Şimdi Ara

### L E O N Kulübü ### (272. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5.505
Cevap
27
Favori
332.097
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 270271272273274
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba,

    Lastik konusunda tavsiye rica edeceğim. Orjinal yazlık lastiklerim Pirelli idi ve artık ömrünü doldurdu. Yanaklarda catlamalar falan başladı riske atmak istemiyorum ve yeni tam set yazlık lastik alacağım. Pirelli kazık gibi sert, kışlıklarıma göre (Michelin Alpine -benim gözlemim yakıt tüketimim kışlıklarda daha az) fazla yakıt tüketimi var gibi, yol sesi daha fazla konforsuz fakat hız ve viralarda çok iyiydi.

    En az 1-2 sene arabamı satmayı düşünmüyorum. Daha konforlu, yine hız, fren ve virajlarda güven veren bir lastik tercihim. Bu bilgiler ışığında leon Mk2 kullanıcıları ne tavsiye eder. Şu sıralar herkes conti5 diyor ama karar veremedim.

    Tavsiyeleriniz için şimdiden teşekkürler

    Ankara ; Leon 1.6 TDI CR DSG - 205/55/16 91V
  • CeresMa kullanıcısına yanıt
    Hocam ne yazıkki birkaç arıza meydana geldi şimdiye kadar yapacak bir şey yok

    Fakat şu an bir problemim yok.


    Lastik için Conti Premium contact 5 tavsiye ederim.
    Mart'ın 3. haftası gibi yaz lastiklerimi taktirmayı düşünüyorum. Conti Sport Contact 5 - 225-45-17. Söyleyebileceğim Lassa snoways era dan %10 yakıt ve çekiş farkediyor. Sürekli seyahat ettiğim yollarda defalarca tecrübe ettim.
  • Bu başlığa girmeyeli epey oldu. 2011 TDİ DSG aracımı 60.000 bakımına götürdüm.Bugün aradılar. Şanzıman arızası var diye. Zaten 2-3 geçişleri arası sallantı yapmaya başlamıştı önceden.Uzatılmış garantinin bitmesine bir ay var henüz. Heyecanla ne olacak diye bekliyorum. Korktuğum DSG problemi başıma geldi. Garantiyi uzatmayı herkese tavsiye ederim.
  • leon candır

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eskiden aktif olduğum konuda da payalaşayım bari
    Elime Amerikan California Scents araç kokularının en bilinen ve tercih edilenlerinden Melon Mango, Golden State Delight ve Bubblegum kokularından epeyce geçti, satışını yapıyorum Bu kokuları detaylı anlatmama gerek varmı bilmiyorum ama bilenler biliyordur sanırım..
    Tekli alımlarda 13TL iki ve üzeri alımlarda 12,5TL olacak fiyatı. Sürat kargo ilede anlaşmam var, poşet evrak zarfında 6,5TLye gönderiyorum. Almak isteyipte aynı şehirde olan arkadaşlara tek kargoda gönderebilirim :) Bir kaç takım Seat logolu kilitli sibop kapaklarındanda var fiyat 20TL
     ### L E O N Kulübü ###
     ### L E O N Kulübü ###
     ### L E O N Kulübü ###
     ### L E O N Kulübü ###
     ### L E O N Kulübü ###




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ati1981

    Bu başlığa girmeyeli epey oldu. 2011 TDİ DSG aracımı 60.000 bakımına götürdüm.Bugün aradılar. Şanzıman arızası var diye. Zaten 2-3 geçişleri arası sallantı yapmaya başlamıştı önceden.Uzatılmış garantinin bitmesine bir ay var henüz. Heyecanla ne olacak diye bekliyorum. Korktuğum DSG problemi başıma geldi. Garantiyi uzatmayı herkese tavsiye ederim.

    Neymiş derdi şanzımanın?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mekatronik ve kavrama değişti. Uzatılmış garanti nedeniyle ücret alınmadı. Yaklaşık 6.000 tutuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-seat-yeni-is-kuracagimdan-dolayi-satilik-204931843/detay

    arkadaşlar 2012 dizel manuel leonda hill holder (yokuş kalkış desteği) var mı ?
    ilanlara bakıyorum çoğunda yok ama bazıları ilanda işaretlemiş...
  • he_man kullanıcısına yanıt
    HAtırladğım kadarıyla esp paket ile birlikte veriliyordu, bir de dsg ve fr donanımda standarttı.Diğer style manuelde opsiyondu.Sormanız lazım maalesef....
  • sağolun
    yokuş kalkışa alıştım, el freni çekmek zor geliyo
  • Merhaba arkadaşlar.
    Geçen gün aracı bakım için servise götürdüm. Aracın turboya girmesi için gereken devir veya hız limitini sordum araç fazla yakmasın diye. Araç turboya geçtiğinde daha fazla yakıyor diye biliyorum. Fakat servisteki eleman araç turboda gitmezse daha fazla yakar dedi. Yani sürekli aracı turboya geçir dedi. Bir an afalladım. Sizce aslı astarı var mıdır? Başınıza böyle bir şey geldi mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cuneytuces

    Merhaba arkadaşlar.
    Geçen gün aracı bakım için servise götürdüm. Aracın turboya girmesi için gereken devir veya hız limitini sordum araç fazla yakmasın diye. Araç turboya geçtiğinde daha fazla yakıyor diye biliyorum. Fakat servisteki eleman araç turboda gitmezse daha fazla yakar dedi. Yani sürekli aracı turboya geçir dedi. Bir an afalladım. Sizce aslı astarı var mıdır? Başınıza böyle bir şey geldi mi?

    Servis doğru söylemiş, 1.4 tsi motorda arabayı götüren turbo...Turbo hem güç veriyor hem de verdiği güçle gaza daha az dokunup daha az yakıt tüketiyorsun.Tsi motorda tork devri 1500 den başlar.Eğer 1500 den aşağı düşürmeyip aracı 1500-2200 dv aralığında gaza sakin basarak kullanırsan az yaktığını göreceksin...Bu arada araç çalıştığı andan itibaren turbo sürekli devrededir ama gücünü tam verdiği devir 1500 den itibarendir.Ben genelde 1500-2200 aralığında kullanıyorum az yakıyor 5,6 lt şehiriçi mesela bu daha da düşebilir.Bunun hariinde 5500 dv e kadar basarsan tsi de çok aracı çırparsın...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: one man one engine

    quote:

    Orijinalden alıntı: cuneytuces

    Merhaba arkadaşlar.
    Geçen gün aracı bakım için servise götürdüm. Aracın turboya girmesi için gereken devir veya hız limitini sordum araç fazla yakmasın diye. Araç turboya geçtiğinde daha fazla yakıyor diye biliyorum. Fakat servisteki eleman araç turboda gitmezse daha fazla yakar dedi. Yani sürekli aracı turboya geçir dedi. Bir an afalladım. Sizce aslı astarı var mıdır? Başınıza böyle bir şey geldi mi?

    Servis doğru söylemiş, 1.4 tsi motorda arabayı götüren turbo...Turbo hem güç veriyor hem de verdiği güçle gaza daha az dokunup daha az yakıt tüketiyorsun.Tsi motorda tork devri 1500 den başlar.Eğer 1500 den aşağı düşürmeyip aracı 1500-2200 dv aralığında gaza sakin basarak kullanırsan az yaktığını göreceksin...Bu arada araç çalıştığı andan itibaren turbo sürekli devrededir ama gücünü tam verdiği devir 1500 den itibarendir.Ben genelde 1500-2200 aralığında kullanıyorum az yakıyor 5,6 lt şehiriçi mesela bu daha da düşebilir.Bunun hariinde 5500 dv e kadar basarsan tsi de çok aracı çırparsın...

    Bende aracı 2200 devir civarlarında kullanıyorum ûstad. Taş çatlasın 2500 devri geçmiyorum. O zaman 2200 devirden yukarıda kullanmayım.




  • Turbonun yakit sarfiyati acisindan tek getirisi atmosferik motora gore torktur. Yoksa turbo da atmosferik motorla ayni gucu verirken cok yakin benzin sarfiyati verir. Fakat tork yuksek diye daha keyifli bir surus sagliyor. Belki de cekis yuksek diye pedala atmosferik kadar basma ihtiyaci hiseetmemen daha az yakmani saglayabilir. Ama verimi arttirdigini soyleyemeyiz.

    Dizel araclarda olay biraz daha farkli. cunku sikistirma oranlari benzine gore cok farkli.
  • Arkadaşlar bir sorum olacak cevaplandırabilirseniz sevinirim.

    Arkadaşa 2 hafta önce istanbuldan 2012 1.4 TSI FR aldık.

    Satın aldığımız adam ;
    1- Camlar fabrika çıkışı karartılmış cam dedi. Fabrika çıkışı karartılmış cam var mı ? (aldıktan sonra camı indirdiğimizde Lumar yazıyordu, filmli bu cam adam yalan söylemiş dedim de)

    2- Yine satan herif bunun farları AFL far dedi. Yani bu far adaptif far olmuyor mu ? bizim anladığımız viraja duyarlı farlar. viraj yönüne göre dönmesi lazım ama hiç hareket yok. (sadece dönüş yönüne göre sisler yanıyor)


    Araç bu ;
     ### L E O N Kulübü ###



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi candeniz_1991 -- 6 Nisan 2015; 0:44:01 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: candeniz_1991

    Arkadaşlar bir sorum olacak cevaplandırabilirseniz sevinirim.

    Arkadaşa 2 hafta önce istanbuldan 2012 1.4 TSI FR aldık.

    Satın aldığımız adam ;
    1- Camlar fabrika çıkışı karartılmış cam dedi. Fabrika çıkışı karartılmış cam var mı ? (aldıktan sonra camı indirdiğimizde Lumar yazıyordu, filmli bu cam adam yalan söylemiş dedim de)

    2- Yine satan herif bunun farları AFL far dedi. Yani bu far adaptif far olmuyor mu ? bizim anladığımız viraja duyarlı farlar. viraj yönüne göre dönmesi lazım ama hiç hareket yok. (sadece dönüş yönüne göre sisler yanıyor)


    Araç bu ;
     ### L E O N Kulübü ###




    Eski Mk2 Copa Plus Leoncu olarak soruna ben cevap vereyim :)
    Frda arka camlar fabirkasyon karartılmış camdır, önler değil.
    FR bi-xenon farlardadda AFS vardır. Hızı yanlış hatırlamıyorsam 30km/h üzerindeyken mercekler döner, 30km/h altındayken döndüğün tarafın sisi yanar. Araç durduğu yerdeyken direksiyonu çevirmenle mercekler dönmez yani. En kolay anlama yolu aracı ilk çalıştırdığında mercekler önce yukarı aşağı sonra sağa sola kendini ayarlar, bu şekilde görebilirsin. Belli hızın üzerindeykende direksiyonu hafif sağ sol hareketler yaparsan merceklerin hızlı bir şekilde döndüğünü yoldan farkedersin.




  • firozat kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkürler yanıt için. İçimize su serptiniz. Cahiliyet böyle birşey. bilmeyince insanın aklında soru işareti kalıyor. Sağolun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: candeniz_1991

    Arkadaşlar bir sorum olacak cevaplandırabilirseniz sevinirim.

    Arkadaşa 2 hafta önce istanbuldan 2012 1.4 TSI FR aldık.

    Satın aldığımız adam ;
    1- Camlar fabrika çıkışı karartılmış cam dedi. Fabrika çıkışı karartılmış cam var mı ? (aldıktan sonra camı indirdiğimizde Lumar yazıyordu, filmli bu cam adam yalan söylemiş dedim de)

    2- Yine satan herif bunun farları AFL far dedi. Yani bu far adaptif far olmuyor mu ? bizim anladığımız viraja duyarlı farlar. viraj yönüne göre dönmesi lazım ama hiç hareket yok. (sadece dönüş yönüne göre sisler yanıyor)


    Araç bu ;
     ### L E O N Kulübü ###




    1-Arka camlardır fr da , önler değil sonradan yapılmış olabilir.
    2-Afs deniyor leonda.Adaptif sanırım uzun kısa kendi ayarlıyor, bunda o özellik yok, sadece sürüşe ve yüke duyarlı olarak aşağı yukarın sağa sola belirli bir hızdan sonra otomatik ayarlanıyor.
    Hayırlı olsun..Ne kadara aldınız?




  • one man one engine kullanıcısına yanıt
    Arka camlara hiç bakmadık doğrusu...

    Far işini çözdük. öyle olabilir. denemek lazım bellibir surat üstünde. 30km/s mi 40 km/s mi ?

    51.500'e aldık.
  • candeniz_1991 kullanıcısına yanıt
    Benim araç ilanda 49 bin tl istiyorum herkes sözleşmiş gibi 47 verip duruyor...2012 hatasız emocion kırmızı..Hayırlı olsun tekrardan...
  • 
Sayfa: önceki 270271272273274
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.