Şimdi Ara

Klima kompresör arızası

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
1.159
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar. Vestel 12000 btu klimam son Zamanlarda 10 dk. kadar çalışıp ardından duruyordu. Ekranda da e5 hatası verıyordu. Bu hatayı araştırdığımda gaz hatası olduğunu gördüm ve servıs çağırdım. Gelen servis kompresör un arızalı olduğunu ve değişmesi gerektiğini söyledi. 500 tl civarında bir masraf çıkardı.
    Şimdi size danışmak istediğim ben aşağıdakilerden hangisini yapayım 😀
    1- Ücreti verip yetkili servise yaptırayım.
    2- Hiç uğraşmayıp klimacılardan ikinci el bir dış ünite alayım .
    3- Klimayı değiştirip yeni bir klima alayım.
    4- Özel bir servis bulup tekrar klimayı kontrol ettirip gerekirse onlara tamir ettireyim.

    Yardımcı olursanız sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Pis@gor -- 14 Ağustos 2016; 16:30:29 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



  • Pis@gor kullanıcısına yanıt
    5 hiç biri hocam

    E5 hatası genel kanı olarak GAZ KAÇAĞI olarak kabul edilse de, GERÇEK teknik açıklaması ''Sistemde Gaz Akışı Yok'' şeklindedir. Dolayısı ile, sistemde gaz olmaması da gaz akışı yok olarak kabul edilir. kılcal gurubu tıkalı ise yine gaz akışı yok kabul edilir (başka gerekçeler de mutlaka ki var.)

    Benim önerim sayın hocam, Müşteri hizmetlerini arayınız. Gelen yetkili servisin sizde itimat uyandırmadığını, E5 hata kodu ile kompresör arızasının birbirine bağdaşmadığını teknik bir arkadaşınızdan öğrendiğinizi ancak sizin yetkili servisten hizmet almak istemeniz nedeniyle BAŞKA BİR SERVİS yönlendirilmesini talep ettiğinizi izah ediniz.
    Gelen servis hem daha düzgün arıza tespitinde bulunup hem de daha makul bir mali portre çıkartacaktır.

    Müşteri hizmetleri numarası 08502224123
    Yetkili servislerden alacağınız hizmetin sonrasında sistem kayıtlarınız yenileneceği için resmi olarak 1 yıl hizmet garantisi alacaksınız, aynı zamanda en ufak sorun yaşasanız karşınızda bir muhatap bulabilirsiniz. Serbest çalışan arkadaşlar kusura bakmasın, parayı bir kere aldılar mı bir daha eve getirmek pek mümkün olmuyor. Tabi ki layığı ile çalışan arkadaşlarımızı tenzih ederim.




  • Ado kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim. Sonucu buradan yazarım.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba tekrar,

    Bir yakınımın tanıdığı bir başka firmanın servisinden iki yetkili bugün gelip klimayı incelediler. Kompresorde hiçbir sıkıntının olmadığını, farklı bir parçada ( tüp şeklinde, üzerine kablolar takılıyor ama ismini unuttum 😀 ) sıkıntı olduğunu söyleyip o parçayı değiştirdiler. Klima canavar gibi şimdi, masallah. İlk gelen servisin söylediği rakamın neredeyse dörtte birine işimizi hallettik. 👍

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pis@gor kullanıcısına yanıt
    Hocam şimdi sizden başka bir ricam var.
    Ben zaten hata kodu ile teşhisin tutmaması nedeniyle bir art niyet algılayıp resmi kayıtlara geçmesi adına başka servisten hizmet almanızı istemiştim.
    ikinci adım ve ricama gelince, lütfen müşteri hizmetlerine bu durumu anlatıp servise savunma açılmasını sağlayınız. bu konu ne kadar çok kontrol altında olursa, ileride bu olayların azalma oranı da o derece hızlı olur.
    Lütfen ihmal etmeyiniz yazılı veya sözlü ne olursa olsun bu konuyu bildiriniz.
    Devamını da yazarsanız müthiş olur.
    Şimdiden teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ado

    Hocam şimdi sizden başka bir ricam var.
    Ben zaten hata kodu ile teşhisin tutmaması nedeniyle bir art niyet algılayıp resmi kayıtlara geçmesi adına başka servisten hizmet almanızı istemiştim.
    ikinci adım ve ricama gelince, lütfen müşteri hizmetlerine bu durumu anlatıp servise savunma açılmasını sağlayınız. bu konu ne kadar çok kontrol altında olursa, ileride bu olayların azalma oranı da o derece hızlı olur.
    Lütfen ihmal etmeyiniz yazılı veya sözlü ne olursa olsun bu konuyu bildiriniz.
    Devamını da yazarsanız müthiş olur.
    Şimdiden teşekkürler.

    İşte bu cevabınız muhteşem, piyasa art niyetlilerle dolu,bizler bilinçli olmadığımız sürecede bunlar bizden geçinecektir.
    En kısa zamanda inşallah bilinçleniriz.
    Bir zamanda bende 350 tl motor için istedikleri çamaşır makinasına 5 tl kömür değişimiyle 3 sene kullanmıştım.

    Saygılar.




  • daytone1 kullanıcısına yanıt
    Doğruda ayrılmayalım, Allah ayrmasın.

    Saygı bizden
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.