saçma bir konu :S bütün efsane motorlar; özelliklede efsane japon motorlar, küçük hacim yüksek güç elde etmiştir vede çok dayanıklıdır.....keza alman firmalarında da bu tip örnekler mevcuttur........
mesela japonlardan mazdaya ait wankel motor hacim/güç olarak inanılmaz kalite bir motor....ne yani şimdi wankel dandik mi????? dediğim gibi bence saçma sapan bir konu :S
Wankel sağlammı?
quote:
Orjinalden alıntı: plantamax
quote:
Orjinalden alıntı: UrbanRacer
quote:
Orjinalden alıntı: plantamax
saçma bir konu :S bütün efsane motorlar; özelliklede efsane japon motorlar, küçük hacim yüksek güç elde etmiştir vede çok dayanıklıdır.....keza alman firmalarında da bu tip örnekler mevcuttur........
mesela japonlardan mazdaya ait wankel motor hacim/güç olarak inanılmaz kalite bir motor....ne yani şimdi wankel dandik mi????? dediğim gibi bence saçma sapan bir konu :S
Wankel sağlammı?
yok çürük; onun için mazda nesillerdir kullanıyor.....
Wankel çürükmü?
quote:
Orjinalden alıntı: suzitusi
Günün şartları itibariyle küçük hacim, ama gönül isterki en az 3000 cc V6 motor olsun. Büyük hacimli (2.9 lt V6, 4.0 lt V6, 6.0 lt V12) araçlar kullandım, sonuç; 1.6 lt 300 hp aracım olacağına 3.0 lt V6 200 hp aracımın olmasını tercih ederim.
tabii yanında galonu 2.14 $ den benzinde olsa dadından yinmez
Sanırım atmosferik motorlar baba motorlar..Turbo beslemeli motorlar uzun süreden beri kullanılmasına karşın atmosferiğin avantajlarını gölgeleyemedi galiba..Ve Turbo motor bana dobing almış sporcu hissini veriyor..Vergi avantajı haricinde çok da önemli bir avantajı yok atmosferik motorlar karşısında galiba..
eğer büyük hacimli motor varsa Turboya ve diğer sıkıştırma oranlarını oynmaya gerek yoktur. Büyük hacimli atmosferik motorlar hemer zaman küçük hacimli turbolu zorlama motordan malzeme daaynımı ve uzun ömür açısından üstündür. Ama verim söz konusu olunca hacim arttıkça verim azalıyor yakıt sarfıyatı artıyor bunlar kapsam dışında tutulursa araçtan zevk almak motor sesi ve ride kullanım için atmosferik tercih ediniz. Bu kıyaslamalar bana harley davitson motorlar ile yarış motorlarının kıyaslatılmasna benziyor. Sakin ama altınızda her saniyesini zevke dönüştüren bir harley mi yoksa fırlayıp gitmek için hazırbekleyen yarış motoru mu ? aynı şeyler.
bencee 2.0 cc dizel turbo motor alırım
o biraz zor işte
quote:
Orjinalden alıntı: Umit
Şöyle 3 lt + biturbo olacak ki birşeye benzesin . "size does not matter "biraz züğürt tesellisi kalıyor
en iyisi yüksek hp,yüksek devir.kamyon gibi 2000devirde vites değiştirceksem olmaz olsun 500hp
turbo veya supercharger beslemeli büyük hacimli yüksek beygir süper olur
sizde herşeyi istiyorsunuz haaa arsızlar
insignia 1,6lt 180hp, passat 122hp 1,4 Tsi'ı da geçti.i. Hp almış başını gidiyor, kısa ömürlü bozulur demek ayıp olur. 100.000 üstü araç alınmaya korkulurken el oğlu 150.000 garanti veriyor artık. Bozulur falan eskidendi... Baba motor arasında da 0,4 fark olmaz. Baba motor S 600'de var kabul ama 2,0 1,6'ya göre baba değil yeğen olamaz bence.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme