Şimdi Ara

Koç Holding, Hintli Tata Grup ile ortaklığa gittiğini duyurdu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
1.665
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Koç Holding, Hintli Tata Grup ile ortaklığa gittiğini duyurdu 
    Türkiye’nin önde gelen sanayi ve finans gruplarından Koç Topluluğu, yurt dışında farklı coğrafyalara açılmaya ve hizmet kapasitesini artırmaya devam ediyor. Yapılan açıklamaya göre dayanıklı tüketim ürünleriyle pazarın öncü isimlerinden olan Arçelik, -1 milyar 300 milyon ile dünyanın en kalabalık ikinci ülkesi- Hindistan’ın en büyük klima üreticisi Voltas ile yeni bir marka ortaya çıkarmaya hazırlanıyor.

    Bu kapsamda Tata Grup bünyesindeki şirketle yüzde 50 ortaklık kuran Arçelik, Hindistan’da buzdolabı, mikrodakga fırın ve çamaşır makinesi üretecek. Toplam 100 milyon dolar sermayeli marka "Voltas Beko" ismiyle tüketicilerin karşısına çıkacak. Konuyla ilgili açıklama yapan Koç Holding Dayanıklı Tüketim Grubu Başkanı Fatih Kemal Ebiçlioğlu, ekonomik güç merkezinin giderek Asya’ya kaydığını ve gerçekleştirilen yatırımlarla tam anlamıyla cazibe merkezi haline geldiğini ifade etti.
     
    Ayrıca Bkz.Mercedes’in 11 merkezine eş zamanlı polis baskını [Mercedes doğruladı]
    7 ülkede toplam 18 üretim tesisine sahip olan Arçelik AŞ şu an 145 ülkede faaliyet gösteriyor. "Voltas Beko" ile küresel pazardaki büyüme hedeflerinde önemli bir potansiyele ulaşan Arçelik -Grundig, Beko, Blomberg, Defy, ve Flavel gibi- toplam 11 markayla Avrupa’nın en büyük üçüncü beyaz eşya üreticisi konumunda yer alıyor. Edinilen bilgilere göre tanıtımı yapılan yeni şirketin 2018 yılında faaliyete geçeceği belirtiliyor.
     







  • Güçlü ortaklık. Koç çok akıllı hamleler yapıyor. Hindistan ve klima olm. Süper nokta atışı yatırımlar.

    İngitere gibi refah düzeyi yüksek olan bir ülkede bile Beko gibi bir F/p ürününün pazar payını %4 artırmayı başarmıştı. 2009 krizi bunda çok etkili olsada, yıllardır oradalar ve bu zor pazarda kendilerine yer açtılar.

    Bütün bunları neden belirtme gereği duydum? Çünkü her Yeni atılımı küçümseme eğilimi gözlemliyorum. Bu son derece sağlıksız ve yanlış bir düşünce akımı. Dünya çok büyük evet. Ama bizim rakibimizde abd, Avrupa veya çin gibi dev ekonomiler değil zaten. Kendinize gelin.

    Bir kesim " Daha bir jet uçağı bile yapamıyoz yeaaa" tribinde

    Diğer bir kesim ise "şu an zaten bir dünya deviyiz 2023 gelecek önümüZde kimse duramayacak" kafasında.


    Hayal aleminde gezmeyin. Gerçekçi olun kâfi. Durumumuzun ne yerilecek ne de göklere çıkarılacak bir tarafı yok.
    quote:

    Orijinalden alıntı: Thomas Henry Huxley


    quote:

    Orijinalden alıntı: stalker(1979)


    quote:

    Orijinalden alıntı: Thomas Henry Huxley


    quote:

    Orijinalden alıntı: stalker(1979)

    quote:

    Orijinalden alıntı: Thomas Henry Huxley


    quote:

    Orijinalden alıntı: stalker(1979)

    Tata deyince bende yerli otomobil filan yapacaklar zannettim. Ancak Koçlardan yerli otomobil beklemek fazla iyimser olurdu zaten :)

    Ülke tarihinde seri üretim olarak yerli araba üretebilmiş yegâne kurum da Koç Grubu yalnız.

    Günümüzde yerli otomobil konusunda köstek olan yegane kurum da Koç Grubu?

    Ne gibi bir köstek olma durumları var?

    2009'dan beri devletin yerli otomobil için onların tabiriyle babayiğit bulma çabaları var. Kaç defa koç grubunun kapısını aşındırdılar ancak koçlar fason üretim yaptıkları için yerli otomobil olayına yanaşmıyorlar. İşin ilginci daha önce devletin yerli otomobil konusunda ciddi olduğunu görünce biz talibiz dediler. Başkası yapacağına biz yapalım dediler herhalde. Sonradan ne olduysa hiç bir açıklama yapmadan vazgeçtiler. Sanki yerli otomobil olmasın istiyorlar?
    Türkiye'de yerli otomobil yapabilme bilgisine ve sermayesine sahip yegane firma Koç grubu olduğu halde bir türlü yerli oto yapmıyorlar. Fiat ve Ford'a fason üretim yaptıkları için yanaşmıyorlar veya yanaşamıyorlar herhalde?
    Vehbi KOÇ olsaydı devletin yerli otomobil yapın çağrısına kayıtsız kalmazdı bence. Sonuçta Anadol Vehbi KOÇ sayesinde üretilmişti.

    Bu konuda Koç'u sorumlu bulmuyorum açıkçası. Zira bir kere ağızları yandı bu işten, temkinli yaklaşmaları son derece normal. Aynı zamanda siyasal iktidarın da bu konuda çok samimi ve istekli olduğu düşüncesinde değilim. Zaten vizyonu olan insanlar da değiller.

    Belirtmeyi unuttum o yüzden şimdi yazayım Bana göre de Koç gurubu vizyonu olan insanlar değiller hatta hiç değiller
    Guest-F01EF196D G kullanıcısına yanıt
    G Guest-F01EF196D demiş ki;
    Mesajı Yerinde Gör
    quote:

    Orijinalden alıntı: Thomas Henry Huxley


    quote:

    Orijinalden alıntı: stalker(1979)

    quote:

    Orijinalden alıntı: Thomas Henry Huxley


    quote:

    Orijinalden alıntı: stalker(1979)

    Tata deyince bende yerli otomobil filan yapacaklar zannettim. Ancak Koçlardan yerli otomobil beklemek fazla iyimser olurdu zaten :)

    Ülke tarihinde seri üretim olarak yerli araba üretebilmiş yegâne kurum da Koç Grubu yalnız.

    Günümüzde yerli otomobil konusunda köstek olan yegane kurum da Koç Grubu?

    Ne gibi bir köstek olma durumları var?

    2009'dan beri devletin yerli otomobil için onların tabiriyle babayiğit bulma çabaları var. Kaç defa koç grubunun kapısını aşındırdılar ancak koçlar fason üretim yaptıkları için yerli otomobil olayına yanaşmıyorlar. İşin ilginci daha önce devletin yerli otomobil konusunda ciddi olduğunu görünce biz talibiz dediler. Başkası yapacağına biz yapalım dediler herhalde. Sonradan ne olduysa hiç bir açıklama yapmadan vazgeçtiler. Sanki yerli otomobil olmasın istiyorlar?
    Türkiye'de yerli otomobil yapabilme bilgisine ve sermayesine sahip yegane firma Koç grubu olduğu halde bir türlü yerli oto yapmıyorlar. Fiat ve Ford'a fason üretim yaptıkları için yanaşmıyorlar veya yanaşamıyorlar herhalde?
    Vehbi KOÇ olsaydı devletin yerli otomobil yapın çağrısına kayıtsız kalmazdı bence. Sonuçta Anadol Vehbi KOÇ sayesinde üretilmişti.
  • Tata deyince bende yerli otomobil filan yapacaklar zannettim. Ancak Koçlardan yerli otomobil beklemek fazla iyimser olurdu zaten :)
  • Bir Türk firmasının başka ülkelerde pazarlarında boy göstermesi ve tesis açması gurur duyulacak bir olay.
  • İster KOÇ olsun, İster ZORLU, İster SABANCI, İster ATMACA GRUP vs, hepsinin büyümeye yönelik bu girişimlerinden gurur duyarım.
  • HEpsi ortakliga sonra da otekilerce paylari alinarak yerli sermayenin erimesi olarak seyredecektir malesef ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: stalker(1979)

    Tata deyince bende yerli otomobil filan yapacaklar zannettim. Ancak Koçlardan yerli otomobil beklemek fazla iyimser olurdu zaten :)

    Ülke tarihinde seri üretim olarak yerli araba üretebilmiş yegâne kurum da Koç Grubu yalnız.
  • yani türkiye'nin en iyisi olabilir, gözümüzde büyütebiliriz ama bu bilişim dünyasında artık hantal kalıyorlar. 5 yıllık yazılım firması asırlık koçları 10'a katlayabiliyor. birikimini bari bu yönde kullan. hindistana gitmişken yanında birkaç yazılımcı getir.
  • Kim olursa olsun bu büyük şirketleri bende çok destekliyorum. Amerika'da bu büyük şirketler çok olduğu için devletin asıl vergi kaynağını bu büyük şirketler oluşturuyor ve halkına fazla yüklenmiyorlar. Fakat bizde maalesef büyük şirketlerin sayısı az.

    Bu arada Hindistan gibi bir yerde klima satmak, çölde soğuk su satmak kadar akılcı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomas Henry Huxley


    quote:

    Orijinalden alıntı: stalker(1979)

    Tata deyince bende yerli otomobil filan yapacaklar zannettim. Ancak Koçlardan yerli otomobil beklemek fazla iyimser olurdu zaten :)

    Ülke tarihinde seri üretim olarak yerli araba üretebilmiş yegâne kurum da Koç Grubu yalnız.

    Günümüzde yerli otomobil konusunda köstek olan yegane kurum da Koç Grubu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: stalker(1979)

    quote:

    Orijinalden alıntı: Thomas Henry Huxley


    quote:

    Orijinalden alıntı: stalker(1979)

    Tata deyince bende yerli otomobil filan yapacaklar zannettim. Ancak Koçlardan yerli otomobil beklemek fazla iyimser olurdu zaten :)

    Ülke tarihinde seri üretim olarak yerli araba üretebilmiş yegâne kurum da Koç Grubu yalnız.

    Günümüzde yerli otomobil konusunda köstek olan yegane kurum da Koç Grubu?

    Ne gibi bir köstek olma durumları var?




  • Güçlü ortaklık. Koç çok akıllı hamleler yapıyor. Hindistan ve klima olm. Süper nokta atışı yatırımlar.

    İngitere gibi refah düzeyi yüksek olan bir ülkede bile Beko gibi bir F/p ürününün pazar payını %4 artırmayı başarmıştı. 2009 krizi bunda çok etkili olsada, yıllardır oradalar ve bu zor pazarda kendilerine yer açtılar.

    Bütün bunları neden belirtme gereği duydum? Çünkü her Yeni atılımı küçümseme eğilimi gözlemliyorum. Bu son derece sağlıksız ve yanlış bir düşünce akımı. Dünya çok büyük evet. Ama bizim rakibimizde abd, Avrupa veya çin gibi dev ekonomiler değil zaten. Kendinize gelin.

    Bir kesim " Daha bir jet uçağı bile yapamıyoz yeaaa" tribinde

    Diğer bir kesim ise "şu an zaten bir dünya deviyiz 2023 gelecek önümüZde kimse duramayacak" kafasında.


    Hayal aleminde gezmeyin. Gerçekçi olun kâfi. Durumumuzun ne yerilecek ne de göklere çıkarılacak bir tarafı yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AC_Hawker -- 24 Mayıs 2017; 21:34:18 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomas Henry Huxley


    quote:

    Orijinalden alıntı: stalker(1979)

    quote:

    Orijinalden alıntı: Thomas Henry Huxley


    quote:

    Orijinalden alıntı: stalker(1979)

    Tata deyince bende yerli otomobil filan yapacaklar zannettim. Ancak Koçlardan yerli otomobil beklemek fazla iyimser olurdu zaten :)

    Ülke tarihinde seri üretim olarak yerli araba üretebilmiş yegâne kurum da Koç Grubu yalnız.

    Günümüzde yerli otomobil konusunda köstek olan yegane kurum da Koç Grubu?

    Ne gibi bir köstek olma durumları var?

    2009'dan beri devletin yerli otomobil için onların tabiriyle babayiğit bulma çabaları var. Kaç defa koç grubunun kapısını aşındırdılar ancak koçlar fason üretim yaptıkları için yerli otomobil olayına yanaşmıyorlar. İşin ilginci daha önce devletin yerli otomobil konusunda ciddi olduğunu görünce biz talibiz dediler. Başkası yapacağına biz yapalım dediler herhalde. Sonradan ne olduysa hiç bir açıklama yapmadan vazgeçtiler. Sanki yerli otomobil olmasın istiyorlar?
    Türkiye'de yerli otomobil yapabilme bilgisine ve sermayesine sahip yegane firma Koç grubu olduğu halde bir türlü yerli oto yapmıyorlar. Fiat ve Ford'a fason üretim yaptıkları için yanaşmıyorlar veya yanaşamıyorlar herhalde?
    Vehbi KOÇ olsaydı devletin yerli otomobil yapın çağrısına kayıtsız kalmazdı bence. Sonuçta Anadol Vehbi KOÇ sayesinde üretilmişti.




  • tata diyince aklıma Land Rover ve Jaguar geliyor ama üretim zor bu ülkede ara devlet üc milyona araba satıyor bir milyon satana iki milyon üretim yapmadan devlete gidiyor neden üretim yapılsınki
  • quote:

    Orijinalden alıntı: stalker(1979)


    quote:

    Orijinalden alıntı: Thomas Henry Huxley


    quote:

    Orijinalden alıntı: stalker(1979)

    quote:

    Orijinalden alıntı: Thomas Henry Huxley


    quote:

    Orijinalden alıntı: stalker(1979)

    Tata deyince bende yerli otomobil filan yapacaklar zannettim. Ancak Koçlardan yerli otomobil beklemek fazla iyimser olurdu zaten :)

    Ülke tarihinde seri üretim olarak yerli araba üretebilmiş yegâne kurum da Koç Grubu yalnız.

    Günümüzde yerli otomobil konusunda köstek olan yegane kurum da Koç Grubu?

    Ne gibi bir köstek olma durumları var?

    2009'dan beri devletin yerli otomobil için onların tabiriyle babayiğit bulma çabaları var. Kaç defa koç grubunun kapısını aşındırdılar ancak koçlar fason üretim yaptıkları için yerli otomobil olayına yanaşmıyorlar. İşin ilginci daha önce devletin yerli otomobil konusunda ciddi olduğunu görünce biz talibiz dediler. Başkası yapacağına biz yapalım dediler herhalde. Sonradan ne olduysa hiç bir açıklama yapmadan vazgeçtiler. Sanki yerli otomobil olmasın istiyorlar?
    Türkiye'de yerli otomobil yapabilme bilgisine ve sermayesine sahip yegane firma Koç grubu olduğu halde bir türlü yerli oto yapmıyorlar. Fiat ve Ford'a fason üretim yaptıkları için yanaşmıyorlar veya yanaşamıyorlar herhalde?
    Vehbi KOÇ olsaydı devletin yerli otomobil yapın çağrısına kayıtsız kalmazdı bence. Sonuçta Anadol Vehbi KOÇ sayesinde üretilmişti.

    Bu konuda Koç'u sorumlu bulmuyorum açıkçası. Zira bir kere ağızları yandı bu işten, temkinli yaklaşmaları son derece normal. Aynı zamanda siyasal iktidarın da bu konuda çok samimi ve istekli olduğu düşüncesinde değilim. Zaten vizyonu olan insanlar da değiller.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomas Henry Huxley


    quote:

    Orijinalden alıntı: stalker(1979)


    quote:

    Orijinalden alıntı: Thomas Henry Huxley


    quote:

    Orijinalden alıntı: stalker(1979)

    quote:

    Orijinalden alıntı: Thomas Henry Huxley


    quote:

    Orijinalden alıntı: stalker(1979)

    Tata deyince bende yerli otomobil filan yapacaklar zannettim. Ancak Koçlardan yerli otomobil beklemek fazla iyimser olurdu zaten :)

    Ülke tarihinde seri üretim olarak yerli araba üretebilmiş yegâne kurum da Koç Grubu yalnız.

    Günümüzde yerli otomobil konusunda köstek olan yegane kurum da Koç Grubu?

    Ne gibi bir köstek olma durumları var?

    2009'dan beri devletin yerli otomobil için onların tabiriyle babayiğit bulma çabaları var. Kaç defa koç grubunun kapısını aşındırdılar ancak koçlar fason üretim yaptıkları için yerli otomobil olayına yanaşmıyorlar. İşin ilginci daha önce devletin yerli otomobil konusunda ciddi olduğunu görünce biz talibiz dediler. Başkası yapacağına biz yapalım dediler herhalde. Sonradan ne olduysa hiç bir açıklama yapmadan vazgeçtiler. Sanki yerli otomobil olmasın istiyorlar?
    Türkiye'de yerli otomobil yapabilme bilgisine ve sermayesine sahip yegane firma Koç grubu olduğu halde bir türlü yerli oto yapmıyorlar. Fiat ve Ford'a fason üretim yaptıkları için yanaşmıyorlar veya yanaşamıyorlar herhalde?
    Vehbi KOÇ olsaydı devletin yerli otomobil yapın çağrısına kayıtsız kalmazdı bence. Sonuçta Anadol Vehbi KOÇ sayesinde üretilmişti.

    Bu konuda Koç'u sorumlu bulmuyorum açıkçası. Zira bir kere ağızları yandı bu işten, temkinli yaklaşmaları son derece normal. Aynı zamanda siyasal iktidarın da bu konuda çok samimi ve istekli olduğu düşüncesinde değilim. Zaten vizyonu olan insanlar da değiller.

    Bakalım 2019'da dananın kuyruğu kopacak. Koç grubu olmadan da 2019'da yerli otomobil yapacağız diyorlar. İnşallah doğrudur. 2019'da çıkacak yerli otomobilin özel sektör ortağı umarım Koç olmaz. Onlar olursa yerli otomobili bitirirler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomas Henry Huxley


    quote:

    Orijinalden alıntı: stalker(1979)


    quote:

    Orijinalden alıntı: Thomas Henry Huxley


    quote:

    Orijinalden alıntı: stalker(1979)

    quote:

    Orijinalden alıntı: Thomas Henry Huxley


    quote:

    Orijinalden alıntı: stalker(1979)

    Tata deyince bende yerli otomobil filan yapacaklar zannettim. Ancak Koçlardan yerli otomobil beklemek fazla iyimser olurdu zaten :)

    Ülke tarihinde seri üretim olarak yerli araba üretebilmiş yegâne kurum da Koç Grubu yalnız.

    Günümüzde yerli otomobil konusunda köstek olan yegane kurum da Koç Grubu?

    Ne gibi bir köstek olma durumları var?

    2009'dan beri devletin yerli otomobil için onların tabiriyle babayiğit bulma çabaları var. Kaç defa koç grubunun kapısını aşındırdılar ancak koçlar fason üretim yaptıkları için yerli otomobil olayına yanaşmıyorlar. İşin ilginci daha önce devletin yerli otomobil konusunda ciddi olduğunu görünce biz talibiz dediler. Başkası yapacağına biz yapalım dediler herhalde. Sonradan ne olduysa hiç bir açıklama yapmadan vazgeçtiler. Sanki yerli otomobil olmasın istiyorlar?
    Türkiye'de yerli otomobil yapabilme bilgisine ve sermayesine sahip yegane firma Koç grubu olduğu halde bir türlü yerli oto yapmıyorlar. Fiat ve Ford'a fason üretim yaptıkları için yanaşmıyorlar veya yanaşamıyorlar herhalde?
    Vehbi KOÇ olsaydı devletin yerli otomobil yapın çağrısına kayıtsız kalmazdı bence. Sonuçta Anadol Vehbi KOÇ sayesinde üretilmişti.

    Bu konuda Koç'u sorumlu bulmuyorum açıkçası. Zira bir kere ağızları yandı bu işten, temkinli yaklaşmaları son derece normal. Aynı zamanda siyasal iktidarın da bu konuda çok samimi ve istekli olduğu düşüncesinde değilim. Zaten vizyonu olan insanlar da değiller.

    Belirtmeyi unuttum o yüzden şimdi yazayım Bana göre de Koç gurubu vizyonu olan insanlar değiller hatta hiç değiller




  • Koç grubu hükümete "altay tankını izin verin bizim bandımızda üretilsin" dediğinde yanaşmayan hükümet suçlu değilde Koç holding mi suçlu yerli üretim işinde? Koç grubu hükümet desteği görse yerli araba üretmez mi sanıyorsunuz?
  • ortaklık derken, kim kimi almış?
  • ardaq kullanıcısına yanıt
    Çok iyi dedin demek ki en iyi yol bildigin yoldur diyorlar... Uzmanlıklarının dışına çıkmıyorlar yada kolay para peşindeler...
  • Yerli otomobil sandım nasıl sevinmiştim,boşa sevinmişim. :(
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.