Şimdi Ara

Kısaca Kurumsal Hatlar

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
2.282
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Kurumsal hat kullanmaktayım.

    “Kurumsal hat nedir?” diye soranlar olabilir, sormayacak olanlar da olabilir.

    GSM operatörleri iki farklı türde hat için hizmet sunmaktalar.

    Bunlardan biri bireysel, diğeri ise kurumsaldır.

    Bireysel hat bireyler için, kurumsal hat ise şirketler, serbest çalışanlar içindir.

    Kurumsal hat alabilmek için illa şirket sahibi olmak gerekmez.

    Serbest çalışan herhangi bir kişi(bakkal, manav...) da kurumsal hat alabilir.

    Ben maaşlı çalışıyorum, babam ise serbest meslek erbabı.

    5 ay kadar önce…

    yazmış olduğum yazının devamını okumak için buraya tıklayabilirsiniz...







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Kurumsal Hatlar: Şirketler için İletişim Çözümleri

    Bir kurumsal hat, şirketlerin özel iletişim ihtiyaçlarını karşılamak üzere tasarlanmış bir telefon hattıdır. Şirket hattı olarak da bilinir ve geleneksel sabit hatlardan daha gelişmiş özellikler ve avantajlar sunar.

    Kurumsal Hat Nedir?

    Kurumsal hatlar, bir şirketin birden fazla çalışanının, departmanının ve lokasyonunun birbirleriyle ve dış dünya ile iletişim kurmasına olanak tanıyan telefon sistemleridir. Bu sistemler, dahili aramalardan konferans görüşmelerine ve müşteri hizmetlerine kadar çeşitli iletişim ihtiyaçlarını destekler.

    Kurumsal Hat Özellikleri

    Kurumsal hatlar, aşağıdakiler de dahil olmak üzere çeşitli özellikler sunar:

    • Birden fazla dahili numara
    • Konferans görüşme olanakları
    • Otomatik yönlendirme
    • Sesli mesaj
    • Çağrı kayıtları
    • Mobil entegrasyon

    Kurumsal Hat Tarifeleri

    Kurumsal hat tarifeleri, şirketin ihtiyaçlarına ve kullandığı özelliklere göre değişir. Tipik olarak, kurumsal hatlar geleneksel sabit hatlardan daha yüksek aylık ücretlere sahiptir, ancak gelişmiş özellikler ve esneklik gibi ek avantajlar sunar.

    Kurumsal Hatların Faydaları

    Kurumsal hatlar, şirketlere aşağıdakiler de dahil olmak üzere çeşitli faydalar sağlar:

    • Gelişmiş iletişim özellikleri
    • İyileştirilmiş müşteri hizmetleri
    • Artan verimlilik
    • Düşürülmüş iletişim maliyetleri

    Turkcell Kurumsal Müşteri Hizmetleri

    Turkcell, Türkiye'de kurumsal hatlar için lider sağlayıcılardan biridir. Kurumsal müşterilerine özel avantajlar, çözümler ve destek sunar. Turkcell Kurumsal Müşteri Hizmetleri, 7/24 destek ve rehberlik sağlar.

    Kurumsal iletişim ihtiyaçlarınızı karşılayacak doğru çözümü bulmak için Turkcell Kurumsal Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Bu yazıyı googleda bi arama yaparken görmüştüm. Hatırladım şimdi :)

    Ancak Kurumsal Hatlarda herkese en iyi seçenğin Aveada olduğunu düşünüyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi s.volkan -- 7 Haziran 2010; 14:29:42 >
  • Bizim kurumsal hatlarla tanışmamız Avea kurumsal satış danışmanı sayesinde oldu.

    Ailecek Turkcell faturasız hat kullanıyorduk. Eleman sizi ucuza konuşturacağım, dedi.

    Elinde Avea kurumsal tarifelerin listesi vardı. İnceledik, kabul ettik.

    Bizden Turkcell bireyselden Turkcell kurumsal faturasıza hatları devretmemizi istedi.

    Siz bunu halledin, ben sizi Avea kurumsal'a taşıyacağım, dedi. Dediği gibi olmadı.

    Devirden sonra 3 ay süresince numara taşınamıyormuş. Yaşayarak öğrenmiş olduk.

    Avea ile böyle olumsuz bir tecrübem var. Kötü mü oldu? İyi oldu.

    Kurumsal faturasıza geçmiştik, ödeme tipini değiştirip kurumsal faturalı yaptık, 3 ay sonra da vodafone'a geçtik.

    Kurumsal faturalı hatlar güzel. Turkcell bireysel faturasız kullanırken her ay 50 TL yüklerdim zor yeterdi.

    Kısa süreli çok konuşmam vardı. İyi oldu kurumsala geçtiğimiz.

    Rahat rahat konuşuyoruz. Diğer aile üyeleri de kurumsal hat kullanmaktan memnun.

    Tavsiye ederim (böyle bir imkanı olanlara)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi heathrow -- 7 Haziran 2010; 14:57:47 >




  • Kurumsal hatlar evet iyi hoş ancak bir takım sorunları var :)

    Örnek veriyorum..

    CEPNET paketlerimin ne kadar kaldığını göremiyorum..İllaki 4440542 yi aramama gerekiyor..

    SMS paketini iptal edeyim dedm, 4440542 aranacak diyor..

    Yeni Sim KART alayım dedim, kaşe, vergi levhası orjinal (bu çok sıkıntı..her seferinde çivisini çıkarmak zorunda kaldığımdan, artık asamıyorum yerinde durmuyor ) ve imza beyannamesi Orjinal..
  • bende de aylık 250 mb paket var. ne kadar kaldığını dediğin gibi ancak müşteri hizmetlerinden öğrenebiliyorsun. telefonumun veri bağlantı sayacından internet kullanımını kontrol ediyorum.
    bende her yöne 50 sms vardı. iptal ettim iki gün önce sms yollayarak ve her yöne maksi paketi aldım. hesap kesim tarihinden itibaren(22.06.2010) her yöne maksi paketini kullanabilirsiniz dedi.
    evet bazı işlemlerde uğraştırıyorlar kurumsal hat olunca. evrak-belge istiyorlar. ama bence değer.
  • babama çalıştığı şirket turkcell star paket tahsis etmiş..http://www.turkcell.com.tr/kurumsal/tarifeler/faturali/starpaket
    doğu anadolu bölgesinde sürekli seyahat eden birisi, çekim gücü ve hizmet kalitesinden memnun
  • Doğrudur. Benim hizmet kalitesi ile ilgili yaşadığım olaylar istisnai olabilir.
    Olumsuzluklar bana denk gelmiş olabilir. Amacım Turkcell'i kötülemek değil.
    Sadece tecrübemi ve bilgimi paylaştım.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.