Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

küçük bi soru???????

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
8
Cevap
0
Favori
148
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Teknik Yardım >> küçük bi soru???????
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    686 Mesaj
    arkadaşlar hepinize selamlar.küçük bir sorum olacak.satalı harddiskler ne işe yarar.özelliklede oyunlarda...??????teşekkürler....



    |
    |
    _____________________________
    OYUN BİTTİĞİNDE,ŞAH'DA PİYON'DA AYNI KUTUYA KONUR.
  • Yarbay
    4501 Mesaj
    SATA diskler, eski modellerine gore daha hızlı... okuma yazma hızında buyuk oranda fark var... performanstada.. fakat oyuna ne kadar + saglar bilemem..
    |
    |
    _____________________________
    icq:112530
  • Uzman Mobil
    6565 Mesaj
    SATA diskler çok farkettirmese de normal HDD lere göre yüzde 15 ile 20 arasında değişen bi performans artışı sağlar kanım ca çok gerekli bişi değil ama para varsa alınmalı hatta RAİD+SATA alınmalı..

    mümkünse direk RAİD de olabilir bu yüzde 40 perf. artışı sağlar çok manyak bişidir..
    |
    |
    _____________________________
    Darkchild.. Sert Bakışlı, Haşin Çocuk !!
  • Teğmen
    136 Mesaj
    sata diger arkadaslarında dedigi gibi normal Hd lerden cok daa hızlı oluyo, oyunlardaki etkisi ise belki daha cabuk yuklenmesi olabilir:)
    Not:Ben test ettim cok guzel bisi
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1766 Mesaj
    SATA hdd ler IDE hddlere göre biraz daha hızlı..Birazda kablo kargaşasından kurtarıyor...
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    486 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: eMaNeT

    sata diger arkadaslarında dedigi gibi normal Hd lerden cok daa hızlı oluyo, oyunlardaki etkisi ise belki daha cabuk yuklenmesi olabilir:)
    Not:Ben test ettim cok guzel bisi


    +1
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1100 Mesaj
    bende katılıyorum paran varsa al yoksa çokda alamadım dıye dert etme
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1467 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: hemp_gru

    SATA hdd ler IDE hddlere göre biraz daha hızlı..Birazda kablo kargaşasından kurtarıyor...

    hız olayına katılmıyom ikiside 7200 dönüş hızına sahip bende sata var sadece insanı kasa içi kablo derdindin kurtarıyor bu onu tak cıkar yaparkan kullanışlı hale getiriyor...
    |
    |
    _____________________________
    GTR > GTI
    GTR
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    bence çokta lazım olan bır şey değil kafana takma
    |
    |
    _____________________________
    HER NE KADAR ANAMIZDAN ÇİĞ SÜT EMSEKTE BİN DEFA KAYNAMIŞTIR HAYATIN BU KIZGIN YOLLARINDA YÜREĞİMİZ
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
SEO
haberler
Masal
üniversite
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,250
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.