Şimdi Ara

Koup , Gt, RX8, Mito, Ds3...seç seçebilirsen :) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
68
Cevap
1
Favori
3.965
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • rx8 fiyatı kalitesine göre çok uygun,2. el fiyatı tabii ki
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    Her şeyi geçtim, tamam zevkler ve renkler tartışılmaz onu da biliyorum ama; rx7 gibi bir tasarımdan sonra rx8 denen arabanın nesini beğeniyorsunuz fan club kuracak kadar onu samimiyetle anlamıyorum.

    Rx-7 1978'den 2002'ye kadar FB FC FD olmak üzere 3 jenerasyon olarak üretilerek gelmiş bir otomobil.Rx-7'nin tasarımı çok farklı,sürüş hisleri çok farklı kaldı ki 1993 yılında 36.000 £ M3'ten pahalı bir arabaydı sizin Rx-8'nin nesini beğeniyorsunuz demeniz bana göre çok talihsiz bir yorum olmuş.

    Nesini beğeniyoruz öncelikle 4 kişilik Coupe Rotary motor barındıran %50 %50 ağırlık dengesine rwd bir spor otomobil kullanıyoruz.Rx-8'in fiyatı şuan Rx-7 satılmış olsa yarısı kadar.Jantlarından tut koltuklarına kadar kaliteli markalar barındırıyor.Bose,BBS,Recaro,Bilstein gibi gibi..

    Rx-7 üretim tarihi 90'lardı unutmayınız 90'larda benzin ve yağ sıkıntısı yoktu dikkatinizi şuna çekmek isterim ki Genelde efsane olmuş japon araçları Gtr Supra Rx-7 Nsx hepsi 90'lardadır günün koşullarına göre üretilmiş ve satılmıştır.Emisyon değerleri 2000'lerden sonra değişmiş ve bir çoğunun üretimi bu yüzden bitmiştir.5-10 sene sonra Rx-8'lerde bu şekilde söylenecek çünkü bir çok kişi hybrid araçları kullanmaya başlayacak..


    Dip Not olarak size belirtmemde fayda var Mazda Rx-8 2009 yılında amerikan Motortrend otomobil dergisinin yaptığı testte, içlerinde E92 BMW M3, Nissan GTR, Porsche 911 turbo, Audi R8, Mitsubishi Evo X, Mini Cooper S gibi yol tutuşta çok iddialı 10 araca karşı test edilmiş, bütün araçlar içinde en iyi yol tutan 3. , Amerika pazarında satılan $100.000 dolar altındaki tüm araçlar arasında en iyi yol tutuşa sahip otomobil olarak gösterilmiştir.


    Son olarakta Fun Club kurmadık kaldı ki Rx-8 spor bir otomobil.Kimseyi küçümsemiyorumda bir çok X Y Z marka fun club kurmuşken bunu sadece onlara layık görüp Rx-8'e üvey evlat gözüyle bakmayıda hiç anlamam herşeyden önce Rx-8'e sahipsek araçlarımıza sahip çıkıyoruz bence Rx-8 hakkında yapılmış bir çok proje tune edilmiş araçlar mevcut.Modifiye Tuning efsaneler sadece diğer markaların bilindik araçlarına mahsus değildir.Önyargılarınızı yıkmanızı tavsiye ederim.Rx-7 13b rew ile Rx-8 13b msp motorununda bir kaç fark dışında hiç bir farkı yoktur hatta 13b msp daha başarılı teknolojik bir motordur bunuda belirteyim,saygılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Thunderberk -- 26 Kasım 2011; 1:37:18 >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    Her şeyi geçtim, tamam zevkler ve renkler tartışılmaz onu da biliyorum ama; rx7 gibi bir tasarımdan sonra rx8 denen arabanın nesini beğeniyorsunuz fan club kuracak kadar onu samimiyetle anlamıyorum.

    Rx-8'in bir Rx-7 olmadığını sanırım herkes bilebilir.Rx-7 döneminin efsane araçlarındandır.Her konuda dünya şampiyonlukları vardır.Bence herşeyiyle de Rx-8'den iyidir.Fakat yaşanan ve üretilen her şeyi dönemine göre değerlendirmemiz gerekir,Rx-8 Rx-7'den daha başarısız olabilir belki ancak yine de bir başarıdır.Niye....Çünkü Rx-7 ile birlikte Nsx,S2000,Type-r,Supra,200sx,Evo,İmprezza(sayılır) ortadan kalktı.Yani Rx-7 ile birlikte neredeyse tüm Japon Samurayları ortadan kalktı.Bugün Honda'nın,Toyota'nın,Mitsubishi'nin(Evo'nun kalkması ile birlikte) tek bir spor aracı yok.Subaru'nun İmprezza var ama yeni tasarımını gördüyseniz onuda yok sayabilirsiniz.Fakat Mazda'nın Rx-8'i var Mx-5'i ve Mps'i var.Eleştirirken ölçülü olmak gerekiyor.Bugün arkadan itiş spor araç üreten çok sayılı marka var bunlardan biriside Mazda ve bu araçlardan birisi Rx-8.Bakın bugün Vw,Renault,Peugeot,Citroen,Opel,Toyota,Mitsubishi,Honda'nın arkadan itiş spor araçları yok.Hatta Audi'nin TT si bile önden çeker bir coupe.Tüm bunları düşününce Rx-8 hem motoruyla hemde platformuyla çok değerli bir otomobil

    Düzeltme:İmla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zoom-Zoom -- 26 Kasım 2011; 15:41:49 >
    _____________________________
    Kıran Kırana "TÜRK-AMERİKAN SAVAŞI" Belgeseli İçin:

    TIKLA




  • Tamam arkadaşlar hep teknik olarak bahsediyorsunuz da o 4 kapı saçmalığı, o uyumsuz kaba tasarım, çirkin değil mi sizce? Samimi olun lütfen. Aracın teknik konularda cevher olması önemlidir ama biraz daha albenili , çekici olmalıdır bence. Benim için 350z ne ise rx8 odur tasarım açısından. O fazla kibar ön tasarım, kısa ve kalın kaba pop, sanayide eklme misali arka kapılar. rx7 den sonra bu ne dediğim bu konulardı. Yoksa birbirini izleyen araçlar olmadığını ve rx7'nin neredeyse her açıdan daha iyi bir araç olduğunu bende biliyorum.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    Tamam arkadaşlar hep teknik olarak bahsediyorsunuz da o 4 kapı saçmalığı, o uyumsuz kaba tasarım, çirkin değil mi sizce? Samimi olun lütfen. Aracın teknik konularda cevher olması önemlidir ama biraz daha albenili , çekici olmalıdır bence. Benim için 350z ne ise rx8 odur tasarım açısından. O fazla kibar ön tasarım, kısa ve kalın kaba pop, sanayide eklme misali arka kapılar. rx7 den sonra bu ne dediğim bu konulardı. Yoksa birbirini izleyen araçlar olmadığını ve rx7'nin neredeyse her açıdan daha iyi bir araç olduğunu bende biliyorum.

    Zevkler ve renkler farklıdır saygı duyarım.Ama gerçekler doğrultusunda 4 kapının nesi saçma bence çok pratik ve kullanışlı.Arka kapı kilit yerini gizleyen otomobil markaları varken arka kapının ters taraftan açılması bir çok yerde üçgen formlar ile Wankel motor çağrışımları ve tasarımın her parçasında o üçgen form mevcut ben tasarımcı olarak başarılı bir otomobil olarak görüyorum.Bu otomobilin eksik yönü şudur 2.0 Litre bir spor otomobilden 2 litre fazla yakar yüksek güç eğrisi yüzünden düşük devirler Rotary motor prensibi torksuz hissiz gelebilir üst devirler canlıdır..Motor yeterince güçlü fakat 100-200 kg daha hafif olsaymış o zaman çok tehlikeli sokak yarışçısı bir araç olabilirdi fakat bunu aracınızı tune ederek mümkün hale getirebilirsiniz ;)



     Koup , Gt, RX8, Mito, Ds3...seç seçebilirsen :)

     Koup , Gt, RX8, Mito, Ds3...seç seçebilirsen :)

     Koup , Gt, RX8, Mito, Ds3...seç seçebilirsen :)

     Koup , Gt, RX8, Mito, Ds3...seç seçebilirsen :)

     Koup , Gt, RX8, Mito, Ds3...seç seçebilirsen :)

     Koup , Gt, RX8, Mito, Ds3...seç seçebilirsen :)

     Koup , Gt, RX8, Mito, Ds3...seç seçebilirsen :)
    _____________________________




  • 4 kapı saçma değil. Ama rx8de kullanılan 4 kapı; otomobil tarihindeki en gereksiz ve kötü tasarımlardan bir tanesi. Çok zorlama. Arabaya yakıştırılmaya çalışılan sportif karakterle bu dizayn hiç örtüşmüyor. Ne olacağına karar verememiş bir araç gibi. Tek kapı yapılıp, daha seksi ve pratik bir tasarımla çok daha çekici olabilirmiş. Neyse uzatmaya gerek yok, sizde varsa seviyorsanız, başkaları ne dese tın olacaktır zaten. Zevk meselesi. Konuyu daha dağıtmayalım.
    _____________________________
  • model yılı önemli değilse 05-07 model golf gti bakın derim hem performans hemde dsgli
    _____________________________
    Opel Vectra 1.9 CDDesign sütçü Edition
    150 ps 320 nm 6 ileri Active Select
  • bu konuda thunderberk'e katiliyorum zevkler renkler tartisilmazmia ve 350z ve rx-8 bana gore gercekten cok hos buldugum araclar.. ve tasarimlari gercekten cok hos, ozellikle belli body kitlerle.. bende olmadiklari halde sahip olmayi isteyecegm araclar hatta 350z oyle ki benim icin 370z'yi hic begenemedm ardindan.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    4 kapı saçma değil. Ama rx8de kullanılan 4 kapı; otomobil tarihindeki en gereksiz ve kötü tasarımlardan bir tanesi. Çok zorlama. Arabaya yakıştırılmaya çalışılan sportif karakterle bu dizayn hiç örtüşmüyor. Ne olacağına karar verememiş bir araç gibi. Tek kapı yapılıp, daha seksi ve pratik bir tasarımla çok daha çekici olabilirmiş. Neyse uzatmaya gerek yok, sizde varsa seviyorsanız, başkaları ne dese tın olacaktır zaten. Zevk meselesi. Konuyu daha dağıtmayalım.

    Saçma yazdığınız için öyle dedim bencede saçma değil..Aslında Rx-8'in amacını hala anlayamadınız bana kalırsa çünkü Rx-7 üretim bitirilme sebebi.Artık tek kapı spor otomobil ihtiyacı kalmadı.Bu sefer 4 kapı her kilteye hitap edicek bir araç üretelim mantığıyla Rx-8 üretimi başlatılmış Rx-7'de olan Turbo Rx-8 de yok atmosferik olarak tamamen devir çevirmek ve viraj kasmak adına bir karaktere belirlenmiş bir otomobil beğenmeyebilirsiniz ama saygı duymalısınız çünkü saçma gereksiz demek kaç yüz tane mühendis en ince hesaplarla çalışmışken araç üzerinde bunu demek ayıp olur
    _____________________________




  • @thunderberk, hocam bu aractan 100 kg atabilmek icin neler yapilabilir ozellikle de agirlik dengesini bozmadan yapmak icin.
    _____________________________
  • Bu arada amerikada rx8 satışları 2011'de önceki yıla göre %20.8 düşmüş. Mazda 2012 başı itibariyle rx8' in amerika pazarı için üretimine son veriyor, büyük ihtimalle wankel' i de bırakacağı tahmin ediliyor. Ki 2010'da motorun emisyon değerleri euro5' a uygun olmadığından avrupa pazarından da çekilmek zorunda kalmış.

    "Tek kapı spor araba ihtiyacı kalmadı" sözünüz aşırı talihsiz olmuş. Tek kapı sportif ve spor araçlara ihtiyaç hiç bir zaman bitmeyecektir. Tek kapının bitmesi coupe' nin, roadster' in bitmesi demek ki bu imkansız. Açıkcası wankel motor, tek kapı tasarımına göre çok daha az arzulanan bir teknoloji. Tamam aracınızı seviyorsunuz ama biraz mantıklı bakın konuya. Tek kapı spor ihtiyacı kalmadı ne demek? Aklınız alıyor mu?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Johnnn

    @thunderberk, hocam bu aractan 100 kg atabilmek icin neler yapilabilir ozellikle de agirlik dengesini bozmadan yapmak icin.

    Bunu saymak listeyi baya uzatır en basiti klimayı sökerek başlayabilirsin :) iç pandizotlar karbon parçalar arka koltuklar vs vs :)
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    Bu arada amerikada rx8 satışları 2011'de önceki yıla göre %20.8 düşmüş. Mazda 2012 başı itibariyle rx8' in amerika pazarı için üretimine son veriyor, büyük ihtimalle wankel' i de bırakacağı tahmin ediliyor. Ki 2010'da motorun emisyon değerleri euro5' a uygun olmadığından avrupa pazarından da çekilmek zorunda kalmış.

    "Tek kapı spor araba ihtiyacı kalmadı" sözünüz aşırı talihsiz olmuş. Tek kapı sportif ve spor araçlara ihtiyaç hiç bir zaman bitmeyecektir. Tek kapının bitmesi coupe' nin, roadster' in bitmesi demek ki bu imkansız. Açıkcası wankel motor, tek kapı tasarımına göre çok daha az arzulanan bir teknoloji. Tamam aracınızı seviyorsunuz ama biraz mantıklı bakın konuya. Tek kapı spor ihtiyacı kalmadı ne demek? Aklınız alıyor mu?

    Amerika'da grafik halinde verirsem Rotary araç satış grafiğinde zaten genel anlamda düşme var bu Rx-8 ile alakalı bir durum değil.Üretime son verilme nedeni yeni emisyon değerleri çıkması ve Rx-8 üretimi şuan bitmiş olması.2012 içinde Rx-8 Spirit R son 1000 adet olarak Japonya'da satılmak üzere üretim devam edicek.Üretim bitmiş oluyor.

    Rotary araç üretimi devam edicek 16x motorunu Mazda'nın Official sitesinden bulabilirsin 2017 deniyor Rx-7 ismi kullanılacağı konuşuluyor tekrar yani Rotary bitmedi üretilecek en son Ceo açıklama yapmıştı.

    Tek kapı spor araba ihtiyacı kalmadı dememin sebebi benim görüşüm değil bu :) Mazda böyle düşünmüş ki öyle üretmiş Rx-8 şartlar öyleymiş Rx-8 üretilmiş senin dediğin gibi arka kapıları saçma diyerek olmuyor maalesef.Ben Rx-7'yide beğeniyorum Rx-8'ide Rx-8 üretim sebebi olarak dile getirdim o cümleyi söyledim yoksa lafı çarpıtmanın anlamı yok konuya Rx-8 gereksiz diye geldin fun club dedin arka kapı saçma dedin tamam :) Mantıkla bakıyorum konuya hala saptırdığının mantığını algılıyorum.En basit düz mantıkla bakarsak Rx-7'yi üretende aynı marka Rx-8'ide sence bu adamlar neden durduk yere böyle sana göre saçma buldukları birşey üretmiş olsunlar ki hala tek kapı ve sportiflik diyorsun :) Porsche bile şuan Ferrari bile 4 kapı araçlar üretme peşinde Aston Martin olsun hepsi kendini yenileme peşinde bırakınız canım bu sabit bakış açısını hayal gücünün ötesine geçilemez..


    Mazda Motor Corporation
    Thank you for all your encouraging comments about the RX-8 and the rotary engine. They are highly appreciated.
    Although we cannot announce any specifics, we can assure you that Mazda is working hard on a number of technological breakthroughs in the development of a next-generation rotary engine car. At the same time, Mazda’s spirit of challenge is also driving the advancement of our breakthrough SKYACTIV TECHNOLOGY. Your fantastic support will keep us moving forward! RX-8とロータリーエンジンへのたくさんの応援やコメントをいただき、ありがとうございます。感激で胸を熱くし ております。具体的な内容についてはコメントできませんが、現在マツダでは技術的なブレークスルー実現を目 指し、次世代を担うロータリーエンジンを搭載した新型車を鋭意開発中です。マツダのチャレンジ精神は、新世 代技術「SKYACTIV TECHNOLOGY」にも受け継がれています。皆様の温かい応援が何よりの励みです。これからもどうぞよ ろしくお願いいたします。
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thunderberk

    quote:

    Orijinalden alıntı: Johnnn

    @thunderberk, hocam bu aractan 100 kg atabilmek icin neler yapilabilir ozellikle de agirlik dengesini bozmadan yapmak icin.

    Bunu saymak listeyi baya uzatır en basiti klimayı sökerek başlayabilirsin :) iç pandizotlar karbon parçalar arka koltuklar vs vs :)

    Peki siz aracınızda bu güne kadar neleri değiştirdiniz? Ve ağırlık atma yoluna gittiniz mi hiç?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Johnnn

    quote:

    Orijinalden alıntı: Thunderberk

    quote:

    Orijinalden alıntı: Johnnn

    @thunderberk, hocam bu aractan 100 kg atabilmek icin neler yapilabilir ozellikle de agirlik dengesini bozmadan yapmak icin.

    Bunu saymak listeyi baya uzatır en basiti klimayı sökerek başlayabilirsin :) iç pandizotlar karbon parçalar arka koltuklar vs vs :)

    Peki siz aracınızda bu güne kadar neleri değiştirdiniz? Ve ağırlık atma yoluna gittiniz mi hiç?

    Tune etmek bütçeyle alakalı bir durum hafifletmek açısından bakarsak 1375 kg'lık 75 kg şöför dahil ağırlığıdır.1190-1200 kg düşürmek mümkün ported motorlar atmosferik 300 hp alanda var ama bolt on yapılacak işlemlerle tekerde 210 whp yaklaşık krankta bu 260-270 hp alınabilir.

    Ben kendi aracımdan bahsedecek olursam headers,mid pipe,cat back olarak özetleyebilirim.Süspansiyon sistemide dahil açıkcası şu bir gerçek ben aracımı alırken egsoz yapma motor kırarsın diyorlardı :) o yüzden wankel konusunda herkeste tabu oluşmuş.
    _____________________________




  • zaten bu tabuların aksini söyleyen ve kendi de bizzat yaşayarak söyleyen birisi olduğunuz için size bu tüm sorularımı soruyorum çünkü gerçekten bir çok yanlış bilinen var neymiş 50.000'de motoru elimize alırmışz istesek de düzeltemezmişiz eski gücü olmazmış gibi şeyler.. Bunları duyduktan sonra her ne kadar RX-8 çok hoşuma gitse de ister istemez soğudum bi de youtube'da rx-8 problems diince bir ton videonun de geliyor olması da bu tabuları biraz destekler nitelik taşımıştı.. Şimdi sizin grubunuzu inceledim ve gördükten sonra rx-8e olan eski hayranlığım geri gelmeye başladı :)
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Johnnn

    zaten bu tabuların aksini söyleyen ve kendi de bizzat yaşayarak söyleyen birisi olduğunuz için size bu tüm sorularımı soruyorum çünkü gerçekten bir çok yanlış bilinen var neymiş 50.000'de motoru elimize alırmışz istesek de düzeltemezmişiz eski gücü olmazmış gibi şeyler.. Bunları duyduktan sonra her ne kadar RX-8 çok hoşuma gitse de ister istemez soğudum bi de youtube'da rx-8 problems diince bir ton videonun de geliyor olması da bu tabuları biraz destekler nitelik taşımıştı.. Şimdi sizin grubunuzu inceledim ve gördükten sonra rx-8e olan eski hayranlığım geri gelmeye başladı :)

    Rx-8'e has durumlar değil bunlar aslında bütün spor arabalar problem çıkartabilir.Bakımı eksik ve düzgün kullanılmamış bir çok otomobil bu sıkıntıları yaşıyor.Rx-8'i anlatmaya çalıştığımızda da fanatik oluyoruz bir çok kişi öyle görüyor şuan beni ama ben sadece araçla ilgili bilgileri veriyorum :) dezavantajları her otomobilin var yok değil ama sunduğu kalite,güven,oturma pozisyonu, sürüş zevki insanı cezbeden noktalar.Grupta çok güzel videolarımızda mevcut onlarıca inceleyebilirsiniz.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thunderberk

    quote:

    Orijinalden alıntı: Johnnn

    zaten bu tabuların aksini söyleyen ve kendi de bizzat yaşayarak söyleyen birisi olduğunuz için size bu tüm sorularımı soruyorum çünkü gerçekten bir çok yanlış bilinen var neymiş 50.000'de motoru elimize alırmışz istesek de düzeltemezmişiz eski gücü olmazmış gibi şeyler.. Bunları duyduktan sonra her ne kadar RX-8 çok hoşuma gitse de ister istemez soğudum bi de youtube'da rx-8 problems diince bir ton videonun de geliyor olması da bu tabuları biraz destekler nitelik taşımıştı.. Şimdi sizin grubunuzu inceledim ve gördükten sonra rx-8e olan eski hayranlığım geri gelmeye başladı :)

    Rx-8'e has durumlar değil bunlar aslında bütün spor arabalar problem çıkartabilir.Bakımı eksik ve düzgün kullanılmamış bir çok otomobil bu sıkıntıları yaşıyor.Rx-8'i anlatmaya çalıştığımızda da fanatik oluyoruz bir çok kişi öyle görüyor şuan beni ama ben sadece araçla ilgili bilgileri veriyorum :) dezavantajları her otomobilin var yok değil ama sunduğu kalite,güven,oturma pozisyonu, sürüş zevki insanı cezbeden noktalar.Grupta çok güzel videolarımızda mevcut onlarıca inceleyebilirsiniz.

    Yanlış anlama thunderberk arkadaşım ama son yazdıklarından sonra da bende senin artık rx8 fanatiği olmuş olduğunu görüyorum. Bu bakımdan arabanı savunurken kendi düşüncelerini tüm dünyanın gerçekleriymiş gibi yazmanda bunu gösteriyor. Her şeyi geçeyim tek kapı tasarımının artık geçerliliğini yitirmeye başladığı tezin ve buna verdiğin örnekler bile okuyanlar için yeterli olacaktır bunu anlamada. Ama önceden de yazdığım gibi ben bunda bir yanlış görmüyorum. Arabanı bu kadar sevmen de normal. Kimse sen arabanı çok seviyorsun diye seninle dalga da geçmeyecektir. İlgili oranlarda para harcayacak insanlar da rx8 ya da wankel motorlu araç almanın ne derece mantıklı olup olmadığına da araştırıp karar vereceklerdir.
    _____________________________




  • Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    Her şeyi geçtim, tamam zevkler ve renkler tartışılmaz onu da biliyorum ama; rx7 gibi bir tasarımdan sonra rx8 denen arabanın nesini beğeniyorsunuz fan club kuracak kadar onu samimiyetle anlamıyorum.


    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    Tamam arkadaşlar hep teknik olarak bahsediyorsunuz da o 4 kapı saçmalığı, o uyumsuz kaba tasarım, çirkin değil mi sizce? Samimi olun lütfen. Aracın teknik konularda cevher olması önemlidir ama biraz daha albenili , çekici olmalıdır bence. Benim için 350z ne ise rx8 odur tasarım açısından. O fazla kibar ön tasarım, kısa ve kalın kaba pop, sanayide eklme misali arka kapılar. rx7 den sonra bu ne dediğim bu konulardı. Yoksa birbirini izleyen araçlar olmadığını ve rx7'nin neredeyse her açıdan daha iyi bir araç olduğunu bende biliyorum.



    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: Thunderberk

    quote:

    Orijinalden alıntı: Johnnn

    zaten bu tabuların aksini söyleyen ve kendi de bizzat yaşayarak söyleyen birisi olduğunuz için size bu tüm sorularımı soruyorum çünkü gerçekten bir çok yanlış bilinen var neymiş 50.000'de motoru elimize alırmışz istesek de düzeltemezmişiz eski gücü olmazmış gibi şeyler.. Bunları duyduktan sonra her ne kadar RX-8 çok hoşuma gitse de ister istemez soğudum bi de youtube'da rx-8 problems diince bir ton videonun de geliyor olması da bu tabuları biraz destekler nitelik taşımıştı.. Şimdi sizin grubunuzu inceledim ve gördükten sonra rx-8e olan eski hayranlığım geri gelmeye başladı :)

    Rx-8'e has durumlar değil bunlar aslında bütün spor arabalar problem çıkartabilir.Bakımı eksik ve düzgün kullanılmamış bir çok otomobil bu sıkıntıları yaşıyor.Rx-8'i anlatmaya çalıştığımızda da fanatik oluyoruz bir çok kişi öyle görüyor şuan beni ama ben sadece araçla ilgili bilgileri veriyorum :) dezavantajları her otomobilin var yok değil ama sunduğu kalite,güven,oturma pozisyonu, sürüş zevki insanı cezbeden noktalar.Grupta çok güzel videolarımızda mevcut onlarıca inceleyebilirsiniz.

    Yanlış anlama thunderberk arkadaşım ama son yazdıklarından sonra da bende senin artık rx8 fanatiği olmuş olduğunu görüyorum. Bu bakımdan arabanı savunurken kendi düşüncelerini tüm dünyanın gerçekleriymiş gibi yazmanda bunu gösteriyor. Her şeyi geçeyim tek kapı tasarımının artık geçerliliğini yitirmeye başladığı tezin ve buna verdiğin örnekler bile okuyanlar için yeterli olacaktır bunu anlamada. Ama önceden de yazdığım gibi ben bunda bir yanlış görmüyorum. Arabanı bu kadar sevmen de normal. Kimse sen arabanı çok seviyorsun diye seninle dalga da geçmeyecektir. İlgili oranlarda para harcayacak insanlar da rx8 ya da wankel motorlu araç almanın ne derece mantıklı olup olmadığına da araştırıp karar vereceklerdir.

    İşte kendi aracım olduğu için anlatırken fanatik konumuna getiriliyorum çünkü burada çok bu aracı merak eden insan yalnış anlama ama Rx-7 efsanesini sürekli dillendirerek Rx-8'i harcıyorsunuz bana kalırsa her arabanın çekici yönleri vardır ben Rx-8 fanatiği değilim öyle olsam otomobilin eksik yönlerini açık dille söylüyorum günlük kullanımda yorar diyorum daha ne demem gerekiyor fanatik olmamak için anlamadım açıkcası :)

    Siz konuyu yalnış yere çekiyorsunuz farkında değilsiniz arka kapısı çok saçma dediniz ben aksine beğeniyorum zevk meselesi kabul ettim.Rx-7 ile kıyasladınız gene zevk meselesi saygı duydum bende Rx-7 beğenen birisiyim.Rx-8 üretim sebeplerinden 1 tanesi Mazda'nın pazarlama politikasıyla alakalı 4 kapı coupe bir platform'a geçmek istemesini tek kapı out dört kapı in tarzında belirttim yoksa genel anlamda bu benim bakış açım değil Mazda böyle seçmiş ve günümüzde'de dikkatini çekiyor mu bilemem fakat 4 kapı otomobiller üretiliyor Panamera,Rapide vs vs aklıma şuan gelmeyen bir çok model mevcut anlatmak istedim yıl 2011-2012 olmaya çok az kaldı artık insanlar daha kullanışlı fakat tasarımdan ödün vermeden iç mekanı geniş otomobiller istiyorlar para verirken istekleri kullanım alanı,cezbedici tasarım ve sürüş karakteristiği bunlardan ödün vermeden bunu yapıyorlar Mazda 1995'ten bugüne Rx-8'in projesini geliştirmiş yani birazda pazarlama politikası bilmem anlatabildim mi sizin zevkinize saygım var.Amma velakin kapılar saçma olmuş diyerek ve ne diye Rx-8 fun club'ı kuruyorsunuz ne gerek var demeniz bence sadece bana mahsus değil kim olsa sizin bu düşünüzden rahatsız olur kaldı ki Rx-8 spor bir otomobil kulaktan dolma laflarla hareket ettiğniz açık ve net.. bence ötekileştiren uslubunuzdan ötürü size cevap verme gereğini şuan dahi görmekte olduğumun farkındasınızdır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Thunderberk -- 27 Kasım 2011; 23:27:54 >
    _____________________________




  • Fan club Lada samara için bile var.. bir Motorolanın telefonu için bile var ve bu şimdi RX-8 için olunca mı sorun olacak? Ve bir arada olmak bir istanbul trafiğindeki RX-8'leri tanımak sürücüsü ile falan güzel şeyler de olabilir ya da ne bileyim uygun bir tamirci bulmak ya da güzel işçiliği olan bi garaj bulabilmek için bir arada olmak gerekmiyor mu? Bunun için böyle bi fan club çok mu garip? Yani nesini yadırgadınız anlamadım çünkü...
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.