Şimdi Ara

Koyuncu-Destek bilişim İnsanı hayattan bezdirir

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
1.002
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2008 Nisan ayında aldığım Samsung 206BW monitörüm 3.kez servise aynı nedenden gitti, ama 3. kez gittiğinde sisteme işlenmediğinden bana bi türlü paramı iade etmek istemiyorlar. Kendim uğraşmamak için Vatanbilgisayar aracılığı ile gönderdim, nalet olsun göndermez olaydım. Vatan bilgisayarda 3 kez gidip aynı hatadan yapıldığına dair belge var. Şuan ürünü vatandan almadan geri gönderdim 4. kez gitmiş oluyor para iadesi istediğim için. Telefonlara çıkan zihinsel problemli kişiler yardımcı olamıyor, yardımcı olacak kişiye bağlayamıyor yada bana yardımı dokunacak hiç bir iş yapmıyor. Attığım maillere boş dahi olsa geri dönülmüyor, en sonunda kalkıp sarıgaziye gidicem halledicem ben onların işlerini. Türkiyede samsung kullanmayın servisi adamı illet ediyor!

    Attığım mail:
    "Merhabalar;

    Vatan bilgisayardan 2008 Nisan ayında almış bulunduğum Samsung 206BW monitörüm servisinize daha önce 2 kez besleme kondansatörü arızası ile gelmişdi. 3.Kez ayni Sorundan gönderildiği halde benim iade talebim karşılanmadı yada karşılanmaması için zemin hazırlandı.

    Ürünümün seri numarası : xxxxxxxxxxxxxx
    İlk geldiği bakım numarası :xxxxxxxxxxxxx
    ikinci kez geldiğindeki bakım numarası : xxxxxxxxxxxxx
    3. kez geldiğinde irsaliye tutulmuş bakım numarası verilmemiş ama bu elbet ki kayıtlarınızda mevcuttur. Ürün servise 3. kez geldiğinde sitenizden kontrol ettiğimde Aralık ayındaki servisinize gelişi görünüyor. Telefonlarınıza çıkan personel kişi ısrarla 2. kez geldiğini iddaa ediyor. Ben kaç kez geldiğini bilmiyor muyum?

    Bu durum gerçekten can sıkıcı bir hal almaya başladı ürünü doğru dürüst kullanma şansına sahip olamadım.
    Ürün şuan sizin elinizde, vermiş bulunduğum bilgilere bakarak gereğinin yapılmasını talep ediyor ve para iade istiyorum."



    _____________________________
    İntel Core i7 2600 (stock) | Intel DH67BL | EVGA GTX 970 SC| Kingston 4x2 GB 1333MHZ | ASUS VS278H | Windows 8.1 PRO




  • aynı sıkıntı bende de var hepsiburadadan aldığım samsung p2250nin kutudan arızalı olarak çıkması üzerine geri gönderdim onlarda servise göndermişler basit bir değişim işlemi için ayın 16sından beri bekletiliyorum telefon ediyorum ısrarla ürünlerin geldiği tarihe göre sıra ile bakıldığını söylüyorlar samsung ve koyuncu adını duydum mu deliriyorum
    _____________________________
    AMD FX 8320 / ASUS M5A97 EVO R2.0 / 2x4 Kingston HyperX Genesis 1600 Mhz CL9 / XFX Rx470 BE / Seasonic M12II-620 watt evo/ Samsung 840 Pro 128 GB / Seagate ST1000DM003 1 TB / Corsair 400R / Samsung p2250 21.5"
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.