Şimdi Ara

KLİKSA SAHTE YAZILIM YÜKLÜ XPERİA Z2 SATTI, ÜCRET İADESİ YAPMIYOR!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
53
Cevap
1
Favori
1.696
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 29.04.2015 tarihinde Kliksa'dan aldığım ithalatçı firma (FONOTEL) garantili Sony Xperia z2 marka telefonun içerisinde dahil gelen antivirüs programı tarafından sahte yazılım yüklü olduğuna dair uyarı verdi. Android 5 yasal güncellemesini yüklemek istediğimde yine aynı şekilde uyarı verdi ve yüklemedi. Müşteri hizmetlerini arayıp cayma hakkımı kullanmak istediğimde "sim kart taktığınız için ürün 2. el olmuş, iade alamayız. Yetkili servise gönderin" denildi. Akabinde, 14 gün dolmadan site üzerinden ürünün iade/iptal işlemlerine erişimim engellendi.

    ALO 175 Tüketici Danışma Hattını aradım, Kliksa'nın "sim kart takılan ürün 2. el olur, iade alamayız, alırsak tekrar satamayız" şeklinde sunduğu bahanenin hukuki hiçbir değeri olmadığını, bu açıklamanın tamamen müşteriyi oyalama ve aldatmaya yönelik olduğunu öğrendim.


    Bu durumda kalırsanız ilk 14 gün içerisinde "Cayma Hakkınızı" kullanmak istediğinize dair dilekçenizi iadeli taahhütlü posta veya noter yoluyla ilgili firmaya gönderin, dilekçenin karşı tarafa ulaşmasından sonra 10 günlük süre içerisinde tarafınıza olumsuz cevap verilirse veya cevap verilmezse ürüne ait belgeler, gönderdiğiniz dilekçe ve varsa gelen cevap yazısı ile ilinizde bulunan Tüketici Hakem Heyeti'ne müracaat edin. Mutlaka ücret iadesi gerçekleştirilmesi yönünde karar çıkacaktır. Tabi bu firmaların size yaşattığı stres ve vakit kaybı için bir çözüm yok maalesef, çevrenizdekilere bu firmaları ve eylemlerini anlatarak onların aynı hataya düşmemelerini sağlayabilirsiniz.

    Şikayetvar üzerinden gerçekleştirdiğim şikayet için desteklerinizi bekliyorum, şimdiden teşekkürler...

    https://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/3234042




    EDİT: Kliksa'dan Xperia Z2 satın alıp aynı sorunu yaşayanlardan bazıları:

    http://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=105623461

    http://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=105654527

    http://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=105297748

    https://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/3216778/kliksacom-robot-edilmis-telefon-ve-ilgisiz-musteri-hizmetleri

    https://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/3213048/kliksacom-kullanilmis-telefon




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ^bloom^ -- 14 Mayıs 2015; 1:29:48 >







  • kliksa 'yı güvenilir sanıyordum.sonuçta sabancı şirketi... onlarda dümenci çıkmış :)
  • kliksa da böyle yapıyorsa geçmiş olsun hiçbir siteye güvenmemek gerek artık

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kardeşim çok geçmiş olsun. Bu gibi çakal firmalara pabuç bırakmamak lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ^bloom^

    29.04.2015 tarihinde Kliksa'dan aldığım ithalatçı firma (FONOTEL) garantili Sony Xperia z2 marka telefonun içerisinde dahil gelen antivirüs programı tarafından sahte yazılım yüklü olduğuna dair uyarı verdi. Android 5 yasal güncellemesini yüklemek istediğimde yine aynı şekilde uyarı verdi ve yüklemedi. Müşteri hizmetlerini arayıp cayma hakkımı kullanmak istediğimde "sim kart taktığınız için ürün 2. el olmuş, iade alamayız. Yetkili servise gönderin" denildi. Akabinde, 14 gün dolmadan site üzerinden ürünün iade/iptal işlemlerine erişimim engellendi.

    ALO 175 Tüketici Danışma Hattını aradım, Kliksa'nın "sim kart takılan ürün 2. el olur, iade alamayız, alırsak tekrar satamayız" şeklinde sunduğu bahanenin hukuki hiçbir değeri olmadığını, bu açıklamanın tamamen müşteriyi oyalama ve aldatmaya yönelik olduğunu öğrendim.


    Bu durumda kalırsanız ilk 14 gün içerisinde "Cayma Hakkınızı" kullanmak istediğinize dair dilekçenizi iadeli taahhütlü posta veya noter yoluyla ilgili firmaya gönderin, dilekçenin karşı tarafa ulaşmasından sonra 10 günlük süre içerisinde tarafınıza olumsuz cevap verilirse veya cevap verilmezse ürüne ait belgeler, gönderdiğiniz dilekçe ve varsa gelen cevap yazısı ile ilinizde bulunan Tüketici Hakem Heyeti'ne müracaat edin. Mutlaka ücret iadesi gerçekleştirilmesi yönünde karar çıkacaktır. Tabi bu firmaların size yaşattığı stres ve vakit kaybı için bir çözüm yok maalesef, çevrenizdekilere bu firmaları ve eylemlerini anlatarak onların aynı hataya düşmemelerini sağlayabilirsiniz.

    Şikayetvar üzerinden gerçekleştirdiğim şikayet için desteklerinizi bekliyorum, şimdiden teşekkürler...

    https://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/3234042




    Sahte yazılım yüklü xperia z2 gibi bir cümleyi hayatımda ilk defa duyuyorum sahte yazılım derken neyi kastediyor acaba ?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • En mantiklisi elden gorerek almak. Ben n11den g3 ümü ucuza getirdim fakat sifir jelatinli telefonun arka kapagi hafif cizik cikti ve ekran jelatininde birsuru parmak izi vardi. Cihaza baktim sorunu yoktu bu yuzden geri iade vermedim sonucta kapak degisebilen bir parca. Gecmis olsun umarim hakkinizi alirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar kliksadan ürün almamak lazım sahtekarlık yapıp insanları kandırıyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Sahte yazılım derken cihaz bootloader kilidi açılmış doğal olarak telefonun hem özellikleri bozulmuş özellikle kamerada ciddi sıkıntılar oluyor.hemde cihaz normal güncelleme alamıyor. Hemdee cihaz garanti kapsamında çıkıyor.bootloader kilidi açılmış cihaz tr ye getirirken bandrol harcından kurtulmak için böyle bir yola başvuruyorlar. Misal radyo olması gerekirken bu kliksadan satılan cihazda yok. Ama asıl acı olan bu kliksa bu ürünü normal z2 lerle hemen hemen aynı fiyata satıyor. Konuyu açan arkadaş rekabet kurulu ve maliye bakanlığına şikayet etmeni öneriyorum. Klisa dan cihaz almayın madem öyle...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Desteğiniz için teşekkürler arkadaşlar. Maliye bakanlığına bildirimde bulunmayı düşünüyorum. Bu arada "iptal iade işlemlerine erişimimi engellediler" demiştim, sonradan fark ettim "iade talebiniz onay aşamasında" yazıyormuş, sanırım bu sebeple iade formu açılmıyordu. Zaten müşteri hizmetleri "iade talebiniz bekler ancak biz iade almayız, telefonunuzda sorun olduğunu düşünüyorsanız servise gönderin" denilmişti. Hala somut bir adım atılmadı, ürünü istemedikleri halde depolarına iade amaçlı göndermiştim onda da bir gelişme yok henüz. UPS gönderi takip ekranında dün Ankara'dan "Şubeye Gönderildi" şeklinde not düşülmüş. Gelişme olursa buradan sizlerle paylaşırım inşallah.

    Sahte yazılım olayını da arkadaş net bir şekilde açıklamış, AVG antivirüs programı "orijinal olmayan yazılım tespit edildi" şeklinde uyarı veriyor, PC Companion da aynı şekilde güncelleme yüklemek üzereyken "Hata 2003" şeklinde uyarı veriyor, hatanın üzerine tıkladığınızda "orijinal olmayan yazılım" ibaresi beliriyor. Orijinal olmayan yazılım = sahte yazılım diye düşündüm.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ^bloom^ -- 13 Mayıs 2015; 13:56:07 >




  • Bu durumda ne denilir bilemedim ya. Durup dururken can sıkılmasına mi üzülsün insan, yoksa köklü büyük bir firmanın sahtekarlık yapmasina mi. Bu urun sony uretiminden böyle cikmamistir muhakkak, aklima sizden geri alınmayan tel, baska bir müşteriden dönmüş ve pekalada geri alınmış olduğu geliyor. Yani birbaskasi aldi bu teli ve sonra iade etti,telide size sattilar sanirim. Belkide yanlis düşünüyorumdur,ama aklima ilk bu ihtimal geliyor.
    Len adam telefon alıyor keyfini surecekken cefa cektiriliyor yuh be.
    Yılma hocam, madem boylesi birsey başına geldi uğraş. Canin sıkılacak, zamanın harcanacak ama yinede yılma. Elinden geleni yap elbette.
    Umarim biran evvel sonuca ulaşırsınız.
    Saygılarımla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Flashtool ile ftf atsaniz duzelmiyor mu?
    Gecmis olsun hocam hakkinizi sonuna kadar arayin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam iade talebi açtıysanız mutlaka iadesini kabul edeceklerdir , mutlaka buraya yazın son durumu bizde bilgilenelim
  • Arkadaşlar bootloader kilidi açık gelen telefonlar bilerek kasten yapılmıştır.yani kullanılmış bir cihaz değil.. neden böyle yapıyorlar derseniz telif hakları ile ilgili yani adam bootloader kilidi ni açmış. Vergi vermemek için radyo uygulamasını kaldırmış vb bu tür şeyler.. Yani bu doğru bir ticaret değildir. Adam resmen hırsızlık yapıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Takip ediyorum konuyu hakkınızdan vaz geçmeyin ve yasal yollara baş vurmaktan çekinmeyin böyle sahtekar firmalardan uzak durun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaş dell laptop aldı kliksa dan, 5 gün sonra hdd ses geliyor, wifi durmadan kopuyor dedi, üründe jelatin vs var mı dedim, yoktu dedi, neyse ürünü aldılar, serviste bakalım dediler, önce eve gelip aleti kusurlu buldular. m.h ne bu ürün ayıplı sıfırı yada iade istiyoruz dendi, ürün 3-5 gün sonra tamir bakım gördü diye geldi, arkadaş teslim almadı, mh ni aradı, oradaki bayanın yardımıyla 1 haftaya yenisi geldi, bu sefer kenarlarında jelatinli ürün gelmiş.

    demekki ilki ya tamir görmüş yada müşteri iadeli üründü.. yeni ürün şu anda sorunsuz..

    bence o tel i biri almış, içine başka işletim sistemi kurmuştur, orj 4.4.2 dir adam güncelleme beklemeden root atıp 5.0 kurmuştur atıyorum.. yoksa orjinal olmayan sistem mi olur..

    ama telde sorun yoksa, ve kabul ederseniz, sony türkiye garantili aldıysanız, serviste orjinal haline döndürülür, paralel ithalatsa o servisinde halletmesi lazım..
    yada en iyisi iade




  • mdmrx M kullanıcısına yanıt
    bootloader açılmışsa, anakart değiştirilmeden serviste bile orijinal haline getirilemez. iade cihazdır bunlar, radyoyu iptal vs için olacağını sanmam, onun için BL kilidini açmaya gerek yokki, niye uğraşsın adam bi ton. atar rootu, siler radio.apk yı , sonra unroot, işlem tamam. ben bir teknomarkette, görevliyi, teşhir tv yi jelatinlerken gördüm, alanın haberi var mı dedim, pişmiş kelle gibi sırıttı, yok ve anlayamaz dedi
  • Ülkemizde kanunlar keyfe değer işlediği için bu tür firmalar istediği gibi at koşturuyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hayvan arkadas kullanıcısına yanıt
    Arkadaşlar 3 gün önce m.h. kabul etmediği halde ürünü kargoya vermiştim. Paket açılmadan kargoyla geri gönderileceğini tahmin ediyordum ancak "teslim alındı" görünüyor, arayan yok henüz.

    @artakalan teşekkürler hocam. 2. el gönderilmiş olabileceğini yazmışsınız, size katılıyorum. Çünkü telefonun kutusunu açtığımda ön ve arka yüzündeki jelatinlerin çok gelişi güzel, bariz yamuk yapıştırıldığını, jelatinlerin içinde büyük hava kabarcıkları bulunduğunu ve jelatinlerden birinin oldukça yıpranmış olduğunu gördüm. Hatta jelatindeki çizikleri telefonun ekranında sanıp korkuyla açtım neyse ki ekranda çizik yoktu. keşke kutuyu açarken kameraya çekseydim dedim sonradan. Fakat şöyle de bir durum var forumdaki Xperia z2 başlığında ve şikayet varda aynı benim gibi kliksa'dan alışveriş yapıp yazılım sorunu yaşayan insanlar olduğunu gördüm, hepsi yakın zamanlarda yaşanmış;

    http://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=105623461

    http://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=105654527

    http://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=105297748

    https://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/3216778/kliksacom-robot-edilmis-telefon-ve-ilgisiz-musteri-hizmetleri

    https://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/3213048/kliksacom-kullanilmis-telefon

    ne dersiniz tesadüf mü? bunlar 15 dk.lık arama ile 2 sitede bulduğum şikayetler; bir de bu telefonu alıp, güncelleme yazılım işiyle alakadar olmadığından olaya uyanmayan ciddi sayıda vatandaş olduğunu tahmin ediyorum.

    @hayvan arkadas hocam eskiden huawei ideos x5 'im vardı, rom atma vs. gibi işlerle biraz uğraşmıştım. Ancak sıfır diye aldığım telefonu böyle bir çözümle kullanmak içime sinmez.

    Diğer tüm arkadaşlara desteklerinden dolayı teşekkür ederim, gelişmeleri paylaşmaya devam ederim inşallah.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ^bloom^ -- 14 Mayıs 2015; 1:32:06 >




  • Zehir zıkkım olsun. Şerefsizlik bu ülkede artık sıradan bir hal aldı.kliksa da böyle yaparsa

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Demek ki Kliksa'dan alışveriş yapmayacağız, bilgilendirme için tyeşekkürler.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.