Şimdi Ara

KÜÇÜK MOTOR YÜKSEK BEYGİR Mİ? BÜYÜK MOTOR YÜKSEK BEYGİR Mİ? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
50
Cevap
0
Favori
15.073
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: plantamax

    saçma bir konu :S bütün efsane motorlar; özelliklede efsane japon motorlar, küçük hacim yüksek güç elde etmiştir vede çok dayanıklıdır.....keza alman firmalarında da bu tip örnekler mevcuttur........

    mesela japonlardan mazdaya ait wankel motor hacim/güç olarak inanılmaz kalite bir motor....ne yani şimdi wankel dandik mi????? dediğim gibi bence saçma sapan bir konu :S




    Wankel sağlammı?

     KÜÇÜK MOTOR YÜKSEK BEYGİR Mİ? BÜYÜK MOTOR YÜKSEK BEYGİR Mİ?




  • quote:

    Orjinalden alıntı: plantamax

    quote:

    Orjinalden alıntı: UrbanRacer


    quote:

    Orjinalden alıntı: plantamax

    saçma bir konu :S bütün efsane motorlar; özelliklede efsane japon motorlar, küçük hacim yüksek güç elde etmiştir vede çok dayanıklıdır.....keza alman firmalarında da bu tip örnekler mevcuttur........

    mesela japonlardan mazdaya ait wankel motor hacim/güç olarak inanılmaz kalite bir motor....ne yani şimdi wankel dandik mi????? dediğim gibi bence saçma sapan bir konu :S




    Wankel sağlammı?

     KÜÇÜK MOTOR YÜKSEK BEYGİR Mİ? BÜYÜK MOTOR YÜKSEK BEYGİR Mİ?







    yok çürük; onun için mazda nesillerdir kullanıyor.....



    Wankel çürükmü?




  • quote:

    Orjinalden alıntı: suzitusi

    Günün şartları itibariyle küçük hacim, ama gönül isterki en az 3000 cc V6 motor olsun. Büyük hacimli (2.9 lt V6, 4.0 lt V6, 6.0 lt V12) araçlar kullandım, sonuç; 1.6 lt 300 hp aracım olacağına 3.0 lt V6 200 hp aracımın olmasını tercih ederim.



    tabii yanında galonu 2.14 $ den benzinde olsa dadından yinmez

    bilgilendirme: 1 galon benzin= 3.78 lt, yani 1 lt benzin= 0.56 $ = 89 kuruş/lt

    çekkkk 5.5 , karburatörlü olsun




  • Sanırım atmosferik motorlar baba motorlar..Turbo beslemeli motorlar uzun süreden beri kullanılmasına karşın atmosferiğin avantajlarını gölgeleyemedi galiba..Ve Turbo motor bana dobing almış sporcu hissini veriyor..Vergi avantajı haricinde çok da önemli bir avantajı yok atmosferik motorlar karşısında galiba..
  • eğer büyük hacimli motor varsa Turboya ve diğer sıkıştırma oranlarını oynmaya gerek yoktur. Büyük hacimli atmosferik motorlar hemer zaman küçük hacimli turbolu zorlama motordan malzeme daaynımı ve uzun ömür açısından üstündür. Ama verim söz konusu olunca hacim arttıkça verim azalıyor yakıt sarfıyatı artıyor bunlar kapsam dışında tutulursa araçtan zevk almak motor sesi ve ride kullanım için atmosferik tercih ediniz. Bu kıyaslamalar bana harley davitson motorlar ile yarış motorlarının kıyaslatılmasna benziyor. Sakin ama altınızda her saniyesini zevke dönüştüren bir harley mi yoksa fırlayıp gitmek için hazırbekleyen yarış motoru mu ? aynı şeyler.
  • bencee 2.0 cc dizel turbo motor alırım
  • o biraz zor işte
    quote:

    Orjinalden alıntı: Umit

    Şöyle 3 lt + biturbo olacak ki birşeye benzesin .
    "size does not matter "biraz züğürt tesellisi kalıyor



    en iyisi yüksek hp,yüksek devir.kamyon gibi 2000devirde vites değiştirceksem olmaz olsun 500hp
  • turbo veya supercharger beslemeli büyük hacimli yüksek beygir süper olur
  • sizde herşeyi istiyorsunuz haaa arsızlar
  • insignia 1,6lt 180hp, passat 122hp 1,4 Tsi'ı da geçti.i. Hp almış başını gidiyor, kısa ömürlü bozulur demek ayıp olur. 100.000 üstü araç alınmaya korkulurken el oğlu 150.000 garanti veriyor artık. Bozulur falan eskidendi... Baba motor arasında da 0,4 fark olmaz. Baba motor S 600'de var kabul ama 2,0 1,6'ya göre baba değil yeğen olamaz bence.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.