Şimdi Ara

Kırkayaklar hakkında sorularınızı alabilirim (Özellikle Scania) (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
204
Cevap
1
Favori
46.790
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    quote:

    Orijinalden alıntı: .onurözdemir.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Esmer33

    arşivden yine güzel şeyler çıkmış.....Axorda yakışıklı araba oluyo şu rüzgarlık takımını yaptırınca....Rüzzgarlık takımı yokken çirkin duruyor bende.BU ARADA YATAĞIDA GENİŞMİŞ NASIL RAHATMI?bir sorum olcak sizin axorda reterdar klima buzdolabı vs. varmı yoksa standart paketmi? Şuanki piyasası nedir axor un? Son olarak dorsedeki çadırın üstündeki yazı çalıştığınız ambarın ismimi =?

    Ruzgarlik yakittan da tasarruf sağlıyor 1.300 tl ye yaptırdık bizyapım asamasinin fotoğrafları var onlarıda atarım bi ara
    alt yatak yayli ve rahat sungeru yumuşak ama üst ranza o kadar rahat değil epey sövüyorum yatarken
    Araba standart paket 2012 model 2013 yılında 41.000 km deyken aldık araci daha önce1 yıl tanker çalışmış su anda 456.000 de
    Dorsedeki yazi aldigimizda vardı nsi people eski firmasinin adi dorsenin yurtdışı çalışmış dorse nato num yükünü çekmiş
    Su anda 2012 ler standar paket 160-170.000 tl arasi retarder klimali araçlar 180-190.000 tl arasi 2015 sifir retarderli klimali araclar 84.000€

    bir sizin arabalara bakıyorum sonra da youtube dan amerikan tırlarının incelemelerine bakıyorum. öncelikle burunlu oldukları için iniş binişleri çok rahat insan gibi inip binebiliyorsun apartmana girer gibi:) sonra yatacak yer değişken olmakla beraber geniş yatak lcd tv mikrodalga fırın, bazı modellerde masa ve el yıkamak için lavabo bile var. bu avrupa üretimleri niye böyle şöför düşmanı. hadi türkiyedeki esnafın hali belli ama avrupalı esnaf şöför de mi şöyle geniş kullanışlı kabin istemiyor da yapmıyorlar? sizin görüşünüz nedir?

    Amerikan araçları ozel üretim tabi fiyatta pahalı çiftceker arac yakıt ta fazla olur türkiye de mazot ve nakliye bedelleri ortada o araç türkiye de neredeyse imkansiz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: .onurözdemir.


    quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    quote:

    Orijinalden alıntı: .onurözdemir.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Esmer33

    arşivden yine güzel şeyler çıkmış.....Axorda yakışıklı araba oluyo şu rüzgarlık takımını yaptırınca....Rüzzgarlık takımı yokken çirkin duruyor bende.BU ARADA YATAĞIDA GENİŞMİŞ NASIL RAHATMI?bir sorum olcak sizin axorda reterdar klima buzdolabı vs. varmı yoksa standart paketmi? Şuanki piyasası nedir axor un? Son olarak dorsedeki çadırın üstündeki yazı çalıştığınız ambarın ismimi =?

    Ruzgarlik yakittan da tasarruf sağlıyor 1.300 tl ye yaptırdık bizyapım asamasinin fotoğrafları var onlarıda atarım bi ara
    alt yatak yayli ve rahat sungeru yumuşak ama üst ranza o kadar rahat değil epey sövüyorum yatarken
    Araba standart paket 2012 model 2013 yılında 41.000 km deyken aldık araci daha önce1 yıl tanker çalışmış su anda 456.000 de
    Dorsedeki yazi aldigimizda vardı nsi people eski firmasinin adi dorsenin yurtdışı çalışmış dorse nato num yükünü çekmiş
    Su anda 2012 ler standar paket 160-170.000 tl arasi retarder klimali araçlar 180-190.000 tl arasi 2015 sifir retarderli klimali araclar 84.000€

    bir sizin arabalara bakıyorum sonra da youtube dan amerikan tırlarının incelemelerine bakıyorum. öncelikle burunlu oldukları için iniş binişleri çok rahat insan gibi inip binebiliyorsun apartmana girer gibi:) sonra yatacak yer değişken olmakla beraber geniş yatak lcd tv mikrodalga fırın, bazı modellerde masa ve el yıkamak için lavabo bile var. bu avrupa üretimleri niye böyle şöför düşmanı. hadi türkiyedeki esnafın hali belli ama avrupalı esnaf şöför de mi şöyle geniş kullanışlı kabin istemiyor da yapmıyorlar? sizin görüşünüz nedir?

    Amerikan araçları ozel üretim tabi fiyatta pahalı çiftceker arac yakıt ta fazla olur türkiye de mazot ve nakliye bedelleri ortada o araç türkiye de neredeyse imkansiz

    benim sorduğum o değil ki? amerikan kamyon üreticisi mal sahibini ciddiye alıyor ona neredeyse bir ev ortamı hazırlıyor. avrupalı yada türk kamyoncunun amerikalıdan daha az yol yaptığını düşünmüyorum ama kamyonda kendi rahatı için ayrılan yere ve opsiyonlara bakıyorsun tırt.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    quote:

    Orijinalden alıntı: .onurözdemir.


    quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    quote:

    Orijinalden alıntı: .onurözdemir.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Esmer33

    arşivden yine güzel şeyler çıkmış.....Axorda yakışıklı araba oluyo şu rüzgarlık takımını yaptırınca....Rüzzgarlık takımı yokken çirkin duruyor bende.BU ARADA YATAĞIDA GENİŞMİŞ NASIL RAHATMI?bir sorum olcak sizin axorda reterdar klima buzdolabı vs. varmı yoksa standart paketmi? Şuanki piyasası nedir axor un? Son olarak dorsedeki çadırın üstündeki yazı çalıştığınız ambarın ismimi =?

    Ruzgarlik yakittan da tasarruf sağlıyor 1.300 tl ye yaptırdık bizyapım asamasinin fotoğrafları var onlarıda atarım bi ara
    alt yatak yayli ve rahat sungeru yumuşak ama üst ranza o kadar rahat değil epey sövüyorum yatarken
    Araba standart paket 2012 model 2013 yılında 41.000 km deyken aldık araci daha önce1 yıl tanker çalışmış su anda 456.000 de
    Dorsedeki yazi aldigimizda vardı nsi people eski firmasinin adi dorsenin yurtdışı çalışmış dorse nato num yükünü çekmiş
    Su anda 2012 ler standar paket 160-170.000 tl arasi retarder klimali araçlar 180-190.000 tl arasi 2015 sifir retarderli klimali araclar 84.000€

    bir sizin arabalara bakıyorum sonra da youtube dan amerikan tırlarının incelemelerine bakıyorum. öncelikle burunlu oldukları için iniş binişleri çok rahat insan gibi inip binebiliyorsun apartmana girer gibi:) sonra yatacak yer değişken olmakla beraber geniş yatak lcd tv mikrodalga fırın, bazı modellerde masa ve el yıkamak için lavabo bile var. bu avrupa üretimleri niye böyle şöför düşmanı. hadi türkiyedeki esnafın hali belli ama avrupalı esnaf şöför de mi şöyle geniş kullanışlı kabin istemiyor da yapmıyorlar? sizin görüşünüz nedir?

    Amerikan araçları ozel üretim tabi fiyatta pahalı çiftceker arac yakıt ta fazla olur türkiye de mazot ve nakliye bedelleri ortada o araç türkiye de neredeyse imkansiz

    benim sorduğum o değil ki? amerikan kamyon üreticisi mal sahibini ciddiye alıyor ona neredeyse bir ev ortamı hazırlıyor. avrupalı yada türk kamyoncunun amerikalıdan daha az yol yaptığını düşünmüyorum ama kamyonda kendi rahatı için ayrılan yere ve opsiyonlara bakıyorsun tırt.

    Bizim Ülkemizde O Konforu Veren Markalar Volvo ve Scania Ama Onlar da Pahalı en az 110.000 €

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: .onurözdemir.


    quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    quote:

    Orijinalden alıntı: .onurözdemir.


    quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    quote:

    Orijinalden alıntı: .onurözdemir.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Esmer33

    arşivden yine güzel şeyler çıkmış.....Axorda yakışıklı araba oluyo şu rüzgarlık takımını yaptırınca....Rüzzgarlık takımı yokken çirkin duruyor bende.BU ARADA YATAĞIDA GENİŞMİŞ NASIL RAHATMI?bir sorum olcak sizin axorda reterdar klima buzdolabı vs. varmı yoksa standart paketmi? Şuanki piyasası nedir axor un? Son olarak dorsedeki çadırın üstündeki yazı çalıştığınız ambarın ismimi =?

    Ruzgarlik yakittan da tasarruf sağlıyor 1.300 tl ye yaptırdık bizyapım asamasinin fotoğrafları var onlarıda atarım bi ara
    alt yatak yayli ve rahat sungeru yumuşak ama üst ranza o kadar rahat değil epey sövüyorum yatarken
    Araba standart paket 2012 model 2013 yılında 41.000 km deyken aldık araci daha önce1 yıl tanker çalışmış su anda 456.000 de
    Dorsedeki yazi aldigimizda vardı nsi people eski firmasinin adi dorsenin yurtdışı çalışmış dorse nato num yükünü çekmiş
    Su anda 2012 ler standar paket 160-170.000 tl arasi retarder klimali araçlar 180-190.000 tl arasi 2015 sifir retarderli klimali araclar 84.000€

    bir sizin arabalara bakıyorum sonra da youtube dan amerikan tırlarının incelemelerine bakıyorum. öncelikle burunlu oldukları için iniş binişleri çok rahat insan gibi inip binebiliyorsun apartmana girer gibi:) sonra yatacak yer değişken olmakla beraber geniş yatak lcd tv mikrodalga fırın, bazı modellerde masa ve el yıkamak için lavabo bile var. bu avrupa üretimleri niye böyle şöför düşmanı. hadi türkiyedeki esnafın hali belli ama avrupalı esnaf şöför de mi şöyle geniş kullanışlı kabin istemiyor da yapmıyorlar? sizin görüşünüz nedir?

    Amerikan araçları ozel üretim tabi fiyatta pahalı çiftceker arac yakıt ta fazla olur türkiye de mazot ve nakliye bedelleri ortada o araç türkiye de neredeyse imkansiz

    benim sorduğum o değil ki? amerikan kamyon üreticisi mal sahibini ciddiye alıyor ona neredeyse bir ev ortamı hazırlıyor. avrupalı yada türk kamyoncunun amerikalıdan daha az yol yaptığını düşünmüyorum ama kamyonda kendi rahatı için ayrılan yere ve opsiyonlara bakıyorsun tırt.

    Bizim Ülkemizde O Konforu Veren Markalar Volvo ve Scania Ama Onlar da Pahalı en az 110.000 €

    valla değil bizim ülkemizde avrupada öylesi yok. siz beni anlamıyorsunuz. bir amerikada satılan volvo vnl serisini inceleyin sonra avrupada satılan volvoları inceleyin beni anlarsınız. mesele sadece klima değil. amerikalı mal sahibi şöföre kıymet veriyor avrupalı vermiyor gibi geliyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    quote:

    Orijinalden alıntı: .onurözdemir.


    quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    quote:

    Orijinalden alıntı: .onurözdemir.


    quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    quote:

    Orijinalden alıntı: .onurözdemir.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Esmer33

    arşivden yine güzel şeyler çıkmış.....Axorda yakışıklı araba oluyo şu rüzgarlık takımını yaptırınca....Rüzzgarlık takımı yokken çirkin duruyor bende.BU ARADA YATAĞIDA GENİŞMİŞ NASIL RAHATMI?bir sorum olcak sizin axorda reterdar klima buzdolabı vs. varmı yoksa standart paketmi? Şuanki piyasası nedir axor un? Son olarak dorsedeki çadırın üstündeki yazı çalıştığınız ambarın ismimi =?

    Ruzgarlik yakittan da tasarruf sağlıyor 1.300 tl ye yaptırdık bizyapım asamasinin fotoğrafları var onlarıda atarım bi ara
    alt yatak yayli ve rahat sungeru yumuşak ama üst ranza o kadar rahat değil epey sövüyorum yatarken
    Araba standart paket 2012 model 2013 yılında 41.000 km deyken aldık araci daha önce1 yıl tanker çalışmış su anda 456.000 de
    Dorsedeki yazi aldigimizda vardı nsi people eski firmasinin adi dorsenin yurtdışı çalışmış dorse nato num yükünü çekmiş
    Su anda 2012 ler standar paket 160-170.000 tl arasi retarder klimali araçlar 180-190.000 tl arasi 2015 sifir retarderli klimali araclar 84.000€

    bir sizin arabalara bakıyorum sonra da youtube dan amerikan tırlarının incelemelerine bakıyorum. öncelikle burunlu oldukları için iniş binişleri çok rahat insan gibi inip binebiliyorsun apartmana girer gibi:) sonra yatacak yer değişken olmakla beraber geniş yatak lcd tv mikrodalga fırın, bazı modellerde masa ve el yıkamak için lavabo bile var. bu avrupa üretimleri niye böyle şöför düşmanı. hadi türkiyedeki esnafın hali belli ama avrupalı esnaf şöför de mi şöyle geniş kullanışlı kabin istemiyor da yapmıyorlar? sizin görüşünüz nedir?

    Amerikan araçları ozel üretim tabi fiyatta pahalı çiftceker arac yakıt ta fazla olur türkiye de mazot ve nakliye bedelleri ortada o araç türkiye de neredeyse imkansiz

    benim sorduğum o değil ki? amerikan kamyon üreticisi mal sahibini ciddiye alıyor ona neredeyse bir ev ortamı hazırlıyor. avrupalı yada türk kamyoncunun amerikalıdan daha az yol yaptığını düşünmüyorum ama kamyonda kendi rahatı için ayrılan yere ve opsiyonlara bakıyorsun tırt.

    Bizim Ülkemizde O Konforu Veren Markalar Volvo ve Scania Ama Onlar da Pahalı en az 110.000 €

    valla değil bizim ülkemizde avrupada öylesi yok. siz beni anlamıyorsunuz. bir amerikada satılan volvo vnl serisini inceleyin sonra avrupada satılan volvoları inceleyin beni anlarsınız. mesele sadece klima değil. amerikalı mal sahibi şöföre kıymet veriyor avrupalı vermiyor gibi geliyor.

    Ben sizi anlıyorum yurtdışında satılan otomobillerin birçoğu türkiye ye farklı bi biçimde satilir tirlar da oyle axor türkiye ye farklı satilir avrupaya farklı satılır
    Bunun Sebebini Bende Pek Bilmiyorum Türkiye ye Volvo Vnl Satilir Ama Kim Alir 200.000€ kim verir bir Tira O Yüzden Pek Sokulmuyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: .onurözdemir.


    quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    quote:

    Orijinalden alıntı: .onurözdemir.


    quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    quote:

    Orijinalden alıntı: .onurözdemir.


    quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    quote:

    Orijinalden alıntı: .onurözdemir.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Esmer33

    arşivden yine güzel şeyler çıkmış.....Axorda yakışıklı araba oluyo şu rüzgarlık takımını yaptırınca....Rüzzgarlık takımı yokken çirkin duruyor bende.BU ARADA YATAĞIDA GENİŞMİŞ NASIL RAHATMI?bir sorum olcak sizin axorda reterdar klima buzdolabı vs. varmı yoksa standart paketmi? Şuanki piyasası nedir axor un? Son olarak dorsedeki çadırın üstündeki yazı çalıştığınız ambarın ismimi =?

    Ruzgarlik yakittan da tasarruf sağlıyor 1.300 tl ye yaptırdık bizyapım asamasinin fotoğrafları var onlarıda atarım bi ara
    alt yatak yayli ve rahat sungeru yumuşak ama üst ranza o kadar rahat değil epey sövüyorum yatarken
    Araba standart paket 2012 model 2013 yılında 41.000 km deyken aldık araci daha önce1 yıl tanker çalışmış su anda 456.000 de
    Dorsedeki yazi aldigimizda vardı nsi people eski firmasinin adi dorsenin yurtdışı çalışmış dorse nato num yükünü çekmiş
    Su anda 2012 ler standar paket 160-170.000 tl arasi retarder klimali araçlar 180-190.000 tl arasi 2015 sifir retarderli klimali araclar 84.000€

    bir sizin arabalara bakıyorum sonra da youtube dan amerikan tırlarının incelemelerine bakıyorum. öncelikle burunlu oldukları için iniş binişleri çok rahat insan gibi inip binebiliyorsun apartmana girer gibi:) sonra yatacak yer değişken olmakla beraber geniş yatak lcd tv mikrodalga fırın, bazı modellerde masa ve el yıkamak için lavabo bile var. bu avrupa üretimleri niye böyle şöför düşmanı. hadi türkiyedeki esnafın hali belli ama avrupalı esnaf şöför de mi şöyle geniş kullanışlı kabin istemiyor da yapmıyorlar? sizin görüşünüz nedir?

    Amerikan araçları ozel üretim tabi fiyatta pahalı çiftceker arac yakıt ta fazla olur türkiye de mazot ve nakliye bedelleri ortada o araç türkiye de neredeyse imkansiz

    benim sorduğum o değil ki? amerikan kamyon üreticisi mal sahibini ciddiye alıyor ona neredeyse bir ev ortamı hazırlıyor. avrupalı yada türk kamyoncunun amerikalıdan daha az yol yaptığını düşünmüyorum ama kamyonda kendi rahatı için ayrılan yere ve opsiyonlara bakıyorsun tırt.

    Bizim Ülkemizde O Konforu Veren Markalar Volvo ve Scania Ama Onlar da Pahalı en az 110.000 €

    valla değil bizim ülkemizde avrupada öylesi yok. siz beni anlamıyorsunuz. bir amerikada satılan volvo vnl serisini inceleyin sonra avrupada satılan volvoları inceleyin beni anlarsınız. mesele sadece klima değil. amerikalı mal sahibi şöföre kıymet veriyor avrupalı vermiyor gibi geliyor.

    Ben sizi anlıyorum yurtdışında satılan otomobillerin birçoğu türkiye ye farklı bi biçimde satilir tirlar da oyle axor türkiye ye farklı satilir avrupaya farklı satılır
    Bunun Sebebini Bende Pek Bilmiyorum Türkiye ye Volvo Vnl Satilir Ama Kim Alir 200.000€ kim verir bir Tira O Yüzden Pek Sokulmuyor

    kardeş beni hala anlamıyorsun. mesele vnl nin türkiyede satılması değil. mesele mal sahibi şöföre,kamyon ve çekicü üreticilerinin amerikada ve avrupadaki bakış açısı ve mal sahibi şöförlerin işlerine bakış açıları. yoksa peterbilt in yada mack ın türkiyede satılması değil konu.




  • texjrwillerjr T kullanıcısına yanıt
    ben sizi anlıyorum sizin demek istediğiniz amerika ve avrupa da şöföre verilen değer verilen kıymeti bahsetmişsiniz lakin bizim burdaa bir şeyler tartışmamız pek bir şey değiştirmez sanırım...Yoksa hangi şöför istemez öyle lüks kabinli araçta çalışmayı.....
  • Avrupa ile Bizim Ülkemiz Birmi???
    Önce bunu cevaplamak lazım sadece tirda degil otomobillerde de türkiye ye satilan araçlar farkli olur avrupa birliğinde olmadığımız dandimir nedir
    Avrupa daki soforler ile bizim şoförler de bir değil mesela insanimiz şoförü hor görüyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aslında doğru cevabı vermişsiniz gibime geliyor avrupa ile birmiyiz biz...EN başta şoförlerin çalışma şartları bile bir değil ağır işçi sınıfında değil bizim şoförlerimiz....Bu sorunlar çözülsünde tek dert araba konforu yakıt fiyatı opsiyonel olan klima olsun
  • Buda benden olsun yine Kıbrıs plakalı direksiyon ters tarafta nasıl suruyorlarki
    Bu mesaja eklenen görseller:

     Kırkayaklar hakkında sorularınızı alabilirim (Özellikle Scania)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Esmer33

    Buda benden olsun yine Kıbrıs plakalı direksiyon ters tarafta nasıl suruyorlarki
    Bu mesaja eklenen görseller:

     Kırkayaklar hakkında sorularınızı alabilirim (Özellikle Scania)

    Adamlar Alışık Kıbrıs Araçlarını Genellikle Türkler Sürüyor.. :)




  • İngiliz sömürgesi olduğu için adaların birçoğunda trafik tersten akar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • FORD CARGO 1846T HAKKINDA BİRİSİ BİRKAÇ SIKINTIYI DİLE GETİRMİŞ BİRAZ GÜLDÜM BEN AMA BAHSEDİLEN ŞİKAYETLERİ DİLE GETİRMİŞ --FORD CARGO TANIDIM-- ADIYLA KESİNLİKLE İZLEYİN VE YORUMUNUZU YAPIN....

    BUYRUN LİNK:

    https://www.youtube.com/watch?v=nI-XXfnfnMM




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Esmer33

    FORD CARGO 1846T HAKKINDA BİRİSİ BİRKAÇ SIKINTIYI DİLE GETİRMİŞ BİRAZ GÜLDÜM BEN AMA BAHSEDİLEN ŞİKAYETLERİ DİLE GETİRMİŞ --FORD CARGO TANIDIM-- ADIYLA KESİNLİKLE İZLEYİN VE YORUMUNUZU YAPIN....

    BUYRUN LİNK:

    https://www.youtube.com/watch?v=nI-XXfnfnMM

    Vallahi millet Axor"a istediği kadar "TENEKE" desin ama Mercedes iyi Tasarım Yapmış İci Geniş Alan Fazla
    Parça Konusundada Yine Axor Daha Avantajlı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ÜSTAD sizden bir şey rica etcem.Ford cargonun yeni Euro 6 çekici fiyatını ve 3242 nin intarderli fiyatını öğrenebilir misiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Esmer33

    ÜSTAD sizden bir şey rica etcem.Ford cargonun yeni Euro 6 çekici fiyatını ve 3242 nin intarderli fiyatını öğrenebilir misiniz?

    Bir Ford Bayini Arayarak Öğrenebilirsiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ne dicem bilmiyorum yani nasıl konuşulur ne için vs. Bir şey bilmediğimden size başvurmuştum...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Esmer33

    Ne dicem bilmiyorum yani nasıl konuşulur ne için vs. Bir şey bilmediğimden size başvurmuştum...

    Herhangi bir bayiyi arayacaksiniz yeni arac alacagim bilgi almak istiyorum diyeceksiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3242 fiyat 259 bin tl intarder +14 bin tl 273 bin tl ye denk geliyor...Scania ne kadar ki?
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.