Şimdi Ara

ŠKODA FELICIA SW(COMBI) 1.3 GLXi İNCELEME -( 40-50 BİNE ARAÇ )(2020)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
34
Cevap
0
Favori
2.990
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 8 ay
  • Cevaplayan Üyeler 10
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 18
  • Ortalama Mesaj Aralığı 12 gün 13 saat
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 8
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • JNG90 (18 mesaj) KitapMeraklisi (3 mesaj) GökhanYılmaztürk (3 mesaj) AO (2 mesaj) talhadogdu (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (26 mesaj) Mobil (6 mesaj) Uygulama (2 mesaj)
  • @
3 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar herkese merhaba.


    Uzun zamandır akaryakıt fiyatlarından dolayı çift araba yapmayı düşünüyordum , turbo benzinli, güncel , güvenli ve VAG grup bir aracım olacak , hemde yedek parçası ucuz , atmosferik , sağlam , LPG'li ve başına bir şey gelirse hemen toparlayabileceğim bir araç almayı kafaya koymuştum. Ucuz bir ikinci araç olarak temiz Felicia bulunca aldım. Şimdi konuyu dağıtmadan Felicia'ya gelebiliriz.





    FELICIA'NIN ÇIKIŞ HİKAYESİ VE KARAKTERİ :




    Škoda , VW tarafından satın alınmadan önce Favorit , Forman satışlarıyla piyasadaydı . VW'e satıldıktan sonra 1998'e kadar VW-Škoda ortaklığından doğan tek bir seçenek sunuldu. O seçenek Felicia idi. 1994-1998 arası Škoda hem A , hem B , hem C segmentte Felicia'nın HB , SW , Pick-up , Combo karoserleriyle yer buldu. 1998'de Octavia, 2000'de Fabia'nın çıkışıyla tam anlamıyla "VAG" Škoda'lar satışa sunulduysa da Felicia ise bir devrin kapanışındaki son Škoda olarak efsaneleşti ... Günümüzde yıllık 60-70 milyon otomobil satılırken 2000'lerde kadar bu rakam 20-30 milyondu . Ve Felicia 1995-2001 arası 1 milyon 400 bin adet satarak tek nesilde en çok satan Škoda olma unvanına kavuştu. Škoda'nın kasa değiştirmeden en çok satan arabası halen Felicia !


    Škoda'nın Simply Clever diye mottosu vardı bilirsiniz . Hani çok kasıntı işleri basit bir şekilde çözmek üzerinde yürütülen bir strateji ... İşte bu stratejinin bence en başarılı örneği bu araba olmuş . Škoda'nın şahsen başarılı arabalarını Alman'ların yapıp pazarladığını ve önemsiz, karaktersiz bir firma olduğunu düşünürdüm. Ama bu araba bu düşüncemi yıktı . Aracın asıl olayına "NEDEN FELICIA ALINMALI " başlığımda değindim şimdi incelemeye gelelim.



    MAKYAJLI KASA FELICIA COMBİ :


    Benim aldığım araç SW gövdeli , HB'in dış uzunluğu 3 metre 85 santimken SW yani Combi versiyon 4 metre 23 santim dış uzunluğa sahip. Aşağıda makyajsız ve makyajlı yani yeni SW Felicia'nın fotoğrafları var.


    Tasarım olarak yanda fardan stoplara kadar omuz çizgisi mevcut , kapı kolları çok şık , önden uzay kasa BMW ve 1998-2004 Octavia'lara benziyor. Sanki 2000-2001 değilde 2004-2005 model gibi yani olduğundan modern görünüyor.


    Eski 1994-1998

    ŠKODA FELICIA SW(COMBI) 1.3 GLXi İNCELEME -( 40-50 BİNE ARAÇ )(2020)



    Yeni 1998-2002 (Benim aracın kasası.)


    ŠKODA FELICIA SW(COMBI) 1.3 GLXi İNCELEME -( 40-50 BİNE ARAÇ )(2020)



    Makyajlı kasada direksiyon , donanımlar , ön ve arka tamponlar , ön panjur ve aydınlatma grubu , kaput , motor seçenekleri yenilenmiş.


    İç mekan tasarımı bu fiyata alabileceğinizin en iyisi , konsol dokusu çatlayan , deforme olan siyah bir deri yerine açık gri renk sert plastikten yapılmış , konsol genel olarak açık gri ve bej renk. Bu yüzden olduğundan ferah ve modern bir havası var. Şahsen Polo III ya da Wento'dan hatta Bora'lardan bile daha göze hitap eden insanı boğmayan bir tasarım olduğu kanaatindeyim . Konsol sert plastik olsa da tüm kapılarda camdan kapı cebine kadar tamamen altı süngerli kumaş kaplama olması kalite hissini arttırıyor.


    ŠKODA FELICIA SW(COMBI) 1.3 GLXi İNCELEME -( 40-50 BİNE ARAÇ )(2020)





    ŠKODA FELICIA SW(COMBI) 1.3 GLXi İNCELEME -( 40-50 BİNE ARAÇ )(2020)




    Combi versiyonda dingil aralığı 2 metre 45 , yükseklik 142 , genişlik 165 santim , araç ağırlığı 1013 kg . Uzunluk 4 metre 23 santim ile Golf 6'dan bile büyük , VE 447 LT BAGAJA SAHİP ! Bagaj hacmi güncel C HB'lerin hepsinden büyük. Hatta şöyle anlatayım Octavia hariç muadil yıldaki C Sedan arabaların da hepsinden büyük . Kabin ferahlık olarak Polo III (6N) veya eski Festiva-Fiesta'lara göre çok büyük , Combi versiyonda enden 2 santim daha fazla genişlik sunulması da bunda etkili. Uzun bir süre Golf 4 1.6 Comfortline kullandım ve 3 kere Polo 9N1 Basicline al-satım oldu. Bu araba kabin olarak Golf 4'ten bile daha ferah diyebilirim . Combi'nin arkası da geniş . Güncel Polo'dan bile iyi diz mesafesi mevcut. Felicia alacaksanız kesinlikle Combi almalısınız.



    1.3 MPI MOTOR VE YAKIT TÜKETİMİ-BAKIM :


    Motor hacmi 1289 cm3 yani düşük MTV'li 1.3 litre motora sahip . Silindir yatağı , piston , subap , segman vs. Škoda , enjeksiyon , motor beyni ve şanzıman VW/VAG'a ait yani melez bir motor denebilir. 2600 devirde 106 N/m tork üreten 5000 devirde de 68 PS güç veren bir motor var. Alt devirlerdeki çekişi beklediğimden bayağı iyi , dizel araba gibi yığılmadan yokuş çıkıyor. 0-100 olarak 13.5 saniyelik süre günümüz için bile çok iyi . 0 km Polo MPi motor 80 beygir ve 0-100 süresi 15.4 saniye , 68 PS Felicia için 13.5 saniye gayet performanslı ama motor karakter olarak turboşarjlı sürüyormuş gibi hissettiten ters köşe bir motor. Basınca da 6500 devire kadar çeviriyor , hem alt devirleri canlı , hem üst devirleri eğlenceli yani başarılı bir motor. Şehir içide 3 bin deviri geçmenize gerek kalmıyor, alt devirlerde bayağı 1.4 TDi gibi çekiş sunuyor. Üst devirlerde hızlı ama bu araba şehir içinde hemen 3-4'e atıp 2 bin devirde 60-70 gitmeniz için yapılmış.


    Yakıt olarak saçma sapan kuruş hesabı yapmadan şöyle söyleyebilirim , LPG tankını bitirip benzine geçtim sonra tamamen doldurdum , yazın 32 litre tank 25 litre LPG aldı , 103 km yol yaptım , tekrar dolana kadar 9.3 litre LPG aldı. Motor yağı yeni değişmişti , hava ve LPG filtresi 20 bin km önce degişmiş , bujiler yeni . Bu kullanım iş çıkışı dur-kalk trafikte klimasızlıktan bunalmış aragazlı bir sürüştü. Yakıt olarak kötü diyemem , hayalimdeki ekonomik sürüşte değil ama 0-100 olarak 80 beygir Polo'dan iyi olduğunu düşünürsek motor da güçsüz değil yani yakıt olarak gidişine göre normal .


    Not : Araç km'si 183 binde ve kondisyon özelliklerini diğer konuda anlatacağım.


    ŠKODA FELICIA SW(COMBI) 1.3 GLXi İNCELEME -( 40-50 BİNE ARAÇ )(2020)





    DONANIM , GENEL KALİTE , İZOLASYON , YOL TUTUŞ :


    Felicia'da bazdan doluya LX , GL , GLX donanımlar mevcutken enjeksiyondan dolayı i harfli GLXi donanıma sahip. Yaşı en az 30'larda olanlar bilir , bu yıllardaki araçlarda sessiz harflerin hepsi ve İ harfinden oluşan donanımlar üzerinden psikolojik savaşlar vardı. WRX STi, GTi, STi, GLX, GL, GLS, GTS, XLi, XLS... GLXi adlı bu donanım çağa ayak uyduruyormuş.


    Arabada güvenlik olarak ABS falan yok , sadece hidrolik fren asistanı yani ani frenlemede gücü daha da arttıran bir sistem var. Güvenlik olarak kötü haber hava yastığı yok ama TR'ye gelmeyenler hava yastıklı ve aktif gergili kemerlere sahip olduğu için bu araçta ön ve yan hava yastığı sensörleri kaza anında yolcuları koruyabilen gergi sistemini aktifleştiriyor , muadil hava yastıksız 1995-2000 arabalardan en önemli farkı bu , hatta yurtdışında yayın yapan Automotorsport dergisinde gergi olmayan hava yastıklı araçların daha güvensiz olduğunu bile okudum...


    GLXi'de elektrikli ve tek dokunuşta açılan&kapanan ön camlar var , yan aynalar elektrikli , sürücü koltuğu yükseklik/eğim ayarı , LED 3. Stop lambası , arka orta koltuk hariç 4 koltukta yükseklik ayarlı kafalık , kaput halısı , kadife koltuklar , 4 kapıda cam hizasından kapı cebine kadar tamamen kumaş kaplı döşeme , far yükseklik ayarı ,Roadbox eşya gözü ,tavan tutamakları gibi iç donanımlara sahip. Arkada oturanlar için ayak üflemeleri de var.


    Dış donanım olarak tavan çıtaları , ön ve arka sis farları , kapı bantları , gövde rengi tampon, aynalar, kapı kolları, krom ön panjur ve B sütununda siyah Sticker mevcut.


    Gündelik kullanım için eşyalarınızı koyabileceğiniz devasa RoadBox gözü var , onun önünde çift bardaklık en arkada yarım litre şişe sığan bir göz daha var.



    Torpido gözü bayağı büyük , çünkü AIRBAG yuvası komple torpido gözü olmuş .


    Arka kapılarda küllük ve tutamaklarda askı var.


    LPG simit tanklı , arka koltuklar 60/40 katlanıyor sırtları halı kaplı ve bagajda çıplak metal yok.




    ŠKODA FELICIA SW(COMBI) 1.3 GLXi İNCELEME -( 40-50 BİNE ARAÇ )(2020)




    Kapı panelleri tamamen kumaş kaplama , hem yumuşak bir dokusu var hemde izolasyon ve trim sesi açısından bu malzeme çok iyi. Koltuk döşemeleri hayatımda gördüğüm en sağlam döşeme diyebilirim. 19 sene kılıfsız kullanılmış ve yırtık bile yok . . .


    İzolasyon olarak makyajlı kasa başarılı , şehir içinde 3 bin devir üstü motor sesi var , trim sesi olarak WD-40 ile çözülemeyecek ses yok. Uzun yolda da 90-110 km/h arası rüzgara bağlı olarak rüzgar sesi alabiliyor, yol sesi de 110'dan sonra rahatsız etmeye başlıyor. Zaten bu arabada hiç kimse sürekli 150-200 arası hız yapmayacağı için önemli olan 0-80 km/h aralığındaki sesler , o hızlarda da güncel B segment Japon arabalarından daha iyi olduğu modeller bile olabilir . Sürüş konforu olarak güncel yerli üretim Japon ve İtalyan arabalarından daha keyifli diyebilirim. Yol sesi sizi rahat ederse ön davlumbazlar bu arabada fabrikasyon takılmadığı için tanesi 35 liradan 2 davlumbaz alırsanız yağmurlu havalardan bayağı sessizleşiyor.



    Yol tutuşu olarak Tiguan'ın hayvani 19" jantlarından sonra o minik 13" jant kapaklı jantlarıyla beni şaşırtıyor . Direksiyon sert ama hisli , süspansiyon tatlı sert , sürüşü net bir araba.



    NEDEN FELICIA ALINMALI / GENEL 2. EL PİYASASI :


    Bu araba genelde aileler tarafından alınıyor , Sedan karoseri olmadığı için Türkiye'de taksiciler tercih etmedi , ticari olarak görülen bir araba değil ve bu sayede km'si çoğunun 150-250 bin km arası , fiyatları 25-50 arası geziyor. 2.8 litre 6 silindir VR6'larına 70-80 bin yazan var ama genel olarak 35-40 bin bandındakiler satılıyor. Galericiler bu bantta çok yok çoğunluk 50-60 bin bandında o yüzden temiz , el değiştirmemiş Felicia bulabiliyorsunuz. Ustası çok , yedek parçası çok ucuz . Yetkili serviste 2015 üstü turboşarjlı araç bakımı parasına komple süspansiyon(Bilyalar ve frenleme vs. dahil.) + 4 lastik + tüm filtreler + tüm sıvı bakımı yaptırabilirsiniz.


    DO İT YOURSELF terimi için doğmuş bir araba , arka koltukları vidasız ve tek hamlede yerinden söküp temizleyebilirsiniz. Taban halısı 3 parça, ayrı ayrı söküp yıkanabilir. Gösterge tablosunu 6 vida tutuyor , söküp temizleyebilir ve ışıklarını değiştirebilirsiniz. Arka kültablalar çıkıyor , kapı panellerini 2 vida tutuyor söküp temizleyebilirsiniz. Ön far camını 4 vida 6 klips tutuyor. Tornavidayla camı söküp parlatıp takabilirsiniz. Ön sinyal lambaları kızaklı , elle sökülüyor...Ön farlar cam olduğu için sararmaz , tüm camlar Splintex lamine cam . Kaliteli bir araç , bilinen bir araç . Meselâ yeni çıkan bilgisayar oyunları için modları yapılıyor , eski oyunlarda da var , aktif Facebook grupları var , Çek Cumhuriyetinde bu arabanın manyağı çok. İngiltere'de de çok seviliyor. Youtube'da epey güncel videosu var. Benim gibi arabanın magazin boyutunu da seviyorsanız hatta benim gibi arabayı sürmekten ziyade anlatmayı ve incelemeyi daha çok seviyorsanız bunlarda önemli , Felicia tarihe karışmış bir araba değil hatta popüler bile olabilir .




    Son olarak şunu söyleyebilirim km'si yüksek arabadan korkardım ama bildiğiniz motor şanzıman olunca fazla da korkmuyormuşsunuz Felicia da sağlam arabaymış Fabia bundan güncel ve güvenlidir ama kalite , karakter ve zevk olarak Fabia'dan üstün bir araba bunu rahatlıkla söyleyebilirim. Bu konuda aracı tanıttım , diğer konumda yaşadığım sorunlar ve masraflardan bahsedeceğim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JNG90 -- 1 Ocak 2021; 15:55:54 >



    |
    |




  • güzel inceleme teşekkürler, 2 de hava yastığı olsaymış keşke.

  • Öyle bir anlatmışsınız ki inceleme 2005'te falan yazıldı zannettim ŠKODA FELICIA SW(COMBI) 1.3 GLXi İNCELEME -( 40-50 BİNE ARAÇ )(2020) 

  • İnceleme için teşekkürler. Sahibindene şöyle bir baktığımda 30-40 arası güzel arabalar var. Kmlerde nispeten iyi. Arabanın donanımlarına bakarken dış donanımlarda sunroof gözüküyordu. Bir arabada daha görmüştüm. Sizin arabanızda var mı ? Bu araba ve yılı için sunroof çok iyi duruyor. O ilanlardaki takma olabilir mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KitapMeraklisi

    İnceleme için teşekkürler. Sahibindene şöyle bir baktığımda 30-40 arası güzel arabalar var. Kmlerde nispeten iyi. Arabanın donanımlarına bakarken dış donanımlarda sunroof gözüküyordu. Bir arabada daha görmüştüm. Sizin arabanızda var mı ? Bu araba ve yılı için sunroof çok iyi duruyor. O ilanlardaki takma olabilir mi?

    Geç yanıt verdiğim için özür dilerim.


    Sunroof yüksek ihtimalle orjinaldir . Felicia'cılar ekstra para verip kolay kolay arabaya harcamaz . :)


    Videoda Jeremy Clarkson'ın 1995 testi var , araç Sunroof'lu .


    Temizleri 40'ı geçiyor hocam , alacağınız aracın 4 amortisör yeni mi , V kayışı değişmiş mi , kalorifer peteği değişmiş mi , Akü durumu , bozuk porya bilyası var mı bunları anlayacak bir ustaya götürüp baktırmanız iyi olur.


    35'e ölü bir araba almaktansa 40'a komple revizyon olmuş bir araba lmak daha mantıklı . Ben komple yeniledim sayılır .


    Birde üst kapak contasına iyi bakın oradan yağ sızması vs . var mı .






  • quote:

    Orijinalden alıntı: willyyyyy

    güzel inceleme teşekkürler, 2 de hava yastığı olsaymış keşke.

    Ben teşekkür ederim.



    Hava yastığı sensörleri var aslında , uğraşılsa takılırda kim uğraşacak ?


  • Estağfirullah hocam, problem yok. Orijinal sunroof olması iyi bir detay. Bu arabayı düşünebilirim belki. Dediğiniz gibi biraz fazla ver kafan rahat etsin düşüncesindeyim. Teşekkür ederim bilgilendirme için.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: KitapMeraklisi

    Estağfirullah hocam, problem yok. Orijinal sunroof olması iyi bir detay. Bu arabayı düşünebilirim belki. Dediğiniz gibi biraz fazla ver kafan rahat etsin düşüncesindeyim. Teşekkür ederim bilgilendirme için.

    Bende yorumunuz için teşekkür ederim alma arefesine gelirseniz ben yardımcı olurum çünkü arabayı kaporta hariç neredeyse komple yeniledim iyice öğrendim bu arabayı . ŠKODA FELICIA SW(COMBI) 1.3 GLXi İNCELEME -( 40-50 BİNE ARAÇ )(2020) 

  • quote:

    Orijinalden alıntı: talhadogdu

    Öyle bir anlatmışsınız ki inceleme 2005'te falan yazıldı zannettim  

    O zaman 2005'ten kalma 5 fotoğraf atıyorum .


    ŠKODA FELICIA SW(COMBI) 1.3 GLXi İNCELEME -( 40-50 BİNE ARAÇ )(2020)








    ŠKODA FELICIA SW(COMBI) 1.3 GLXi İNCELEME -( 40-50 BİNE ARAÇ )(2020)
    ŠKODA FELICIA SW(COMBI) 1.3 GLXi İNCELEME -( 40-50 BİNE ARAÇ )(2020)
    ŠKODA FELICIA SW(COMBI) 1.3 GLXi İNCELEME -( 40-50 BİNE ARAÇ )(2020)
    ŠKODA FELICIA SW(COMBI) 1.3 GLXi İNCELEME -( 40-50 BİNE ARAÇ )(2020)





  • Hocam yanlış anlamayın araca ve o dönemki Skoda'lara laf söylemedim :) Hatta babam 2000 yılında ilk çıkan Octavia A4 kasasını tam 12 yıl kullandığından ister istemez Skoda'ya sempati de duyuyorum. Sadece Tiguan kullanıcısının 2020 yılında Felicia için bu kadar olumlu konuşmasına şaşırdım. Yoksa parasına göre güzel araba ŠKODA FELICIA SW(COMBI) 1.3 GLXi İNCELEME -( 40-50 BİNE ARAÇ )(2020) 


  • Tamamdır hocam bakalım, inşallah. Bir felicia ile denk gelirsek soracağım ilk kişi olacaksınız. ŠKODA FELICIA SW(COMBI) 1.3 GLXi İNCELEME -( 40-50 BİNE ARAÇ )(2020) 

    |
    |
    JNG90 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Makyajsız olanın en buyuk sıkıntısı aydınlatmayan farları onun dışında zamanının en kullanışlı ve ekonomik aracı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AO

    Makyajsız olanın en buyuk sıkıntısı aydınlatmayan farları onun dışında zamanının en kullanışlı ve ekonomik aracı.
    ŠKODA FELICIA SW(COMBI) 1.3 GLXi İNCELEME -( 40-50 BİNE ARAÇ )(2020)

    Sizin dediğiniz far bu olmalı hocam .Makyajlıyla makyajsızda da cam far var sararmıyor bu çok iyi . Yandaki sinyaller plastik tabii .


    Hurdacıları geziyorum Maşallah her şeyi var arabanın . Benim sürücü koltuğunun yanındak plasitk kırıktı sağdakinden söktüm , hurdacıya kaç liradır dedim abi 5 lira ver dedi .ŠKODA FELICIA SW(COMBI) 1.3 GLXi İNCELEME -( 40-50 BİNE ARAÇ )(2020) 


    ŠKODA FELICIA SW(COMBI) 1.3 GLXi İNCELEME -( 40-50 BİNE ARAÇ )(2020)

    4 lastik diğer hurdalardan geri kalan . jantlarla beraber 300 lira .(Orjinal jant.)

    ŠKODA FELICIA SW(COMBI) 1.3 GLXi İNCELEME -( 40-50 BİNE ARAÇ )(2020)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Far cam ama odaklaması ve ışık dağıtımı iyi değildi. Makyajla büyütülen farlarda sanırım çok daha iyi olmuştu.


  • Oldukça detaylı bir anlatım olmuş ve çok da faydalı, bu aracı almak isteyenlerin aklında hiç soru işareti kalmamıştır

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >

  • Bu araçtan düşünmüyordum ama benim bile alasım geldi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GökhanYılmaztürk

    Oldukça detaylı bir anlatım olmuş ve çok da faydalı, bu aracı almak isteyenlerin aklında hiç soru işareti kalmamıştır

    Teşekkür ederim .


    Karakterli araba seviyorum . ŠKODA FELICIA SW(COMBI) 1.3 GLXi İNCELEME -( 40-50 BİNE ARAÇ )(2020) 

  • quote:

    Orijinalden alıntı: talhadogdu

    Hocam yanlış anlamayın araca ve o dönemki Skoda'lara laf söylemedim :) Hatta babam 2000 yılında ilk çıkan Octavia A4 kasasını tam 12 yıl kullandığından ister istemez Skoda'ya sempati de duyuyorum. Sadece Tiguan kullanıcısının 2020 yılında Felicia için bu kadar olumlu konuşmasına şaşırdım. Yoksa parasına göre güzel araba  

    Ben resimleri atacaktım hocam sizin mesajı da öylesine etiketledim yanlış anlaşılma yok ama Octavia'yı ben alsaydım keşke .ŠKODA FELICIA SW(COMBI) 1.3 GLXi İNCELEME -( 40-50 BİNE ARAÇ )(2020) 



    Bu araba işi biraz hatıralar üzerinden şekilleniyor. Sonuçta bizim inancımıza göre her şey yazılmış bineceğimiz arabada önceden yazılı tabii .


    Felicai'nın trafiğe çıkışı Nisan 2001 . Nisan 2001'de bayiden çıkarken bu arabayı görmek isterdim , o anı görmek isterdim . Aradan 20 sene geçmiş o zaman George Bush ABD'de Başkan , en baba tekonlojik alet Playstation 1 ve polifonik Nokia . 2001'de çıkan oyunlar , filmler bile insanı izlerken kör ediyor öyle düşününce araba gene iyi .


    Tabii ben motor - şanzıman - kaporta hariç hemen her şeyi yeniledim benim araba sıfır gibi şu an . Taban halılarını bile yıkadım 2000'lerden kalma bayağı bozuk para , takvim yaprakları buldum çeyrek altında çıksa hiç fena olmazdı .ŠKODA FELICIA SW(COMBI) 1.3 GLXi İNCELEME -( 40-50 BİNE ARAÇ )(2020) 





  • quote:

    Orijinalden alıntı: GökhanYılmaztürk

    Bu araçtan düşünmüyordum ama benim bile alasım geldi

    Benim Felicia'yı verelim size herşeyini yaptırdım .



    Klişe olacak ama masrafsız .ŠKODA FELICIA SW(COMBI) 1.3 GLXi İNCELEME -( 40-50 BİNE ARAÇ )(2020) 


  • Eyvallah kardeşim şu an arabam var, olmasa alırdım 🙂
    |
    |
    JNG90 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.