Şimdi Ara

Kurulum Hizmeti?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
26
Cevap
0
Favori
5.778
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar, bu hafta AKNsiz internet vaadiyle uygun fiyat olarak görüp başvuru yaptım. Başvurunun yanında sonradan sorun falan çıkarsa resmi olsun diye Kurulum hizmeti adı altında 60 lira ödemeyi kabul ettim.

    Dün Telekomdan biri geldi binanın dış terminal kutusundan telefon hattını belirleyip gitti. bu normal, her türlü iletişim olayında hat açılır böyle. Bugün sabah birisi arayıp randevu istedi Türk.netten arıyorum kurulum yapılacak dedi. Müsaitiz gelin dedim. "kablonuz var mı, kablonuz yoksa metresi 3 liradan çekilecek" dedi. ne demek bu, 60 lira ödedim kurulum yapılması için dedim. "O fiyat servis ücreti, bu ona dahil değil" dedi, anlaşamadık ve kapattım telefonu. Bir türlü anlam veremedim, ben bu adamlara birisi gelip modemden kullanıcı adı girsin diye mi 60 lira vermiş oldum?

    Ben ne yapayım şimdi arkadaşlar? daha başvurum bile tamamlanmadan hırsızlık yapmaya çalışılıyor. Ne sözleşmede ne de başvuru yaparken telefonda zaten iç hattın mevcut olması gerektiğinden bahsedilmiyor. Hatta aksine, yüklediğim resimdeki bilgiler söz veriliyor.

    elimde modemle kaldım öyle. Ne yapabilirim?

    Kurulum Hizmeti?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Inaluogh -- 19 Nisan 2018; 19:14:58 >







  • Kurulum ekibi, eğer dairenizin iç tesisatı yoksa ankastre kutusundan dairenize iç tesisat kablosunu çeker. Eğer kablo çekilecekse bu ücretlidir. Aşağıdaki resimde belirtiliyor.

    Ancak dairenizde ankastreden gelen iç tesisat kablosu varsa ve sağlamsa bu kablo yeniden çekilmez. Kurulum ekibi sadece Türk Telekom'un ankastreye bıraktığı hatta hali hazırda bulunan iç tesisat kablonuzu bağlar ve olay tamamlanmış olur. Kısacası iç tesisatı hazır olan ve ankastre bağlantısından anlayan müşteriler için boşuna masraf olmuş oluyor.

    Yani ortada yanlış bir şey yok. Eğer kablo çekilecekse bu ücretlidir. Ayrıca Türknet'in "evde kurulum" hizmetini almak zorunlu bir şey. Normal fiyatı 60 TL, kredi kartı ile ödenirse 30 TL. Aşağıda belirtildiği gibi kablo ücreti buna dahil değil.

    Kurulum Hizmeti?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nomadio -- 19 Nisan 2018; 23:2:59 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nomadahmet

    Kurulum ekibi, eğer dairenizin iç tesisatı yoksa ankastre kutusundan dairenize iç tesisat kablosunu çeker. Eğer kablo çekilecekse bu ücretlidir. Aşağıdaki resimde belirtiliyor.

    Ancak dairenizde ankastreden gelen iç tesisat kablosu varsa ve sağlamsa bu kablo yeniden çekilmez. Kurulum ekibi sadece Türk Telekom'un ankastreye bıraktığı hatta hali hazırda bulunan iç tesisat kablonuzu bağlar ve olay tamamlanmış olur. Kısacası iç tesisatı hazır olan ve ankastre bağlantısından anlayan müşteriler için boşuna masraf olmuş oluyor.

    Yani ortada yanlış bir şey yok. Eğer kablo çekilecekse bu ücretlidir. Ayrıca Türknet'in "evde kurulum" hizmetini almak zorunlu bir şey. Normal fiyatı 60 TL, kredi kartı ile ödenirse 30 TL. Aşağıda belirtildiği gibi kablo ücreti buna dahil değil.

    Kurulum Hizmeti?

    Kusura bakmayın da siz sanki türknetin sözcülüğünü yapıyorsunuz, 0,25 kablonun metresi 3₺ değil çok fazla abartmışlar. 0,75 çiftli kablo bile 45 kuruş, hiç kimse modeme kullanıcı adını ve şifresini girmek için 60₺ vermez bu bir dayatmadır hatta kazık atmadır ve işten anlayan kişilerde bu hizmeti almak zorunda değiller. Zorla kimseden ücret alınamaz. Bana şifreyi gönderdi modemi kendim kurdum ve bir hafta kullandıktan sonra aradılar hattınızı kontrol için geleceğiz dediler birisi geldi ve elindeki telefonu hatta bağladı telefon sinyalini dinledi ve forum çıkardı adımı yazıp imzalamamı istedi ben imzalamadım çekti gitti şimdi bu ücret dayatma değilde nedir gelen eleman benim tanıdığım özel bir firmada çalışan birisiymiş türknet bu işi onlara vermiş, yani türknet benden tahsil edip bir kısmını onlara ödeyecek, zaten ankastreye kadar telekom sorumlu hattı evin içinde aktif edende telekomun elemanı hatta telekomdan gelen eleman interneti telekomdan bağlattığımı sanıyordu (elindeki iş emrinde belirtilmez, git şu hattı aktif et denir)
    Kısacası bu para haksız kazançtır verilmeyen hizmet için çıkarılmış bir dayatmadır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Inaluogh

    Merhabalar, bu hafta AKNsiz internet vaadiyle uygun fiyat olarak görüp başvuru yaptım. Başvurunun yanında sonradan sorun falan çıkarsa resmi olsun diye Kurulum hizmeti adı altında 60 lira ödemeyi kabul ettim.

    Dün Telekomdan biri geldi binanın dış terminal kutusundan telefon hattını belirleyip gitti. bu normal, her türlü iletişim olayında hat açılır böyle. Bugün sabah birisi arayıp randevu istedi Türk.netten arıyorum kurulum yapılacak dedi. Müsaitiz gelin dedim. "kablonuz var mı, kablonuz yoksa metresi 3 liradan çekilecek" dedi. ne demek bu, 60 lira ödedim kurulum yapılması için dedim. "O fiyat servis ücreti, bu ona dahil değil" dedi, anlaşamadık ve kapattım telefonu. Bir türlü anlam veremedim, ben bu adamlara birisi gelip modemden kullanıcı adı girsin diye mi 60 lira vermiş oldum?

    Ben ne yapayım şimdi arkadaşlar? daha başvurum bile tamamlanmadan hırsızlık yapmaya çalışılıyor. Ne sözleşmede ne de başvuru yaparken telefonda zaten iç hattın mevcut olması gerektiğinden bahsedilmiyor. Hatta aksine, yüklediğim resimdeki bilgiler söz veriliyor.

    elimde modemle kaldım öyle. Ne yapabilirim?

    Kurulum Hizmeti?

    Bimer, btk, thh şikayet ediniz fatura çıkaracak olurlarsada ödemeyin ben ödemedim.




  • Türknet'in maaşlı elemanı OUT, Türknet'in sözcüsü IN

    İşim gücüm yok Türknet'in sözcülüğünü mü yapacağım burada yahu? Arkadaş olayı anlayamamış onu anlatmaya çalışıyorum. Ayrıca Türknet'den memnun olmak suç mu onu da anlamış değilim

    Evet evde kurulum hizmetinin zorunlu olması bence de kazık :) Eğer iç tesisat hazırsa ve kablolama falan yapılmayacaksa boşuna 60 TL veya kredi kartıyla ödendiyse 30 TL verilmiş oluyor. Kablo fiyatı konusunda da dediğinize katılıyorum onun da fiyatı fazla. Zaten sadece sıfırdan başvurularda bu hizmet zorunlu. Eğer başka bir ISS'den geçiş yapılıyorsa bu hizmete gerek yok. Tesisat hazır çünkü.

    Arkadaş kablo ücretinin 60 TL ücrete dahil olmadığını bilmiyormuş sorun oradan kaynaklanıyor. Haklı olarak da itiraz etmiş. Bende 60 TL ödesem üstünde birde kablo için ayrı para ödemek istemezdim kesinlikle.

    Abonelik sürecinde Türknet'in müşteriye kurulum hizmeti fiyatının haricinde eğer kablo çekilecekse bu kablodan da ücret alınacağını daha açık şekilde bildirmeliydi. Böyle olsa müşteri değerlendirir, kabul eder veya etmezdi. Böylece sorun çözülürdü :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nomadio -- 20 Nisan 2018; 0:58:2 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nomadio

    Türknet'in maaşlı elemanı OUT, Türknet'in sözcüsü IN

    İşim gücüm yok Türknet'in sözcülüğünü mü yapacağım burada yahu? Arkadaş olayı anlayamamış onu anlatmaya çalışıyorum. Ayrıca Türknet'den memnun olmak suç mu onu da anlamış değilim

    Evet evde kurulum hizmetinin zorunlu olması bence de kazık :) Eğer iç tesisat hazırsa ve kablolama falan yapılmayacaksa boşuna 60 TL veya kredi kartıyla ödendiyse 30 TL verilmiş oluyor. Kablo fiyatı konusunda da dediğinize katılıyorum onun da fiyatı fazla. Zaten sadece sıfırdan başvurularda bu hizmet zorunlu. Eğer başka bir ISS'den geçiş yapılıyorsa bu hizmete gerek yok. Tesisat hazır çünkü.

    Arkadaş kablo ücretinin 60 TL ücrete dahil olmadığını bilmiyormuş sorun oradan kaynaklanıyor. Haklı olarak da itiraz etmiş. Bende 60 TL ödesem üstünde birde kablo için ayrı para ödemek istemezdim kesinlikle.

    Abonelik sürecinde Türknet'in müşteriye kurulum hizmeti fiyatının haricinde eğer kablo çekilecekse bu kablodan da ücret alınacağını daha açık şekilde bildirmeliydi. Böyle olsa müşteri değerlendirir, kabul eder veya etmezdi. Böylece sorun çözülürdü :)
    anladım. ben hatırlayamıyorum Hizmet'in zorunlu olup olmadığını. daha önce 2 kere turk.net kullandık aynı ev için, ama böyle birşey ödediğimizi hatırlayamıyorum, çok uzun zaman geçti belki ondandır. Yani hazır tesisat üstüne alınmıyorsa zorunlu öyle mi? tam anlayamadım. eğer zorunluysa başka seçenek yoksa sorun etmem. Ama yine de gönderdiğim metindeki belirsizlik azımsanacak birşey değil. Başvuru sürecinde bahsedilmemesi ise çok ayıp ve adice.

    Bir de gelen eleman o işlem için (kendileri farklı şirketten oluyormuş sanırım) 5 kuruş para almadıklarını söylüyor. Kablo da gerçekten fahiş fiyat. O arkadaş dışarıdan 50 kuruşa da alıp çekebilirsiniz demişti.

    neyse bugün BTK'ya bi şikayet gitmişti zaten. nasıl sonuçlanacak bakalım. Buraya yazarım yine dursun diye, benden sonraki aciz kalan arkadaşlar için.

    ama hala merak ediyorum o 60 tl hangi harcanan emek adına alınıyor acaba. Engin beyin dediği gibi gerçekten haksız kazanç.

    cayma hakkımı kullansam yine de bu parayı isteyebilirler mi? Zaten bağlantıya dokunmadım, online işlemlerde kapalı gözüküyor. Sözleşme dışında herhangi form falan da imzalamadım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Inaluogh -- 20 Nisan 2018; 1:30:8 >




  • Evde kurulum ücreti, sıfırdan abonelik açılacak kişiden her şekilde alınıyor. Burda TurknetDestek'in açıklaması mevcut:

    http://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=132345555

    http://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=132313253

    Kablo çekilmese de, kurulumu siz yapsanız da, her şekilde alınıyor kısaca. Tabi evde kurulum hizmeti yerine kurulum ve aktivasyon hizmeti deselerdi, daha mantıklı olurdu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EnemyTerritory -- 20 Nisan 2018; 1:35:23 >
  • quote:

    anladım. ben hatırlayamıyorum Hizmet'in zorunlu olup olmadığını. daha önce 2 kere turk.net kullandık aynı ev için, ama böyle birşey ödediğimizi hatırlayamıyorum, çok uzun zaman geçti belki ondandır. Yani hazır tesisat üstüne alınmıyorsa zorunlu öyle mi? tam anlayamadım. eğer zorunluysa başka seçenek yoksa sorun etmem. Ama yine de gönderdiğim metindeki belirsizlik azımsanacak birşey değil. Başvuru sürecinde bahsedilmemesi ise çok ayıp ve adice.


    Hatırlamamanız normal çünkü bu "evde kurulum" hizmeti 2018 Ocak ayında uygulanmaya başlandı.
    Tesisatınız hazır olabilir ama aktif bir internet hizmeti kullanmıyorsanız bu hizmetten yararlanmak zorunlu.

    Mesela ben şuanda Superonline kullanıyorum ve Türknet'e geçiş yapıyorum diyelim. Yani Superonline hizmetimi iptal ettirmeden direk Türknet'e başvuruyorum geçiş işlerini onlar yapıyorlar.

    Yani şuanda aktif bir internet hizmetim var hali hazırda kullandığım ankastre kutusundaki hattım, portum, tesisatım falan var sorunsuz kullanıyorum. Evde kurulum hizmetine gerek kalmıyor böylece. Sadece bu şekilde başvurulursa evde kurulum hizmeti uygulanmıyor. Zaten en sorunsuz başvuru şekli budur. Bende bu şekilde geçmiştim Türknet'e hiç bir sorun yaşamadan.

    Diğer türlü yani evinizde internet hizmeti yoksa sıfırdan başvuruyorsanız evde kurulum hizmeti maalesef zorunlu. Ankastre bağlantısını ben yaparım, kablomu çekerim, modemi de kurarım deseniz bile o ücreti sizden alıyorlar.

    Bunun nedeni de bence şöyle; Şimdi bu hizmetin zorunlu olmadığını var sayalım. Müşteri 60 TL veya 30 TL fiyatı duyunca tabii ki bu hizmetten faydalanmak istemez kendim hallederim der. Böyle olunca Türknet'in evde kurulum hizmeti için anlaştığı taşeronlara ödemesi gereken ücreti bu sefer nereden bulacak?

    Ayrıca müşteri bu hizmetten faydalanmayıp kurulumu da yapamayınca internetine kavuşamıyor. Böyle olunca da abone iptalleri, bir sürü destek kayıtları falan uğraşıp duruyorsun. Şirket kafası olarak baktığımız zaman kendilerini garantiye almaları normal bir durum.

    Ama müşteri olarak baktığımız zaman tabii ki haksızlık oluyor. Olay bundan ibaret :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nomadio -- 20 Nisan 2018; 2:34:34 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nomadahmet

    quote:

    anladım. ben hatırlayamıyorum Hizmet'in zorunlu olup olmadığını. daha önce 2 kere turk.net kullandık aynı ev için, ama böyle birşey ödediğimizi hatırlayamıyorum, çok uzun zaman geçti belki ondandır. Yani hazır tesisat üstüne alınmıyorsa zorunlu öyle mi? tam anlayamadım. eğer zorunluysa başka seçenek yoksa sorun etmem. Ama yine de gönderdiğim metindeki belirsizlik azımsanacak birşey değil. Başvuru sürecinde bahsedilmemesi ise çok ayıp ve adice.


    Hatırlamamanız normal çünkü bu "evde kurulum" hizmeti 2018 Ocak ayında uygulanmaya başlandı.
    Tesisatınız hazır olabilir ama aktif bir internet hizmeti kullanmıyorsanız bu hizmetten yararlanmak zorunlu.

    Mesela ben şuanda Superonline kullanıyorum ve Türknet'e geçiş yapıyorum diyelim. Yani Superonline hizmetimi iptal ettirmeden direk Türknet'e başvuruyorum geçiş işlerini onlar yapıyorlar.

    Yani şuanda aktif bir internet hizmetim var hali hazırda kullandığım ankastre kutusundaki hattım, portum, tesisatım falan var sorunsuz kullanıyorum. Evde kurulum hizmetine gerek kalmıyor böylece. Sadece bu şekilde başvurulursa evde kurulum hizmeti uygulanmıyor. Zaten en sorunsuz başvuru şekli budur. Bende bu şekilde geçmiştim Türknet'e hiç bir sorun yaşamadan.

    Diğer türlü yani evinizde internet hizmeti yoksa sıfırdan başvuruyorsanız evde kurulum hizmeti maalesef zorunlu. Ankastre bağlantısını ben yaparım, kablomu çekerim, modemi de kurarım deseniz bile o ücreti sizden alıyorlar.

    Bunun nedeni de bence şöyle; Şimdi bu hizmetin zorunlu olmadığını var sayalım. Müşteri 60 TL veya 30 TL fiyatı duyunca tabii ki bu hizmetten faydalanmak istemez kendim hallederim der. Böyle olunca Türknet'in evde kurulum hizmeti için anlaştığı taşeronlara ödemesi gereken ücreti bu sefer nereden bulacak?

    Ayrıca müşteri bu hizmetten faydalanmayıp kurulumu da yapamayınca internetine kavuşamıyor. Böyle olunca da abone iptalleri, bir sürü destek kayıtları falan uğraşıp duruyorsun. Şirket kafası olarak baktığımız zaman kendilerini garantiye almaları normal bir durum.

    Ama müşteri olarak baktığımız zaman tabii ki haksızlık oluyor. Olay bundan ibaret :)

    Burada demişsinizki başka ıss den geçişte almıyorlar, benim durumum da aynı ancak şöyle bir durum söz konusu, bana telefonda söylenen "siz internetsiz kalmayın biz açtıktan sonra siz kendiniz diğerini kapattırın"
    Bende onların sözü ile hareket ettim. Bu durumda beni gafil avlamış oldukları aşikar maksatları, 60₺ alabilmek içinmi yaptılar bunu bilemem ama durum bu.




  • Bir de anlaştığım 24Mbit yerine 12 bağlanmış. "24MBit'e kadar" olması için en az 17MBit olacak ki 16 veya altıyla çakışmasın tarife. Bu da mı yeni aboneler için zorunlu? Zaten 24 olsun diye ekstradan Vdsl2 modem aldık, ne gereği kaldı şimdi? Yazıyorum dilekçeyi diyeceğim ama dilekçe bulamıyorum. Cayma dilekçesi nasıl yazılıyor?

    Kurulum Hizmeti?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Inaluogh -- 20 Nisan 2018; 12:30:7 >




  • Bu evde kurulumu abonelik başladıktan sonrada talep edebiliyormuyuz. Yazlıktaki evde kayın peder kurulumu yapamıyor ne yaptımsa olmuyor birisi kurulum yapması lazım o yüzden sormuştum.
  • Evet kurulum ücreti almak için veya diğer iss'den olan cayma bedelini karşılamamak için böyle bir yola başvurmuş olabilirler.

    Halbuki diğer iss üzerinden direk geçiş yapılsa hiç bir sorun yaşanmadan geçiş yapılabilirdi. Boşu boşuna sıfırdan kurulum yapılmış oldu. Elemanın bilgisizliği mi yoksa Türknet'in bir politikası mı orasını bilemiyorum.

    "Siz internetsiz kalmayın" lafını da anlamadım. Zaten Türknet interneti açtıktan 3-4 gün sonra diğer iss yi iptal ediyor. Yani hiç bir şekilde internetsiz kalmıyorsunuz. Ben Superonline kullanırken aynı durumu yaşadım. Superonline kullanmaya devam ederken Türknet modem kullanıcı adı ve şifresini gönderdi. Modemi tekrardan kurdum ve Türknet kullanmaya başladım. 5 dakika bile internetsiz kalmadım yani. 3-4 gün sonra Superonline hizmetim iptal edildi...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Inaluogh

    Bir de anlaştığım 24Mbit yerine 12 bağlanmış. "24MBit'e kadar" olması için en az 17MBit olacak ki 16 veya altıyla çakışmasın tarife. Bu da mı yeni aboneler için zorunlu? Zaten 24 olsun diye ekstradan Vdsl2 modem aldık, ne gereği kaldı şimdi? Yazıyorum dilekçeyi diyeceğim ama dilekçe bulamıyorum. Cayma dilekçesi nasıl yazılıyor?

    Kurulum Hizmeti?
    Upload hızı 800kbps olarak gözüküyor yani ADSL port bağlanmış. VDSL'e alındığı zaman 24 veya daha üstü hızları görebilirsiniz. Bu arada modemden sinyal almaya başladığınızda offline olan durum online olarak değişecektir.

    Müşteriye VDSL deyip neden ilk olarak ADSL bağlıyorlar orasını da anlamıyorum. Türk Telekom mu yapıyor bunu bilemiyorum ama boşuna uğraştırıyorlar insanı. Aynı durumu bende yaşamıştım, yoğun ısrarlar sonrası VDSL porta aldırdım kendimi :D

    Bana da 24 demişlerdi. VDSL bağlantısı yapıldıktan sonra baktım 45 e kadar destekliyor. Hemen 35'e yükselttirdim hızımı. O konuda haklarını yemeyeyim 1 günde hallettiler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nomadio -- 20 Nisan 2018; 15:36:33 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: guguk

    Bu evde kurulumu abonelik başladıktan sonrada talep edebiliyormuyuz. Yazlıktaki evde kayın peder kurulumu yapamıyor ne yaptımsa olmuyor birisi kurulum yapması lazım o yüzden sormuştum.
    Bildiğim kadarıyla mevcut aboneler için böyle bir şey yapılamıyor. Ama siz yine de online işlemlerden destek kaydı açıp sorun.

    Bir elektrikçi yardımıyla da kurulumu yapabilirsiniz. Evdeki durum ne bilmiyorum ama ankastre kutusundan kablo falan çekilecekse hemen halleder. Ama kablo falan hazırsa sadece ankastreye bırakılan hatta bağlantıyı yapıp kullanabilirsiniz. Modem kurulumunu ise kendinizin yapması lazım. Çok zor bir iş değil zaten.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nomadahmet

    Bildiğim kadarıyla mevcut aboneler için böyle bir şey yapılamıyor. Ama siz yine de online işlemlerden destek kaydı açıp sorun.

    Bir elektrikçi yardımıyla da kurulumu yapabilirsiniz. Evdeki durum ne bilmiyorum ama ankastre kutusundan kablo falan çekilecekse hemen halleder. Ama kablo falan hazırsa sadece ankastreye bırakılan hatta bağlantıyı yapıp kullanabilirsiniz. Modem kurulumunu ise kendinizin yapması lazım. Çok zor bir iş değil zaten.

    Teşekkürler hocam sadece modem kurulumu yapılacak ama kayın peder 80 yaşında olunca anlatamıyorsun telefonda bayağı uğraştım ama gına geldi parası neyse vereyim gelsinler modundayım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nomadio

    Upload hızı 800kbps olarak gözüküyor yani ADSL port bağlanmış. VDSL'e alındığı zaman 24 veya daha üstü hızları görebilirsiniz. Bu arada modemden sinyal almaya başladığınızda offline olan durum online olarak değişecektir.

    Müşteriye VDSL deyip neden ilk olarak ADSL bağlıyorlar orasını da anlamıyorum. Türk Telekom mu yapıyor bunu bilemiyorum ama boşuna uğraştırıyorlar insanı. Aynı durumu bende yaşamıştım, yoğun ısrarlar sonrası VDSL porta aldırdım kendimi :D

    Bana da 24 demişlerdi. VDSL bağlantısı yapıldıktan sonra baktım 45 e kadar destekliyor. Hemen 35'e yükselttirdim hızımı. O konuda haklarını yemeyeyim 1 günde hallettiler.

    Alıntıları Göster
    Eveet, BTK yolundan cevap geldi. Sebebi boş portun olmamasıymış, ne hikmettir ki bunun hakkında da bilgilendirilmedim. Şimdi gidip dava açsam daha kolay olacak. Kurumun ilişki politikaları gerçekten çok ilginç.Kurulum Hizmeti?




  • Inaluogh I kullanıcısına yanıt
    BTK dan kaç günde cevap geldi. bende bekliyorum
  • Geçmiş olsun hocam. Sen müşteriye 24mbps VDSL vaat ediyorsan onu vermek zorundasın. Boş VDSL portu yokmuş falan onu baştan söyleyeceksin. VDSL veremezsen müşteri her türlü haklı olur. Boşuna 60 TL kurulum ücreti falan vermiş oldunuz. VDSL modem aldıysanız bir de onun ücreti falan var tabii...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nomadio

    Geçmiş olsun hocam. Sen müşteriye 24mbps VDSL vaat ediyorsan onu vermek zorundasın. Boş VDSL portu yokmuş falan onu baştan söyleyeceksin. VDSL veremezsen müşteri her türlü haklı olur. Boşuna 60 TL kurulum ücreti falan vermiş oldunuz. VDSL modem aldıysanız bir de onun ücreti falan var tabii...
    gece 01 gibi yazmıştım Engin bey. Hızlı döndüler.

    Teşekkürler, en başta hattınız vdsl olacak deyip sözleşmeden sonra 12 mblik adsl bağlatmak nasıl bir tüccarlıktır anlam veremedim. akşamüstü Netspeed ile görüştüm iptal dilekçesinden sonra, arayan kişiyle gayet efendice konuştuk, hatta vdsl yapabiliriz ama hız sorunları olur size 16mbit adsl bağlayalım sabit kullanın dedi. türk.net gibi olur deyip daha fazla para da kurtarabilirdi ama yapmadı. Sırf bu yüzden kabul ettim. Şimdilik çok olumlu gözüküyor. Göndereceğiz sözleşmeyi bakalım. Biz de 60 lira almak "zorundayız" dedi ancak 6 ay taahhüt ederseniz ödemezsiniz dedi. peki dedim olur . şu port yoksunluğu olayını da anlayamadım. sokak santralinden mi yoksa merkez santralden mi bahsediliyor acaba.

    yalnız öyle olursa şu an kendim aldığım VDSL2 modemi kullanamadan boşa çıkaracağım. sizce onu kullanmam teknik olarak bir güzellik sağlar mı? yoksa eski5 yıllık adsl zyxel var, bunu iade edip onu mu çıkarayım tekrar? iletişim kalitesinde fark eder mi?

    bir de ev içine en kaliteli ne şekilde kablo çekebilirim? cat6'dan mı ayıklayıp çekeyim yoksa standart telefon kablosu mu bağlayayım? Tecrübesi olan var mıdır?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Inaluogh -- 20 Nisan 2018; 19:6:24 >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.