Şimdi Ara

KÜÇÜK MOTOR YÜKSEK BEYGİR Mİ? BÜYÜK MOTOR YÜKSEK BEYGİR Mİ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
50
Cevap
0
Favori
15.077
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Whisper911

    DİKKAT
    Her an LAST DRİVER v12 motor 90303452 cc araçların ilanlarıyla gelebilir


    büyüklük takıntısı var onda.
  • ufak motor, az yakıt, az vergi
  • Vergi ve yakıt tüketiminde daha çok küçük motor , sorunsuzluk,uzun ömür,bakım masraflarının daha uygun olması vs. gibi hususlarda da daha çok büyük motorlar ön plana çıkıyor gibi..evet..Peki biri 1,4 lt motor diyelim 160 hp , diğeri de 2,0 lt motor ve o da diyelim 160 hp ve bu araçların ağırlıkları da hemen hemen aynı diyelim, performansları nasıl olur yani 0-100 ilk hızlanma, ara hızlanma, yüksek devirlerdeki performansları vs. gibi..
  • büyük hacim her zaman daha uzun ömürlü ve sorunsuzdur onun için ötv si uygun olan amerikada golfler 2.5 litreden baslıyor.
  • Katılıyorum, artık küçük motorlarla çevre bilinci kapsamında daha az yakıt ve daha az CO2 salınımı ön planda. Teknolojiyi üreten firmalar bunu yapıyor.
    Diğer taraftan artık yeni motor teknolojileri kullanılıyor, yani daha önce doğru olan deneyimle sabit bilinenlerde değişmek zorundadır insanın yaratıcılığı ve teknolojisi ile birlikte. Ancak yeni çıkmış teknolojiler denenip bir istatistik oluştuğunda karşılaştırma yapılabilir. Şu anda kullanılan yeni motor teknolojileri verimli, çevreye saygılı ve aynı zamanda performanslı ise bizlerde olabildiğince onları kullanıp hem kendi kesemize hemde dünyaya bir fayda sağlamalıyız.
    Diğer taraftan benim aracımın motoru V12, 300 Beygir, 4000 cc demek insanın doğasında var sanırım ama ne kadar doğru bir düşünce soru işaretleri taşıyor bence.
    Performans varsa yeteri kadar neden hem cebimize hemde çevreye dost olanı tercih etmeyelim ??
    Sorunsuzluk, uzun ömürlülük, bakım masrafları konusunda küçük + performanslı motorun dezavantajları olduğuna dair bir bilgi ya da tecrübe ben duymadım.
    Wood76 isimli kullanıcı arkadaşın bahsettiği konuya ilişkin olarak kendi kullandığım aracımdan örnek vermek istiyorum:
    VW Tiguan Benzinli 1.4 motor 4x4 TSI 150 BG 240 Nm tork (Araç ağırlığı : 1550 Kg ) 0-100 km hızlanma : 9.6 sn
    Performansı oldukça tatmin edici.
    Diğer bir arkadaşta 1.4 VW Passat Benzinli 122 BG var, aynı şekilde o da performanstan çok memnun.




    quote:

    Orjinalden alıntı: snnkrs

    Olaya sadece vergi yönünden bakmamak lazım bu küçük motorlar sayesinde daha az yakıt tüketilmekte ve atmosfere daha az CO2 bırakılmaktadır.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: rocky_m5


    quote:

    Orjinalden alıntı: Whisper911

    DİKKAT
    Her an LAST DRİVER v12 motor 90303452 cc araçların ilanlarıyla gelebilir


    büyüklük takıntısı var onda.


    Kimisi büyük sever




  • az yaksın çok kaçsın da, gerisi önemli değil
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Whisper911

    DİKKAT
    Her an LAST DRİVER v12 motor 90303452 cc araçların ilanlarıyla gelebilir

  • "Bigger is better" demiş eloğlu, boşuna dememiş...
  • Atmosferik olicek arkadaş
  • quote:

    Orjinalden alıntı: RqJnr

    "Bigger is better" demiş eloğlu, boşuna dememiş...


    olurmu öle cancım sen teknolojide geri kaldın 1.1 çift karbiratör 700 hp hemde 300.000 km yol gidiomuş km de 2 lt yakıomuş
  • quote:

    Orjinalden alıntı: UrbanRacer


    quote:

    Orjinalden alıntı: RqJnr

    "Bigger is better" demiş eloğlu, boşuna dememiş...


    olurmu öle cancım sen teknolojide geri kaldın 1.1 çift karbiratör 700 hp hemde 300.000 km yol gidiomuş km de 2 lt yakıomuş

    Vay anasını desene yakında petşişeden motor yapacaklar.Tepesini del hava alsın yanına bir kutu kola benzin tankı.At kibriti içine 250bg 400nm




  • quote:

    Orjinalden alıntı: RqJnr


    quote:

    Orjinalden alıntı: UrbanRacer


    quote:

    Orjinalden alıntı: RqJnr

    "Bigger is better" demiş eloğlu, boşuna dememiş...


    olurmu öle cancım sen teknolojide geri kaldın 1.1 çift karbiratör 700 hp hemde 300.000 km yol gidiomuş km de 2 lt yakıomuş

    Vay anasını desene yakında petşişeden motor yapacaklar.Tepesini del hava alsın yanına bir kutu kola benzin tankı.At kibriti içine 250bg 400nm


    cahil seni kızkaçıran diye bi motor var bilmiomusun




  • Haaahahah valla kusura bakma ben hakkaten geri kalmışım.
  • Geri kafalısın olum V8 falan çöp bunlar hurda

    üstüne işemek lazım bu motorların
  • Motor hacminin yerinin yerini teknolojik oyuncaklar tutmaz.
  • basbakanın aracı ve koruma aracları büyük hacimli motorlara sahip olduguna göre büyük hacim iyidir
  • Şöyle 3 lt + biturbo olacak ki birşeye benzesin .
    "size does not matter "biraz züğürt tesellisi kalıyor
  • allah allah... başbakanın araçları olmasaydı, biz bişey bilemeyecektik demek ki...
    biz ilmiyormuyuz last-driver'in linklerini verdiği araçları kullanmayı...mtv ve yakıt fiaytından dolayı küçük motor alıyoruz...
    quote:

    Orjinalden alıntı: cemy22tr

    basbakanın aracı ve koruma aracları büyük hacimli motorlara sahip olduguna göre büyük hacim iyidir
  • Günün şartları itibariyle küçük hacim, ama gönül isterki en az 3000 cc V6 motor olsun. Büyük hacimli (2.9 lt V6, 4.0 lt V6, 6.0 lt V12) araçlar kullandım, sonuç; 1.6 lt 300 hp aracım olacağına 3.0 lt V6 200 hp aracımın olmasını tercih ederim.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.