Bildirim
L300 kullanan varmı?
Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
![](/static/forum/img/close.png)
Giriş
Mesaj
-
-
hocam L 300 ü 5 senedir kullanıyorum
bildiğim tek şey çok çok sağlam olduğu.
bugüne kadar 5 senede hiç bir arıza çıkarmadı
üstelik 4 farklı şöför kullanır ve devamlı sokak arasında dolaşır.
konfor konusunda çok bir şey söyleyemem
sonuçta arkası makaslı.araç boş olduğunda zıp zıp zıplar, doluyken kullanmak ayrı bir zevktir.
ticari olarak düşünürseniz mutlaka L300 derim.
ama binek olarak düşünüyorsanız ona yorum yapamayacağım -
bizde var satlık beyaz alarmlı merkezi klit sustalı vw araçlarınki gibi yan en arka tarafta cam yok özel arka koltuklar ön koltuklarla aynı özel taban döşemesi var birde 98 model bana göre en güzel kasabizdeki kasa 2. kasa modeli -
bende de bir zaman lar 98 model vardı ilk sıfır aracımdı:) yan camları açtırıp arkaya koltuk attırmıştım. binek olarak kullandım.
gizanın söylediği gibi boşken zıp zıp zıplar. kullanımı çok zevklidir.sağlam ve dayanıklı bir araç ben tavsiye ederim. arka çok hafif olduğundan bol bol patinajlı kalkışlar yapabilirsiniz. birgün yanımda lastik çeken doğan sürücüsünü acaip bozmuştum.
ben aracın arkasını basit bir karavan gibi hazırlamıştım.yazın bodrumdan girer antalyadan çıkardım. kamping kamping dolaşırdım.
daha sonra işim gereği binek oto lazım oldu ve satmıştım aracımı. -
L300 ler 94-95 li yıllarda 2 yıl koldan vites olarak gelmeye başladı ve beğenilmesinin ardından bu yılın sonuna kadar yılda ortalama 2500 adet sattı.
Ekonomik,sorunsuz,bakımı uygun oluşundan müşteriler tarafından gariban arabası olarakta nitelendirilen L300 yük aracı statüsünde ticari araç olduğundan, orjinalinde çamurluklar altında bulunan ağırlıklar, istihap haddini artırmak ve sürekli yüklü çalışacağı düşünülerek Türkiye pazarına ağırlıksız olarak getirilmekte ve ağırlık parçalarını koyabileceğimiz yerleride mevcutta bulunmaktadır. Boşken ıslak zeminli yokuşlarda patinaj yapabilmekte, ticari araç olarak tasarlandığından ve son yıllarda birçok ülkeye satışı yapılmadığından kendisini yenileyememiştir.
Ticari amaçla kullanıldığında ihtiyaçları karşılayabilmekte fakat konfor beklentilerini günümüz araçları kadar karşılayamamaktadır.
Geçtiğimiz yıllarda minibüsleride yapılabilmekte fakat ABS'siz araçlarla yolcu taşımacılığı yapılamaz kanunundan sonra minibüse çevrilmesi kanunen durdurulmuş, Ülkemizde panelvan ve cityvan olarak satışı devam etmekte, 01 ocak itibari ile araçların ülkemize girişi sonlanacaktır.
Yeni yıldan itibaren EURO4 normu dışında kalan diğer motorların gümrüklemesi yapılmayacak ve ülkemize girişine izin verilmeyecektir.
(EURO normları: araçların atmosfere bıraktığı zehirli gazların kabuledilebilir ölçüleridir)
-
vermiş olduğunuz bilgiler çok güzel hepinize teşekkür ederim. evet zıplatma konusunu hyundai h100 aracında yaşamıştım ama demokraside çağre çok :D arkaya koymuştum 2 adet cimento torbası o iş bitmişti -
quote:
Orijinalden alıntı: caramurat
L300 ler 94-95 li yıllarda 2 yıl koldan vites olarak gelmeye başladı ve beğenilmesinin ardından bu yılın sonuna kadar yılda ortalama 2500 adet sattı.
Ekonomik,sorunsuz,bakımı uygun oluşundan müşteriler tarafından gariban arabası olarakta nitelendirilen L300 yük aracı statüsünde ticari araç olduğundan, orjinalinde çamurluklar altında bulunan ağırlıklar, istihap haddini artırmak ve sürekli yüklü çalışacağı düşünülerek Türkiye pazarına ağırlıksız olarak getirilmekte ve ağırlık parçalarını koyabileceğimiz yerleride mevcutta bulunmaktadır. Boşken ıslak zeminli yokuşlarda patinaj yapabilmekte, ticari araç olarak tasarlandığından ve son yıllarda birçok ülkeye satışı yapılmadığından kendisini yenileyememiştir.
Ticari amaçla kullanıldığında ihtiyaçları karşılayabilmekte fakat konfor beklentilerini günümüz araçları kadar karşılayamamaktadır.
Geçtiğimiz yıllarda minibüsleride yapılabilmekte fakat ABS'siz araçlarla yolcu taşımacılığı yapılamaz kanunundan sonra minibüse çevrilmesi kanunen durdurulmuş, Ülkemizde panelvan ve cityvan olarak satışı devam etmekte, 01 ocak itibari ile araçların ülkemize girişi sonlanacaktır.
Yeni yıldan itibaren EURO4 normu dışında kalan diğer motorların gümrüklemesi yapılmayacak ve ülkemize girişine izin verilmeyecektir.
(EURO normları: araçların atmosfere bıraktığı zehirli gazların kabuledilebilir ölçüleridir)
hocam o ağırlıkları bağlama yeri nerede acaba?
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X