Şimdi Ara

Klima Kurulum Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
750
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 7 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 4
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 13
  • Ortalama Mesaj Aralığı 2 saat 44 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 7
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • MaDJeRo (13 mesaj) Quad HD (9 mesaj) ozgun35 (2 mesaj) mahçup (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Mobil (9 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    526 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Fujitsu ASYG 12 LLTA klima almıştım , servis geldi kurulumu yaptı ama gel gelelim büyük bir problemle karşı karşıyayım.. Klima nın dış ünitesini gidip yan odaya taktılar (borudan tasarruf etmek için ) dış ünitesinin su gider yerini açıkta bıraktılar yukarıdan aşağı olduğu gibi 6.kattan su akıyor ve oldukça şikayet var klimayı kullanamıyorum... Adamlar 1 metre kablodan kar yapacaklar diye 2 odayıda işgal ettiler ve su gideride olmadığı için leş bir kurulum oldu.İç ünitenin olduğu odanın camına yapsalardı (1 metre kablo fazla gidebilirdi) yan tarafta su giderinin bağlanabileceği boruda vardı.. Ne yapsam bilemiyorum.. Pazartesi günü servisi arasam tekrar düzeltirler mi ve nasıl düzelticekler , sıfırdan söküp dış ünitenin yerini değiştirmeleri gerekiyor.. bu seferde dış üniteye giden kablolar yetmeyebilir.... Ne yapmalıyım sizce?



    |
    |
  • Yüzbaşı
    526 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    up up up
    |
    |
  • Yüzbaşı
    864 Mesaj
    Şimd dış ünite evin içine mi takıldı ? Ben anlamadım bu dış ünitenin takıldığı yeri ?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Binbaşı
    1001 Mesaj

    sakın söktürme cihazın ayarını bozdurma
    neyapsınlar etsinler
    su giderini halletsinler
    ama sen sen ol
    sakın cihazı yerinden oynatma
    05442375778
    |
    |
    MaDJeRo kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    526 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    yan yana 2 oda var , iç ünitenin olduğu odanın yakınında su giderini bağlayabileceği boru vardı.. bu elaman gitti duvarın en kenarına kurdu yan odayla bağlantı yerine.. ardından da yan odanın camının orayada dış üniteyi kurdu.. yani şöyle diyeyim su giderininin dediğim yere bağlanmasına ımkan yok 5-6 metre uzaklıkta.. su işini nasıl halledecekler hiç bilmiyorum.. saçma sapan iş yaptılar .. sökülüp dış ünitenin yerinin değişmesinin ne gibi kötü yanı vardır ?
    |
    |
  • Onbaşı
    31 Mesaj
    Bizdede var 5.katta Klimanın su borusunu zemin kata kadar spiral boru ile indirdik sorunu öyle çözdük.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    526 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Sabah arayacağım servisi bakalım ne olacak.. umarım sorunsuz hallederiz.. tavsiyesi olan varsa ona gore hareket edeyim...
    |
    |
  • Yüzbaşı
    864 Mesaj
    Hocam valla ne demek istediğinizi anlasam yardımcı olucam da evinizin cephesini bilmediğim için pek yardımcı olamıyorum



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzbaşı
    526 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: Unquestionable Truth

    Hocam valla ne demek istediğinizi anlasam yardımcı olucam da evinizin cephesini bilmediğim için pek yardımcı olamıyorum

    Cephe batı , klimanın iç ünitesi ve dış ünitesi yan yana olan 2 farklı odada... iç ünite oturduğum odada , dış ünite ise yan odanın camının altında.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MaDJeRo -- 30 Haziran 2014; 5:30:34 >
  • Yüzbaşı
    864 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: MaDJeRo

    quote:

    Orijinalden alıntı: Unquestionable Truth

    Hocam valla ne demek istediğinizi anlasam yardımcı olucam da evinizin cephesini bilmediğim için pek yardımcı olamıyorum

    Cephe batı , klimanın iç ünitesi ve dış ünitesi yan yana olan 2 farklı odada... iç ünite oturduğum odada , dış ünite ise yan odanın camının altında.

    Hım anladım hocam peki kaçıncı kat ?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzbaşı
    526 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: Unquestionable Truth


    quote:

    Orijinalden alıntı: MaDJeRo

    quote:

    Orijinalden alıntı: Unquestionable Truth

    Hocam valla ne demek istediğinizi anlasam yardımcı olucam da evinizin cephesini bilmediğim için pek yardımcı olamıyorum

    Cephe batı , klimanın iç ünitesi ve dış ünitesi yan yana olan 2 farklı odada... iç ünite oturduğum odada , dış ünite ise yan odanın camının altında.

    Hım anladım hocam peki kaçıncı kat ?

    6.kat hocam.. su borusu şey gibi sallanıyor.. 6. kattan rüzgarla beraber dağılıp gidiyor ... aradım servisi bugün gelip halledicez dedi büyük ihtimalle su tahliye borusunu uzatır diye düşünüyorum... birde klimanın borularının çıktığı delik iç ünitenin arkasında kaldı... onu kapatmak gerekmez mi ? Kışın yağmur girer bişey girer hayvan vs.. ne önerirsiniz ? Dış ünitenin yerini değiştirmek riskli mi ?
    |
    |




  • Onbaşı
    31 Mesaj
    Servis dış üniteyi söküp yerini değiştirmez diye düşünüyorum, çünkü onlar kendi kolaylarına geleni uygun gibi gösterir.Zaten montajı yapılmış klimadada tekrar sök tak yapılması bence sağlıklı değil.Boruyu zemin kata kadar uzatırlarsa sorun kalmaz gibi.
  • Yüzbaşı
    526 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: ozgun35

    Servis dış üniteyi söküp yerini değiştirmez diye düşünüyorum, çünkü onlar kendi kolaylarına geleni uygun gibi gösterir.Zaten montajı yapılmış klimadada tekrar sök tak yapılması bence sağlıklı değil.Boruyu zemin kata kadar uzatırlarsa sorun kalmaz gibi.

    saat 5-6 gibi gelecek servis elemanı ne olacak göreceğiz.. yalnız 6.kattan aşağı boru nasıl uzatılacak ki ? ruzgarda karda kışta mahvolur..
    |
    |
  • Yüzbaşı
    864 Mesaj
    Hicam onları halediyorlar buzim burdaki coğu evfe öyle ama hepsi çalışıyo yıllardır



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzbaşı
    526 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: Unquestionable Truth

    Hicam onları halediyorlar buzim burdaki coğu evfe öyle ama hepsi çalışıyo yıllardır

    yalnız su borusunun çıkış noktasının alt tarafında balkonlar var hep.. yani dümdüz aşağı salamazlar.. hafif sağdan aşağı verseler bu seferde binanın kapı girişine denk geliyor..
  • Yüzbaşı
    864 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: MaDJeRo

    quote:

    Orijinalden alıntı: Unquestionable Truth

    Hicam onları halediyorlar buzim burdaki coğu evfe öyle ama hepsi çalışıyo yıllardır

    yalnız su borusunun çıkış noktasının alt tarafında balkonlar var hep.. yani dümdüz aşağı salamazlar.. hafif sağdan aşağı verseler bu seferde binanın kapı girişine denk geliyor..

    Hocam o hâlde su giderine uzatırlar



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzbaşı
    526 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: Unquestionable Truth


    quote:

    Orijinalden alıntı: MaDJeRo

    quote:

    Orijinalden alıntı: Unquestionable Truth

    Hicam onları halediyorlar buzim burdaki coğu evfe öyle ama hepsi çalışıyo yıllardır

    yalnız su borusunun çıkış noktasının alt tarafında balkonlar var hep.. yani dümdüz aşağı salamazlar.. hafif sağdan aşağı verseler bu seferde binanın kapı girişine denk geliyor..

    Hocam o hâlde su giderine uzatırlar

    yanlamasına problem olmaz değil mi ? çünkü direk çaprazlama gidere doğru uzatsalar aşağıdaki dairelerin balkonuna ve camlarına denk geliyor




  • Yüzbaşı
    864 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: MaDJeRo

    quote:

    Orijinalden alıntı: Unquestionable Truth


    quote:

    Orijinalden alıntı: MaDJeRo

    quote:

    Orijinalden alıntı: Unquestionable Truth

    Hicam onları halediyorlar buzim burdaki coğu evfe öyle ama hepsi çalışıyo yıllardır

    yalnız su borusunun çıkış noktasının alt tarafında balkonlar var hep.. yani dümdüz aşağı salamazlar.. hafif sağdan aşağı verseler bu seferde binanın kapı girişine denk geliyor..

    Hocam o hâlde su giderine uzatırlar

    yanlamasına problem olmaz değil mi ? çünkü direk çaprazlama gidere doğru uzatsalar aşağıdaki dairelerin balkonuna ve camlarına denk geliyor

    Biraz eğimli olması gerek yoksa akamaz



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yüzbaşı
    526 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: Unquestionable Truth


    quote:

    Orijinalden alıntı: MaDJeRo

    quote:

    Orijinalden alıntı: Unquestionable Truth


    quote:

    Orijinalden alıntı: MaDJeRo

    quote:

    Orijinalden alıntı: Unquestionable Truth

    Hicam onları halediyorlar buzim burdaki coğu evfe öyle ama hepsi çalışıyo yıllardır

    yalnız su borusunun çıkış noktasının alt tarafında balkonlar var hep.. yani dümdüz aşağı salamazlar.. hafif sağdan aşağı verseler bu seferde binanın kapı girişine denk geliyor..

    Hocam o hâlde su giderine uzatırlar

    yanlamasına problem olmaz değil mi ? çünkü direk çaprazlama gidere doğru uzatsalar aşağıdaki dairelerin balkonuna ve camlarına denk geliyor

    Biraz eğimli olması gerek yoksa akamaz

    Servis şimdi gitti , klimanın dış ünitesinin yerini değiştirmeye karar verdiler.. yarın gelip tekrar takacaklar.. nelere dikkat etmem gerekiyor ? Birde bakır borularda sanırım 1-1.5 metre civarı ekleme yapılacagını soyledı.. herhangi bir problem olur mu boru eklemesınde ?




  • Yüzbaşı
    864 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: MaDJeRo

    quote:

    Orijinalden alıntı: Unquestionable Truth


    quote:

    Orijinalden alıntı: MaDJeRo

    quote:

    Orijinalden alıntı: Unquestionable Truth


    quote:

    Orijinalden alıntı: MaDJeRo

    quote:

    Orijinalden alıntı: Unquestionable Truth

    Hicam onları halediyorlar buzim burdaki coğu evfe öyle ama hepsi çalışıyo yıllardır

    yalnız su borusunun çıkış noktasının alt tarafında balkonlar var hep.. yani dümdüz aşağı salamazlar.. hafif sağdan aşağı verseler bu seferde binanın kapı girişine denk geliyor..

    Hocam o hâlde su giderine uzatırlar

    yanlamasına problem olmaz değil mi ? çünkü direk çaprazlama gidere doğru uzatsalar aşağıdaki dairelerin balkonuna ve camlarına denk geliyor

    Biraz eğimli olması gerek yoksa akamaz

    Servis şimdi gitti , klimanın dış ünitesinin yerini değiştirmeye karar verdiler.. yarın gelip tekrar takacaklar.. nelere dikkat etmem gerekiyor ? Birde bakır borularda sanırım 1-1.5 metre civarı ekleme yapılacagını soyledı.. herhangi bir problem olur mu boru eklemesınde ?

    Valla hocam biraz kötü olmuş klimanın yer değiştirmesi ama olsun yinede bu arada klima borusu bakır olduğu için problem omaz eklenebilir



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
vp satın al;valorant vp satın al;Valorant VP Fiyat
Instagram takipçi satın al
Radyo Dinle
Sohbet
Ko Cuce
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,438
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.