Bildirim
KONSOL-PC 30 FPS KARSILASTIRMASI


Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

2 Misafir - 2 Masaüstü

Giriş
Mesaj
-
-
Genelde oyunlar konsol için yapılıp PC'ye port edildiği için olabilir. -
Oyun içindeki 30fps kilitler çoğu zaman düzgün çalışmıyor. Frame pacing aşırı derecede olabiliyor buda haliyle oyun deneyimini baltalıyor. MSI Afterburner ile fps'yi 30 yaparsanız daha sabit fps alırsınız. -
pc de 30 fps oyun işkence gibi oluyor ne kadar sabitlerseniz sabitleyin konsolda 30 fps sabit ise yani 10 a 20 e düşmüyorsa akıcı bir deneyim sunuyor geçişleri yumuşatıyorlar özel bir optimizasyon gibi upscale gibi , yada sony tv lerde olan moitonflow özelliği gibi bir şey , bu sadece benim tahminim -
İnsanlar 144 165 hz monitör alıp o fps lerde oyun oynamaya başlamışken 30 fps insanlık ayıbıdır
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
60 fps en azından sabit olmalı ancak yüksek detay 60 fps için ekran kartları üst düzey olmalı pc de ki 30 ve 60 fps arasında kalan fps değerlerini verimli kullanamamk sıkıntı v sync acınca 60 dan asağı dusunce ciddi kasarken kapatınca kesik kesik olmakta yazılımla cozulse bu aralık oyunlarda ki performans artacak
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu bahsettigin free g sync değil miquote:
Orijinalden alıntı: C-Webb
60 fps en azından sabit olmalı ancak yüksek detay 60 fps için ekran kartları üst düzey olmalı pc de ki 30 ve 60 fps arasında kalan fps değerlerini verimli kullanamamk sıkıntı v sync acınca 60 dan asağı dusunce ciddi kasarken kapatınca kesik kesik olmakta yazılımla cozulse bu aralık oyunlarda ki performans artacak
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-Sabit fps
-Motion blur
-Ekran ile aradaki mesafe
-oyun optimizasyonu
-Tv ye özel görüntü teknolojileri
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Konsollarda özel kodlama yapılıyor. Daha çok hesaplamadan grafik hazırlanıyor. Özellikle en ön plandaki grafik engeli, Radeonlar açısından, noktaya düşen üçgen - öncül - sayısı ve buna yönelik ne kadar etraflı şekilde gereksiz öncüllerin ayıklanabilmesi. Eşzamanlı hesaplama, artı hesaplamalı görünmeyen üçgenleri grafik sırasına düşmeden ayırma teknikleri sayesinde olmayanı başarıyorlar. Bir de masaüstünde, Nvidia sağolsun, tamamen adı sanı unutturulmuş görüntü filtreleme imkanlarını topyekün sununca asıl masaüstü çöp kalıyor.
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X