Şimdi Ara

Lada Samarayı Nasıl bilirsiniz.. ? (9. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
238
Cevap
2
Favori
140.617
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: oguzcuk

    7000 ŞAHİN YADA UNO TİPO HYUNDAİ ALINIR 93 ÇOK ESKİ O KADAR ETMEZ İYİ DÜŞÜN


    Buzuhahahha Lada kullanmayanlar CVP yazmasınlar Lütfen xD Şahin ladanın yanında araba mı sence xD ya uno Düdük gibi bir araba viraja bile giremezsin rahatlıkla..xD savurur hemen Abicim alacaksan En iyisi Eski ladalar yeni kaç yılında cıktı bilmiyorum ama yeniler enjeksiyonlu oldugu içn çok hatalı araba yani yeni alacagına şahin al gerçi yeni tip yine şahinden iyi olur ama Abicim beni dinlersen 92-93 Samara al Taş gibi arabalar ama - yönüde var içi pek konforlu deil iç döşemesi sert plastik oldugu için ama eger ben 4-5 sene binerim hatasız diyorsan onada bir çözüm bulursunn ... hayırlı olsun şimdiden
  • enjeksiyonluları daha güzel bence. genelde arabadan anlamayan insanlar enjeksiyonlularının çok arıza verdiğini söyle ama tam tersi 17.000 km dir biniyorum motor ve yürüyen aksamla ilgili hiç bi problem yaşamadım. eski samaralara binilmiyo yaa çok asvalt sesi giriyo içeri ver her yeri takır tukur ediyo. 2001 samaram da tık yok. uzun yolda hiç yormuyo
  • abicim senn araba 17,000 km de dion hata vermedi dion peki eski lada ile yeniyi kafa kafaya vurdursak hangisi haşat olur ben sölim tabikide yeni :S peki yeni lada kaç lira yakıyor eski kaç lira yakıyor? alın su videoyu izleyin :S lada samara vs. subaru impreza

    http://www.izlesene.com/video/arabalar-subaru-impreza-vs-lada-samara/237616

    quote:

    Orjinalden alıntı: s_a_m_a_r_a

    enjeksiyonluları daha güzel bence. genelde arabadan anlamayan insanlar enjeksiyonlularının çok arıza verdiğini söyle ama tam tersi 17.000 km dir biniyorum motor ve yürüyen aksamla ilgili hiç bi problem yaşamadım. eski samaralara binilmiyo yaa çok asvalt sesi giriyo içeri ver her yeri takır tukur ediyo. 2001 samaram da tık yok. uzun yolda hiç yormuyo



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MuratOzdogan -- 19 Temmuz 2009; 9:50:33 >




  • Комфорт: Электростеклоподъемники передних дверей, Электрообогреватель заднего стекла, Регулируемое по высоте рулевое колесо, Плафоны освещения вещевого ящика, Наружн. зеркала с противоослепляющим эффектом, эл.приводом, обогревом, Маршрутный компьютер, Корректор положения головных фар, Зуммеры оставленых ключей зажигания, невыкл. габаритных огней, Задержка освещения салона, Датчик температуры окружающей среды, Бортовая система контроля, Система улавливания паров бензина, Очиститель заднего стекла, Заводская тонировка стекол (для люкс).

    Безопасность: Электроблокировка замков дверей, Нейтрализатор, Инерционные ремни безопасности 2 передн. и 3 задн., Иммобилайзер, Встроенные в двери защитные брусья от боковых ударов.

    Интерьер: Фильтр поступающего в салон воздуха, Противопыльное уплотнение салона и багажника, Обивка дверей оригинальная цельноформовая , Обивка сидений твид, Обивка сидений бархат (для люкс), Подголовники задних сидений (для люкс).

    Экстерьер: Спойлер багажника со стопсигналом, Пластмассовые ударопрочные бамперы в цвет кузова, Окраска металлик, Облицовка порогов, Молдинги дверей, Диски колес штампованные 13".







    buda çeviride çevirdim tam olmadı ama

    Rahatlık: Elektrik ön kapı, Elektroobogrevatel arka pencere, Yükseklik ayarlı direksiyon simidi, eldiven plafonds Aydınlatma, Açık. anti-ayna etkisi, el.privodom, ısıtma, bilgisayar Düzeltici durum kafa lambaları Yönlendirme, düdüğü kontak anahtarları, nevykl ayrıldı. konumlamasına lambaları, kabin ışık süresi, ortam sıcaklığı sensör, pansiyon kontrol sistemi, benzin buhar geri kazanım sistemi, temiz arka cam, renkli cam fabrikası bir suite (için).

    Güvenlik: Elektroblokirovka kapı kilitleri, katalizör, atalet kemerlerinizi 2 Ön. ve 3 geri. İmmobiliser, Dahili kapı emniyet çubukları yan etkileri seçin.

    İç: Hava Protivopylnoe yolcu bölmesi ve gövde Mühür kabin hava girerken, kapıları orijinal tselnoformovaya Döşeme, Döşemelik tüvit sandalye, koltuk döşeme kadife lüks () için, Merkez arka koltuklar bir paketi () için.

    Dış: stopsignalom, şok ile Spoyleri bavul-gövde rengi, metalik renk, sills dönük olarak dayanıklı plastik tamponlar, kapı moldings, tekerlek diskleri 13 damgalı.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: mur4t3358

    Комфорт: Электростеклоподъемники передних дверей, Электрообогреватель заднего стекла, Регулируемое по высоте рулевое колесо, Плафоны освещения вещевого ящика, Наружн. зеркала с противоослепляющим эффектом, эл.приводом, обогревом, Маршрутный компьютер, Корректор положения головных фар, Зуммеры оставленых ключей зажигания, невыкл. габаритных огней, Задержка освещения салона, Датчик температуры окружающей среды, Бортовая система контроля, Система улавливания паров бензина, Очиститель заднего стекла, Заводская тонировка стекол (для люкс).

    Безопасность: Электроблокировка замков дверей, Нейтрализатор, Инерционные ремни безопасности 2 передн. и 3 задн., Иммобилайзер, Встроенные в двери защитные брусья от боковых ударов.

    Интерьер: Фильтр поступающего в салон воздуха, Противопыльное уплотнение салона и багажника, Обивка дверей оригинальная цельноформовая , Обивка сидений твид, Обивка сидений бархат (для люкс), Подголовники задних сидений (для люкс).

    Экстерьер: Спойлер багажника со стопсигналом, Пластмассовые ударопрочные бамперы в цвет кузова, Окраска металлик, Облицовка порогов, Молдинги дверей, Диски колес штампованные 13".







    buda çeviride çevirdim tam olmadı ama

    Rahatlık: Elektrik ön kapı, Elektroobogrevatel arka pencere, Yükseklik ayarlı direksiyon simidi, eldiven plafonds Aydınlatma, Açık. anti-ayna etkisi, el.privodom, ısıtma, bilgisayar Düzeltici durum kafa lambaları Yönlendirme, düdüğü kontak anahtarları, nevykl ayrıldı. konumlamasına lambaları, kabin ışık süresi, ortam sıcaklığı sensör, pansiyon kontrol sistemi, benzin buhar geri kazanım sistemi, temiz arka cam, renkli cam fabrikası bir suite (için).

    Güvenlik: Elektroblokirovka kapı kilitleri, katalizör, atalet kemerlerinizi 2 Ön. ve 3 geri. İmmobiliser, Dahili kapı emniyet çubukları yan etkileri seçin.

    İç: Hava Protivopylnoe yolcu bölmesi ve gövde Mühür kabin hava girerken, kapıları orijinal tselnoformovaya Döşeme, Döşemelik tüvit sandalye, koltuk döşeme kadife lüks () için, Merkez arka koltuklar bir paketi () için.

    Dış: stopsignalom, şok ile Spoyleri bavul-gövde rengi, metalik renk, sills dönük olarak dayanıklı plastik tamponlar, kapı moldings, tekerlek diskleri 13 damgalı.



    yani anlayın Rusların Ladaya ne kadar düşkün olduklarını Bence Türkiye'nin VW si Mercedesi Rusların LADA sı :) ruslar ithalat ettikleri arabalara bu özellikleri koymamış gördüğünüz gibi :S




  • samarayı kesinlikle tavsiye ederim resmen acemilik attık hala taş gibi.yolda giderken basmamak için kendimi zor tutuyom
  • Aslında daimi olarak ikinci elde renaulttan şaşmadım broadway az yakıtı sebebi ile tercihim olmuştu, faka yorumları okuyunca bi lada merakım başladı, 4000 tl limitli bir lada düşünüyorum 4 adet ilan buldum ama illede sedan düşünüyorum sizler sedan için ne diyorsunuz acaba ?

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-lada-yok-boyle-bir-lada-41191269/detay/

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-araba-lada-samara-2108-emsalsiz-cok-temiz-samara-36159381/detay

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-lada-93-lada-cok-temiz-41107442/detay

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-araba-lada-samara-2108-88000-km-de-orjinal-bakimlari-yapilmis-tertemiz-aile-arabasi-37544713/detay




  • sedan alırsan satmakta çok zorlanırsın
    bunun da makbul olanı HB hocam
  • ah ah eski araclarımdan biri 94 modeli vardı bende taş gibi arabaydı valla bi arızasını görmedim kullandıgım 4 yıl boyunca yoldada bırakmadı zaten hatırlıyorumda 94 yılında izmit körfez pistinde lada cup yarışları düzenleniyordu 94 yılının şampiyonu Erkan Onurdu mavi laza samara tek kapı kullanıyordu aracın üstünde kurukafa stickerları vardı delta sportun (Kendisi pederin arkadaşı olur) onun sayesinde 96 yılında 94 lada aldım o zamanın şartlarına göre taş gibi arabaydı motoru iyiydi 1500cc 75 hp 8 v di ah akıllılar onun motorunu geliştirseler iyi olucakti 1.500 cc 100 hp 16v dohc motor koyucaksın o kasaya araba rokete döner ama durdurmak içinde bolcana zaman harcaman gerekir :))
  • Bende de 1995 lada samara var özel yapım (böyle diyorum çünkü bu şekilde görünen başka orjinal lada yok). Sıfır aldık arabayı ve 16 senedir biniyoruz. Aile arabası, km 69 binde sunroof lu merkezi kilit otomatik cam, çelik jant (orjinal), 3 kollu spor direksiyon(gören hasta oluyor hep isteyenler çıktı direksiyonu ama vermedim :) ). Hiç tüp takılmadı zaten gerekte yok arabanın orjinalliğini bozmaya. motor saat gibi. bastınmı 180 i görüyor araba ama konfor sıfır :) bu saydıklarımın hepsi arabayı sıfır aldığımızda vardı. kısaca emsalsiz..
  • ben de yaklaşık 1.5 hafta önce bir samara aldım 3300 e. gerçekten şimdiye kadar o kadar sevdirdi ki kendine. bir günde 600 km yol yaptım. hiç yormadı. çok seri ve yakıtı da gayet tatmin edici. bundan önce hep tofaş kullandım. derler genelde lada seridir az yakar ama konfor sıfırdır diye ama inanın bundan önce bindiğim tofaşlara göre çok daha konforlu. hele bir econ göstergesi var ki kendine aşık eder. bir nevi anlık yakıtı gösteren yol bilgisayarı. sedan konusuna gelince de çok tutulmadığı aşikar yalnız bagaj sorunun olmaz hb ye göre.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Muavinkonsolos

    @ Lada Samarayı Nasıl bilirsiniz..


    iyi bilirdik, MeKanI Cennet olsun

     Lada Samarayı Nasıl bilirsiniz.. ?







  • Lada samara ve Sedan samara hala üretiliyor Rusya da..
    Demekki bi şeyler var..

    Yerli Araç Kullan TÜRKİYE Kazansın.Bizim İnsanımız KAZANSIN.
    http://otolist.blogspot.com
    http://otorama.blogspot.com



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asan70 -- 10 Ağustos 2011; 13:01:16 >
  • Lada candır. Taş gibi araba. Sorun çıkarmaz yolda bırakmaz. Hızlıdır. Az yakar. Detaysız konforsuzdur ama tank gibidir.
    Parçası ucuzdur.
    Kaborta sağlam ve çabuk paslanır.
    Kaloriferi iyi ısıtır.
    Hararet problemi yok.
    Trigeri kopsa değiştitir yola devam. Devir daim trigere bağlıdır.
    Kafam ağrımasın diyen insanın arabasıdır.
    Başka arabaya binmem. Param oldukça daha modellilerini alırım.
  • arkadaşlar aşağıdaki arabayı buldum... ne dersiniz.

    5.750 tl diyor sahibinden. 1993 model LPG li. 1500 motor. 64.000 km de.

    Ne dersiniz




     Lada Samarayı Nasıl bilirsiniz.. ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetgs17

    arkadaşlar aşağıdaki arabayı buldum... ne dersiniz.

    5.750 tl diyor sahibinden. 1993 model LPG li. 1500 motor. 64.000 km de.

    Ne dersiniz




     Lada Samarayı Nasıl bilirsiniz.. ?



    Km orjinalmı???

    64,000 az gibi.???
  • usta da bize bi lada bulmuş : 3.500 . kullanışlı, piyasası olur dedi . bu plaka olayları da sanırım : özel plaka mevzusundan kaynaklanabiliyor
  • @ Lada samara ve Sedan samara hala üretiliyor Rusya da

    piysadan kaldirmak istiyorlar..yerini granta alabilir
  • arkadaşlar henüz yeni bi lada samara sahibi olduk.. daha önceleri tofaş vardı bu aracı tanımıyoruz. acaba yağı suyu nerden konuyor bunun :)
    birde kaça kaç yağ konuyor buna? lastiğine ne kadar hava basılıyor? birde son olarak göstergede jikle ışığı yanıp sönüyordu. jiklenin çekilen yerini tutup oynatmaya çalıştım ama kıpırdamadı.. zorlamakta istemedim akşam akşam.. bununla ilgilide bi bilgi veren olursa sevinirim... şimdiden yardımlar için teşekkür ediyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yedinumara

    arkadaşlar henüz yeni bi lada samara sahibi olduk.. daha önceleri tofaş vardı bu aracı tanımıyoruz. acaba yağı suyu nerden konuyor bunun :)
    birde kaça kaç yağ konuyor buna? lastiğine ne kadar hava basılıyor? birde son olarak göstergede jikle ışığı yanıp sönüyordu. jiklenin çekilen yerini tutup oynatmaya çalıştım ama kıpırdamadı.. zorlamakta istemedim akşam akşam.. bununla ilgilide bi bilgi veren olursa sevinirim... şimdiden yardımlar için teşekkür ediyorum.

    Yağı suyu zaten belli. Kaputu açınca görürsünüz. Yağ kapağı nerdeyse aynı. Genelde 20-50 kullanılıyor ama çok soğuk bi yerde yaşıyorsanız kışın kolay çalışması için 10-40 kullanın. Benim cikle sıkışıyordu. Muhtemelen sizinki de sıkışıyordur. Kolla filan olmuyor. Motordaki kapakçığı oynatmak gerekiyor. Hayırlı olsun.




  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.