Şimdi Ara

Küçük bir Problemim var......Mu severler, yardım.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
607
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 12 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 5
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 5
  • Ortalama Mesaj Aralığı 13 saat 10 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • enrique (5 mesaj) Hijam_El_Garuj (3 mesaj) Wade (2 mesaj) Big Turtle (2 mesaj) aboniq (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Free to Play - MMO >> Diğer Free to Play Oyunlar >> MU Online >> Küçük bir Problemim var......Mu severler, yardım.
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    251 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    arkadaşlar bir Serverde SM oynuyorum, isterseniz oyun windows modda oynanabiliyor. windowsta 2 oturum açtım, oturumlardan birinde oyunu açıp SM orda ufak ufak kassın bende öteki oturumda diğer işlerimi yapmak istiyorum ama oturum değişince karaktere bir türlü evil script yaptıramıyorum yolunu bilen paylaşırsa çok sevinirim teşekürrler.



    |
    |
    _____________________________
    Mart 2003
  • Yarbay
    2015 Mesaj
    Yapabilir. Oyun Ekranını window mode kullanarak alt a alabilirsin.

    boylece oyunda halen skill yapar durumda olursun.

    oyuna girmeden once window mode calıstır. sonra oyuna gir f12 ye bas

    sonra skill yaparken f11 e bas ekran asagi inicek. sonra elini mause tan cek. sonra f11 e birdaha bastiginda otomatik skill yaptıgını goruceksin. sonra tekrar f11 e basarak ekranı alta al. diger islerini yap.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    251 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    saol extreme dostum, o dediğini 97D versiyonu oynadığımda bende yapıyordum ama aynısı burda yemiyor binbir çeşit MUminimizer denedim, ekranı alta alamıyorlar.. oyunun kendi launcherinden winmode olarak ayarlayıp girincede f11 zaten mukorea sitesini otomatik açıp duruyor, oyunun kendi winmodunda SMbot programı ile oto sağ click yapsam oturum değişince yine büyü yapmıyor malesef. amacım SM öteki oturumda büyü yaparken ben Win+L ile kendi oturumuma geçip takılayım kafama göre :) düşününce basit gibi duruyor ama yapamıyorum bir türlü. deneyecek bişey aklıma gelmiyor artık
    |
    |
    _____________________________
    Mart 2003
  • Emekli Yönetici
    3239 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: enrique

    saol extreme dostum, o dediğini 97D versiyonu oynadığımda bende yapıyordum ama aynısı burda yemiyor binbir çeşit MUminimizer denedim, ekranı alta alamıyorlar.. oyunun kendi launcherinden winmode olarak ayarlayıp girincede f11 zaten mukorea sitesini otomatik açıp duruyor, oyunun kendi winmodunda SMbot programı ile oto sağ click yapsam oturum değişince yine büyü yapmıyor malesef. amacım SM öteki oturumda büyü yaparken ben Win+L ile kendi oturumuma geçip takılayım kafama göre :) düşününce basit gibi duruyor ama yapamıyorum bir türlü. deneyecek bişey aklıma gelmiyor artık

    iyide 2 farklı oturum açmana gerek yokki. Winmode programıyla F12 F11 yapıp oyunu aşağı aldığında zaten istediğin gibi takılabilirsin
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    251 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    "zaten aynı oturumda da olmuyor".tam ekranda minimizerler çalışmıyor,kendi win modunda ise F11 direk mukore sitesini açıyor. elimde çok çeşitli minimizerler var ama işe yaramıyorlar. neyse olmuyosa olmuyordur napalım. yinede aklına farklı şeyler gelen arkadaşlar olursa yazsın, teşekkürler.
    |
    |
    _____________________________
    Mart 2003
  • Teğmen
    103 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: enrique

    "zaten aynı oturumda da olmuyor".tam ekranda minimizerler çalışmıyor,kendi win modunda ise F11 direk mukore sitesini açıyor. elimde çok çeşitli minimizerler var ama işe yaramıyorlar. neyse olmuyosa olmuyordur napalım. yinede aklına farklı şeyler gelen arkadaşlar olursa yazsın, teşekkürler.

    " dizzy's clicker " diye bi program var bi dene istersen
    |
    |
    _____________________________
    hayat bir maraton
  • Yarbay
    2015 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: enrique

    "zaten aynı oturumda da olmuyor".tam ekranda minimizerler çalışmıyor,kendi win modunda ise F11 direk mukore sitesini açıyor. elimde çok çeşitli minimizerler var ama işe yaramıyorlar. neyse olmuyosa olmuyordur napalım. yinede aklına farklı şeyler gelen arkadaşlar olursa yazsın, teşekkürler.


    hata sende. window mode 'un amacı zaten. oyuna bakmana gerek kalmadan kasmasını saglamak.

    birseyleri yanlış yapıyorsundur.

    oyunu alta aldıgında otomatik kasmaya devam eder. ancak sen klavyede yazı yazarken dikkat et. bastıgın tuşlar oyunda bazı şeyleri calıstırıyor olabilir. ornegin yazı yazarken v ye basarsın. oyunda inventory acılır. imlecte ınventory üzerinde kalır char kasmayı bırakır. böyle bir durum olabilir. ama bundanda kurtulma yolu var. imleci karekterin biraz sol tarafına koyarak kastıgında sorun olmaz.

    boyle yapıp oyunu alta aldıgında hic sorun kalmaz
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    251 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    "oyunu alta aldıgında otomatik kasmaya devam eder." sanırım sorun oyunu alta alabilecek bir minimizer bulmak. ya S4 serverde çalışmıyorlar yada oyunda korumamı var nedir. deilse söylediğin şekilde f11,f12 ile 97 versiyonu oynarken yapıyordum, sorun olmuyordu.
    uğur arkadaşım farklı oturm açmamın sebebi 3-4 farklı accountla aynı anda oyuna girip kastırabilmek, mesela 1 pc de 4 farklı DL karakterile oyuna girip kendi kendilerine lvl yapabliyorsunuz, bunu DL ile çok iyi yapıyorum tabi kuş olunca sorun olmuyor :D ama SM ile yapamıyorum. oturum değişince büyü stop ediyor.
    |
    |
    _____________________________
    Mart 2003
  • Teğmen
    103 Mesaj
    arkadaşım senin probleminin çözümü bu [URL]http://www.upload.gen.tr/d.php/s4/wxkql1qn/mu_clicker.rar.html[/url]
    |
    |
    _____________________________
    hayat bir maraton
  • Yüzbaşı
    251 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    dostum farklı clicker'larlada denedim olmadı, oturum değişince oyunun kendi win modu penceresi sanırım aktif kalamıyor.
    |
    |
    _____________________________
    Mart 2003
  • Emekli Yönetici
    3239 Mesaj
    Tamam şimdi hatırladım Oyuna kaç farklı hesaptan giriyorsan o kadar ayrı winmode kullanman lazım yani winmode u D ye yüke ilk hesaptan gir masaüstüne yükle ayrı bitane 2. hesaptan gir gibi.
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    103 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: enrique

    dostum farklı clicker'larlada denedim olmadı, oturum değişince oyunun kendi win modu penceresi sanırım aktif kalamıyor.

    bu programın çalışma şekli zaten winmode şeklinde değil o yüzden senin problemini çözer diye düşünüyorum
    |
    |
    _____________________________
    hayat bir maraton
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
kripto para haberleri
Sohbet
Bebek Oyunları
Radyo Dinle
Gülüş Tasarımı
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,469
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.