< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi __Wizard__ -- 25 Temmuz 2009; 0:57:34 > |
|
_____________________________
|

< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi __Wizard__ -- 25 Temmuz 2009; 0:57:34 > |
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Seraphine -- 24 Temmuz 2009; 12:05:27 > |
| _____________________________ |
|
|
_____________________________
Gam mı ceylan gözlüler bizlere yar olmasa?
Yeter ki kılıçlarla süngüler yar olmalı, Rahat yatakta ölmek sanki değil mi tasa? Savaş ve er meydanı bize mezar olmalı. H. Nihal ATSIZ |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi __Wizard__ -- 24 Temmuz 2009; 17:20:37 > |
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
GT: SezginTR PSN:SezginnTR |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi __Wizard__ -- 24 Temmuz 2009; 17:21:05 > |
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|