIA GT Şampiyonası'nın Valencia'daki açılış yarışında elde ettiği üçüncülüktür. Yarışa Reiter Mühendislik adına katılan araç beşinci sıradan başladığı aracı podyumda bitirmiştir. Super Gt Şampiyonası'nın açılış yarışı olan Suzuka'da Japon Lamborghini sahipleri tarafından kullanılan araç ilk zaferini kazanmıştır (kendi sınıfında) R-GT ile.
    Gallardo'nun GT3 versiyonu Reiter Mühendislik tarafından geliştirilmiştir.
    All-Inkl.com yarış takımı tarafından FIA GT Şampiyonası'na katılan Murcielago R-GT, Christophe Bouchut ve Stefan Mücke tarafından kullanılarak sezonun açılış yarışı olan Zhuhai Uluslararası Pisti'nde kazanarak Lamborghini'ye uluslararası yarış alanında ilk büyük başarısını getirmiştir.
    Lamborghini 2009 yılında yeni bir yarış serisine başlayacaktır. Blacpain Super Trofeo [2]adındaki yarış serisinde Lamborghini Gallardo LP 560/4 araçların yarış versiyonları kullanılacaktır. Araç standart Gallardo LP560/4'e göre daha hafif ve biraz daha güçlüdür (570 bg). İlk yarış 2 Mayıs'ta İngiltere'nin Silverstone pistinde yapılacaktır. Daha sonraki etaplar ise sırası ile İtalya'da Adria Raceway, Almanya'da Norisring,Belçika'da ünlü Spa pisti, İspanya'da Barcelona ve Fransa'da Paul Ricard pistinde koşulacaktır. Toplam 30 araç takımlar için üretilmiş olup bir tanesi Lamborghini adına seride yarışacaktır. Şimdi yarış arabası olarak Lamborghini Gallardo kullanılmaktadır.


    Tekne Motorları


    Lamborghini Dünya Offshore Serisi yarışlarının Class 1 kategorisinde kullanılması için bazı yıllar büyük V12 motorları üretmiştir. Bu motor 8.2 litre olup gücü 940 bg'dir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gult3kin -- 26 Haziran 2012; 11:48:34 >




  • Feruccio Lamborghini



     >>>>>>Lamborghini Fan Club<<<<<<                          26/06/2012
  • Feruccio Lamborghini dönemi

    Giotto Bizzarrini, Gian Paolo Dallara, Franco Scaglione ve Bob Wallace gibi yetenEklerle çalışarak ilk prototipini üretirler. GTV'den hemen sonra Lamborghini 350 GT'yi satışa sunulur. 350 GT'yi 400 GT takip eder. 400 GT ve ondan önceki modelden elde edilen gelir şirkete ilk spor otomobili üretir. Lamborghini Miura Konsept Kasım 1965'de Ferruccio tarafından Torino Otomobil Fuarı'nda tanıtılır. Motoru ortada ve enine olarak yerleştirilmiştir. Konsept bir yıldan kısa bir sürede Marcello Gandini tarafından üretim aşamasına getirilir. Otomobil adını ünlü boğa yetiştiricisi Don Eduardo Miura almıştır. Toplam 761 adet Miura üretilmiştir. Miura Lamborghini markasını dünyanın sayılı spor araba üreticisi arasına dahil etmiştir.
  • Giotto Bizzarrini

    1950'lerden 1970'lere yoluyla aktif mühendisi

    Livorno doğumlu, Bizzarrini baş mühendisi oldu Ferrari gibi önemli projeler üzerinde çalıştı, 1950'li yıllarda Ferrari 250 GTO . 1961 yılında büyük bir karışıklık içinde şirketten ayrıldı. ATS ve sonra kendi şirketi olan ismi değiştirildi 1962 yılında Società Autostar başladı. Lamborghini ve Alfa Romeo . Birçok konsept arabalarda imzası var.

    Lamborghini motoru

    Miura motoru koyda Bizzarrini tasarlanmış Lamborghini V12 Ferruccio Lamborghini onun yeni GT otomobiller için bir motor tasarımı Società Autostar görevlendirdi. Motor ilk olarak gösterildiği Lamborghini 350GTV prototipi ve birinci kullanılmak üzere imal edilmiştir 350GT . Temel tasarım varyasyonları itibaren her V-12 Lamborghini kullanılmıştır. Başlangıçta 350GT yılında 3464 cc (211 cu) yerinden, bu yana cari 6496 cc (396 cu) için deplasman artmıştır


    Muhtemelen onun en büyük başarılarından biridir, Lamborghini için tasarlanmış Bizzarrini hala geçerli Lamborghini Murcielago LP 640 tarafından kullanılan temel bir düzen olduğu 3.5 litre V12.

     >>>>>>Lamborghini Fan Club<<<<<<                          26/06/2012




  • Olsa da binsek ve up
  • Lamborghini'nin her modeli güzeldir ama Aventador bir başka.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Alex2605 -- 6 Ekim 2012; 21:12:47 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    2006 12 Ocak 09:30
    20 yıl önce açıldı
    dragen.. 25.09 GÜNCEL
    9 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Automobili Lamborghini S.p.A. (kısaca Lamborghini yılındaki kuruluşundan beri az sayıda spor ve arazi üreten otomotiv firması. Fabrikaları ) 1963 otomobili Modena ve Bolonya şehirleri arasında küçük bir İtalya kasabasında; Sant'Agata'dadır.

    Lamborghini şirketinin arazi taşıtlarından, spor arabalarına geçişi sahibi Feruccio Lamborghini (1916-1993) 'nin spor arabalarına başta Ferrari ile tutkun olmasıyla başlar. Bilinen hikayeye göre, Ferrari'sinin debriyajı bozulunca Ferrari fabrikasına giden Lamborghini ile Enzo Ferrari görüşmek istemez. Kendi debriyajını büyük bir kolaylıkla tamir eden Lamborghini, spor arabalar üretmeye karar verir.

    Giorgetto Giugiaro ve Marcello Gandini gibi ünlü tasarımcılar ile çalışan Lamborghini, seri üretilen tüm arabalar arasında en pahalı, en güçlü yol arabalarını temsil etmiştir.

    2004 yılında, Lamborghini'nin sahibi Volkswagen grubunun baştasarımcısı ; PeugeotMercedes'in günümüzdeki çizgisini yaratan Murat Günak çocukluğundan beri Lamborghini hayranı olduğunu ve Lamborghini için unutulmayacak bir tasarımla Lamborghini hayranları karşısına çıkacağını Volkswagen saflarına geçtikten birkaç gün sonra açıklamıştır. 2004 yılında çıkan Murcielago ve Gallardo modelleri, Belçikalı otomotiv tasarımcısı Luc Donckerwolcke tarafından tasarlanmıştır.

    Araç Yıl Motor Motor Hacmi Son Hız

    350GTV 1963 Lamborghini V12 N/A 280 km/sa.
    350GT 1964-1968 Lamborghini V12 3464 cc 240 km/sa.
    400GT 2+2 1966-1968 Lamborghini V12 3929 cc 250 km/sa.
    Miura 1966-1973 Lamborghini V12 3929 cc 288 km/sa.
    Espada 1968-1978 Lamborghini V12 3929 cc 245 km/sa.
    Islero 1968-1970 Lamborghini V12 3929 cc 248 km/sa.
    Jarama 1970-1978 Lamborghini V12 3929 cc 240 km/sa.
    Urraco 1970-1979 Lamborghini V8 2463/2996/1994 cc 230 km/sa.
    Countach 1974-1989 Lamborghini V12 3929/4754/5167 cc 295 km/sa.
    Silhouette 1976-1977 Lamborghini V8 2996 cc 260 km/sa.
    Jalpa 1982-1989 Lamborghini V8 3485 cc 240 km/sa.
    LM002 1986-1992 Lamborghini V12 5167 cc 210 km/sa.
    Diablo 1990-2001 Lamborghini V12 5707/5992 cc 330 km/sa.
    Murciélago 2001- Lamborghini V12 6192/6496 cc 330 km/sa.
    Gallardo 2003- Lamborghini V10 4961 cc 309 km/sa.
    Gallardo Spyder 2004- Lamborghini V10 4961 cc 307 km/sa.
    Murciélago Roadster 2005- Lamborghini V12 6192/6496 cc 330 km/sa.
    Gallardo SE 2006- Lamborghini V10 4961 cc 315 km/sa.
    Murciélago LP640 2006- Lamborghini V12 6192/6496 cc 340 km/sa.

    ve Sahipleri

    Lamborghini'nin şu ana kadar sahibi olan kişi ya da kuruluşlar şöyledir ;
    1963-1970 - Ferruccio Lamborghini
    1970-1977 - George-Henri Rosetti & René Leimer
    1977-1984 - İflas döneminde üretimler durmuştur, ancak Patrick Mimran 1980-84 yılları arasında, şirketi tekrar ayakta tutma çalışmalarında bulunmuştur.
    1984-1987 - Patrick Mimran
    1987-1994 - Chrysler
    1994-1998 - Megatech
    1998-... - Volkswagen




  • Lamborghini 350GT,
    İtalyan Lamborghini firması tarafından 1963 - 1966 yılları arasında üretilen coupe otomobildir.
    350 GTV prototipi için güçlü bir ekip oluşturduktan sonra Ferruccio Lamborghini bu prototipin üretim versiyonu için çalışmaları başlattı. Giotto Bizzarrini, Gian Paolo Dallara ve Franco Scaglione'den oluşan ekibin konsept ve üretim versiyonlarında beraber çalışması sonucunda 350 bu zenginlikten yararlandı.
    350 GTV konseptinde olduğu gibi 350 GT'de dört tekerinden bağımsız süspansiyonlu ve iki kam mili olan V12 motora ve Scaglione tasarımlı alimünyum bi şasiye sahiptir.
    Gerekli geliştirmeler yarış departmanındaki Neri & Bonacini ve test pilotu Bob Wallece tarafından yapılmıştır.

    Üretim modelinde aracın karoserinde bir takım değişikliklere gidilmiştir. GTV'de farlar hareketli iken GT'de sabit farlar kullanılmıştır. Aracın şasisinin yapımı ise Touring of Milano'ya emanet edilmiştir. Onlarda patenti bulunan superleggera adı verilen yapım tekniği ile alüminyum alaşımdan oluşan panelleri, direkt şasiyi oluşturan borularla birleştirmişlerdir.


    Lamborghini 350 GT
    350 GT'nin motorunun dizaynını Bizzarrani yapmıştır. V12 çok yetenekli bir motor olup 3 haneli hızlara rahatlıkla ulaşabilirdi. GTV prototipinden farklı olarak, deneyimler sonucunda en büyük problem olan motorun kaputa sığması sağlanmıştır. Genel bir bakış ile Lamborghini 350GT bir başarıdır. Önemli siparişler şirketin geleceğini güvenceye almış ve gelecek modellere yol açmıştır.
    Ferrari'nin bakış açısından yeni bir rakip yükselmektedir.

    Üretici Lamborghini
    Model Adı 350 GT
    Üretim yılı 1963 - 1966
    Karoseri 2 kapı coupe
    Motor tipi V12 3464 cc
    Motor gücü 280 bg 6500 d/d
    Tork 325 Nm 4500 d/d
    Max. Hız 250 km/s
    0-100 km/s 6.8 sn
    Uzunluk 4640 mm
    Genişlik 1730 mm
    Yükseklik 1235 mm
    Boş ağırlığı 1450 kg
    Tasarımcısı Carrozzeria Tourin of Milano



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gult3kin -- 11 Ekim 2012; 17:45:26 >




  • Lamborghini 400 GT 2 +2

    1960'ların başında bir kader gününde, Enzo Ferrari sadık bir müşteri kaybetti ve büyük bir rakip kazandı. Bu gün o Lamborghini bina traktörler sopa ve ona spor araba bina terk etmeli onun son Ferrari ile ilgili bir şikayeti ile geldi Ferruccio Lamborghini, söyledim. Kararlı bir Lamborghini 'Old Man adlı' yorumlarını ikinci yarısında görmezden geldi ve gerisi, söyledikleri gibi, tarih oldu. Ferrari ile Lamborghini en büyük sorun kalite eksikliği vardı, bu yüzden kendi yaratılışını hiçbir şeyi şansa bırakmıyordu ve bazı kiraladı en iyi mühendisleri ve tasarımcıları. Bunların bilinen en başarılı 250 GT yarış otomobilleri için sorumlu olduğu yerde son zamanlarda Ferrari bıraktığı şüphesiz Giotto Bizzarrini oldu. Lamborghini için o ikiz üstten kam miline sahip sanat 3,5 litrelik V12 motoru bir devlet tasarladı. Altı çift bobini Webers kaputunun altında sığacak kadar motor düşük yapmak için eksantrik mili arasındaki yatay monte edilmiştir. Başlangıçta üzerinde 350 bhp üretilen, ancak Lamborghini bir zayıf düşmüş yarış motoru ilgi değildi ve o Bizzarrini retune bunun 280 bhp üretmek zorunda. A 320 bhp versiyonu bir seçenek olarak kullanılabilir oldu. genel tasarımı için, Lamborghini bu güne kadar dönemin en underrated tasarımcılarından biri Franco Scaglione, istihdam. Onun daha önceki çalışmaları o Lamborghini için kaleme çok şık GT bulundu Alfa Romeo yarasalar ve daha yakın ATS 2500 GT ve hem de etkileri dahildir. Eserleri Sargiotto Bodyworks ile metal döndü ve Neri & Bonacini tarafından yaptırılan bir kare çelik boru şasi üzerine monte edilmiştir. Beş vitesli şanzıman gibi kalan mekanik çoğu üçüncü taraflar kaynaklı edildi. Henüz bir motor ile donatılmış değil, Lamborghini 350 GTV 1963 Torino Motorshow girmiştir. önümüzdeki aylarda, çok iş Lamborghini spor otomobil üretimine hazır hale getirmek için yapıldı. Carrozzeria Touring büyük değişiklik fark gibi pop-up farlar değiştirme ile vücut dışında düzeltmek için görevlendirildi. Daha birçok detay Touring vücudu neredeyse tamamen yeni olduğu ölçüde değiştirdi. Baş mühendis Giampaolo Dallara gözetiminde, Neri & Bonacini bağımsız tüm çevresinde çoğaldığını edildi şasi üzerinde çalışmaya devam etti. 1964 baharında, Lamborghini 350 GT üretim için hazır olduğunu ve Cenevre'de tanıttı. Bu evrensel övgü ve bir kez övgü hayranlık dönüştü direksiyonuna ile basın tarafından memnuniyetle karşılandı. Üretim gerçekten sonra bu yıl başlamıştır ve iki kısaltılmış şasi, yeni bir vücut için Zagato doğrudan gönderildi. Hafif yarış organları uzmanlaşan Milanese coachbuilder Touring tasarımı için bir alternatif üretmek için işe alındı; şirket hayatta kalma mücadelesi ve Lamborghini bir ölümü bir ceset olmadan onları terk korkuyordu. Zagato'nun Ercole Spada Alfa Romeo ve Lancia yarış arabaları monte onun önceki tasarımlara açık ipuçları ile klasik, ama çok zarif bir coupe olarak tasarlanmış. Restyled ve hafifletilmiş araba Lamborghini 3500 GTZ olarak 1965 Londra Motorshow girmiştir. Ne yazık ki, iki İtalyan şirketleri arasındaki işbirliğinin sadece iki otomobil üretildikten sonra durdu. 1965 yılında Lamborghini de cazip bir üstyapı olarak tasarlanmış Bertone ortadan motorlu süper çığır açan bir giriş yaptı. Miura Dubbed, bu V12 motor, dört litrelik versiyonu özellikli. 1966 yılında bu motor da ön-motorlu araç bir seçenek olarak kullanılabilir hale geldi ve bu motor monte ile, anlaşılır 400 GT redubbed edildi. Bu geçici bir modeli olduğunu kanıtladı ve sadece bir avuç inşa edildikten sonra, bu 400 GT 2 +2 ile değiştirildi. Bu gözden geçirilmiş, çift oval farlar hemen tanınabilir ve, adından da anlaşılacağı gibi, isteğe bağlı iki arka koltuklar ile sipariş edilebilir. Orada daha çok farklılıklar vardı ve vücut yerine önceden kullanılan alüminyum çelik idam edildi. Lamborghini en iyi şekilde coşkulu supercars için bugün bilinmektedir iken, şirket başladık cephe engined Görkemli tur yapanlar var. Tasarımcıları ve mühendisleri, onun all-star takımı ile, Ferruccio Lamborghini arabasını günün Maserati ve Ferrari için gerçek bir alternatif olduğunu sağlanmalıdır. İlk girişim için kötü değildir; Lamborghini'nin efsanevi test ve geliştirme sürücü, Bob Wallace hiç Bologna üretim hattı kapalı rulo en iyi otomobil olarak 350 GT anılacaktır. Sırasıyla 120 ve 224 üretim rakamları ile 350 GT ve 400 GT 2 +2 günün Ferraris gibi herhangi nadirdir ve teknik açıdan üstün olmasına rağmen, onlar da benzer bir Ferrari fiyat bir kısmını mevcuttur .




  • Keskin hatlarından dolayı her zaman için favorimdir...
  • LAMBORGHİNİ Yİ SEVENLER BURAYA!!!!!!!!!
  • Çok yakıyor dizeli çok arıza yapıyor alınmaz..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fatih çimen

    Çok yakıyor dizeli çok arıza yapıyor alınmaz..

    O ZAAMAN ALBEA DEVAM ET SEN
  •  >>>>>>Lamborghini Fan Club<<<<<<                          26/06/2012
     >>>>>>Lamborghini Fan Club<<<<<<                          26/06/2012
     >>>>>>Lamborghini Fan Club<<<<<<                          26/06/2012



    Huracan polis arabası



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gult3kin -- 23 Mayıs 2014; 10:47:11 >




  • Huracan bana kalırsa en iyi tasarımları bu zamana kadar.Tabii Aventador daha çekici bir makine ama Huracan çok hoş bir tasarıma sahip.



    TR'de var mı bundan acaba siz daha iyi bilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ferruccio Lamborghini

    Huracan bana kalırsa en iyi tasarımları bu zamana kadar.Tabii Aventador daha çekici bir makine ama Huracan çok hoş bir tasarıma sahip.



    TR'de var mı bundan acaba siz daha iyi bilirsiniz.

    Henüz değil 2015 tarihinde bekliyoruz...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gssn

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ferruccio Lamborghini

    Huracan bana kalırsa en iyi tasarımları bu zamana kadar.Tabii Aventador daha çekici bir makine ama Huracan çok hoş bir tasarıma sahip.



    TR'de var mı bundan acaba siz daha iyi bilirsiniz.

    Henüz değil 2015 tarihinde bekliyoruz...

    Benim aklımda 2014 olarak kalmış nedense.Hadi bakalım umarım getirirler bol bol galerilere gidip bakarız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ferruccio Lamborghini

    quote:

    Orijinalden alıntı: gssn

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ferruccio Lamborghini

    Huracan bana kalırsa en iyi tasarımları bu zamana kadar.Tabii Aventador daha çekici bir makine ama Huracan çok hoş bir tasarıma sahip.



    TR'de var mı bundan acaba siz daha iyi bilirsiniz.

    Henüz değil 2015 tarihinde bekliyoruz...

    Benim aklımda 2014 olarak kalmış nedense.Hadi bakalım umarım getirirler bol bol galerilere gidip bakarız.

    haklısın




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.