Birkaç yıldır kapalı olan Garanti bankası kredi kartı ve banka kartı hesaplarımdan aidat açık olduğu dönemde kesilmişti. Dün gittiğim Garanti bankası şubesi telefon bankacılığı ile işlemi yapabileceğimi kendilerinin yardımcı olamayacağını söyledi. Bu sabah görüştüğüm telefon bankacılığı yetkilisi açık hesabım olmadığı için hiçbir işlem yapamayacağını söyleyip şubeye yönlendirdi. Tekrar şubeye gittiğimde hesaplarımdan yapılan kesintileri yazıcıdan çıkartıp, tarafıma öndenmesi için öncelikle 70 TL vermem gerektiğini söyledi. Kredi kartı kesintisi için birşey yapamacağını söyledi. Ben de soluğu tüketici hakları hakem heyetinde aldım.
Toplumda yanlış bir algı olduğu, kredi kartları ve banka kartları için aidat geri ödemesiyle ilgili bir düzenlemenin bulunmadığını, yanlış bilinen o düzenlemenin sadece çekilen kredilerdeki dosya masraflarını kapsadığını söyledi.
Yani olmuyormuş.
quote:
Orijinalden alıntı: LORDTEK
Merhaba,
Birkaç yıldır kapalı olan Garanti bankası kredi kartı ve banka kartı hesaplarımdan aidat açık olduğu dönemde kesilmişti. Dün gittiğim Garanti bankası şubesi telefon bankacılığı ile işlemi yapabileceğimi kendilerinin yardımcı olamayacağını söyledi. Bu sabah görüştüğüm telefon bankacılığı yetkilisi açık hesabım olmadığı için hiçbir işlem yapamayacağını söyleyip şubeye yönlendirdi. Tekrar şubeye gittiğimde hesaplarımdan yapılan kesintileri yazıcıdan çıkartıp, tarafıma öndenmesi için öncelikle 70 TL vermem gerektiğini söyledi. Kredi kartı kesintisi için birşey yapamacağını söyledi. Ben de soluğu tüketici hakları hakem heyetinde aldım.
Toplumda yanlış bir algı olduğu, kredi kartları ve banka kartları için aidat geri ödemesiyle ilgili bir düzenlemenin bulunmadığını, yanlış bilinen o düzenlemenin sadece çekilen kredilerdeki dosya masraflarını kapsadığını söyledi.