Bildirim
Kuba cg100 action
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü,
1 Mobil


Giriş
Mesaj
-
-
yok mu bilen eden..
, -
kullanma fırsatım olmadı ama pek tercih edilmeyen bir model.. kuba alacaksın cg 150 sport tavsiye ederim.. şase olarak aynı sadece motor farkı var.. blansörlü sistem olduğu için bundan çok daha az titreşim yapar.. ama 150cc olduğu için yıllık 84 lira vergisi var tabi..
ama illa vergisiz olsun dersen kmt çelik sk100-3 modelini bir incele derim bir arkadaşıma aldık oldukça memnun hiç arıza vermedi diyor..
http://www.kolatmotor.com.tr/urun_detay.php?ID=4 linkten bakabilirsin.. fiyatı 1700 civarı.. -
hmm evet ilk alacağımız mopdel buydu geri bunu aldık ve devir saati 6000 den sonra kuba saçmalamaya başlıyor kafa titriyor bi türlü çaresini bulamadım :( -
onun bir caresi yok dostum belirli bir devirden sonra tek silindirli japonlarda bile artar titresim -
quote:
Orijinalden alıntı: konyaturk42
onun bir caresi yok dostum belirli bir devirden sonra tek silindirli japonlarda bile artar titresim
hm bi iki kişi yaptığını söyledi ve iki şey dedi 1.< Karbüratör ayarı çektim demiş diğeri de hızlanması için hava filtresi takmış ama bilmiyom ne olduğunu -
quote:
Orijinalden alıntı: furkanbk
quote:
Orijinalden alıntı: konyaturk42
onun bir caresi yok dostum belirli bir devirden sonra tek silindirli japonlarda bile artar titresim
hm bi iki kişi yaptığını söyledi ve iki şey dedi 1.< Karbüratör ayarı çektim demiş diğeri de hızlanması için hava filtresi takmış ama bilmiyom ne olduğunu
7,500 devirden sonra cbf bile titriyor.s nasıl yapmışlar merak ettim açıkcası.. -
quote:
Orijinalden alıntı: konyaturk42
quote:
Orijinalden alıntı: furkanbk
quote:
Orijinalden alıntı: konyaturk42
onun bir caresi yok dostum belirli bir devirden sonra tek silindirli japonlarda bile artar titresim
hm bi iki kişi yaptığını söyledi ve iki şey dedi 1.< Karbüratör ayarı çektim demiş diğeri de hızlanması için hava filtresi takmış ama bilmiyom ne olduğunu
7,500 devirden sonra cbf bile titriyor.s nasıl yapmışlar merak ettim açıkcası..
söylediğim tireme öyle bir şey değil
yani 6500 falan devirden sonra motor sana sanki dağılacağını hissettiriyor sanki parça parça olacak bahsettiğim o 11 devire falan çıkamıyor yani bu arada motor sahibiysen motorun nedir
-
quote:
Orijinalden alıntı: furkanbk
quote:
Orijinalden alıntı: konyaturk42
quote:
Orijinalden alıntı: furkanbk
quote:
Orijinalden alıntı: konyaturk42
onun bir caresi yok dostum belirli bir devirden sonra tek silindirli japonlarda bile artar titresim
hm bi iki kişi yaptığını söyledi ve iki şey dedi 1.< Karbüratör ayarı çektim demiş diğeri de hızlanması için hava filtresi takmış ama bilmiyom ne olduğunu
7,500 devirden sonra cbf bile titriyor.s nasıl yapmışlar merak ettim açıkcası..
söylediğim tireme öyle bir şey değil
yani 6500 falan devirden sonra motor sana sanki dağılacağını hissettiriyor sanki parça parça olacak bahsettiğim o 11 devire falan çıkamıyor yani bu arada motor sahibiysen motorun nedir
bende honda cbf 150 kullanıyorum..
öncelikle şunu araştırın kullandığınız modelin orjinal max. devri kaç?
çünkü bu tarz çin mallarının bazılarında devir saatini tıpkı km gibi çok fazla yapıyorlar..
araştırmanı tavsiye ederim.. acaba aynı model kullananlardan o devirlere çıkabilen var mı?
-
anladım araştırıcam bi de hava filtresi hakkında bilgin var mı seni çok yorduysam cevaplamayabilirsin cbf nasıl bahsetsene biraz o da güzel motor :D
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X